Ga naar inhoud

Von5385 : 3 mei 2021 : Dr. Fresow : Klaver Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden, 

Ik verlang al sinds mijn puberteit naar borsten. (Zelfs een plank heeft meer reliëf dan mijn voorgevel, werd mij altijd gezegd)  

Helaas is het ook nooit meer geworden dan een 70/75 a(a) cup. 
Na heel wat maximizer bh’s, 2 zwangerschappen, negatieve kritieken op mijn borstvergrotingswens en blijvende onzekerheden durf ik na jaaaaaaaren dromen (en sparen) ook werkelijk de stap te nemen voor een borstvergroting. 

Op 3 mei aanstaande is het zover 🎉
Ik ben 36, zeer slank, 1m74 en weeg 54/55 kg. 
 

Ik zal geopereerd worden door dr Fresow van Klaver klinieken. 
Ik heb daar een heel fijn consult gehad. Wat een lieve en fijne mensen lopen daar rond zeg!  Ze namen de tijd, bespraken mijn wensen, namen de tijd voor mijn vragen en zowel dr. Fresow als Anke keken naar mij.

Ik vond 405 cc te weinig. Bij het passen van 450 cc gaf dr Fresow gelijk aan dat het te breed zou worden voor mijn lichaamsbouw en ik de protheses zou gaan voelen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wel voelde hij aan mijn reactie dat ik nog niet helemaal tevreden was over 405cc. Zo fijn dat hij naar mij keek en dit aanvoelde! 
We hebben besloten om er tussenin te gaan zitten en dat wordt mentor xtra rond, 425cc, dual plane. Dit heb ik niet kunnen passen maar ik weet zeker dat het goed zal zijn. 

Enige wat belangrijk is, is dat ik eigenlijk nog binnen 3 weken ca. 2kg  aan moet komen!
Dus alle tips zijn welkom!!!  

Ik ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat maar heb alle vertrouwen in de fijne mensen van de Klaver kliniek! 
 

Ik heb er zin in! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Je bent al snel aan de beurt, en wat een mooie maat 😍 goed om te horen dat je zo gehoord bent door de arts, en jij zelf ook vertrouwen hebt in de arts. 

 

Aankomen zou ik doen door tijdelijk meer van de gezonde zaken te eten. Ik zou niet ineens veel gaan snoepen, drinken en chips eten, maar een 2e portie avondeten pakken, of wat meer XL kiezen in je tussendoortjes, volle yoghurt pakken ipv mager en dergelijke veranderingen. Wat het voedingscentrum switches noemt, alleen maak jij ze dan de andere kant op 😄

 

Is het de bedoeling dat die kilo's blijven? Wat is de reden van het moeten aankomen?

 

Veel plezier iig met het uitleven naar jouw dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Salander,

dank je wel voor je tips!!
Het is zeker de bedoeling dat de kilo’s blijven. Echter gaf dr. Fresow aan dat ik eigenlijk net te licht was voor operatie. 
Ik woog altijd rond de 57/58 kilo. Echter ben ik door stress en de coronaperiode een paar kg. afgevallen dus dat moet er wel weer aan komen. Ik heb geen klachten verder, een snelle stofwisseling en smalle bouw van mezelf dus opzich is dat geen probleem. Het is meer dat ik zelf bang ben dat ik straks op de dag van operatie moet wegen en het niet door kan gaan omdat ik de licht ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog 1 week!! Ik heb er zoveel zin in! 
Ik merk dat ik een soort nesteldrang begin te krijgen, en dat terwijl ik niet eens thuis verblijf na m’n operatie omdat ik een alleenstaande mama ben. 

Wat is het fijn om dit forum te hebben en ervaringen van andere meiden te lezen!! 
 

Soms kruipt er een gevoel van angst/onzekerheid bij me naar binnen... wat als het niet goed gaat, wat als er complicaties ontstaan, wat als ik het te klein vind, etc. Het is zo moeilijk voor te stellen hoe t werkelijk gaat worden! Hebben meer meiden hier last van? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Von5385
Jouw datum begint al te naderen! 
Mijn OK datum staat op 21 mei, dus ik moet nog wat langer aftellen, maar ik herken wel heel erg qua angst en onzekerheid op sommige momenten. Ik heb alleen qua maat precies het omgekeerde, ik word dan snachts wakker in paniek en denk oh nee ik krijg toch niet 2 van die enorme ballonnen, of ik heb er nachtmerries over haha. Zal er allemaal wel bij horen. 

Wat goed dat je je al goed aan het voorbereiden bent! 

 

Ik heb een lijstje gemaakt met wat ik allemaal qua vitamines/mineralen neem vanaf wanneer, en wat ik niet meer mag eten drinken (zoals koffie alcohol etc) en wat ik nog moet kopen. (denk aan vesten met een rits, of truien met knoopjes) dat soort dingetjes. 

 

Veel plezier en succes met de voorbereidingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020Wat leuk om te horen dat je ook bijna mag! Voor je het weet is het zover. Ik ga je even volgen. Heerlijk om te horen dat je ook van de lijstjes bent en je zo goed mogelijk probeert voor te bereiden. 
Ik ben wat dat betreft echt ene controlfreak! 
 

 

Gisteren belden ze me op om door te geven hoe laat ik me mag melden. Ik moet om 9:30 aanwezig zijn, dus lekker op tijd. 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385Ja heerlijk hè die lijstjes. Geeft toch een soort houvast, al moeten we daar toch echt de controle los laten 🥲

 

Oh heerlijk dat je lekker op tijd mag, anders zit je toch maar de hele dag te wachten tot het zover is. Mag je dezelfde dag weer naar huis? In Blooming doen ze standaard met een nachtje overnachten, maar vind ik ook wel een prettig idee omdat ik niet uit de buurt kom. 
 

