Ga naar inhoud

Von5385 : 3 mei 2021 : Dr. Fresow : Klaver Kliniek


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, Von5385 zei:

Ah oke. Ik was al bang dat het eigenlijk beter is om dat te doen🙈🙈
 

Ben jij al aan het smeren met littekencreme of ook nog niet? 

Mag inderdaad met 4 weken na PO gaan smeren, maar ben vrijdag nog even op een extra controle geweest en toe hebben ze nog een paar hechtdraadjes/knoopjes weggeknipt. Ze zei toen dat het beter was als ik nog een paar dagen zou wachten. Dus denk dat ik van de week ga beginnen als ik 100% zeker weet dat ook de laatste gaatjes van de draadjes   (rijmt lekker😂)dicht zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Frukjeben het helemaal met je eens! Komt vast goed. 

@Lottje72 is idd denk ik verstandig om te wachten tot echt alle gaatjes en draadjes dicht zijn. Die paar dagen zal ook niet uitmaken toch? Beter wachten dan dat er iets gaat infecteren. 
 

Precies 3 weken geleden was ik nu bij de kliniek en lag ik al aan het infuus. 
Zo gek dat het alweer 3 weken geleden is. 
Voor sommigen van jullie waarschijnlijk pas 3 weken maar ik moet zeggen dat ik de tijd echt vind vliegen en nu al blij ben. 
Ja, het moet allemaal nog zakken, maar who cares? Ik heb eindelijk borsten en dat maakt me zo blij! 
 

Sinds een paar dagen slaap ik ook iets beter. Het lijkt dat ik steeds meer begin te wennen aan het rugslapen. Heb 2 kussens in mijn rug dus lig nog een beetje rechtop en een voedingskussen onder mijn benen. 

Hopen op weer een goede week! 
Ik zal morgen proberen een nieuwe foto te uploaden. 
 

😘

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Von5385 zei:

Heey @Jenster,

 

Het verloopt zeker voorspoedig dat maakt mij soms wat angstig hoor omdat ik bang bent dat Karma nog ergens om de hoek komt kijken... 

maar vooralsnog gaat het goed. Morgen alweer 3 weken geleden en eerlijk gezegd vind ik die 3 weken echt voorbij gevlogen. 
voor we het weten lopen we te pronken in onze bikini’s haha. 
 

Ik ben 2 weken van tevoren ter voorbereiding begonnen met extra vitamines en Arnica slikken. (Vitamine c + calsium/magnesium/zink) 2 Arnica pilletjes zijn Tegen blauwe plekken, ik heb bijna geen blauwe plekken gehad dus wellicht heeft het geholpen. 
Ook heb ik shakes van recover gedronken. Daar ben ik 3/4weken van tevoren mee begonnen. En na de operatie ook weer 1,5 week shakes gehad van recover.

Daarnaast had ik idd alles rondom operatie geprobeerd van tevoren te regelen. Waar slapen, welke spullen meenemen, voedingskussen geregeld, huis poetsen, wat boodschappen gedaan, dat soort dingen). 
 

Ach je hoeft het je kids niet te vertellen, maar ik heb het wel gedaan. Ik ben er heel open over naar iedereen. Het boeit me echt niet, ik weet dat ik een weloverwogen keuze heb gemaakt en weet waarom ik het heb gedaan. Ik ga me daarin niet verdedigen of verantwoorden. Ik wist bijv. dat mijn ouders er fel op tegen waren en dat was een reden waarom ik het altijd voor me uit schoof. Ik vond hun mening daarin altijd belangrijk. (Zij stuurden ook altijd de negatieve berichten door en attendeerden mij dan weer op tv uitzendingen enzo) Op een gegeven moment is er bij mij een knop om gegaan en had ik maar 1 doel voor ogen. Boobies! Zonder maximizer bh’s enzo. Vanaf mijn 16e wilde ik dit al en nu 20 jaar later heb ik het gedaan!  
 

Ik zal je toevoegen in mijn album dan kan je ook zien wat mijn voor situatie was. 

Thnx, heel fijn!

ik herken je verhaal over je familie heel erg. Ik heb het tot nu toe alleen mijn zus verteld. Ze zei meteen: wat goed, ik weet niet beter of je hebt er over. Durf je nu wel? Mijn moeder gaat het niet snappen, maar ja, zij heeft ook cup F. Het is erg oneerlijk verdeeld haha, mijn zus heeft ook enorme memmen! Nou ja, ik hoop ik ook en dan het liefst binnen een half jaar 😂. Hoe lang heeft jouw traject geduurd van op consult gaan tot operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster ik heb eind maart meerdere klinieken gebeld. Aan de telefoon vond ik Klaverklinieken het meest prettige overkomen. 

