Ga naar inhoud

Von5385 : 3 mei 2021 : Dr. Fresow : Klaver Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben net toch even de lingeriezaak bij ons in het dorp gelopen. Ik kon niet meer wachten tot zaterdag hunkemoller 🙈. Wilde toch een beetje een richtlijn qua maat voor zaterdag hebben. (Goede smoes toch???🙃)


Volgens mij doen ze bij ons in het dorp niet aan borstvergrotingen. Ze stond nog net niet met haar oren te flapperen toen ik zei dat ik een borstvergroting had gehad en om hulp vroeg. 

Aangezien ik 2 enorme gaten in beide handen heb kon ik het niet laten om toch een Bh te kopen. Niet heel sexy ofzo, gewoon een zwarte t-shirt bh, zonder beugel.
Mijn omvang is eigenlijk 70 en zij hadden daar bijna niets met die omvang. 
Dus uiteindelijk omvang 75 geprobeerd, lang leve de verstelbare haakjes🎉. Eerst een 75C, kon wel maar zat aan de strakke kant. Toen een 75D…  

Maat 75D!!!! 🤯 Toch fijn als je van een 70aa komt! 

Vind het best spannend straks om ineens normale bh’s te gaan dragen. Deze is nog wat steviger met een brede rand aan de zijkanten dus dat geeft mij een zekerder gevoel. Al is het maar 2 weken. Gelukkig was ie niet zo duur. 
Zo leuk om alvast iets in huis te hebben 😁.
 

Vrijdag heb ik met 2 vriendinnen afgesproken, denk dat ik dan toch eventjes de bh aan trek.
Alle shirtjes die ik nu aantrek met die postoperatieve bh zie je mn tepels super goed. Vind ik echt lelijk!!!  Maandag ben ik 6 weken. Moet kunnen toch? 
 

Hoe zit dat bij jullie?
Bh’s met of zonder beugel? 

Mijn kliniek zei dat alles weer kon maar dat velen een bh met beugel nog niet heel fijn vinden. 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Von5385 wat een mooie maat😃 en begrijp je volkomen dat je alvast op pad bent gegaan. Ik vond het ook spannend😉heb er toen ook een gekocht, wel met beugels....heb hem al een paar keer aan gehad en ik vind hem lekker zitten😊 Wel heb ik de po bh ook nog af en toe aan, maar dat is meer mijn gevoel omdat ik ook af en toe nog "pijntjes" voel🙈 

Vrijdag lekker genieten met je vriendinnen en je bh😉 en maandag 6 weken:tatice_04: dan mag alles weer👍😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooie maat Von! Zelfde als ik ☺️  
Ik vind m’n borsten er ook mooier uitzien qua vorm in een normale bh dan met sport bh. 
Tepels die zichtbaar zijn valt bij mij wel mee. Ik heb zonder en met beugel gekocht. 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385Ik snap je helemaal! Haha ik kom zelf oorspronkelijk ook uit een dorp, en ik weet zeker dat als ik daar een lingeriewinkel in zou gaan en het zou vertellen ze daar ook met hun oren staan te klapperen. Stiekem toch leuk om mensen een beetje te choqueren af en toe toch 😅

En ik begrijp heuuuuuul goed dat je blij bent met 75D! Klinkt toch geweldig!
Ik ben ook erg benieuwd waar ik strakjes op uit kom. 

 

Ik dacht dat beugelbh's het eerste jaar niet mochten? Of is dit ook vaak een wisselend advies? Heb het idee dat ik dit vaker heb gelezen..  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes!!!! De 6 weken zijn een feit 🎉

Al met al vond ik het herstel 100% meevallen.

