Ga naar inhoud

Zoemertje : 24 augustus 2020 : Dr.Lemmens : HH Ziekenhuis : Mol


Aanbevolen berichten

4 uur geleden, Petra84 zei:

goedemorgen  @Zoemertje

Hoop dat je de nacht goed bent door gekomen 🙂

Hoi @Petra84

 

Ik ben de nacht heel goed doorgekomen. Qua pijn valt het reuze mee, maar het rugslapen valt me toch tegen.. Ik geraakte maar moeilijk in slaap. Het was al na middernacht.

Om 4u heb ik terug een pijnstiller genomen.

Daarna terug in slaap gedommeld tot 8u00. Een half uurtje later rustig ontbeten samen met m'n ventje.

Morgen moet die terug gaan werken en dan sta ik er alleen voor maar dat lukt me wel.

 

X

Zoemertje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Zoemertje zei:

Hoi @Bo1909st

 

Ik heb gelukkig geen pijn. De nacht is prima verlopen.

Het herstel had ik erger verwacht maar dat is tot nu toe heel goed meegevallen. 

 

Ik neem wel op tijd de pijnstilling: die doet dus prima zijn werk 👍

 

Hopelijk kan ik je daarin geruststellen. Ik duim met je mee voor morgen 😘

 

Groetjes

Zoemertje 

@Zoemertje fijn dat de pijn mee valt en je lekker geslapen hebt☺️

Hier stel je mij zeker wel echt gerust mee, nu al wel redelijk zenuwachtig haha. 
 

Dank je wel 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid, leuk om je verhaal zo te lezen en fijn dat je je al zo goed voelt! Je hebt een betere nacht gehad dan ik zo te lezen, ik ben gisteren geopereerd. Dat rug slapen is gek hé, na een paar uur wil ik het liefste mij verdraaien.. maar dat gaat uiteraard niet haha. 
Zijn jouw protheses ook dual plane geplaatst? 

 

Succes met je herstel, ik ga je volgen; leuk om te zien van iemand die beetje gelijk op hersteld. Mag ik ook in je album spieken? 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, ProjectX zei:

Hi meid, leuk om je verhaal zo te lezen en fijn dat je je al zo goed voelt! Je hebt een betere nacht gehad dan ik zo te lezen, ik ben gisteren geopereerd. Dat rug slapen is gek hé, na een paar uur wil ik het liefste mij verdraaien.. maar dat gaat uiteraard niet haha. 
Zijn jouw protheses ook dual plane geplaatst? 

 

Succes met je herstel, ik ga je volgen; leuk om te zien van iemand die beetje gelijk op hersteld. Mag ik ook in je album spieken? 😊

Hoi @ProjectX

 

Heel herkenbaar 😅 ik zou zó graag draaien in bed maar dat gaat/mag natuurlijk niet.

Met de tips van de andere dames lukt het me om zo comfortabel mogelijk te liggen.

 

Ik heb ze ook dual plane gekregen. Ik had te weinig weefsel om ze voor de spier geplaatst te krijgen en dan zou je randen gaan zien zei de PC.

Ik wilde niet persé veel grotere borsten, gewoon goed gevuld en een cupmaat meer. Daar is hij zeker in geslaagd. En daar ben ik nu héél blij mee.

 

Ik voeg je toe aan mijn album!

 

Veel liefs 

Zoemertje

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Petra84 zei:

Goedeavond @Zoemertje

 

Hoe gaat het nu met je? 

Goed geslapen en valt het allemaal mee met de pijn? Of heb je vandaag toch wel wat last 😊

Hoi @Petra84

 

Ik heb vannacht zelfs doorgeslapen zonder pijnstiller. 🙂

Ik verschiet er zelf van dat het herstel goed verloopt. Pijn heb ik nauwelijks.

 

Maar ik beweeg te weinig volgens mij. Ik krijg van al dat liggen een stijve nek en rug. En dat kan ook niet de bedoeling zijn 😆 

 

Ik kan mijn borsten al voorzichtig aanraken. Ik draag enkel een po bh en niet zo'n martelband zoals ze dat noemen. 

