Ga naar inhoud

lisa1701 : 26 april 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

 

@lisa1701

Ik ben eigenlijk heel open over de borstvergroting. Ook tegen mijn eigen kinderen. Ik vind het belangrijk dat zij open en eerlijk zijn dus ga ik dit niet voor ze verzwijgen of over liegen. 
Eigenlijk weten de meeste mensen het in mijn omgeving wel. En als ze er een mening over hebben dan is dat prima. Ik weet waarvoor ik het gedaan heb en heb de keuze weloverwogen gemaakt. 
 

Wat betreft het gevoel dat je implantaat los zit... ik herken het gevoel niet maar ik zou als ik jou was wel even contact opnemen met je kliniek. Al is het maar dat ze je een beetje gerust kunnen stellen. 
 

doe rustig aan meis! 😘
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-5-2021 om 08:03, Von5385 zei:

 

@lisa1701

Ik ben eigenlijk heel open over de borstvergroting. Ook tegen mijn eigen kinderen. Ik vind het belangrijk dat zij open en eerlijk zijn dus ga ik dit niet voor ze verzwijgen of over liegen. 
Eigenlijk weten de meeste mensen het in mijn omgeving wel. En als ze er een mening over hebben dan is dat prima. Ik weet waarvoor ik het gedaan heb en heb de keuze weloverwogen gemaakt. 
 

Wat betreft het gevoel dat je implantaat los zit... ik herken het gevoel niet maar ik zou als ik jou was wel even contact opnemen met je kliniek. Al is het maar dat ze je een beetje gerust kunnen stellen. 
 

doe rustig aan meis! 😘
 

Wat mooi dat je daar zo open over bent naar je kinderen. Dat lijkt mij ook de fijnste manier!

 

Ik had woensdag gebeld naar de kliniek en zij geven aan dat het inkapselen van de implantaat tot ongeveer 6 weken kan duren en dat het voor nu niets ernstigst klinkt. Toch vind ik het raar dat ik pas na 3,5 dit ervaar. Ik heb vandaag nogmaals contact opgenomen met de kliniek. Zij gaven nogmaals aan dat het niet als iets ernstigs klinkt, maar heeft voor mij aankomende woensdagavond wel een belafspraak met de arts ingepland. Ik ben erg benieuwd wat hij zal zeggen.

 

Tot dan toe probeer ik ervan uit te gaan dat het niets ernstigs is.

 

Fijn Pinksterweekend! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2021 om 21:58, Wendy2020 zei:

Dank je! 🥰

380 links en 360 rechts Motiva demi dual plane. Ja heerlijk 11:00 melden en als alles goed loopt 12:30 OK. En het is gebruikelijk om de volgende dag tussen 10:00-11:00 opgehaald te worden. Kan mijn vriend ook nog een klein beetje uitslapen haha

 

Hoe is het nu met je? 

@Wendy2020 Hoe is de operatie verlopen en hoe voel je je nu? Knuffel! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, lisa1701 zei:

@Wendy2020 Hoe is de operatie verlopen en hoe voel je je nu? Knuffel! 😘

He meis, 

De operatie is goed verlopen. Na een nachtje kliniek ben ik nu weer lekker thuis! 
Wel heb ik erg veel pijn wat ik nog niet helemaal lekker onder controle krijg, maar dit hoort er natuurlijk ook bij. Ben best wel wat angstig over de pijntjes, steken etc. Maar dit hebben we allemaal wel denk ik. 
 

fijn dat je een belafspraak gepland hebt staan, hopelijk geeft je dit ook iets meer rust! 💖💖

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies,

 

Hoe is het ermee?

 

Ben gisteren op controle geweest, omdat ik nog steeds het gevoel heb dat de linker implantaat los zit. De arts zei dat het er goed uit ziet. Dat gevoel dat die implantaat los zit kan gemiddeld tot 6 weken duren, maar kan nog ook tot 8 weken. Hij zegt dat ik mij niet druk hoef te maken. Omdat de druk van de operatie er nu af is, kan ik het meer voelen dan eerst.

 

Toen ik 2 weken geleden de deur hard dicht trok is er misschien iets bij een spiertje los geraakt, wat dan weer moet herstellen. Komt goed, zegt ie.

 

Wel gewoon nog rustig aan. Maandag weer werken. Ik ga sowieso 2 weken nog niet autorijden. Dus ga met het OV. Over 4 weken sporten langzaam opbouwen.

 

Ben gerust gesteld. Al voelt het nog wel ongemakkelijk dat ik vrijwel de hele tijd een licht pijntje voel. Alsof iemand me knijpt van de binnenkant. Niet echt veel pijn, maar hoop dat dat ook binnenkort weg trekt, want dat voelt niet fijn.

