Ga naar inhoud

Adriaantje : 30 november 2020 : Prof. Dr. van der Lei : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

19 uur geleden, Adriaantje zei:

Oeps, prima @Doe ik het of niet?. Morgenochtend is vroeg genoeg, zo erg?.😧 Maar toch goed om te zien en te lezen. 👍

@Adriaantje ik heb je net toegang gegeven. Sorry dat het zo laat is maar ik moest onverwacht gaan werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Adriaantje zei:

Nou wat je zegt, een beetje @Snoepje73. Dat spleetje tussen mijn borsten mis ik ook..🤭. Misschien dat je tepels wat hoger komen als je borst nog wat ronder zakt?

Mijn tepels liggen er nog steeds een beetje als 'doppen' bovenop. Dat had ik helemaal niet, dus dat is wennen. Misschien wordt het nog iets minder. Voorlopig zijn het meer de borsten van de pc dan van mij...🤪Afwachten maar hè. geduld, geduld.

Mijn linker borst is nog steeds pijnlijk. Ik draag nu dunne katoenen topjes. Om de borstplooi wat droog te laten zijn en niet te veel druk erop te krijgen. Dan houd ik de linkerborst vast als ik rondloop of bind er een sjaal dwars over.

Die topjes zijn wel fijn. Vooral voor 's nachts. Geeft toch wat bescherming. Die knellende bh is na een poosje niet fijn meer, dat blijkt. Bij jou dus gewoon weer verkleuring door die druk! 

Handig, dat afknippen van die tube. Wat er anders in achterblijft....zonde. 

Dat had ik ook lang; dat de borsten nog niet eigen waren. Maar ook dat komt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Snoepje73 zei:

Heeft het bij jou lang geduurd voor dat je het eindresultaat kon zien @Doe ik het of niet?

Toch echt wel langer dan 8 weken. Mijn PeeCee zei toen ook een jaar wachten alvorens je oordeelt, denk ik.

:63: wachten, wachten, wachten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, die sjaal schuin over mijn linker borst bleef niet goed zitten.

Nu heb ik een oude 90D BH onder uit de kast geplukt en die draag ik nu over het katoenen topje én mijn t-shirt. Anders zijn de cups nog veel te los. Maar die 90 borstwijdte is goed te doen over de borstplooi wonden. Kijken hoe het er vanavond uitziet na zo'n dagje 90D. 

Tot nu toe wordt het gaatje niet groter, niet kleiner .. maar misschien wel iets minder diep en droger. 

Ja, wel een vest er over aan hoor...anders loop ik er wel heel erg maf bij.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou @Snoepje73, brrrr.... 🥶 Dat voel je zeker.

Sinds die 90D is er wel zo'n 10 kilo af denk ik, dus lekker losjes.

Nog een wonder dat ik hem nog vond. Ooit zo'n peperdure sport bh aan laten meten in een lingerie zaak... Wat een waardeloos ding...na twee keer dragen hup...weg ermee. Ik heb ook een 'dingetje' met dames in lingerie-zaken... 🥴 

Lang leve internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een dure sport bh daar heb ik er nog 2 van waar ik nu niks meer mee kan @Adriaantje🤔 hhmmm. Ja ik heb nu bij hunkemoller wat besteld in 90 d haha. Jij bent blij daar vanaf te zijn ik ben er blij mee bizar hè. Maar dat duurt ook voor het komt. En het is nu moeilijk in te schatten wat voor een model je nodig hebt. Maar in een dure lingerie zaak ben je een hoop geld kwijt voor 1 ding. Maar dat is overal ze zeggen staat goed zit goed en het eindresultaat 😂😂. Kwamen bij mij steevast met een d cup want die paste ik wel😂😂😂😂. En mij niet geloven tot ze zagen dat die  echt te klein was. G kwam eerst.... dus ik zoek het ook zelf wel uit. Zelfs de pc zei je weet het goed te verbergen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk in te schatten wat te groot of te klein is. Hoe breed, lang, dik of dun je bent maakt veel uit natuurlijk. Ik ben nu ongeveer 1.60 mtr.  

Zelfs nu ik 57 kilo ben, heb ik bovenmaat 40/42 en broekmaat 36. Dus dan ben je snel topzwaar. 😜

Of het stevig is of 10 cm te laag hangt maakt ook wel wat uit.

Als het lekker rond en pront is, is 90D vast super. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar zit een hoop verschil tussen. Ik ben 1.66 mtr maar 75 kg dat scheelt een hoop ja😁. Ik ben blij dat ik nou blazers maat 42 pas en niet meer 44/46 nodig heb terwijl broekmaat 38/40 goed is. Heb ze nu volgens de pc passend bij mijn lichaam.. alles zit weer waar het hoort dat is het belangrijkste😉😂

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @Snoepje73. Het gaatje is minder diep en wordt in ieder geval niet groter. Dus ik vind het wel goed gaan.

Ben nu toch met smeren begonnen, maar blijf ver van de drielandenpunten vandaan. Eigenlijk zijn alleen de cirkels rond de tepels dicht, een stukje naar beneden en de uiteinden van die borstplooi littekens. Maar het gaat de goede kant op denk ik.

 

Hoe is het met jou? Nog gevoelig?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat begint er wat op te lijken @Adriaantje.

Ja gevoelig is het wel. Moet iets minder de tepel meenemen met masseren. Hopen dat de gevoeligheid dan weer minder wordt.

 

Maar moet donderdag weer naar het ziekenhuis, omdat na de aderontsteking er een stolsel in mijn pols lijkt te zitten. Moet nu een foto gemaakt worden wat er is en hoe op te lossen😔. Dus even wat minder. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.