Ga naar inhoud

Von5385 : 3 mei 2021 : Dr. Fresow : Klaver Kliniek


Aanbevolen berichten

@Noor45 @Diana75Als ik mijn boobies nu opmeet dan kom ik uit op 70c. Ik vind het met kleding aan ogen als een b cup.
Maar is puur eigen inschatting met een schemaatje van het internet. Volgende week zaterdag maar eens in de winkel opmeten en bh’s en bikini(‘s)scoren😁

 

Ik voel me in ieder geval ook vrouwelijk!! 

Geen gedoe meer met maximizers en bikini’s die gapen of maximizer bh onder bikinitopje🙃

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Von5385 zei:

@Noor45 @Diana75Als ik mijn boobies nu opmeet dan kom ik uit op 70c. Ik vind het met kleding aan ogen als een b cup.
Maar is puur eigen inschatting met een schemaatje van het internet. Volgende week zaterdag maar eens in de winkel opmeten en bh’s en bikini(‘s)scoren😁

 

Ik voel me in ieder geval ook vrouwelijk!! 

Geen gedoe meer met maximizers en bikini’s die gapen of maximizer bh onder bikinitopje🙃

 

Wat fijn is dat he.  6 weken zijn ook voor jou in zicht 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 geen gedoe meer! En je vrouwelijk voelen! Magische woorden! Ben heel benieuwd hoe de maat in het echie  is. Ik heb ergens gelezen (weet niet meer waar) dat de meeste dames die zelf meten het toch niet helemaal correct doen, schijnt met borstvergroting anders te zijn. Dus wrs heb je meer dan je denkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Noor45 zei:

@Diana75 zo mooi!!!  Heel natuurlijk zo in je bikini!  Super tof!

 

ben net bij de Hunkemöller geweest en heel veel gepast. Kom daar uit op een 75d of 75e! Snap er niks meer van. Uiteindelijk niks gekocht. 

@Noor45, de maten verschillen wel bij een zaak als Hunkemöller en een speciaalzaak. 
Zat de maat daar goed? Waarom niets gekocht?

Ik had ook niets in de winkel gekocht. Gepast en wil online bestellen. Dan is er meer keus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Diana75 zei:

@Noor45, de maten verschillen wel bij een zaak als Hunkemöller en een speciaalzaak. 
Zat de maat daar goed? Waarom niets gekocht?

Ik had ook niets in de winkel gekocht. Gepast en wil online bestellen. Dan is er meer keus. 

Ik zag even door de bomen het bos niet meer. Ik ga van de week nog eens terug. Net wel bij een speciaalzaak geweest en daar heel fijn geholpen. Het is echt een D75 nu en heb een hele mooie bh gekocht. Nu even rustig, weet niet of al dat passen nou handig is geweest qua gevoeligheid, maar heb een goede dag vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Von5385 zei:

@Noor45 Hebben ze je opgemeten? Waarom uiteindelijk niets gekocht? 

Ik ga nog terug, maar werd nu een beetje ongelukkig omdat ik begon met een verkeerde maat in m'n hokje, dus ze moesten elke keer voor me lopen voor een andere maat. Ik denk dat jij ook groter uitkomt dan dat je nu zelf thuis meet. Ik wel in elk geval. De mevrouw in de speciaalzaak zei net tegen me dat m'n borsten erg mooi zijn geworden en een hele mooie maat. Ze zag weleens anders. Ik vond het een mooi compliment ☺️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Noor45 zei:

Ik ga nog terug, maar werd nu een beetje ongelukkig omdat ik begon met een verkeerde maat in m'n hokje, dus ze moesten elke keer voor me lopen voor een andere maat. Ik denk dat jij ook groter uitkomt dan dat je nu zelf thuis meet. Ik wel in elk geval. De mevrouw in de speciaalzaak zei net tegen me dat m'n borsten erg mooi zijn geworden en een hele mooie maat. Ze zag weleens anders. Ik vond het een mooi compliment ☺️

@Noor45, dat is zeker een heel mooi compliment en jouw borsten zijn dus toch nog groter geworden de laatste paar weken! 75D, dat is super! En jij was zo bang dat de te klein zouden blijven. Komt denk ik doordat ze meer naar voren komen komen nu en meer gaan dalen. 
Ik voelde het passen ook aan mijn borsten hoor. In het begin gaat het nog wel, maar na even gevoelige en zwaar gevoel in de borsten. 
Heb je een foto gemaakt van de nieuwe bh?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Noor45 zei:

@Diana75 zo mooi!!!  Heel natuurlijk zo in je bikini!  Super tof!

 

ben net bij de Hunkemöller geweest en heel veel gepast. Kom daar uit op een 75d of 75e! Snap er niks meer van. Uiteindelijk niks gekocht. 

 

5 uur geleden, Noor45 zei:

Ik ga nog terug, maar werd nu een beetje ongelukkig omdat ik begon met een verkeerde maat in m'n hokje, dus ze moesten elke keer voor me lopen voor een andere maat. Ik denk dat jij ook groter uitkomt dan dat je nu zelf thuis meet. Ik wel in elk geval. De mevrouw in de speciaalzaak zei net tegen me dat m'n borsten erg mooi zijn geworden en een hele mooie maat. Ze zag weleens anders. Ik vond het een mooi compliment ☺️

@Noor45mooie maat hoor😃 en zeker een mooi compliment👍

Snap je ook wel hoor, met dat passen ging het bij mij ook niet vanzelf🙈 

 

@Diana75 en @Von5385 Ik ben uiteindelijk bij de Hunkemöller op maat 80E uitgekomen😅 maar vind ze er absoluut niet als E uitzien. Heb een mooi bikini gescoord😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Von5385 zei:

@Noor45 wat een fijn compliment. 😁 

ik snap dat je dan bent gegaan. Zou me er ook niet prettig bij voelen en als het dan ook nog eens niet fijn aan je boobies voelt dan helemaal. 
 

@Lottje72 een E cup! Wow 🤩. Op jouw laatst geposte foto vind ik het er echt super mooi uitzien!!! 
 

 

 

41 minuten geleden, Von5385 zei:

@Lottje72Ik bedoel je foto met bh’s aan 🙃

Je 6wkn is echt alweer zo mooi! 
 

@Von5385 dank je wel😊

 

Jij morgen ook alweer 5 weken als ik het goed heb😉 ben benieuwd naar je foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72 inderdaad vandaag alweer 5 weken! 
 

Het gaat goed met me. Ik heb weinig last en merk dat alles wat soepeler wordt. 
Het moet echt nog wel zakken maar we wachten geduldig af. 
 

Net foto toegevoegd! ☺️
 

Nog een week! Dan tikken we de 6 weken aan! 🎉

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Von5385 zei:

@Lottje72 inderdaad vandaag alweer 5 weken! 
 

Het gaat goed met me. Ik heb weinig last en merk dat alles wat soepeler wordt. 
Het moet echt nog wel zakken maar we wachten geduldig af. 
 

Net foto toegevoegd! ☺️
 

Nog een week! Dan tikken we de 6 weken aan! 🎉

@Von5385, tjeeeeeee...even jouw nieuwe foto’s bewonderd! Echt, super mooi!!!! l zakken ze niet verder, dan nog zijn ze erg mooi! Maat past perfect bij jouw lichaam!

Zien er natuurlijk en mooi vol uit!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.