Ga naar inhoud

Von5385 : 3 mei 2021 : Dr. Fresow : Klaver Kliniek


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Von5385 zei:

Afgelopen dinsdag voor het eerst weer auto gereden. Ging best goed. Alleen schakelen van 2 naar 3 of 3 naar 4 deed ik nog met 2 handen. 🙈. Rotondes zijn ook niet bepaald favoriet en die zijn er genoeg bij ons😖

Oooh spannend hoor, auto rijden. 3 en 4 verbaasd me haha, die zijn toch alleen maar naar boven/beneden? niet zoals bij de 2 dat je m naar links en beneden moet duwen. Rotondes lijkt me ook niet lekker :S 

Wij hebben een automaat gelukkig dus hoef m alleen in de voor of achteruit te zetten of neutraal. Maar dat gaat ook super makkelijk (tik is voldoende) 

 

2 uur geleden, Von5385 zei:

Ik heb vandaag de podcast geluisterd van “wiemooiwilzijn.nl”. Ik volg die pagina op Instagram.  Daarin waren dr. vd Pot en dr. Kalamahed te gast. Echt interessant. Binnenkort komt ook mijn pc aan het woord. Ben benieuwd! 

Jaa, die heb ik ook geluisterd. Ik sta gepland bij van der Pot en vond het heel fijn hem en zn collega te horen kletsen over oa borstvergrotingen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385, Wat fijn Von dat je weer in je eigen bed slaapt. Is weer een stapje verder!

Denk dat je zelf gaat merken als je platter kunt gaan liggen doordat het makkelijker gaat zonder pijn. 
Blijft lastig hè wat je wel en niet kan/mag doen. Denk dat je het goed doet door bewust te zijn, rustige bewegingen maakt en rust nemen als jouw lichaam dat aangeeft!

Geniet van het weekend Meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Von5385 zei:

@FrukjeMet schakelen  komt doordat ik dan de beweging naar beneden moet maken en dat voelt niet helemaal fijn. Vandaar 2 handen. 🙃

Okeej :P Met de tijd zal het beter gaan en straks schakel je weer zonder erbij na te denken :) 

 

Wil je mij ook toevoegen? Ik zal je ook toevoegen. Ook nog niet veel te zien hoor 
3 mei is trouwens mijn verjaardag :) grappig om die datum te zien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Frukje ja denk ook wel dat dat steeds makkelijker gaat. Ik ben nu ook nog voorzichtig omdat ik bang ben dat ik mn borstspieren teveel gebruik en daarmee het herstel in de weg zit! 
Ik zal je toevoegen! 
3 mei... Wat toevallig! 🙃 nog gefeliciteerd ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx :) Ik had je datum natuurlijk al vaker gezien, maar elke keer als je topic weer boven komt denk ik hey 3 mei!

 

Wat een PRACHTIGE boobs! wauw. Jouw voorsituatie is ook heel mooi, en nu met wat extra volume echt heel mooi!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 dat lijkt me heerlijk zonder bh! Had ik ook nog nooit gehoord, maar zou het heel fijn vinden. Pas na 3 maanden PO weer hardlopen, dat duurt nog even. Wat mag je nu met sporten wel allemaal doen? Ik denk dat ik straks aan de sportschool vraag of zij mij kunnen adviseren hoe ik kan opbouwen.

 

@Von5385 en @Diana75 hoe gaat het met jullie? Bij mij gaat het de ene dag goed, de andere dag minder. Zo ook de nachten. Resultaat wordt wel steeds mooier. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 hier gaat het heel goed. Ik moet alleen echt opletten dat ik daardoor niet teveel ga doen. Iets met grenzen ook aanvoelen. 
Ben als de dood voor alsnog complicaties. 
 

Slapen gaat de ene nacht beter als de andere nacht. Ik slaap sinds woensdag weer in mijn eigen bedje. Dus dat is al heel fijn. 
 

Verder vooral last van de randen van de bh. 
Ben aan het kijken welke bh ik dan zou willen maar deze bh heeft wel een redelijk diep decolleté wat weer handig is met kleding ☺️  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer mogen jullie smeren met littekencreme? 
Afgelopen dinsdag zei de assistente tijdens controle dat het helemaal dicht moest zijn en dat ik met een paar dagen wel kan gaan smeren. 
Mijn littekens lijken helemaal dicht te zijn. 
Wat denken jullie? 
 

Heb even een fotootje toegevoegd. 
Het rode eromheen is van de bh/steriele gaasje dat erop heeft gedrukt. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Noor45 zei:

@Daniëla89 dat lijkt me heerlijk zonder bh! Had ik ook nog nooit gehoord, maar zou het heel fijn vinden. Pas na 3 maanden PO weer hardlopen, dat duurt nog even. Wat mag je nu met sporten wel allemaal doen? Ik denk dat ik straks aan de sportschool vraag of zij mij kunnen adviseren hoe ik kan opbouwen.

