Ga naar inhoud

Zoemertje : 24 augustus 2020 : Dr.Lemmens : HH Ziekenhuis : Mol


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
Op 22-9-2020 om 09:15, Zoemertje zei:

Goede morgen dames.

Ik ben nu 4 weken po en heb net een foto geplaatst in mijn album. Wat een verschil met dag 1.😉 

Mijn borsten zijn niet meer zo 'hoekig maar mooi rond en ze voelen ook véél zachter aan. 😍

Ze moeten nog wel een beetje zakken denk ik 🤔

Nu alleen zorgen dat het litteken mooi geneest maar dat gaat nog wel ff duren. Inwendig gebeurt ook nog vanalles dus doe ik het nog rustig aan 

X

 

Hoi @Zoemertje leuk te lezen 🙂 mag ik ook meekijken in je album? Veel liefs en nog veel succes met je herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames.

 

Ik ben bijna 8 weken po en ben gisteren op controle geweest.

 

Mijn littekens waren mooi aan het genezen maar zagen nog rood. Blijven smeren is de boodschap.😉

 

Ik was een beetje ongerust over mijn linkerborst. Het voelt hard aan en voelt wat pijnlijk aan. Zeker na een dagje werken. Ook het indalen is precies gestopt..of hoe moet ik het zeggen 🤔 Hij zei dat op de linkerborst meer kapselvorming zit dan de rechter ( die trouwens al heel zacht aanvoelt en mooi gezakt is )

Nu moet ik dagelijks mijn borsten masseren ..  de linker meer dan de rechter...

Kapselvorming is iets raar.  Maar ben er toch niet helemaal gerust in 😑

Hij zei dat ik het nog wat tijd moest geven, maar altijd mag bellen of langskomen. Dat zal ik zeker doen!

We moeten dit goed opvolgen 😌

 

En @Petra84 ik ga vandaag ook shoppen voor bh's. Ben zo benieuwd 😍

Heb er wat langer mee gewacht om bh's te kopen omdat die po en sport bh's  veel te goed zitten ..😂😂

 

X

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lilve ik heb je net toegevoegd 😉

 

Alles gaat goed met me. Ik hoop alleen dat mijn linkerprothese nog wat gaat zakken. Er is nog wat verschil met de rechter.  Ik hoop dat het bijtrekt.. geduld 😊.. komt vast goed

 

Ik heb ook net een nieuwe foto toegevoegd met mijn eerste bh. Ik heb nu een 80D! Ben er super blij mee 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Zoemertje zei:

Hoi @Lilve ik heb je net toegevoegd 😉

 

Alles gaat goed met me. Ik hoop alleen dat mijn linkerprothese nog wat gaat zakken. Er is nog wat verschil met de rechter.  Ik hoop dat het bijtrekt.. geduld 😊.. komt vast goed

 

Ik heb ook net een nieuwe foto toegevoegd met mijn eerste bh. Ik heb nu een 80D! Ben er super blij mee 😍

Wouw wat super zeg!! Die foto van dag 1 en week 4, fantastisch om te zien!! Zooo fijn dat je zo blij bent 🤗🤗🤗🤗, daar heb je het allemaal voor gedaan hè!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

goede morgen dames

 

ik wil even een update posten, ik ben nu 3,5 maand po en in het algemeen gaat het goed met me.

 

De prothese in mijn rechterborst in al mooi ingedaald maar die in mijn linkerborst nog niet, en dat geeft nu nog een groter verschil dan de eerste weken na de operatie 😪

Dan dacht ik aan de 'drop and fluff' die nog moest komen maar ik heb daar nu sterk mijn twijfels over 🤔

Tijdens mijn nacontrole 2 maanden geleden zei de pc dat ik geduld moest hebben ( hij merkte toen al een verschil op, ik was 8 weken po ) en moest ik beginnen te masseren. Dat doe ik nu netjes elke dag maar ik zie geen enkele verandering. 