Ik ben toen research gaan doen naar beide chirurgen en kreeg het beste gevoel bij dokter Fresow. 
Ik heb toen terug gebeld en telefonisch al een eventuele/vrijblijvende datum vastgelegd en een consult gepland. Dit was een week na mijn telefoontje. 
7 april was ik op consult en 3 mei kon ik geopereerd worden. Dus dat is uiteindelijk allemaal heel snel gegaan. Maar ben daar heel blij om. 
Ik had er een heel goed gevoel bij en was blij dat ik eindelijk de stap durfde te maken. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Diana75,

Het gaat goed.
Idd 3 weken alweer! 
Heb/had vandaag even last van het kleine tieten syndroom. Merk dat ik ze bloot heel mooi vind maar met kleding aan nog niet in het oog vind springen. Heb het gevoel dat de maximizer bh’s die ik droeg ongeveer dezelfde grootte liet zien. Maar goed, als ik de voor foto bekijk is het nu natuurlijk wel zo enorm verbeterd!!! En heb ik straks inhoud in een bh ipv opvulling. Wellicht als het allemaal wat meer zakt dat het dan weer anders kijkt. 
Ik heb niet het gevoel dat ze heel erg veranderd zijn ten opzichte van vorige week, ik zal morgen of overmorgen weer even een nieuwe foto maken en plaatsen. 
 

Verder heb ik geen last van mn boobies. Mn tepels blijven alleen enorm gevoelig... En ik probeer echt rustig aan te doen. Wat dat betreft ben ik blij dat ik momenteel niet hoef te werken... 

 

Hoe gaat het met jou?? 
Lukt  het werken weer een beetje? 
 

@Rood80, thnx! Ik vind ze bij mezelf nog vrij hoog zitten hoor. Maar goed ben pas 3 weken po. 

Heb net even bij jou gekeken maar ziet er ook echt al super mooi uit zeg na een paar dagen!!! 
En idd we did it! Girl powerrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Von5385 zei:

Hey @Diana75,

Het gaat goed.
Idd 3 weken alweer! 
Heb/had vandaag even last van het kleine tieten syndroom. Merk dat ik ze bloot heel mooi vind maar met kleding aan nog niet in het oog vind springen. Heb het gevoel dat de maximizer bh’s die ik droeg ongeveer dezelfde grootte liet zien. Maar goed, als ik de voor foto bekijk is het nu natuurlijk wel zo enorm verbeterd!!! En heb ik straks inhoud in een bh ipv opvulling. Wellicht als het allemaal wat meer zakt dat het dan weer anders kijkt. 
Ik heb niet het gevoel dat ze heel erg veranderd zijn ten opzichte van vorige week, ik zal morgen of overmorgen weer even een nieuwe foto maken en plaatsen. 
 

Verder heb ik geen last van mn boobies. Mn tepels blijven alleen enorm gevoelig... En ik probeer echt rustig aan te doen. Wat dat betreft ben ik blij dat ik momenteel niet hoef te werken... 

 

Hoe gaat het met jou?? 
Lukt  het werken weer een beetje? 
 

@Rood80, thnx! Ik vind ze bij mezelf nog vrij hoog zitten hoor. Maar goed ben pas 3 weken po. 

Heb net even bij jou gekeken maar ziet er ook echt al super mooi uit zeg na een paar dagen!!! 
En idd we did it! Girl powerrrrr

@Von5385, zoals ik lees heeft iedereen hier af en toe een of ander tietensyndroom 😀
Jij bent ook pas drie weken en ze zullen nog flink veranderen denk ik. Heeft voordelen dat je niet hoeft te werken hè. Je kunt tijd nemen om rustig te herstellen. 
Werken gaat goed, al had ik de eerste dagen meer pijn en aan einde dag. Pijn is nu een groot woord, meer steekjes. 
Mijn tepels zijn ook enorm gevoelig en dat wordt steeds meer. Hoort erbij denk ik. Beter te gevoelig, dan geen gevoel 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! 
Beetje stil van mijn kant. Maar hier een kleine update. 
Over het algemeen gaat het goed.
Ik heb vandaag paar keer auto gereden en vaNmiddag lekker bij een vriendin zitten borrelen. Sinds het einde van de middag heb ik erg veel last van mijn linkerborst. Het voelt ineens heel erg beurs en de pijn trekt ook door naar mijn oksel. 
Nu ben ik linkshandig en gebruik deze arm denk ik ook meer dan rechts..

