Ga naar inhoud

Von5385 : 3 mei 2021 : Dr. Fresow : Klaver Kliniek


Aanbevolen berichten

Hellow!! 
 

Inmiddels ben ik alweer 2 uur thuis. 
Ik heb vannacht echt geen oog dicht gedaan. (Nou ben ik toch al een heel slechte slaper, dus ik ben het gewend 🙃) De zenuwen werden alsmaar erger vanochtend als een kip zonder kop in huis rondgelopen. 
Om 8:45 kwam een vriendin mij ophalen en om 9:15 was ik bij de kliniek.
Ik werd er super vriendelijk ontvangen. Bij binnenkomst een aantal vragen van de assistente en kreeg ik het bandje om. 
 

Daarna mocht ik mee naar de voorbereidings- /verkoeverkamer. Ook daar weer super lieve meiden. Ik heb daar de operatiekleding aan gekregen en mocht lekker in bed gaan liggen. Mijn bloeddruk werd gemeten en het infuus werd vast erin gezet. 
Het was niet zo heel druk dus we hebben heel gezellig zitten kletsen. Ik zou om 10:00 aan de beurt zijn maar de operatie die voor mij was, was best een flinke operatie dus het liep iets uit. 
 

Toen kwam Dr. Fresow. Hij heeft alles afgetekend en was zo vriendelijk. Nog eventjes zitten kletsen. Ik voelde me echt ontzettend op mijn gemak bij hem. 
Rond 10:30 naar de ok! Gekletst over vakantie en weg was ik. 
Rond 13:00 was ik wakker. Beetje licht in mijn hoofd maar het ging wel oke. 
Uiteraard meteen even gespiekt. ☺️ Ik kreeg een ijsje! Zo lekker. 
Daarna werd de bh aangedaan en werd ik geholpen met aankleden, kreeg iets te eten en een kopje thee en toen mocht ik alweer gaan. 13:45 was ik thuis. 

Wat een ontzettende fijne mensen zeg!!! 
 

De pijn valt me echt mee. Maar wellicht dat de verdoving nog enigszins zn werk doet.
De stuwing na de bevalling was erger wat ik me kan herinneren. Wellicht komt het nog haha. 
 

Voor nu lekker uitrusten en een goede houding weten te vinden. Ik houd jullie op de hoogte. 

 

Dank je wel allemaal voor jullie succes wensen!! 
 

Eindelijk tieten! 🎉🎉🎉
 

In de bijlage een preview, en nu geduld hebben!!!! 
 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellow!!


Mijn nacht is best goed gegaan. Ik verblijf sinds gisteren bij mijn ex en mijn kinderen zodat ik niet alleen ben. (Toch fijn als je als hele goede vrienden uit elkaar bent gegaan) 

 

Het was even de goede houding vinden met de voedingskussens en gewone kussens maar uiteindelijk heb ik aardig geslapen op de bank. 
Wel regelmatig wakker, om 1.30u werd ik wakker en moest even plassen. Gelukkig kwam ik zelf rechtop en kon ik naar de wc. Het stormde hier behoorlijk en bij de buren vloog vanalles door de tuin. Tegen 3.00u ben ik weer in slaap gevallen tot ca 6.45u. Toen hoorde ik mijn zoon (9jaar) boven. Ik Had vooral last van mn rug en tussen de schouderbladen. 

Vanochtend was ik wel behoorlijk stijf, voelde me net ‘n stokstaartje. 
Maar nadat ik van de bank af was en even had bewogen ging t weer. Verder is alles rondom mn boobies hard en staat strak van de zwelling denk ik. 
Net even met een washandje het roze een beetje weggehaald en het gaasverband dat ze tussen de bh en pleisters hadden gedaan. Er zaten een paar minuscule drupjes bloed op.  

