Ga naar inhoud

Zoemertje : 24 augustus 2020 : Dr.Lemmens : HH Ziekenhuis : Mol


Aanbevolen berichten

20 uur geleden, ProjectX zei:

Wat lief dat ze je wat hebben gestuurd! 🤗 
 

Ik heb een extra bh van de kliniek bijgekocht toen, zodat ik hem kan wassen idd.. zou hem niet te lang uit laten. Ik vind het zelf ook nog niet prettig zonder bh, jij wel? Wellicht kunnen ze je er nog 1 opsturen? 
Wat ziet er er al mooi uit zeg 😍 ! Gaat echt helemaal goed komen!

Dank je @ProjectX 😘

 

Ik had er helaas maar 1 gekregen. Een tweede bh zou erg handig zijn 😄 

 

Ik heb gisteren online een sport bh zonder beugel besteld in dezelfde maat als de po bh. 

Dan mag ik die aandoen terwijl de andere droogt...👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zoemertje ja gek is dat hè 🤣🤣 heb het nu soms nog.. Fijn dat je gevoel een beetje terugkomt! Bij mij is het ook nog gevoelloos, heel gek om aan m’n tepels te zitten. Zal ook nog wel langer duren ivm de lift, hoop wel dat het terugkomt. 
 

Wanneer ga jij weer beginnen met werken? Ik begin eigenlijk woensdag (achter de laptop vanuit huis) maar twijfel of dat niet te vroeg is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, ProjectX zei:

@Zoemertje dat klinkt wel lekker! Twijfel toch of ik niet ook vrij moet nemen tm vrijdag ipv dinsdag.. 😅 Werk je vanuit huis/kantoor of moet je fysiek aan de slag? 

@ProjectX ja, als het kan/mag van je baas, dan zou ik zeker nog de ganse week vrij nemen. 😉

Ik moet fysiek naar kantoor. Ik kan helaas niet van thuis uit werken.

Ik ben wel erg benieuwd naar mijn eerste werkdag en de avond als ik thuis kom..😊  maar dat zijn zorgen voor later!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Zoemertje zei:

@Silly23 ik heb je toegevoegd 😉

 

Mijn herstel verloopt prima, dank je. Ik ben nu bijna 1 week po en voel me ok. Alle dagen kijk ik naar mijn borsten en dan denk ik, waarom heb ik dat niet eerder gedaan 🤔😊😃 

Heel herkenbaar!! Lekker genieten van je nieuwe aanwinsten 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Lovelygirl007 zei:

Hi Zoemertje,

 

hoe is het met je? Hoe verloopt je herstel :) 

@Lovelygirl007 het herstel verloopt goed, dank je. Ik heb vanochtend zelfs geen paracetamol meer genomen. Deze avond voor het slapen neem ik er nog 1.😉

Ik voel het aan de zijkanten nog trekken maar pijn kan ik het niet noemen.

Mijn borsten voelen nog steeds hard, maar dat komt wel goed.

 

Hoe verloopt jouw herstel? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Petra84 zei:

Wauw @Zoemertje dat is al snel 😍

wat fijn zeg! En hard en trekken hoort er denk gewoon bij. .. benieuwd hoelang ze hard blijven 

 

Zijn ze al goed gezakt?

@Petra84 ja vind het zelf ook☺️. De pijnstillers waren de afgelopen week mijn beste vriend 😅

 

Ook de protheses zijn al íets gezakt. Daar ben ik héél  blij om. Ik zal eerstdaags nog een foto posten van mijn borst in profiel. Altijd leuk om de voortgang te bekijken 

 

Jij nog 4 nachtjes slapen!! Spannend!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Zoemertje zei:

@Petra84 ja vind het zelf ook☺️. De pijnstillers waren de afgelopen week mijn beste vriend 😅

 

Ook de protheses zijn al íets gezakt. Daar ben ik héél  blij om. Ik zal eerstdaags nog een foto posten van mijn borst in profiel. Altijd leuk om de voortgang te bekijken 

 

Jij nog 4 nachtjes slapen!! Spannend!

x

 

Jaaaaa gaat snel nu ... vrijdag telt eigenlijk niet echt want tis wakker worden aanrijden en operatie al 🤣

 

Heb er echt zin in!! En wat fijn zeg nou de eerste week pijnstillers is netjes zeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Zoemertje zei:

@Lovelygirl007 het herstel verloopt goed, dank je. Ik heb vanochtend zelfs geen paracetamol meer genomen. Deze avond voor het slapen neem ik er nog 1.😉

Ik voel het aan de zijkanten nog trekken maar pijn kan ik het niet noemen.

Mijn borsten voelen nog steeds hard, maar dat komt wel goed.

 

Hoe verloopt jouw herstel? x

Super goed om te horen!

 

hier ook eigenlijk geen pijn meer alleen inderdaad borsten als beton zo voelen ze 🙈

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.