 

De rechterkant, die 2,5 week geleden opnieuw gespoeld moest worden, gaat goed.

 

Groetjes 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa, blijft altijd beetje zorgen geven als het nog niet helemaal normaal voelt. 
Fijn dat je een extra controle hebt gehad. En je gerustgesteld bent. Ik ben donderdag op extra controle geweest vanwege een nog steeds iets pijnlijke linker borst. Alles was goed maar heeft ook wat meer tijd nodig. Ik ben net zo ver als jij. 
fijn dat je weer gaat werken. Ik vond het een enorme afleiding deze week om weer op m’n werk te zijn. Ik werk in het vo. Hoop dat jij er ook weer zin in hebt om te beginnen. Geniet nog even van het zonnige weekend 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701

Wat fijn dat je een extra controle hebt gehad! 
 

Ik wil je even heel veel succes wensen morgen! 
Geniet van de kids! Ze zullen vast heel erg blij zijn dat hun eigen juf er weer is. 😁 

 

Doe rustig aan en let op je grenzen, je bent nog steeds aan het herstellen. Houd dat in je achterhoofd! 

 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Von5385 zei:

@lisa1701

Wat fijn dat je een extra controle hebt gehad! 
 

Ik wil je even heel veel succes wensen morgen! 
Geniet van de kids! Ze zullen vast heel erg blij zijn dat hun eigen juf er weer is. 😁 

 

Doe rustig aan en let op je grenzen, je bent nog steeds aan het herstellen. Houd dat in je achterhoofd! 

 

😘

@lisa1701, Goed dat je hebt laten nakijken. Hoop dat je wat geruster bent hierdoor. Het is ook spannend hoe alles verloopt en wat we allemaal voelen. 
Heel veel succes, of sterkte morgen! Eerste dag kan pittig zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-5-2021 om 18:34, Noor45 zei:

Hoi Lisa, blijft altijd beetje zorgen geven als het nog niet helemaal normaal voelt. 
Fijn dat je een extra controle hebt gehad. En je gerustgesteld bent. Ik ben donderdag op extra controle geweest vanwege een nog steeds iets pijnlijke linker borst. Alles was goed maar heeft ook wat meer tijd nodig. Ik ben net zo ver als jij. 
fijn dat je weer gaat werken. Ik vond het een enorme afleiding deze week om weer op m’n werk te zijn. Ik werk in het vo. Hoop dat jij er ook weer zin in hebt om te beginnen. Geniet nog even van het zonnige weekend 😀

Hi @Noor45,

 

Fijn dat jij ook op extra controle kon. Soms denk ik: Worden zij niet gek van al mijn gebel en controles? Haha, maargoed, is voor onze eigen bestwil. Liever een keer te veel controleren dan te weinig.

 

Ik had dubbele gevoelens over het beginnen met werken. Gelukkig goed opgestaan vanochtend en op tijd de bus gehaald. Het voelt zelfs even leuk om weer met het OV te gaan. Zo lang stilgezeten dat alles buiten de deur als een uitje voelt haha.

 

Goed om te horen dat werk een afleiding is. Ik hoop dat mijn lichaam alle handelingen kan verdragen. Gewoon goed op blijven letten.

 

Fijne werkweek gewenst!

 

liefs 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Von5385 zei:

@lisa1701

Wat fijn dat je een extra controle hebt gehad! 
 

Ik wil je even heel veel succes wensen morgen! 
Geniet van de kids! Ze zullen vast heel erg blij zijn dat hun eigen juf er weer is. 😁 

 

Doe rustig aan en let op je grenzen, je bent nog steeds aan het herstellen. Houd dat in je achterhoofd! 

 

😘

Dankjewel lieve @Von5385.

 

Had vrijdag een berichtje op Social schools gezet dat ik nog herstellende ben en of de ouders met hun kind kunnen bespreken dat zij voorzichtig met mij moeten doen. Nog even geen knuffels etc haha.

 

Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.

 

Hoe is het met jou? Nog steeds alles goed?

 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Diana75 zei:

@lisa1701, Goed dat je hebt laten nakijken. Hoop dat je wat geruster bent hierdoor. Het is ook spannend hoe alles verloopt en wat we allemaal voelen. 
Heel veel succes, of sterkte morgen! Eerste dag kan pittig zijn. 

Hi @Diana75,

 

Thanks! Ja, voelde echt fijn om weer even mijn eigen arts te spreken. Hij heeft het hele proces meegemaakt, dus voelt goed als hij advies geeft of opnieuw controleert.