 

@Von5385 en @Diana75 hoe gaat het met jullie? Bij mij gaat het de ene dag goed, de andere dag minder. Zo ook de nachten. Resultaat wordt wel steeds mooier. x

@Noor45bij mij wisselt het ook erg. Weekend kwam de moeheid er even goed uit. Nachten wisselen ook. Ben vaak wakker, maar lig wel lekker in bed nu. 
Pijnscheuten is nu ik vrij ben minder. 
Vind de maat van mijn borsten best mooi, de vorm iets minder. Ze moeten nog verder ontwikkelen. Weet dat de mooiigheid vanzelf komt. 
Ha jij binnenkort op de zij slapen, of lukt dat nog niet of mag dat nog niet?

Ip vlg advies mijn po mag ik vanaf week 4 op de zij slapen. Duurt nog even voor mij. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Von5385 zei:

Wanneer mogen jullie smeren met littekencreme? 
Afgelopen dinsdag zei de assistente tijdens controle dat het helemaal dicht moest zijn en dat ik met een paar dagen wel kan gaan smeren. 
Mijn littekens lijken helemaal dicht te zijn. 
Wat denken jullie? 
 

Heb even een fotootje toegevoegd. 
Het rode eromheen is van de bh/steriele gaasje dat erop heeft gedrukt. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Von5385ziet er erg mooi en rustig uit!

Ik mag pas van week 6 smeren. Erg laat vind ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi @Von5385 en @Diana75, ziet er goed uit de littekens. Ik denk dat ze goed dicht zijn. Ik mag na 4 weken beginnen met smeren.

Op m'n zij liggen mag ik pas na 6 weken. Ben al blij dat ik nu platter kan liggen. Soms voel ik het dan nog branden maar merk dat het ook weer wegtrekt dat gevoel. 's ochtends lijken m'n borsten dan wel weer iets hoger te zitten, en wat strakker aanvoelen.

 

Ik blijf last houden van m'n linkerborst. Of aan de zijkant of aan de bovenkant. Nooit tegelijk. Soms denk ik dat de pocket niet groot genoeg is ofzo aan die kant. Maar telefonisch zei m'n pc dat hij denkt dat het nog wat vocht is waar ik last van heb. Geduld, geduld, geduld. 

 

Ik vind m'n borsten wel steeds mooier worden, soms denk ik wel, o jee, had ik niet groter gemoeten, maar als m'n bh dan uit gaat, denk ik: wat mooi 😍. Aan de zijkant vind ik het nog steeds wel puntig, hoop echt dat de protheses meer in de onderplooi gaan zakken, maar ik hoor hier dat dat vanzelf komt.

 

Ik heb net lekker een uur gewandeld.

 

Fijne dag 😄

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik ook 3,5/4 weken aan houd voor het smeren.
 

@Noor45 Wat fijn dat het steeds mooier wordt. Ik zie bij mezelf nog niet zoveel verschil en vind ze van de zijkant ook nog wat puntig. Maar ach ik stoor me er niet aan. Ben zoooooooo blij!! Ik lig ook nog niet op mijn zij hoor. Tijd en geduld blijven de toverwoorden haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaaai. Wat heb je een prachtig verhaal! Verloopt allemaal voorspoedig, ik teken er voor haha.

je had het over “lijstjes”.....bedoel je daar een overzicht mee met wat je in de aanloop naar kunt doen? Ik zou graag weten wat jij maar ook de andere ladies hebben gedaan, alles voor een goede voorbereiding! 
ik lees veel over slapen po. Ik ben gelukkig een rugslaper, maar wat is echt een musthave om lekker te slapen? Iig een borstvoedingskussen toch? 
gelukkig heb ik met mijn ex ook een goede verstandhouding, maar mijn jongens zijn al zo groot dat ik er eigenlijk vanuit ga dat ze me gewoon goed kunnen helpen (16 en 18 jaar). Weet alleen niet zo goed wat ik hen moet vertellen, ik heb besloten dat ik het vooralsnog niet aan de grote klok ga hangen, maar zal toch denk ik m’n jongens iets moeten vertellen. Lastig vind ik dat! 
 

Maar boy-o-boy wat heb ik er zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @Jenster,

 

Het verloopt zeker voorspoedig dat maakt mij soms wat angstig hoor omdat ik bang bent dat Karma nog ergens om de hoek komt kijken... 

maar vooralsnog gaat het goed. Morgen alweer 3 weken geleden en eerlijk gezegd vind ik die 3 weken echt voorbij gevlogen. 
voor we het weten lopen we te pronken in onze bikini’s haha. 
 