Vanochtend belde de kliniek even hoe het met me was. Zo lief! 
Ik mocht al douchen maar wacht nog 1 dagje. Een vriendin van mij heeft 2x een vergroting gehad en zei ook dat het beter was iets langer te wachten. Wel fijn zo’n hulplijn/ ervaringsdeskundige van dichtbij en alle info en ervaringen van jullie! 
Is voor deze controlfreak erg fijn🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 heb even gespiekt en wat ziet het er al goed uit zeg!:5: fijn dat je bij je ex en kindjes bent nu is inderdaad veel beter dan alleen zijn. Ik kan me dat stijve gevoel nog goed herinneren en is zeker niet fijn maar komt goed hoor. Het is allemaal niet niks maar we krijgen er iets moois voor terug:1big_boobs: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow @Von5385 wat een mooie preview bij je bericht al. Fijn dat het zo goed is gegaan en je nu bij je ex kunt verblijven. Rustig aan en laat je vooral de komende dagen lekker verwennen. De eerste dagen vond ik koelen met coldpacks erg fijn. Weet niet of je dat ook geadviseerd hebt gekregen maar wie weet heb je er iets aan. Goed herstel gewenst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Myrthe83 zei:

Wow @Von5385 wat een mooie preview bij je bericht al. Fijn dat het zo goed is gegaan en je nu bij je ex kunt verblijven. Rustig aan en laat je vooral de komende dagen lekker verwennen. De eerste dagen vond ik koelen met coldpacks erg fijn. Weet niet of je dat ook geadviseerd hebt gekregen maar wie weet heb je er iets aan. Goed herstel gewenst! 

@Von5385heb ook even gespiekt en ze zien er zeker al mooi uit! 
En hoe fijn dat er voor je gezorgd wordt en dat de ongemakken meevallen!

Zorg goed voor jezelf en lat je maar verwennen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel lieve allemaal! 


Ik heb mezelf net weer geïnstalleerd op de bank in de hoop dat er enigszins een goede nacht in zit. Alles binnen “handbereik”. 
Heb net inderdaad even gekoeld met een coldpack. De pijn is nog steeds aardig te doen al kwam hij net wat meer opzetten. 2 paracetamols genomen. Hopelijk helpt het en anders toch de tramadol. (Al probeer ik het eerst zonder die zware pijnstillers). 
 

Goede nachtrust voor iedereen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Mijn nacht was best oké. Heb redelijk geslapen. 
Alleen vanochtend trok alles meer en leek alles  strak te staan vooral als ik rechtop sta of zit. 
Als ik lig met een kussen in mn rug dan voel ik er nagenoeg niets van. 
Ik ben vooral heel erg moe. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update;

Gisteren ging het over het algemeen wel goed. Had iets meer pijn en alles staat strak alsof de protheses elk moment eruit kunnen knallen. Vervelendste vind ik nog dat ik moeilijk mn draai kan vinden en daardoor last van mn rug heb. Maar nog steeds alleen aan de paracetamol en niet de sterke pijnstillers dus t is nog te doen vind ik zelf. 
Ben gistermiddag alleen bijna flauw gevallen. 
Wilde even gaan douchen maar was eerst ff alles beetje met washandje schoon aan t maken. Werd toen ineens helemaal licht in mn hoofd. En kon net op tijd op de wc gaan zitten. Alles klonk heel ver weg. 
Mn ex heeft toen dextro en glas zoete ranja gegeven en toen ging t weer.
Uiteindelijk maar niet gaan douchen en de bank weer opgegaan.

Tussendoor een beetje geslapen. 
 

Helaas vannacht erg onrustig geslapen. Van half 2 tot half 5 wakker geleden. Als ik niet beweeg gaat het goed maar als de spieren weer “geactiveerd” worden dan voel ik het overal. Soms wat kortademig. 
Hopelijk gaat het vanaf nu de goede kant op. 
Ik mag echt nog niet klagen moet ik eerlijk zeggen. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Von5385 zei:

Update;

Gisteren ging het over het algemeen wel goed. Had iets meer pijn en alles staat strak alsof de protheses elk moment eruit kunnen knallen. Vervelendste vind ik nog dat ik moeilijk mn draai kan vinden en daardoor last van mn rug heb. Maar nog steeds alleen aan de paracetamol en niet de sterke pijnstillers dus t is nog te doen vind ik zelf. 
Ben gistermiddag alleen bijna flauw gevallen. 
Wilde even gaan douchen maar was eerst ff alles beetje met washandje schoon aan t maken. Werd toen ineens helemaal licht in mn hoofd. En kon net op tijd op de wc gaan zitten. Alles klonk heel ver weg. 
Mn ex heeft toen dextro en glas zoete ranja gegeven en toen ging t weer.
Uiteindelijk maar niet gaan douchen en de bank weer opgegaan.