 

Hoe is het met jou?

 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Von5385 zei:

@lisa1701

Met mij gaat het goed. Afgelopen weekend beetje last gehad van mn linkerborst/oksel/arm maar dat is gelukkig weer weg getrokken. 
Heb net nieuwe foto’s geplaatst. 
 

Hoe was je eerste dagje?  😘

 

@Von5385, Ze zijn echt wel wat aan het zakken Von! Ze komen iets naar voren en ogen echt voller! Mooi!

Wat is er met het plooitje? Maak je je zorgen om de naadjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, lisa1701 zei:

Hi @Noor45,

 

Fijn dat jij ook op extra controle kon. Soms denk ik: Worden zij niet gek van al mijn gebel en controles? Haha, maargoed, is voor onze eigen bestwil. Liever een keer te veel controleren dan te weinig.

 

Ik had dubbele gevoelens over het beginnen met werken. Gelukkig goed opgestaan vanochtend en op tijd de bus gehaald. Het voelt zelfs even leuk om weer met het OV te gaan. Zo lang stilgezeten dat alles buiten de deur als een uitje voelt haha.

 

Goed om te horen dat werk een afleiding is. Ik hoop dat mijn lichaam alle handelingen kan verdragen. Gewoon goed op blijven letten.

 

Fijne werkweek gewenst!

 

liefs 😘

Hoe was je eerste werkdag? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

 

Heb nu 3 dagen gewerkt. De eerste dag viel mij erg mee. Geen last. Kids waren lief voor me, maar wel erg druk. Waarschijnlijk omdat zij 2,5 week een invaller hebben gehad.

 

Gisteren en vandaag ervaarde ik best veel pijn aan één kant. Dat is de kant waar ik 2,5 week geleden, na mijn 2e operatie, een deur te hard mee dicht trok. De pijn werd vandaag zo erg dat ik graag een pijnstiller wilde nemen. Heb ook de kliniek gebeld en mijn arts heeft mij net terug gebeld. Hij geeft aan dat er mogelijk een spiertje was losgeraakt die nu pijn geeft. Ik maak me weer zorgen dat ik het met die beweging "verpest" heb en vroeg aan de arts of er misschien daardoor meer kans op overmatig kapselvorming is. Hij gaf aan dat de kans hiermee wellicht vergroot is, maar dat hij het niet zo vaak niet. Ik hoop dat dit dus ook geen nadelige gevolgen heeft. Het vervelende is dat ik me waarschijnlijk druk blijf maken, ook over een paar maanden of misschien later ook nog. Blijf het gek vinden dat ik de eerste 2,5 week vrijwel geen last hebgehad  van die kant en nadat ik die deur hard dicht trok, nu 2,5 week lang al last heb. Als het echt dat spiertje is wat de dokter noemt, dan is het mogelijk te verklaren. In mijn hoofd spookt wel dat ik ondertussen 5 weken en 2 dagen op ben en deze pijn van gisteren en vandaag erger voelt dan in de eerste paar dagen na de borstvergroting.

 

Gelukkig was de arts heel medelevend en zei dat ik altijd langs mag komen indien ik denk dat er toch iets mis is.

 

Voor nu wacht ik het weer af.. 😕

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701Fijn om te horen dat het werken goed ging. Hopelijk waren de kinders weer blij je te zien en hebben ze een beetje rustig met je gedaan! 
Wel erg vervelend dat je zo’n pijn hebt op één plek. Is het letterlijk na het dichttrekken van de deur gekomen? Steken of echt een aanhoudende pijn? 
Goed in de gaten houden hoor! Maar ik snap ook wel dat je in jouw situatie alles extra voelt en wat angstig bent. Is ook niet gek! 
 

Hier kwam er vandaag een vriendin langs en ze had een bos bloemen mee, kan mezelf wel voor mijn kop slaan.. heb de bloemen in een vaas vol met water gezet en deze naar de tafel getild... veel te zwaar achteraf. Nu ook last van mijn rechterborst, hopelijk heb ik hier ook niks mee verpest.

Sommige dingen gaan gewoon zo automatisch, hetzelfde als met jouw deur. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Wendy2020 zei:

@lisa1701Fijn om te horen dat het werken goed ging. Hopelijk waren de kinders weer blij je te zien en hebben ze een beetje rustig met je gedaan! 
Wel erg vervelend dat je zo’n pijn hebt op één plek. Is het letterlijk na het dichttrekken van de deur gekomen? Steken of echt een aanhoudende pijn? 
Goed in de gaten houden hoor! Maar ik snap ook wel dat je in jouw situatie alles extra voelt en wat angstig bent. Is ook niet gek! 
 