Heb ik teveel gedaan, of kan het iets anders zijn? De borst is verder niet warmer of kouder, harder of zachter dan de andere borst. Maak me een beetje zorgen.

Ik twijfel of het verstandig is om een pcm voor het slapen gaan te nemen of juist niet. Want dan onderdruk ik het natuurlijk ook weer. 


Herkent iemand dit? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Von5385herken het wel....ik ben rechts en heb voornamelijk meer last van mijn rechterborst, zeker aan het einde van de dag. Als ik dan heel rustig ga liggen trekt het weer weg. Misschien heb je idd "te veel" gedaan....zo het even aankijken denk. In ieder geval sterkte en rustig aan😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 heb je koorts?  Ik zou gewoon een pcm tegen de pijn nemen. Je lichaam kan dan goed uitrusten waardoor het sneller herstelt. Het is toch een fikse wond geweest en dat is niet in 3 weken herstelt. En het gaat altijd met 3 stappen vooruit en weer 1 terug.....ik denk dat je lichaam je terugfluit, en dat je ff een tandje terug moet. Ik spreek niet uit ervaring, want ik mag nog, maar luisteren naar je lichaam is belangrijk. En ik denk dat jouw lijf nu ff zegt dat het genoeg is voor nu. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385fijn om te horen dat het steeds beter gaat, en borrelen op de vrijdag is altijd goed! 🍸 

Ik denk inderdaad wat de meiden hiervoor ook zeggen dat je misschien net ietsjes teveel hebt gedaan, zeker omdat je aangeeft dat het links is en dat je linkshandig bent.

Pcm nemen en inderdaad lekker je bed in. Hopelijk heb je een goede nacht 🍀

(zegt degene die al een uur haar draai probeert te vinden met rugpijn op de bank in het voedingskussen🥲)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72,  @Jenster, @Diana75, @Wendy2020, Thnx girls!!
Ik ben idd lekker naar bed gegaan en heb redelijk geslapen. Als ik nu erop druk voelt het nog steeds iets beurser. Zometeen maar even kijken hoe het gaat als ik de bh ff uit doe en heb gedoucht. 
Heb verder geen koorts gehad en nu nog niet, qua warmte voelt de borst nog steeds hetzelfde aan als de andere. 
 

Het stomme is dat ik maar 1 wijntje op heb, maar heb lang op n picknickbank gezeten, dus niet heel comfy. 
 

@Wendy2020 hopelijk heb je je draai een beetje kunnen vinden en geslapen. Zo balen he?! Herken het helemaal van de eerste 2,5 week. Ik heb op een gegeven moment een matras op de grond gelegd in de hoek van de hoekbank zodat ik mijn hoofd op de zijkant kon leggen. Na 2,5 week ben ik weer in bed gaan liggen met alleen maar 2 kussens achter me en het voedingskussen onder mijn benen.  Dat hielp enorm in de nachtrust. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385Ik geloof niet dat het aan het wijntje kan liggen als het er maar één was, het zal dan denk ik eerder de picknick bank zijn. Vaak heb je dat op dat moment niet in de gaten, dat het ongemakkelijk zat. Later pas ☺️
 

ik heb vannacht ook pcm ingenomen maar hielp echt niks. Zoveel last van mijn rug gehad, zelfs een paar keer eruit gegaan weer om rondjes door de woonkamer te lopen. Paar dagen geleden was het minder, en nu speelt het echt weer zo op. 
Ik lig ook op de bank, met meerdere kussens achter mij, dan het Voedingskussen, en dan nog een kussen. Lig dus redelijk rechtop, maar niet zoals je in een bank zit. Slapen jullie echt bijna helemaal rechtop? Dat vind ik geen doen hoor 🙈

 

Kan inderdaad niet wachten tot ik straks weer lekker in mij bed kan slapen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@Von5385Ik geloof niet dat het aan het wijntje kan liggen als het er maar één was, het zal dan denk ik eerder de picknick bank zijn. Vaak heb je dat op dat moment niet in de gaten, dat het ongemakkelijk zat. Later pas ☺️
 

ik heb vannacht ook pcm ingenomen maar hielp echt niks. Zoveel last van mijn rug gehad, zelfs een paar keer eruit gegaan weer om rondjes door de woonkamer te lopen. Paar dagen geleden was het minder, en nu speelt het echt weer zo op. 
Ik lig ook op de bank, met meerdere kussens achter mij, dan het Voedingskussen, en dan nog een kussen. Lig dus redelijk rechtop, maar niet zoals je in een bank zit. Slapen jullie echt bijna helemaal rechtop? Dat vind ik geen doen hoor 🙈

 