Ik ben 2 weken van tevoren ter voorbereiding begonnen met extra vitamines en Arnica slikken. (Vitamine c + calsium/magnesium/zink) 2 Arnica pilletjes zijn Tegen blauwe plekken, ik heb bijna geen blauwe plekken gehad dus wellicht heeft het geholpen. 
Ook heb ik shakes van recover gedronken. Daar ben ik 3/4weken van tevoren mee begonnen. En na de operatie ook weer 1,5 week shakes gehad van recover.

Daarnaast had ik idd alles rondom operatie geprobeerd van tevoren te regelen. Waar slapen, welke spullen meenemen, voedingskussen geregeld, huis poetsen, wat boodschappen gedaan, dat soort dingen). 
 

Ach je hoeft het je kids niet te vertellen, maar ik heb het wel gedaan. Ik ben er heel open over naar iedereen. Het boeit me echt niet, ik weet dat ik een weloverwogen keuze heb gemaakt en weet waarom ik het heb gedaan. Ik ga me daarin niet verdedigen of verantwoorden. Ik wist bijv. dat mijn ouders er fel op tegen waren en dat was een reden waarom ik het altijd voor me uit schoof. Ik vond hun mening daarin altijd belangrijk. (Zij stuurden ook altijd de negatieve berichten door en attendeerden mij dan weer op tv uitzendingen enzo) Op een gegeven moment is er bij mij een knop om gegaan en had ik maar 1 doel voor ogen. Boobies! Zonder maximizer bh’s enzo. Vanaf mijn 16e wilde ik dit al en nu 20 jaar later heb ik het gedaan!  
 

Ik zal je toevoegen in mijn album dan kan je ook zien wat mijn voor situatie was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Von5385 zei:

Ik denk dat ik ook 3,5/4 weken aan houd voor het smeren.
 

@Noor45 Wat fijn dat het steeds mooier wordt. Ik zie bij mezelf nog niet zoveel verschil en vind ze van de zijkant ook nog wat puntig. Maar ach ik stoor me er niet aan. Ben zoooooooo blij!! Ik lig ook nog niet op mijn zij hoor. Tijd en geduld blijven de toverwoorden haha 

@Noor45, zo fijn dat je steeds blijer met jouw borsten wordt en ze gaan nog best veranderen. Hoop dat je er nog blijer mee gaat worden!

Die pijn is niet fijn. Ik heb soms pijn, maar denk niet zoals jij. Houd het maar goed in de gaten en anders nog een keer bellen!!

Gek hè dat de adviezen verschillen. Nu ook over slapen en smeren. 
De wisselende dagen herken ik ook. Bij vooral omdat ik uit mijn ritme gehaald ben. 
Hem benieuwd naar jouw 4 weken po foto komende week!!!

@Von5385, zo heerlijk dat het zo goed gaat. Opknip jou ben ik benieuwd naar de verandering iedere week!

@Jenster, in tegenstelling tot Von heb ik niets tegen mijn kinderen gezegd, zie mijn topic. Vond het ook erg lastig, wel of niet....

Ben iemand van eerlijkheid, maar deze was lastig. Wilde ze niet in een lastige positie plaatsen als mensen het aan hem zou vragen en dat gaat zeker komen, nu kunnen ze gewoon hun schouders ophalen. Dat had ik in mijn gedachte, maar miss slaat dat nergens op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-5-2021 om 20:06, Von5385 zei:

 @Lottje72

Ik heb je toegevoegd aan mijn album, net ook even bij jou gespiekt! Wat ontzettend mooi al en wat zien je littekens er goed uit! 
Bij mij lijkt aan 1 kant van de littekens soort plooien in mijn huid te zitten. Ik weet niet of dit is omdat mijn huid nog moet herstellen of dat het komt door de bh. 

Met mij gaat het eigenlijk heel erg goed. Heb nergens last van.
Afgelopen dinsdag voor het eerst weer auto gereden. Ging best goed. Alleen schakelen van 2 naar 3 of 3 naar 4 deed ik nog met 2 handen. 🙈. Rotondes zijn ook niet bepaald favoriet en die zijn er genoeg bij ons😖
 

Ik ben alleen bang dat ik soms teveel doe. Vandaag wat boodschappen gedaan en de tas naar boven getild. (Ik woon in een appartementencomplex, 2 hoog, zonder lift) en toen dacht ik achteraf wel of het niet te zwaar was. Dus na het maken van de lunch vanmiddag de rest van de dag maar niks gedaan. 
Vind het zo ontzettend lastig inschatten wat wel en niet mag, ben maandag pas 3 weken po.  
Ik slaap sinds woensdag weer in mijn eigen bed en het gaat aardig. Ik ben nooit een geweldige slaper geweest dus als ik 5 uur achter elkaar slaap dan is dat voor mij al een goede nacht. 
Ik slaap nog wel behoorlijk rechtop. Ik merk dat als ik te plat lig, ik meer last krijg dan voelt alles erg gespannen. 
Verder heb ik het geluk dat ik hulp krijg bij het huishouden / koken en dat mijn kids (7&9) erg zelfstandig zijn en het meeste zelf wel kunnen. 