Hoeveel weken heb je vrij genomen van je werk?

Ik zag dat jij voor de recover shakes hebt gekozen, alleen voor of ook voor na de operatie? Ik zag ze ook staan maar moet eerlijk zeggen dat ik ze best prijzig vond 🙈 55 euro voor een pakket toch? 
 

is het nog gelukt om aan te komen voor je OK? Ik weeg trouwens ook maar 51 dus hoe bedoelde je arts precies dat je eigenlijk te licht bent voor de OK? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag dezelfde dag nog naar huis, de kliniek opereert op een andere locatie en dat is nog geen 10 minuten van mijn woonplaats af dus dat scheelt. Tenzij er complicaties optreden maar daar gaan we niet vanuit. 
 

Ik zit momenteel in de ziektewet dus heb tijd zat voor mijn herstel. Werk normaal gesproken in het onderwijs dus had sowieso 2 weken vakantie. 

 

De recover shakes heb ik via de kliniek aangeschaft(met een klein beetje korting). Ik ben er 4 weken van tevoren mee begonnen. En heb ook die recover after gekocht. En vond t ook prijzig maar operatie kost ook veel geld dus ik dacht die 150€ maakt dan ook niet veel meer uit. 🙃
Ik moest heel erg wennen aan de smaak maar nu gaat het wel oke. 
 

De pc gaf aan dat mijn bmi aan de lage kant was voor operatie. Vandaar dat ik nog aan moest komen in gewicht. Ik doe heel erg mn best, morgen weer even wegen of t tot nu toe heeft geholpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover. 
Dan gaan we ervoor! 
Enerzijds heb ik er super veel zin in! Anderzijds begin ik ineens een beetje angst te krijgen voor de pijn erna. Maar ik probeer op mezelf  in te praten dat ik ook 2 bevallingen heb gehad en dat ook 100% meeviel en dat de pijn tijdelijk is. 

Ik heb een album aangemaakt waarin ik al een voor foto heb geplaatst. Dit vond ik al verschrikkelijk confronterend en moeilijk om te doen. Toch wil ik het wel plaatsen, allereerst voor mezelf maar ook voor andere meiden die in dezelfde situatie als ik zitten. 
Vanaf mn jonge jaren heb ik die dingen verafschuwd! Ik ben zo blij dat ik nu de kans en mogelijkheden aan mag grijpen om er iets aan te doen. Hopelijk gaat alles goed.

 

Vandaag maar eens alle spullen inpakken die ik nodig heb en hopen dat ik niks vergeet! 

Nog tips? 
Kleding, eten/drinken andere dingen??? 
Ze zijn meer dan welkom net als mn nieuwe boobies straks 🎉
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 zooo spannend!!🤩🥳 ik had ook een voor foto geplaatst en dat vond ik ook heel confronterend hoor maar inderdaad wat je zegt het kan andere meiden helpen een goed beeld te krijgen en je ziet zelf ook hoe groot het verschil is😉 zou je geen zorgen maken om de pijn en het over je heen laten komen. De eerste dagen zijn even pittig maar er zijn er al zo veel voor jou geweest dus jij kan het ook!!💪🏼voor als je naar de kliniek gaat een lekkere makkelijke broek aan en iets met een rits of knoopjes. Weet je al hoelaat je mag? Zou het leuk vinden om mee te mogen kijken in je album😇 heel veel suc6 morgen en ben benieuwd naar je verslag xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 je hebt een prachtige voorsituatie. Ik denk dat het heel mooi gaat worden. 
Zoals je weet had ik gisteren een flinke dip maar vandaag zie ik het weer positief en heb net zelfs een wandeling van 20 minuten kunnen maken. 
heel veel succes morgen. Nog even spannend en daarna ben je zo blij 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, een makkelijke broek, een vest met rits, zodat je niks over je hoofd hoeft te doen. Meer had ik niet nodig. Eten en drinken kreeg ik daar. Vond het snel gaan allemaal. De operatie viel mij erg mee en ze waren super aardig allemaal. Dus niet te druk maken daarover. Het hielp mij om aan iets heel fijns te denken toen ik in slaap werd gebracht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! 
morgen al woohoo

 

ik ben ook super slank, en komt absoluut niet makkelijk aan.

bij mijn helpt sporten eigenlijk als enige om zwaarder te worden hahah. Spieren wegen meer dan vet 😝. Vet heb ik überhaupt nauwelijks.

 

hheeeel veel succes morgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh morgen is de dag! Hoe gaat het met de zenuwen? Weet je al hoe laat je je mag melden? 
Zou ik mee mogen kijken in je album? Ik snap je volkomen dat het confronterend is om te plaatsen. Ik heb wel een album aangemaakt maar nog geen foto’s gemaakt om er in te plaatsen... is ook echt een dingetje voor mij. Maar ik wil het wel graag, ook om het verschil te kunnen zien en voor de andere meiden hier.

 

Alvast heel veel succes morgen! ☘️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is het zover!!! 
Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan!!! Heel veel liggen draaien, meermaals naar de wc geweest en allerlei gedachtes spookten door mijn hoofd. Ik Dacht dat mijn zenuwen meevielen maar ben zo onrustig en misselijk ineens! 
Heb twijfels of ik het wel moet doen, maar dat zal wel normaal zijn... 

 

Zo een gek idee dat ik straks de kliniek uit loop met tieten!! 
 

@Wendy2020ik heb je toegevoegd! 
 

Nou ik ga er maar eens uit, om kwart voor 9 is mn vriendin er. Moet er half 10 zijn!! 
 

later meer☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.