 

Afgelopen zaterdag heb ik heerlijk geshopt bij de Hunkemöller. Ik denk dat ik daar wel een uur heb rondgelopen. Voelde me net een klein kind in de snoepwinkel. 
Ik stond met tranen in mn ogen in het pashokje. Deze keer niet van schaamte of afschuw maar van blijdschap. BH’s passen en kopen die echt mooi zijn, zonder vulling of wat dan ook. 
Ik heb uiteindelijk 3 setjes gekocht en 2 tshirt bh’s. (Foto in mn album toegevoegd) 
 

@Wendy2020 beugel bh’s mogen wel, het is alleen zo dat niet iedereen dat fijn vindt ivm de littekens. De tshirt bh’s die ik heb gekocht zijn met beugel, de andere zonder. 

Ik denk wel dat ik ‘s nachts nog even blijf slapen met mijn po bh. Gewoon uit zekerheid. Totdat ik de controle heb gehad op 30 juni. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi hoi @Von5385 ik heb net de potcast van wiemooiwilzijn geluisterd met dr. Fresow. Klinkt als een hele fijne chirurg :) 

En fijne podcast ook om even naar te luisteren als je aan de vooravond van een bv staat (of achter de rug hebt, maar dat weet ik niet?)

 

Hoe is t met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb hem ook al geluisterd.

Het is ook een heel fijne man. Heel rustig, neemt de tijd voor je en heel kundig. Niets dan lof voor deze man en zijn collega’s! 
 

Met mij gaat t goed. Ik merk alleen dat ik ontzettend moe ben. Zo’n “afwezig”/ “wazig” gevoel heel de dag. Kan het niet zo goed plaatsen waar het vandaan komt. 
 

En met jou? Klaar voor de big day!? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik 8 weken po en nog steeds zo ontzettend blij dat ik de stap heb genomen. 
Heb nieuwe foto in mn album geplaatst. 
Af en toe heb ik nog steeds een beetje last van het “kleine tieten syndroom” en hadden ze van mij best iets groter mogen zijn, maar als ik mijn voor-situatie dan bekijk snap ik niet waarom ik loop te zeuren. Plus het kon niet groter. 
 

Mijn herstel is echt erg goed verlopen. Ik vind dat doodeng om uit te spreken omdat ik bang ben dat karma dan om de hoek komt kijken…

Sinds een paar dagen slaap ik ook wat vaker op mijn zij en zonder po bh. 

 

Ik heb nieuwe bikini’s geshopt en ben zo blij dat ik nu niets hoef te verbloemen. Gewoon bandeau bikini’s kunnen dragen! Geeft zo’n bevrijdend en gelukkig gevoel! 😁

Afgelopen week was ik erg moe en daar werd ik een beetje bang van. Nu las ik later dat dit ook een bijwerking van de vaccinatie kon zijn. En ik denk in combinatie met mijn maandelijkse periode die eraan komt, slecht/onrustig slapen enz. dat mijn lichaam even halt toe riep. 

AS woensdag heb ik controle bij dr Fresow. 
Ik ben heel benieuwd wat hij ervan zegt. 
Ik ben super tevreden. Ze moeten echt nog wel zachter worden en iets zakken maar dat hoeft voor mij niet teveel eigenlijk. ☺️ 


Fijne dag iedereen 💋

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385Wat een prachtige foto's! Ik vind het bij jou vooral zo mooi dat je 'weinig' ruimte tussen je borsten hebt. Hoop dat dat bij mij ook nog iets minder wordt als ze echt gezakt zijn. Echt heel mooi! De maat vind ik goed bij je passen. ☺️

Ik zag inderdaad je berichtje in de chat over het moe zijn. Ik ben echt twee dagen van de leg geweest na mijn vaccinatie. Heb mij ook echt een dag moeten ziekmelden op het werk, dus dit kunnen zeker bijwerkingen daarvan zijn. 

 

Heel herkenbaar dat je het niet hardop uit durft te spreken, daar heb ik zelf ook last van. Alsof je dan inderdaad wat over je afroept. 
Maar hoort er allemaal bij!