 

@Daniëla89 lijkt me heerlijk om geen bh te dragen, maar ik snap dat je je af vraagt waarom je dat wordt geadviseerd. Heb je dat niet nagevraagd? 


Ik heb vandaag de podcast geluisterd van “wiemooiwilzijn.nl”. Ik volg die pagina op Instagram.  Daarin waren dr. vd Pot en dr. Kalamahed te gast. Echt interessant. Binnenkort komt ook mijn pc aan het woord. Ben benieuwd! 
 

 

Hey @Von5385 bedankt voor het toevoegen😃 Ziet er bij jou ook al prachtig uit en beginnen ook al in te dalen, mooi hoor.

De littekens zien er ook al heel mooi en rustig uit.

 

Lekker dat je herstel zo goed gaat en je nergens last van hebt, heel knap dat je er zo bewust mee bezig bent.

 

Auto rijden doe ik ook, gelukkig hebben wij een automaat en hoef ik niet te schakelen😊 doe het bovenste deel van de gordel achter mijn rug en hou me handen aan de onderkant van het stuur....dan gaat het goed😉

 

Kan je helemaal volgen met het inschatten van wat wel en niet mag, zeker als je geen/weinig last hebt. Zelf heb ik gelukkig heel veel hulp van mijn kids, die halen de boodschappen, en mijn man help 's avonds met koken.

 

Rustig aan weer en geniet van je extra zondag 😉

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 wat super dat het goed gaat!

ik begrijp je, dat je bang bent voor karma ;) ik ben precies zo! 
 

knap dat je er zo open over bent. Moet ook mogen, maar merk dat er voor mezelf nog wat taboe om hangt Ofzo. 
mijn zoontje heb ik het nog niet heel precies  verteld, maar die wil ik het wel eerlijk vertellen. Kinderen hebben meer in de gaten dan ouders soms denken. Ik heb daar als kind iig er veel last van gehad (als voorbeeld het Sinterklaas verhaal, als 5 jarige had ik t wel door dat het niet klopte, maar mij werd niets eerlijk verteld en ging ik aan mezelf twijfelen) 
 

verder vind ik het nog een beetje lastig om aan de grote klok te hangen 

daarom ook dat ik t ook bewonder Von!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72 en @Frukje thnx. 
En kinderen hebben idd vaak meer in de gaten dan we zelf door hebben...  Idd goed voorbeeld van Sinterklaas. 
Ook dat geheim hebben wij onze kinderen vorig jaar zomer verteld. Toen was onze jongste net 7. Zit in groep 4. 

Onze oudste ging naar groep 6 dus dan vind ik dat ze het moeten weten alleen de jongste begon al vragen te stellen en wij wilden er niet over liegen... gelukkig kan ze goed geheimen bewaren. Ze vond het super leuk afgelopen periode met sint omdat zij (en haar beste vriendinnetje) samen met de juffen het geheim wisten. En daarom de juffen mochten helpen enzo. Net als inkopen doen voor haar kleine nichtje. 
 

Ooh een automaat is zo fijn! Die mis ik wel hoor. Ik heb de gordel eigenlijk gewoon zitten. Maakt dat uit denk je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat verschil tussen je kids @Von5385 Dat de jongste het in feite al eerder wist dan de oudste. 
Mijn vriend deed altijd wel stiekem, en sinterklaas bestaat blabla. Ik heb altijd gezegd dat het een heel oud verhaal is dat we nog steeds vieren met een Sinterklaas. 

Toen hij wat ouder werd begreep hij ook dat het dus niet altijd dezelfde sinterklaas is, maar gewoon een verklede man. Ik benoemde het ook als de acteur op tv was in andere hoedanigheid. Maar alsnog was Sinterklaas helemaal echt voor hem. Maar de ruimte om te begrijpen hoe of wat was er. 

 

En dat heb ik ook met het bv verhaal. Ik zal hem moeten uitleggen waarom ik bepaalde dingen wel/niet kan. Waarom ik naar de dokter ga of een nachtje weg ben. Ik heb geen zin om continu smoesjes te verzinnen en erover te gaan liegen idd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.