Tussendoor een beetje geslapen. 
 

Helaas vannacht erg onrustig geslapen. Van half 2 tot half 5 wakker geleden. Als ik niet beweeg gaat het goed maar als de spieren weer “geactiveerd” worden dan voel ik het overal. Soms wat kortademig. 
Hopelijk gaat het vanaf nu de goede kant op. 
Ik mag echt nog niet klagen moet ik eerlijk zeggen. 
 

@Von5385ik lees dat het slapen bij jou ook nog niet goed gaat. Zijn ze bij jou achter de spier geplaatst, of voor de spier?

Ik heb vooral last van mijn rug als ik lig. Als ik iets platter in bed ga liggen gaat het wel beter. Ik ben een echte buikslaper en weet nog niet hoe ik de komende vier weken op mijn rug niets slapen. 
Pijn in borsten heb ik bijna niet. Neem wel pcm in. Bij opstaan even strak en ondersteun ik ze, daarna gaat het goed. 
Hoop dat je snel opknapt meid!!!

Lieve groetjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 Ik zie net dat je hier hebt gereageerd, was net jouw operatieverslag aan t lezen. 
 

Slapen is bij mij altijd wel een ding moet ik zeggen hoor. Maar nu ik niet gewoon op mijn zij/buik kan liggen is t helemaal ***. 
Daarnaast slaap ik op de bank omdat ik dan meer steun om me heen heb. 
 

Pijn in borsten had ik de eerste dag na de operatie ook niet/minder. Sinds gisteren alleen als ik een andere houding aan neem. 
Tot nu toe leef ik ook alleen op pcm. Zolang het lukt wil ik ook niet aan de zware pijnstillers. 
Bij mij zijn ze dual plane geplaatst. 
 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 wat een ellende dat slapen he😪 ik vind je echt een bikkel maar wees je niet te streng voor jezelf? Ik begrijp dat je dat zware spul niet graag neemt maar misschien in jou geval nu wel even goed zodat je even lekker je rust kan nemen. Wil me natuurlijk niet met je bemoeien he😘 goed dat je niet alleen bent en je ex er was om je te helpen toen het even niet goed ging. Het is niet niks allemaal maar het wordt echt beter🙏🏼 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Von5385 niet te streng zijn voor jezelf. Ik heb na 6 nachten toch een tramadol genomen en het heeft me echt even geholpen om weer op aarde te komen, iets meer te slapen, even geen pijn te voelen. Je bent er een hele dat suf van, maar het kan je ook even net een zetje in de goede richting geven. Slapen is voor mij ook echt een dingetje. Normaal al, maar nu echt verschrikkelijk. Maar het gaat goed komen met ons 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Von5385 zei:

@Diana75 Ik zie net dat je hier hebt gereageerd, was net jouw operatieverslag aan t lezen. 
 

Slapen is bij mij altijd wel een ding moet ik zeggen hoor. Maar nu ik niet gewoon op mijn zij/buik kan liggen is t helemaal ***. 
Daarnaast slaap ik op de bank omdat ik dan meer steun om me heen heb. 
 

Pijn in borsten had ik de eerste dag na de operatie ook niet/minder. Sinds gisteren alleen als ik een andere houding aan neem. 
Tot nu toe leef ik ook alleen op pcm. Zolang het lukt wil ik ook niet aan de zware pijnstillers. 
Bij mij zijn ze dual plane geplaatst. 
 

xx

Ik slaap ook veel vandaag en een beetje netflixen. Neem vanavond nog wel een goede pijnstiller, al is het maar om te slapen. Alles om de eerste dagen zo goed mogelijk door te komen. 
Hoe lang blijf je bij jouw ex, of ben je al thuis?

Ach meid...als we de eerste week maar door zijn!!

Gaat goed komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee hoe lang ik hier blijf. Zolang ik niet zoveel zelf kan blijf ik hier.
Ik zit nu al een tijdje in de tuin. Heerlijk even zuurstof haha. 
De pijn is nu goed onder controle dus ook dat is fijn. 
Vanavond maar weer verder zien! 
En idd als de eerste week maar voorbij is haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.