Ga naar inhoud

Von5385 : 3 mei 2021 : Dr. Fresow : Klaver Kliniek


Aanbevolen berichten

13 uur geleden, RN27 zei:

Je boobs zijn prachtig geworden🙂. Nog 9 dagen en dan heb ik de magische 6 weken aangetikt:).

De 6 weken zijn dan inderdaad echt in zicht! Sportte je voor de operatie? Voel je je goed genoeg om dat weer te gaan doen? Oh…en natuurlijk nieuwe bh’s shoppen! Maar misschien nog niet teveel omdat je maat nog gaat veranderen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385Met mij gaat het goed en met de boobs ook 🙂. Totaal geen last, maar dat heb ik vrijwel vanaf de operatie niet gehad. Had alleen 1 weekje last van slaaptekort en enorm last van mijn stuitje. Ook wel van obstipatie, maar wat dat betreft mag ik echt in mijn handjes knijpen qua herstel. Denk dat als de 6 weken gepasseerd zijn, ik wel meer rust in mijn hoofd heb. Ik ben wel heel gefocust op die 6 weken. Herken je dit toevallig? En had jij na de 6 weken meer rust in je hoofd? 

 

@boob1234Ja zo fijn, tijd gaat snel, maar ook weer niet omdat ik toch wel veel in mijn hoofd bezig ben met die 6 weken. Ik sportte voor de corona ongeveer 3 a 4x per week. Deed dan de hiitrainingen en krachttraining. Tijdens corona werd dat steeds minder en uiteindelijk is dat tot het nulpunt gezakt🙈. Wil wel weer gaan sporten. Maar de hiittrainingen sla ik nog over. Denk dat ik langzaam ga opbouwen en mij vooral eerst focus op mijn benen en billen 🙂. Sportte jij? Nee i know, lijkt mij wel lastig hoor om niet helemaal los te gaan haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RN27Ik herken je erg met het spannende gevoel binnen die zes weken. Ik was (en volgens mij veel meiden hier) erg blij toen de 6 weken voorbij waren! Geeft toch wat meer rust in je hoofd, en dan kan je rustig aan wat meer dingen gaan oppakken. 
Wel fijn om te lezen dat je weinig klachten hebt ervaren na de operatie! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Haai!

Thnx for asking! 

Ik wilde toevallig net even iets posten. Ook omdat ik net via de instagram pagina van mijn kliniek een interessant artikel tegenkwam… Hieronder zal ik het bericht en de link delen. 
 

Met mijn boobs gaat t goed. Vind ze, zoals al eerder vermeld nog steeds aan de “kleine” kant.  Maar het is beduidend meer dan ik had, dus eigenlijk mag ik niet klagen 😇. En over ca 8/10 jaar wil ik toch een wissel ondergaan dus dan proppen ze er maar wat meer in 😉
Veranderingen zie ik momenteel niet echt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen foto’s meer heb gemaakt om te vergelijken. Misschien binnenkort toch maar weer eens doen. 
 

Zoals hierboven gezegd, deel ik de link even. Echt een interessant artikel en de moeite waar om te lezen al zeg ik het zelf ☺️  We hebben t er al geregeld over gehad op dit forum en dit weergeeft eens de andere kant van de medaille. 
 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

https://www.groene.nl/artikel/kies-je-inderdaad-voor-een-tijdbom

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx @Von5385! Heel duidelijk artikel! zo sta ik er ook in! Hubby zegt ook; en heb je er last van, dan zijn ze er toch zo weer uit?

 

Laura Zaal blogt er ook over. Zij is arts in de Velthuiskliniek. Zij verwijst ook naar dit artikel, maar heeft ook nog 2 andere heel interessante blogs!

 

https://www.laurazaal.nl/blog/

 

Fijn dat er nu toch een 2 zijdige discussie op gang komt!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.