Een fijne dag! X 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-6-2021 om 19:58, Von5385 zei:

Ja ik heb hem ook al geluisterd.

Het is ook een heel fijne man. Heel rustig, neemt de tijd voor je en heel kundig. Niets dan lof voor deze man en zijn collega’s! 
 

Met mij gaat t goed. Ik merk alleen dat ik ontzettend moe ben. Zo’n “afwezig”/ “wazig” gevoel heel de dag. Kan het niet zo goed plaatsen waar het vandaan komt. 
 

En met jou? Klaar voor de big day!? 

@Von5385Ik herken dat afwezige, wazige gevoel! Zou het door de narcose kunnen komen, of ben je onbewust zaken aan het verwerken?

Goed om te horen dat het goed met je gaat en blij bent met jouw borsten!!

Langzaam aan pakken we de draad weer op, zowel lichamelijk als mentaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Von5385 zei:

Vandaag ben ik 8 weken po en nog steeds zo ontzettend blij dat ik de stap heb genomen. 
Heb nieuwe foto in mn album geplaatst. 
Af en toe heb ik nog steeds een beetje last van het “kleine tieten syndroom” en hadden ze van mij best iets groter mogen zijn, maar als ik mijn voor-situatie dan bekijk snap ik niet waarom ik loop te zeuren. Plus het kon niet groter. 
 

Mijn herstel is echt erg goed verlopen. Ik vind dat doodeng om uit te spreken omdat ik bang ben dat karma dan om de hoek komt kijken…

Sinds een paar dagen slaap ik ook wat vaker op mijn zij en zonder po bh. 

 

Ik heb nieuwe bikini’s geshopt en ben zo blij dat ik nu niets hoef te verbloemen. Gewoon bandeau bikini’s kunnen dragen! Geeft zo’n bevrijdend en gelukkig gevoel! 😁

Afgelopen week was ik erg moe en daar werd ik een beetje bang van. Nu las ik later dat dit ook een bijwerking van de vaccinatie kon zijn. En ik denk in combinatie met mijn maandelijkse periode die eraan komt, slecht/onrustig slapen enz. dat mijn lichaam even halt toe riep. 

AS woensdag heb ik controle bij dr Fresow. 
Ik ben heel benieuwd wat hij ervan zegt. 
Ik ben super tevreden. Ze moeten echt nog wel zachter worden en iets zakken maar dat hoeft voor mij niet teveel eigenlijk. ☺️ 


Fijne dag iedereen 💋

@Von5385prachtige foto’s van prachtige borsten!!!

Vind de maat echt niet klein hoor. Je moet het ook in verhouding zien met jouw lijf. 
Volle borsten en toch natuurlijk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even bijgelezen en wat heerlijk om nu mooie BHs te kopen zeg!!

Kan daar ook enorm naar uitkijken, gewoon geen push-up bh met vulling maar een mooie bralette bijvoorbeeld. En triangelbikini's😍

 

Ik kwam erachter dat ik tot 30 juli met deze PO BH moet lopen, dan ben ik pas bij de 6 weken haha. Heb niet zo heel veel zomerkleding waar deze BH goed te verhullen is 🙈 Maar ik ga in augustus op vakantie dus kan ik mooi wat lingerie en bikini's scoren voor die tijd!

 

Ik denk dat het sowieso een aanslag op ons lichaam is allemaal, de operatie, narcose, medicatie, vaccinatie maar ook mentaal. Zeker als je daarvoor bijv een drukke periode hebt gehad dan is dat ook wat eruit komt. Dat merk ik in ieder geval bij mezelf, ik heb voor het laatst 1 week vrij gehad vorig jaar zomer en sindsdien altijd 40+ uur per week gewerkt en nu merk ik hoe heerlijk het is even niks aan mijn hoofd te hoeven hebben. Maar moe ben ik ook nog wel. 

 

Zou ik toegang mogen tot je album? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.