 

Ik ben er niet helemaal gerust in, ik denk aldoor aan lichte kapselvorming, of een te kleine pocket? daarom heb ik vanochtend de kliniek gebeld en ik mag volgende week dinsdag ( 8/12 ) komen.

alleszins houd ik jullie op de hoogte x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag dames

 

vanochtend ben ik op nacontrole geweest ( 3,5 maand po ).

De pc zag het meteen: de prothese in mijn linkerborst zit te veel ingekapseld waardoor het hoogstwaarschijnlijk niet meer vanzelf zal zakken en het daarom hoog blijft zitten.

Hij liet me adhv een prothese zien hoe het kapsel zich nu rond de prothese 'gevormd' heeft. Niet echt ideaal lijkt me 🤨

 

Zoals de meeste pc's, wil hij het ook nog even afwachten, tot 1 jaar po. Dat betekent nog wachten tot de zomer van 2021.😟

 

Er zal dan een hersteloperatie gebeuren waardoor het te veel aan littekenweefsel zal weggehaald worden, het zou om een kleine ingreep gaan waar ik niet onder volledige narcose zou moeten en dus het zou herstel minder zwaar zijn.

Er is geen garantie dat het kapsel zou wegblijven, dus het kan ook een ingreep voor niets zijn ( dat zei hij letterlijk )

 

Tja, dat vind ik nogal een moeilijke, want zo wil ik ook geen 10-15 jaar blijven rondlopen.

Volgens hem zou het kapsel nu niet meer verder groeien aangezien het inkapselproces voorbij is. Weet niet of dit helemaal klopt hoor 🤔

 

Mijn geduld zal dus serieus op de proef worden gesteld tot mijn hersteloperatie volgend jaar xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Anns zei:

@Zoemertje Wat vervelend voor jou zeg ! Kon de pc ook aangeven waarom 1 borst teveel ingekapseld is ? Door bepaalde handelingen ofzo of iets anders of gewoon pech ? Mag ik ook in jouw album kijken ? Wat voor protheses heb je ?

Hoi @Anns

Neen gewoon pech. Hij had er geen pasklaar antwoord voor.

Ik zal je zo meteen toevoegen dan zie je wat er aan de hand is.

Ik heb Sebbin prothese rond, moderate profile 

Jouw boobies zien er héél goed uit zo kort po 😉👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tas @Ikke2 dat is gewoon pech hebben en ja, ook wel een teleurstelling.

In bh zie je het minder, maar in mijn blootje wel. En op foto al helemaal.

Als ik mezelf zie is dat wel confronterend.

En de borst voelt alsof ik nog kort po ben..alleen zonder de pijn 😅

Zo zal ik nog 8.5 maand moeten rondlopen 

Maar goed, er is gelukkig wel iets aan te doen 😌

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Zoemertje zei:

@Tas @Ikke2 dat is gewoon pech hebben en ja, ook wel een teleurstelling.

In bh zie je het minder, maar in mijn blootje wel. En op foto al helemaal.

Als ik mezelf zie is dat wel confronterend.

En de borst voelt alsof ik nog kort po ben..alleen zonder de pijn 😅

Zo zal ik nog 8.5 maand moeten rondlopen 

Maar goed, er is gelukkig wel iets aan te doen 😌

Echt balen zeg, ik snap dat het confronterend is, daar ging je niet voor! Gelukkig heb je inderdaad geen pijn en hopelijk kun je het af en toe ook los laten. 8,5 maand duurt nog lang en weer een operatie. Maar goed, als het dan opgelost kan worden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Zoemertje zei:

@Tas @Ikke2 dat is gewoon pech hebben en ja, ook wel een teleurstelling.

In bh zie je het minder, maar in mijn blootje wel. En op foto al helemaal.

Als ik mezelf zie is dat wel confronterend.

En de borst voelt alsof ik nog kort po ben..alleen zonder de pijn 😅

Zo zal ik nog 8.5 maand moeten rondlopen 

Maar goed, er is gelukkig wel iets aan te doen 😌

Echt vervelend dat je nog zo lang moet wachten maar idd ook wel heel fijn dat ze er iets aan kunnen doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.