Kan inderdaad niet wachten tot ik straks weer lekker in mij bed kan slapen 

@Wendy2020, je merkt vanzelf wanneer je platter kunt gaan liggen, als het geen pijn doet. Ik sliep vrij snel vrij plat met voedingskussen en een kussen daar bovenop. Ik had de eerste 2,5 week ook last van mijn rug en heupen. Liep ieder nacht wel een of twee uur op. Daarna werd de pijn minder, lag ik lekkerder in bed, hoefde ik er niet meer uit, was wel 5-6 keer per nacht wakker. 
Sinds een paar dagen (3 weken po) slaap ik erg goed op mijn rug, soms kantel ik heel iets naar de zij met mijn schouders wel recht, dus bovenlichaam op de rug, onder lichaam iets gedraaid. Snap je het nog? Haha...

@Von5385, hoe gaat het nu?

Je lichaam is ook niets meer gewend hè ma de operatie. Op zich moet je op een bankje kunnen zitten. Maar kan je voorstellen dat jouw lichaam daaraan moet wennen. 
Eerste keer autorijden was zwaar, meer pijn. Daarna ging het steeds beter. 
Houd goed de warmte, kort en pijn in de gaten. Als je het niet vertrouwt, bellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Von5385 ik lees je berichtje nu pas. Dat je wat meer last hebt. Hoe gaat het nu? Hier ook een verschil per dag hoe het voelt. Gaat wel steeds beter. Had een extra controle gehad en het heeft wat meer tijd nodig bij mij. Hoop dat jouw pijn weer weg getrokken is. En. Dat je lekker geniet van het zonnetje 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Wendy2020 zei:

@Von5385Ik geloof niet dat het aan het wijntje kan liggen als het er maar één was, het zal dan denk ik eerder de picknick bank zijn. Vaak heb je dat op dat moment niet in de gaten, dat het ongemakkelijk zat. Later pas ☺️
 

ik heb vannacht ook pcm ingenomen maar hielp echt niks. Zoveel last van mijn rug gehad, zelfs een paar keer eruit gegaan weer om rondjes door de woonkamer te lopen. Paar dagen geleden was het minder, en nu speelt het echt weer zo op. 
Ik lig ook op de bank, met meerdere kussens achter mij, dan het Voedingskussen, en dan nog een kussen. Lig dus redelijk rechtop, maar niet zoals je in een bank zit. Slapen jullie echt bijna helemaal rechtop? Dat vind ik geen doen hoor 🙈

 

Kan inderdaad niet wachten tot ik straks weer lekker in mij bed kan slapen 

Hoe gaat het nu met je @Wendy2020  rot dat je zo n last van je rug hebt. 
x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75Ja het hoort er echt een beetje bij die eerste weken volgens mij, als je het hier zo leest. Ik ben nu precies 1 week PO. Denk dat ik de komende nachten nog wel even op de bank met mijn voedingskussen blijf, en dan misschien toch proberen steeds wat lager te gaan liggen. 
moeten we trouwens echt langer dan 1 week PO zo slapen of is dit puur voor de pijn? 
 

@Noor45Lief dat je het vraagt! De pijn in mijn rug is vrij constant aanwezig, maar mijn vriend merkte op dat ik ook best wel voorover hang, moet er ook echt op letten om mijn schouders goed naar achteren te doen met staan en lopen, misschien is dit toch automatisch een beetje uit voorzichtigheid. Zal een combinatie van dat zijn en het slapen. 
 

Maar vandaag gezellig op het balkon gezeten met een 0,0 biertje! ☀️ dus we mogen niet klagen!

 

Fijn weekend nog ladies! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 @Wendy2020 @Diana75 

Het gaat wel weer, ik merk dat ik beide borsten iets meer voel. (Spierpijn gevoel) verder geen koorts oid. 
Het voelt nog steeds iets beurser. 
Ik ben soms ook zo onzeker of bang dat er complicaties op zullen treden, omdat ik misschien teveel doe? Zo lastig om te weten wat wel en niet mag. Ben ook streng voor mezelf en naar mijn idee doe ik niet heel veel. En ik weet het... angst is een slechte raadgever!
Ben blij als de 6wkn voorbij zijn en ik niet meer zo erg op hoef te letten. 

Heb ook nog steeds een beetje het kleine tietensyndroom gevoel. Als ik het verschil zie met de voorsituatie vind ik het echt prachtig, en met kleren aan denk ik... mwa had meer mogen zijn. Meer kon sws niet, en ik weet dat het nog veel zal veranderen. 
 

