Ga naar inhoud

Von5385 : 3 mei 2021 : Dr. Fresow : Klaver Kliniek


Aanbevolen berichten

Durven jullie je maat op te laten meten bij de Hunkemöller? Ik vind m’n borsten nog heel gevoelig en wil eigenlijk niet dat ze er aan zitten maar zou nu niet weten welke maat. Wil eigenlijk eerlijk zeggen dat ik vergroting heb gehad en dat het nog wat gevoelig is. Of ze me voorzichtig kunnen helpen? Zoiets 😅?

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Daniëla89 zei:

Had het linkje naar mijn man doorgestuurd die heeft gelijk 2 bonnen gekocht. Zo makkelijk gaat dat dus als je dikke tetten hebt😂🤫

Ik had inderdaad ook gekeken, maar is voor mij nog niet iets te vroeg. Volgens mij is deze bon geldig tm 13 juni dus let daar wel op 😊 is nog twee weekjes. 
 

Ik vind het ook lastig waar strakjes op te meten. Ik ging ook vaak naar de Hunkemöller maar misschien dat ik voor het echt serieus goed opmeten toch voor het eerst in mijn leven naar een iets chiquere zaak wil 🙈

Om dan vervolgens wel alles te kopen bij de Hunkemöller 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 lief dat je het nog even zegt,ik zou het echt knap vinden van mezelf als ik het niet meteen in 1 dag al heb uitgegeven😆🙈 het opmeten zou ik inderdaad bij een chiquere zaak doen..daar hebben ze er toch net wat meer verstand van denk ik😊 nog even geduld en dan kan jij ook lekker shoppen!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ene goede tip! Ga hem ook even bestellen bij groupon. 
Denk dat het opmeten niet zo heel veel uit maakt waar dat zal zijn. 
Qua merken verschilt het ook nog eens enorm. En onze tetten veranderen ook nog zo enorm! 
 

Wat een fijn idee om bh’s te hebben die echt passen en geen maximizers met inkijk meer nodig heb!! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Noor45 zei:

Ah dank voor de groupon tip! Heb ook gelijk de bon besteld. Wel binnen 10 dagen besteden. Ik ga volgende week kijken. Hoe is het met jouw hechtingen? 

Met mijn hechtingen gaat het de goede kant op, nog 3 open plekjes en dan is alles weer genezen. Ben dus heel blij dat het geen grote wonden zijn geworden en de littekens nu netjes blijven :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Von5385 zei:

Wow! @Kaygee echt super mooi!! 
 

@Noor45 thnx, ja was fijn dat de kliniek zo snel reageerde. Vannacht wel allemaal gekke dromen gehad over plooien enzo. 🙈 Hoe gaat t met jou? 

 

@houtjethnx! Wat handig zo’n bon!!! Ik kan niet ook bijna niet wachten. Ik ga 12 juni shoppen ☺️  Hoe gaat t met jou? 
 

@Daniëla89 wat fijn dat je zo happy bent en ze steeds meer hun plekje vinden. You go girl!! 
 

Knuffel voor iedereen! 

@Kaygeemet mij gaat het stukken beter, alle wondjes op 3 na dicht en dus hoop ik de 10de toch nog een paar mooie dingen te scoren. Hopelijk ook nog een mooie bikini, want de 11de vertrekken wij naar duinrell en zou wel leuk zijn als ik daar bij het kinderbadje kon zitten met mijn nieuwe boobs in een mooie bikini :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@houtje wat fijn dat het beter gaat😊 ik zal voor je duimen! zondag ga ik even een bikini shoppen die heb ik wel nodig met dit weer xx

Heerlijk he om bikini's te gaan shoppen waarbij je weet dat ze mooi gevuld gaat zijn. Ik ga ook eerst een halter bikini passen om te kijken hoe die nu staat. Vind dat altijd zo mooi bij andere, mijn borsten waren daar helaas altijd te slap voor waardoor het er niet uitzag. Dus nu gaan we ervoor :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385heb ff bij gelezen hier! Wat een heerlijk gesprek! Dromen over het kopen van mooie bh’s!! Wat een feest!! 
 

En fijn om te lezen dat iedereen voorspoedig gaat!

 

Begrijp ik goed dat je na 6 weken bh’s kunt gaan kopen? Moet je de 1e 6 weken 24/7 het harnas aan 🤭?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster ik moet idd 6 weken lang 24u per dag de compressiebh aan. 
Ik laat ze meestal wel 2x ongeveer een uur/anderhalf uur eruit zodat de striemen even weg kunnen trekken en ik de littekens even in kan smeren. 
Sommige pc’s raden 4 weken dag en nacht aan en dan 2 weken alleen ‘snachts. Weer anderen raden 8 weken aan. Heel verschillend dus. 
 

Maar idd de meesten kunnen na 6 weken bh’s kopen. Al schijnen beugelbh’s niet altijd fijn te zitten met littekens heb ik gehoord. Maar dat zullen we vanzelf ondervinden. ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Noor45 zei:

Wat een fijne berichten hier 😊. @houtje @Von5385 @Daniëla89 @Kaygee  

ik ga volgende week heerlijk op m’n gemakje lekker passen!!! Dan ben ik 6 weken. Wat kijk ik daar naar uit!  

@Noor45Wat is dat snel gegaan ook zeg! Al zal dat voor jou misschien niet altijd zo hebben gevoeld. Maar inderdaad voor jou ook bijna shoppen dus! 😍 Ik kan ook echt niet wachten op dat moment! 
 

@Von5385Zit de bh bij jullie echt zo strak dat je zelfs striemen krijgt? Ik hoor er meerdere mensen over maar ik vind hem eigenlijk best lekker zitten 😅

Hopelijk zit die bij mij dan niet te los 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mijn bh uit heb zitten ook heel mijn borsten onder de striemen. Het doet ook geen pijn ofzo. 

 

Ik kan ook heerlijk aftellen, nog 1 weekje en dan 6 weken po. Ik hou mijn sportbh dan wel nog een weekje langer aan tot ik weer op controle ben geweest op 17 juni. Daarna vliegt hij uit en eindelijk weer wat mooiers aan als ik volgende week slaag.

 

Mijn zoontje van 1 dan ineens wel tillen vind ik ook best eng, gaat me iets te snel van niets tillen naar 11 kg. We houden onze foefjes er toch nog wat langer in. 

 

En dan nog het sporten, heb er weer zoveel zin in, was al niet de slankste maar voel me nu helemaal dik 🤣

 

Ben heel benieuwd wat iedereen gaat shoppen...Maar een ding weet ik zeker, we zullen er allemaal prachtig bij lopen 😁😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Von5385 zei:

@Jenster ik moet idd 6 weken lang 24u per dag de compressiebh aan. 
Ik laat ze meestal wel 2x ongeveer een uur/anderhalf uur eruit zodat de striemen even weg kunnen trekken en ik de littekens even in kan smeren. 
Sommige pc’s raden 4 weken dag en nacht aan en dan 2 weken alleen ‘snachts. Weer anderen raden 8 weken aan. Heel verschillend dus. 
 

Mijn pc raadt 2 weken dag en nacht, en daarna 2 weken enkel overdag aan. Maar ik ben geneigd het ook langer te doen. Die bh stoort me niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.