Hier kwam er vandaag een vriendin langs en ze had een bos bloemen mee, kan mezelf wel voor mijn kop slaan.. heb de bloemen in een vaas vol met water gezet en deze naar de tafel getild... veel te zwaar achteraf. Nu ook last van mijn rechterborst, hopelijk heb ik hier ook niks mee verpest.

Sommige dingen gaan gewoon zo automatisch, hetzelfde als met jouw deur. 

 

 

Hi @Wendy2020,

 

Fijn om wat van je te horen. Hoe bevalt het rustig aan doen. Verder? Hoop dat de pijn vandaag weer afzwakt. Ik heb het idee dat als je borst niet een klap krijgt van een onverwachtse beweging dat het dan wel meevalt. Ook al moet je natuurlijk goed opletten. Laat de anderen die vaas tillen 💋

 

Ja, het is echt na het dicht trekken van die deur gekomen. Daarvoor voelde ik niks aan die borst. Eerst ontstond er een druk, toen een steek en nu een aanhoudende pijn. Na het slapen is ie even weg (nog wel een gevoelige, opgezette borst) en rond de middag begint de pijn.

 

Als ik eind van het weekend nog steeds zo'n last heb, ga ik halverwege volgende week nog eens terug. Voelt anders echt niet best. Die andere kant, die dus 3 weken geleden opnieuw gespoeld is, gaat supergoed. Vrijwel geen pijn. Af en toe een klein steekje, maar dat hoort erbij.

 

Wat een vreemd avontuur zitten we toch in 🤔

 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, lisa1701 zei:

Hi @Wendy2020,

 

Fijn om wat van je te horen. Hoe bevalt het rustig aan doen. Verder? Hoop dat de pijn vandaag weer afzwakt. Ik heb het idee dat als je borst niet een klap krijgt van een onverwachtse beweging dat het dan wel meevalt. Ook al moet je natuurlijk goed opletten. Laat de anderen die vaas tillen 💋

 

Ja, het is echt na het dicht trekken van die deur gekomen. Daarvoor voelde ik niks aan die borst. Eerst ontstond er een druk, toen een steek en nu een aanhoudende pijn. Na het slapen is ie even weg (nog wel een gevoelige, opgezette borst) en rond de middag begint de pijn.

 

Als ik eind van het weekend nog steeds zo'n last heb, ga ik halverwege volgende week nog eens terug. Voelt anders echt niet best. Die andere kant, die dus 3 weken geleden opnieuw gespoeld is, gaat supergoed. Vrijwel geen pijn. Af en toe een klein steekje, maar dat hoort erbij.

 

Wat een vreemd avontuur zitten we toch in 🤔

 

😘

Wat vervelend dat je pijn ervaart. Wij zijn even ver in ons avontuur en ik ervaar ook nog steeds pijn aan 1 kant, vooral in de loop van de dag. Dus dat herken ik en maak ik me ook weleens zorgen om. Verschil is alleen dat ik vanaf het begin van die kant al last had. Jij juist niet? 
Bij twijfel gewoon weer bellen hoor en een afspraak maken. 😘 

@Wendy2020 dat kan je dan zomaar gebeuren he dat je iets tilt en denk oh dat had ik beter niet kunnen doen. Heb je er last van gekregen? Denk dat het niet erg is een keertje per ongeluk een vaas tillen. En anders ook gewoon weer even bellen. Hoe is het met je plopjes en pruttels? 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701Wat naar zeg. Ik snap je ongerustheid wel, zeker gezien het op één plek zit. Inderdaad rustig aan doen en als je het niet vertrouwd gewoon eventjes bellen! 
 

@Noor45haha de plopjes en prutteltjes zijn gelukkig verdwenen, echt vocht wat wegtrok denk ik. 
 

Ik merk alleen dat ik het echt lastig vindt om rustig aan te doen. Pak toch al sneller dingen op, was mij niet helemaal bewust van het niet bukken dus gisteren langs een zaakje geweest om drie broeken op te laten korten en deze ook aan en uit staan trekken daar. die vaas getild, merk dat ik dan ‘s avonds ineens enorm onzeker wordt en overal lees dat dat natuurlijk absoluut uit den boze is. Maak ik mij toch weer erg druk. Vandaag blijf ik gewoon eens thuis met een goed boek en verder niks. Blij als die 6 weken voorbij zijn. Ik had mij toch een beetje vergist in de emotionele rollercoaster na de operatie ☺️
 

Fijne dag vandaag! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.