Ga naar inhoud

Zoemertje : 24 augustus 2020 : Dr.Lemmens : HH Ziekenhuis : Mol


Aanbevolen berichten

Goede middag dames

ik lees al een geruime tijd mee op dit forum en wil me dan ook graag even voorstellen.

Mijn naam is Zoemertje, 46 jaar en woon in België. Wat ben ik blij dat ik dit forum ontdekt heb! Ik heb enorm lang getwijfeld om de stap te wagen naar een bv maar dan toch eindelijk de knoop doorgehakt, ik kan niet eeuwig blijven wachten.😄 De corona gooide wat roet in het eten ( de consultaties had ik al gelukkig achter de rug 😉) en dat maakte dat mijn operatie werd uitgesteld. ( zoals zo velen onder jullie ). In juni kreeg ik een nieuwe datum voorgesteld: 24 augustus. Ik word geopereerd in het Heilig Hart ziekenhuis in Mol door Dr.Lemmens. En heb gekozen voor round moderate profile 310 cc, merk Sebbin. Mijn voorsituatie is een lege 80C ( heb me vorige week nog laten opmeten door Hunkemoller ) want was niet zeker van mijn bh maat. Vorig jaar had ik een 85B. Toen ook al lege, gapende cup ).Vanmiddag heb ik de verplichte covid test moeten afleggen ( is dat in Nederland ook zo als je wordt geopereerd in een ziekenhuis ? ) en als ik morgen niets hoor, is het resultaat negatief. Fingers crossed 🤞 Ik ga ervan uit dat ik maandag kan geopereerd worden. Ik vind het zo spannend allemaal!! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Zoemertje

 

Wat ontzettend leuk en dan is het bijna 

D day voor jou 🙂 Welkom op dit forum en ik ben pas sinds gisteren lid maar vind het ook super fijn om dit gevonden te hebben 

 

Nee hier hoef je niet een test te doen voor de operatie althans nog niet van gehoord maar mijn operatie staat gepland op 4 september 

 

Ik herken de spanning helemaal ookal duurt het nog 2 weken ben op vandaag ben ik ookal behoorlijk zenuwachtig 

 

Ik wens je heel veel succes en laten we contact houden 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Petra84 voor je lieve berichtje. Ik vind het fijn dat ik hier lotgenoten tref, de spanning begint te stijgen en dan kan ik die delen met jullie 😁. Jij kan ook al gaan aftellen lees ik 😃. Ik heb mijn abo vanmiddag nog geüpgraded zodat ik in het clubje kan. Lijkt me fijn om daar verder te babbelen!

Ik wil ook graag nog een album maken maar dat is voor later. Eerst even uitzoeken hoe het werkt  😉

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja super leuk! Ik ben ook gold geworden zodat we kunnen kletsen in clubje hihi

En ja klopt helemaal super spannend om te leven na de dag... maar we zullen alle heel blij gaan zijn en gezonde spanning hoort erbij 🙂 dat album aanmaken wil ik ook nog doen maar moet even kijken wilde straks al uploaden maar ging niet helemaal goed dus even verder dokteren haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dat is wel super fijn lieverd!! 

De mijne mag enkel mee tot de wachtkamer maar op het moment dat ik binnen moet voor omkleden en voorbereiding moet ik alleen 🥺 dat vind ik wel heel spannend! Maar fijn dat hij nog even bij je mag blijven scheelt toch weer een beetje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames.

 

Ik ben nu een half uurtje thuis.

De operatie is super goed meegevallen!! 

Maar nu even bekomen en de nacht hopelijk goed doorgeraken 😉

Ik heb alvast een pijnstiller genomen om de pijn voor te geraken..

Morgen mag ik de PC bellen want hij wilde weten hoe mijn eerste nacht zal verlopen.

 

Het verslagje volgt later 😘

Groetjes en fijne avond  iedereen

Zoemertje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen 

 

Hieronder mijn verslagje: 

 

Gisteren werd ik verwacht om 11u. We waren mooi op tijd en konden ons rustig gaan aanmelden. We mochten daarna direct door naar het daghospitaal waar me een kamer werd toegewezen.

Ik moest op de kamer nog een aantal formulieren invullen en vragen van de verpleegster beantwoorden.

Mijn bloeddruk werd ondertussen  gemeten en stond aan de hoge kant: de zenuwen speelden me parten.

Ik stond ingepland om 13u30, dus had ik nog véél tijd, te veel tijd..

Om 12u30 mocht ik mij uitkleden en een schortje aandoen: ik was er klaar voor.

Een goed uur later werd ik weggereden naar de ok.

Daar stond een andere verpleegster me op te wachten. Die stelde weer vragen en legde alles netjes uit.

De pc kwam even later binnen om foto's te maken,  af te tekenen en de maat prothese te bevestigen.

Daarna mocht ik gaan liggen en kwam de anesthesist om me in slaap te doen. Het laatste dat ik hoorde was een "slaapwel". Ik was al te suf om daarop te reageren en weg was ik.

Het wakker worden deed me toch raar: ze hadden terug mijn mondmasker opgedaan en ademen ging moeilijk. Toen ik een beetje bij positieven was, werd ik teug naar mijn kamer gebracht.

Wat was ik blij dat mijn lieve man me daar zat op te wachten!

Ik heb toen mijn ogen terug dicht gedaan: de narcose was nog niet helemaal uitgewerkt.

Een uurtje later kreeg ik een glas water: mijn mond en keel konden het wel gebruiken.

Kort daarna kreeg ik koffie en boterhammen: het was inmiddels al 17u en ik scheurde van de honger.

Rond 18u45 kwam de PC langs op de kamer en zei me dat de operatie goed was verlopen en dat ik hem morgen ( vandaag dus ) mocht bellen.

Ik kreeg ook een briefje mee voor het werk. Dat had ik niet verwacht 😉

 

Ik was zo blij als een kind vertrokken! 

Mijn droom was eindelijk werkelijkheid geworden! 🤩

 

Liefs 

Zoemertje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Bo1909st zei:

@Zoemertje gelukkig maar dat alles goed is gegaan. Hoe gaat het allemaal met je pijn? 

Hoi @Bo1909st

 

Ik heb gelukkig geen pijn. De nacht is prima verlopen.

Het herstel had ik erger verwacht maar dat is tot nu toe heel goed meegevallen. 

 

Ik neem wel op tijd de pijnstilling: die doet dus prima zijn werk 👍

 

Hopelijk kan ik je daarin geruststellen. Ik duim met je mee voor morgen 😘

 

Groetjes

Zoemertje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.