Ga naar inhoud

Zoemertje : 24 augustus 2020 : Dr.Lemmens : HH Ziekenhuis : Mol


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Zoemertje zei:

Tuurlijk @MmmmiIk heb je toegevoegd😉. Mag ik ook in jouw album? Jij staat al een stuk verder in het genezingsproces lees ik. Hoe gaat het met je? 

@Zoemertje ja ik heb je toegang gegeven! Komende woensdag 7 weken. Kan eigenlijk alles weer, ben voorzichtig met tillen van zware dingen en op mn werk ook (verpleegkundige). Gister bij de Zaal geweest en ze vond ze erg mooi eruit zien. Modelborsten zei ze 😂 Ze leek oprecht trots op het resultaat. Zij slapen is echt top en gaat steeds soepeler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij te horen dat alles goed gaat en je terug op je zij kan slapen. Zalig moet dat zijn😉.

Ik verlang er ook naar maar moet me nog even inhouden 😏 

 

Goed dat die nacontroles er zijn @Mmmmi dan ben je toch weeral gerustgesteld. En je mag er terecht trots op zijn!  Ze zien er héél mooi uit 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Zoemertje zei:

Ik ben blij te horen dat alles goed gaat en je terug op je zij kan slapen. Zalig moet dat zijn😉.

Ik verlang er ook naar maar moet me nog even inhouden 😏 

 

Goed dat die nacontroles er zijn @Mmmmi dan ben je toch weeral gerustgesteld. En je mag er terecht trots op zijn!  Ze zien er héél mooi uit 😘

@Zoemertje hoever post ok ben je nu ? Die van jou gaan ook al mooi vormen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Zoemertje zei:

@Mmmmien @Tas thanks! 😉

 

Ik ben nu 1 week po. En ik heb geen enkel moment spijt gehad dat ik eraan begonnen ben! Zo voelen nu al zo eigen  ben er echt héél blij mee 😍

@Zoemertje fijn gevoel he! Ondanks de pijn die ik echt heftig vond heb ik geen moment spijt gehad!! En ben benieuwd hoe ze nog gaan veranderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Zoemertje 

even jou topic doorgelezen mijn tweeling is net 6 dagen voor die van jou geboren 😆

lees ook veel herkenbare dingetjes zoals de bubbeltjes in je borsten 😄 momenteel zijn die bubbeltjes wel geweest en is mijn pijn al ver gezakt , heb alleen nog een soort schaafwond gevoel pijn aan beide borsten op dezelfde plekken aan de buitenkant, maar je ziet er niks zitten...

Natuurlijk ben ik ook nieuwsgierig naar de evolutie van jou borsten en zou graag mee willen kijken in je album!

 

Liefs... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, iloontje148 zei:

Hi @Zoemertje 

even jou topic doorgelezen mijn tweeling is net 6 dagen voor die van jou geboren 😆

lees ook veel herkenbare dingetjes zoals de bubbeltjes in je borsten 😄 momenteel zijn die bubbeltjes wel geweest en is mijn pijn al ver gezakt , heb alleen nog een soort schaafwond gevoel pijn aan beide borsten op dezelfde plekken aan de buitenkant, maar je ziet er niks zitten...

Natuurlijk ben ik ook nieuwsgierig naar de evolutie van jou borsten en zou graag mee willen kijken in je album!

 

Liefs... 

Heerlijk hè @iloontje148 ik heb je net toegevoegd.

Jouw topic heb ik ook doorgenomen. Er zijn veel herkenningspunten en dat maakt het zo fijn om te lezen en te delen met elkaar 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, ProjectX zei:

@Zoemertje succes met je controle, laat je even weten hoe het ging? 😊

xxx

@ProjectX het ging heel goed, dank je.

 

De pc verwijderde de pleisters en de hechtingen. Alles zag er goed uit. De steristrips moest ik nog laten zitten. Ik mag nu dagelijks na het wassen, de incisie ontsmetten met isobetadine.

Ik voeg zodadelijk een foto toe zoals het er nu uit ziet, 12 dagen po.

Hij raadde me verder aan om de po bh nog 4 weken aan te doen.

Op mijn zij liggen mocht ik al wel. Maar dat moet nog blijken of dat comfortabel aanvoelt. 😊🤔

Het 'paspoort' van de protheses heb ik ook meegekregen. Dat zal ik netjes bewaren.

Binnen 4 weken mag ik weer op controle komen.👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
18 uur geleden, Bo1909st zei:

hoi @Zoemertje fijn om te horen dat het allemaal zo goed met je gaat💕 wel fijn dat je ook al lekker bezig ben met smeren met je litteken creme hoe vaak smeer je die er op?

 

@Bo1909stja ik mag al smeren, 2x/dag en dat voor maanden heeft de pc gezegd 😉

Het voelt wel raar aan, als ik smeer op de littekens voel ik bobbels. Zal van de hechtingen zijn vermoed ik.🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames.

Ik ben nu 4 weken po en heb net een foto geplaatst in mijn album. Wat een verschil met dag 1.😉 

Mijn borsten zijn niet meer zo 'hoekig maar mooi rond en ze voelen ook véél zachter aan. 😍

Ze moeten nog wel een beetje zakken denk ik 🤔

Nu alleen zorgen dat het litteken mooi geneest maar dat gaat nog wel ff duren. Inwendig gebeurt ook nog vanalles dus doe ik het nog rustig aan 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw @Zoemertje wat zijn ze al mooi aan worden zeg!!! Heel erg netjes al dat voor 4 weken 😁 

 

Ja ik heb nog steeds mijn voedingskussen in bed 🤭 mijn partner slaapt pas sinds 2 nachten weer naast mij 🙈 ga vandaag denk proberen zonder die kussen te slapen 

 

Mijn zij durf ik nog niet op te draaien eik

En heb ook met regelmaat wat steekjes nu door het litteken en borst 

 

Links voelt al soepeler aan ook maar denk ook omdat ik rechts ben met alles dus links krijgt meer rust maar ik doe ook nog alles rustig aan en niks overhaast wat liever nu rustig aan als later weer langer uit de running 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.