Ga naar inhoud

Von5385 : 3 mei 2021 : Dr. Fresow : Klaver Kliniek


Aanbevolen berichten

Oh @Wendy2020 jij herkent het dus ook allemaal. Lastig hè. Het is heel normaal dat jij nog wat voelt beurs en trekken. Je bent pas 1 week PO. Denk niet dat je teveel doet. Het is ook goed weer wat normale dingen te doen. Mijn borsten zijn ook nog dichter bij elkaar gekomen toen de zwelling afnam. En jouw arts zorgt er voor dat die ruimte niet te groot is dus dat komt vast goed.  
x

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Von5385 zei:

@Noor45 @Wendy2020 @Diana75 

Het gaat wel weer, ik merk dat ik beide borsten iets meer voel. (Spierpijn gevoel) verder geen koorts oid. 
Het voelt nog steeds iets beurser. 
Ik ben soms ook zo onzeker of bang dat er complicaties op zullen treden, omdat ik misschien teveel doe? Zo lastig om te weten wat wel en niet mag. Ben ook streng voor mezelf en naar mijn idee doe ik niet heel veel. En ik weet het... angst is een slechte raadgever!
Ben blij als de 6wkn voorbij zijn en ik niet meer zo erg op hoef te letten. 

Heb ook nog steeds een beetje het kleine tietensyndroom gevoel. Als ik het verschil zie met de voorsituatie vind ik het echt prachtig, en met kleren aan denk ik... mwa had meer mogen zijn. Meer kon sws niet, en ik weet dat het nog veel zal veranderen. 
 

Het is een mooie zonnige dag vandaag, dus we gaan maar eens lekker genieten van het zonnetje. ☀️

 

Morgen alweer 4 weken voorbij, heb vd week geen foto meer gemaakt en geplaatst, dus ga dat morgen echt even doen! Ik vind ze nog steeds erg hoog zitten. 

En ze glimmen heel erg. Hebben jullie dat ook?


 

 

@Von5385, Grappig, ik vind mijn borsten juist in kleding mooi en bloot minder. 
Mijn borsten glimmen niet. Wel een heel klein beetje gedaan door de strakke huid denk ik. 
Fujn dat het wat beter gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

Vandaag alweer 4 weken po! :43:
Het vervelende gevoel is gelukkig weg getrokken. 
 

Ik heb net een nieuwe foto geplaatst. Ik vind ze nog steeds vrij hoog zitten. 
De littekens zien er rustig uit vind ik zelf. Al heb ik er niet veel verstand van. 🙃 


Links lijkt wat hoger te zitten als rechts.  Of het mijn borsten zijn of mijn houding weet ik niet goed. Voor de spiegel valt het nl niet op.
Ik zag op de foto dat ik zelf scheef sta. Mijn schouders staan nl niet synchroon, dat had ik voor de bv niet. Ik denk dat de ene kant wat meer ontspant dan de andere. 

 

Ook zie ik wat plooien onder de linkerborst. Herkent iemand dit? En moet ik daar iets mee? Niet dat het straks double bubble of iets anders wordt... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 yes!! 4 weken po,dat schiet lekker op zo:43:heb natuurlijk even gespiekt en ze zitten inderdaad nog erg hoog. Bij de een duurt dat gewoon iets langer dan bij de ander denk ik😉 jou ene borst is iets groter dan de ander,daar heb ik ook nog steeds last van en heeft met het zakken te maken. Ik zie op de foto van je borsten opzij inderdaad een soort van plooitje en zou dat wel even aangeven bij de kliniek je weet maar nooit🤗 vind de maat echt heel mooi bij je staan,die heb je goed gekozen en als ze straks nog wat gezakt zijn zullen ze nog mooier worden!🤎  knuffel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Von5385 zei:

@Daniëla89 thnx! Ik heb idd de kliniek even gemaild en de foto erbij gevoegd. 
Het zakken maak ik me niet zo druk over. Dat komt idd vanzelf wel. 
Fijne dag 😘

Hoi @Von5385 ik ben bijna even ver dan jij bent, en ook bij mij zitten ze nog vrij hoog. Van de zijkant heb ik echt de grootste bult nog aan de bovenkant zitten en beneden is het nog wat leeg. 

 

Het bang zijn dat je teveel doet op een dag herken ik wel, en soms doe ik ook onbewust teveel. Deze week tilde ik mijn dochter van 5 jaar (18 kg) van een muurtje af zonder er bij na te denken. Als mijn dochter niet gezegd had dat ik dat niet had mogen doen toen ik haar neer zette dan had ik het zelf niet eens meer geweten dat ik het gedaan had.

 

Soms heb ik ook echt nog wel steken en dan ga ik na zitten denken wat ik gedaan heb die dag. 