Het is een mooie zonnige dag vandaag, dus we gaan maar eens lekker genieten van het zonnetje. ☀️

 

Morgen alweer 4 weken voorbij, heb vd week geen foto meer gemaakt en geplaatst, dus ga dat morgen echt even doen! Ik vind ze nog steeds erg hoog zitten. 

En ze glimmen heel erg. Hebben jullie dat ook?


 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385Ik herken mij erg in jouw verhaal.. ik ben al twee uur op en zit te piekeren over of ik niet teveel gedaan heb gisteren. Heb aan mijn linkerborst een trekkerig beurs gevoel aan de zijkant. Dan ga ik de hele dag weer langs en denk ik heb ik niet teveel gedaan? Ja ik heb zelf een vol bord met eten gedragen, ik heb mijn dekens vanaf de bank naar het bed gesleept, ik heb in de albert heijn gebukt en wat kiwi’s voorover gepakt... maar zijn dit nou echt zulke dingen die niet zouden kunnen.. of heb ik gewoon last die ik hoor te hebben na een week... 

Sorry voor mijn lange verhaa😊

 

Ik snap jouw onzekerheid dus precies, al denk ik dat omdat jij een paar weekjes verder bent je toch rustig aan echt wel wat meer mag.

 

Ook herken ik het kleinetietensyndroom wel een klein beetje. 🙈 of in ieder geval ik denk dan de ruimte tussen mijn borsten is ook nog vrij wijd... zal dit nog dichterbij elkaar komen als ze gaan zakken.. i hope so. 
 

misschien is het ook zo dat we er snel aan wennen. Denk eens terug aan de voorsituatie en wanneer we dan foto’s zagen van vrouwen met de boobs die wij nu hebben, dan waren we vast jaloers geweest. 🥰

 

Dat glimmen herken ik ook wel een beetje, durfde er gisteren ook echt niet mee in de zon, heb een truitje tot boven aan mijn nek aangedaan😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Von5385 zei:

@Noor45 @Wendy2020 @Diana75 

Het gaat wel weer, ik merk dat ik beide borsten iets meer voel. (Spierpijn gevoel) verder geen koorts oid. 
Het voelt nog steeds iets beurser. 
Ik ben soms ook zo onzeker of bang dat er complicaties op zullen treden, omdat ik misschien teveel doe? Zo lastig om te weten wat wel en niet mag. Ben ook streng voor mezelf en naar mijn idee doe ik niet heel veel. En ik weet het... angst is een slechte raadgever!
Ben blij als de 6wkn voorbij zijn en ik niet meer zo erg op hoef te letten. 

Heb ook nog steeds een beetje het kleine tietensyndroom gevoel. Als ik het verschil zie met de voorsituatie vind ik het echt prachtig, en met kleren aan denk ik... mwa had meer mogen zijn. Meer kon sws niet, en ik weet dat het nog veel zal veranderen. 
 

Het is een mooie zonnige dag vandaag, dus we gaan maar eens lekker genieten van het zonnetje. ☀️

 

Morgen alweer 4 weken voorbij, heb vd week geen foto meer gemaakt en geplaatst, dus ga dat morgen echt even doen! Ik vind ze nog steeds erg hoog zitten. 

En ze glimmen heel erg. Hebben jullie dat ook?


 

 

Hoi. Ik herken het allemaal. Vanmorgen opeens weet steken in m’n rechter oksels en juist rechts had ik helemaal geen last meer. Gelijk weer die angst. 
 

ook ik vind ze soms te klein; zonder kleding niet, maar met kleding over die sport bh wel, en ook nog hoog, ik mis een halve borst, daar aan de onderkant. Bang dat dat nooit mooi gaat worden. Dan vind ik het juist met kleding nog niet zo mooi. Moet geduld hebben, maar dat lukt niet zo goed 🤣

 

En glimmen heb ik ook, huid staat strak gespannen. Het wordt wel minder glimmend nu. Had het ook bij mijn huid boven m’n borsten tot aan m’n nek. Daar waar ik veel zwelling had. Dat is nu wel weg dat glimmende daar.  
 

mn menstruatie was ook ontregeld, heb ik normaal nooit. 
 

en m’n tepels zijn opeens super gevoelig tot het pijnlijke aan toe. Misschien door die bh die er de hele dag overheen schuurt? 
 

durven jullie wel in de zon met een shirtje aan. Het wordt toch warm dan je borsten. Zelfs daar maak ik me dan weer druk over. 
 

Maar mag niet klagen. Ben eigenlijk gewoon erg blij. We zitten allemaal in onze herstelperiode nog. En kijken er naar uit straks weer wat meer te kunnen doen.  
 

geniet van de zon  😀
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.