 

Zou ik misschien ook bij jou mee mogen kijken? ik zal je ook toevoegen aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@houtje ik heb je toegevoegd in mijn album. 
Steken heb ik eigenlijk nog niet echt gehad. 
 

Ik had net al antwoord terug van de kliniek en kwam op het volgende neer; 

Ze gaven aan dat het herstel eigenlijk nooit gelijk op gaat. Na 4 weken is het normaal dat de protheses nog wat hoger zitten, de protheses hebben tijd nodig om verder te zakken. Dit proces kan langere tijd duren.

De littekens zelf zien er eigenlijk al netjes uit. Als de protheses verder ‘ingedaald’ zijn zullen die “plooitjes” vanzelf verdwijnen.

Dr. Fresow heeft ook even meegekeken naar de foto’s. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Von5385 zei:

@houtje ik heb je toegevoegd in mijn album. 
Steken heb ik eigenlijk nog niet echt gehad. 
 

Ik had net al antwoord terug van de kliniek en kwam op het volgende neer; 

Ze gaven aan dat het herstel eigenlijk nooit gelijk op gaat. Na 4 weken is het normaal dat de protheses nog wat hoger zitten, de protheses hebben tijd nodig om verder te zakken. Dit proces kan langere tijd duren.

De littekens zelf zien er eigenlijk al netjes uit. Als de protheses verder ‘ingedaald’ zijn zullen die “plooitjes” vanzelf verdwijnen.

Dr. Fresow heeft ook even meegekeken naar de foto’s. 

@Von5385, fijn dat je al antwoord hebt gekregen. Ben je gerustgesteld?

Duirt soms zo lang voordat de borsten uitgegroeid zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72ja die onzekerheden.... hoort erbij natuurlijk. Lees het meer hier op het forum. 
Heerlijk toch lekker in de tuin zitten? Nu kan het eindelijk ☀️ 
Gaat idd snel! Nog 2 weekjes en dan mag dot martelwerktuig uit 🎉 dus heb al bedacht om het weekend ervoor een paar bh’s (en hopelijk een bikini) te scoren. ☺️  
 

Nu nog bedenken waar ik heen ga. Iemand tips voor lingeriezaken?? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 was zeker heerlijk zo'n zonnig weekend🌞 

en die sport-bh is toch wel weer mijn vriendin geworden hoor...in week 2 en 3 wist ik van narigheid niet mat ik ermee aan moest, maar nu weet ik niet zo goed wat ik zonder moet🙈

Ik ben er nog niet helemaal uit wat voor maat het moet gaan worden...dus durf nog niet echt op pad😅

maar sta ook open voor suggesties 😃  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je zo snel reactie kreeg van de PC! Stom hé die onzekerheid, maar fijn dat je gerust gesteld bent. Ze lijken zeker nog hoog maar verder super netjes! 

 

Ohh bijna BHs shoppen, lijkt me echt heerlijk! Er valt echt niks te zeggen over die maten zonder te passen.. Ik heb nu een sport-bh maat 75C maar heb vanavond eens de BH van mijn vriendin gepast en dan zit een 70E(😳!!!) echt super netjes... Voor nu dan. Maar het voelt zo goed 😂

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Kaygee zei:

Wat fijn dat je zo snel reactie kreeg van de PC! Stom hé die onzekerheid, maar fijn dat je gerust gesteld bent. Ze lijken zeker nog hoog maar verder super netjes! 

 

Ohh bijna BHs shoppen, lijkt me echt heerlijk! Er valt echt niks te zeggen over die maten zonder te passen.. Ik heb nu een sport-bh maat 75C maar heb vanavond eens de BH van mijn vriendin gepast en dan zit een 70E(😳!!!) echt super netjes... Voor nu dan. Maar het voelt zo goed 😂

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Kaygee, staat je super mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Kaygee zei:

Wat fijn dat je zo snel reactie kreeg van de PC! Stom hé die onzekerheid, maar fijn dat je gerust gesteld bent. Ze lijken zeker nog hoog maar verder super netjes! 

 

Ohh bijna BHs shoppen, lijkt me echt heerlijk! Er valt echt niks te zeggen over die maten zonder te passen.. Ik heb nu een sport-bh maat 75C maar heb vanavond eens de BH van mijn vriendin gepast en dan zit een 70E(😳!!!) echt super netjes... Voor nu dan. Maar het voelt zo goed 😂

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Staat je geweldig 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Lottje72 zei:

@Von5385 was zeker heerlijk zo'n zonnig weekend🌞 

en die sport-bh is toch wel weer mijn vriendin geworden hoor...in week 2 en 3 wist ik van narigheid niet mat ik ermee aan moest, maar nu weet ik niet zo goed wat ik zonder moet🙈

Ik ben er nog niet helemaal uit wat voor maat het moet gaan worden...dus durf nog niet echt op pad😅

maar sta ook open voor suggesties 😃  

Dat heb ik ook @Lottje72 🤣. Die bh zit opeens heel Lekker. En veilig. Doet ook geen pijn meer bij de randen. Ik zie me die bh nog niet uit doen volgende week. HAha. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Von5385 yes!! 4 weken po,dat schiet lekker op zo:43:heb natuurlijk even gespiekt en ze zitten inderdaad nog erg hoog. Bij de een duurt dat gewoon iets langer dan bij de ander denk ik😉 jou ene borst is iets groter dan de ander,daar heb ik ook nog steeds last van en heeft met het zakken te maken. Ik zie op de foto van je borsten opzij inderdaad een soort van plooitje en zou dat wel even aangeven bij de kliniek je weet maar nooit🤗 vind de maat echt heel mooi bij je staan,die heb je goed gekozen en als ze straks nog wat gezakt zijn zullen ze nog mooier worden!🤎  knuffel xx

@Daniëla89 hoe gaat het met jou? Is het anders nu na 6 weken? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaygeedie bh staat je echt heel goed. Ik ga 10 juni shoppen bij de Hunkermoller, heb daar de bon gekocht welke 39,95 was en je voor 100 euro kan besteden. Ben ook zo benieuwd welke maat ik heb en hoe de bh's zullen staan.

 

Ik moet ook zeggen dat ik het vreemd vind om straks weer een gewone bh aan te gaan doen. Mijn sport bh zit sinds deze week ook gewoon lekker en vertrouwd. Alleen jammer dat ze niet zo sexy zijn.... 

 

@Von5385 Bedankt voor het toevoegen, wat heb jij ook mooie boobies, passen heel goed bij je lichaam. Fijn dat je gerustgesteld bent!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 fijn dat je gerustgesteld bent😘  @Noor45 gaat super goed hier! ben helemaal happy met mijn boobs🤗 bij mij waren ze inderdaad ook ongelijk en dat wordt echt steeds minder door het zakken. Ze worden ook steeds soepeler maar dat heeft echt nog wel wat tijd nodig hoor😉 en hoe gaat het met jou meid? X @Kaygee hele mooie bh!😍 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow! @Kaygee echt super mooi!! 
 

@Noor45 thnx, ja was fijn dat de kliniek zo snel reageerde. Vannacht wel allemaal gekke dromen gehad over plooien enzo. 🙈 Hoe gaat t met jou? 

 

@houtjethnx! Wat handig zo’n bon!!! Ik kan niet ook bijna niet wachten. Ik ga 12 juni shoppen ☺️  Hoe gaat t met jou? 
 

@Daniëla89 wat fijn dat je zo happy bent en ze steeds meer hun plekje vinden. You go girl!! 
 

Knuffel voor iedereen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, houtje zei:

@Kaygeedie bh staat je echt heel goed. Ik ga 10 juni shoppen bij de Hunkermoller, heb daar de bon gekocht welke 39,95 was en je voor 100 euro kan besteden. Ben ook zo benieuwd welke maat ik heb en hoe de bh's zullen staan.

 

Ik moet ook zeggen dat ik het vreemd vind om straks weer een gewone bh aan te gaan doen. Mijn sport bh zit sinds deze week ook gewoon lekker en vertrouwd. Alleen jammer dat ze niet zo sexy zijn.... 

 

@Von5385 Bedankt voor het toevoegen, wat heb jij ook mooie boobies, passen heel goed bij je lichaam. Fijn dat je gerustgesteld bent!!!

 

Ah dank voor de groupon tip! Heb ook gelijk de bon besteld. Wel binnen 10 dagen besteden. Ik ga volgende week kijken. Hoe is het met jouw hechtingen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 goed om te horen! Geeft wel vrijheid als je de 6 weken voorbij bent. Fijn dat je borsten steeds meer op z’n plek komen en soepeler worden. 
 

@Von5385 dromen, ik doe het ook. Dat m’n litteken scheurt en m’n prothese eruit zakt ofzo. Stom hè. 
 

met mij gaat het wel goed. Blijf m’n linkerborst voelen, vooral als ik teveel doe. Als ik slaap of heel rustig zit voel ik niks. Deze borst zit ook nog wat hoger, misschien daarom iets pijnlijker? Morgen ben ik 5 weken. Dat klinkt fijn! 
 

ik wil volgende week 2 bh’s kopen en een bikini. Omdat ik nog niet echt een borst aan de onderkant heb, ben ik wel benieuwd hoe dat goed in een bh past. Kijk er ook wel naar uit want nu vind ik het soms wat gek staan met een shirtje aan, m’n borsten zijn hoog aan de bovenkant en nog wat leeg aan de onderkant. Ik zie dat veel meer meiden dat hier hebben. Duurt even. Hoop dat met een normale bh het wat ronder oogt. 
 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.