Iedere pc of kliniek pakt het anders aan zo blijkt.

 

Mijn protheses zitten nog hoog maar dat is blijkbaar normaal als ik zo rondlees op het forum. Ik ga nog even een foto toevoegen dan weet je wat ik bedoel 😁

 

Nog een fijne avond x

Link naar reactie
Delen op andere sites

o super zeg!!! En wat fijn dat je herstel zo goed gaat al 🙏😁 

 

Ja martelband van gehoord niet ideaal maar als het helpt zeker goed natuurlijk wel fijn dat je hem niet hebt 

 

Ik ben heel benieuwd of ik hem krijg... net deze keuze gemaakt met dokter hupkens we gaan voor 500 cc 

Ook door de hulp van me mannetje en @iloontje148 maar sta erachter 

 

Hoop dat het zo blijft en dat je weer een goede nachtrust hebt 🙏😁

 

Fijne avond!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het toevoegen! Altijd leuk om de nieuwe ontwikkeling van boobies te volgen! Ik blijf het fascinerend vinden hoe de borsten veranderen! :) 1 ding is wat ik hier echt heb geleerd, dat is dat geduld het sleutelwoord op alles is 😄 leuk om je ontwikkeling te gaan zien! 

 

 

Tuurlijk, ik ga je ook even toevoegen! Ik heb zelf ook super veel aan voorbeelden en operatie verslagen gehad. Hoe fijn om elkaar zo inzicht te kunnen geven ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Es1234567 zei:

Bedankt voor het toevoegen! Altijd leuk om de nieuwe ontwikkeling van boobies te volgen! Ik blijf het fascinerend vinden hoe de borsten veranderen! :) 1 ding is wat ik hier echt heb geleerd, dat is dat geduld het sleutelwoord op alles is 😄 leuk om je ontwikkeling te gaan zien! 

 

 

Tuurlijk, ik ga je ook even toevoegen! Ik heb zelf ook super veel aan voorbeelden en operatie verslagen gehad. Hoe fijn om elkaar zo inzicht te kunnen geven ☺️

Thx

Ik ben het volledig met je eens.

 

Ik heb veel verslagen gelezen en veel borsten gezien de afgelopen maanden.🙈

Mijn vriend werd er gek van 🤣

En ik ook af en toe. Hahaha 

 

xxx 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heerlijk dat je al zo goed kan slapen zonder pijnstilling zeg! Ben bijna jaloers 😂 dat lukt mij echt niet! 
Hopelijk slaap je vannacht net zo lekker door als de vorige nacht. Beetje stijfheid is wel normaal denk, voel ik ook in mijn rug. 
 

En die martelband tjah, heb nu een soort martelcorset aan dat mag morgen gelukkig uit! Kan niet wachten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Zoemertje zei:

Thx

Ik ben het volledig met je eens.

 

Ik heb veel verslagen gelezen en veel borsten gezien de afgelopen maanden.🙈

Mijn vriend werd er gek van 🤣

En ik ook af en toe. Hahaha 

 

xxx 

 

 

Haha mijn vriend ook! Zeker in de aanloop naar de operatie toe en daarna zat ik hier superveel. En dan zei hij steeds. Zit je nu weeeeeer borsten te kijken 🙄🙄

 

🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg ik net een leuke attentie aan de deur geleverd. Van de kliniek. Zo lief van hun 🌹🏵️

 

Ik ga hem gelijk even mailen om hem te bedanken en tegelijkertijd een paar vraagjes te stellen.😉

Ik heb slechts 1 po bh van hen gekregen en ik zou die graag vandaag eens wassen. Dat mag wel na 3 dagen.

Maar dat ding moet ook drogen ( mag niet in de droogkast)

 zou het kwaad kunnen dat ik een tijdje niks aanheb 🤔?? Wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Tas zei:

Gaat goed @Zoemertje! Dat gaat er echt heel mooi uitzien. Echt fijn hè, om ervaringen van anderen te lezen, dat helpt echt.

Hoi @Tas

 

Dank je wel. Ja wat een verschil met dag1. 😉  er zit nu precies nog meer zwelling op en ik heb het gevoel dat het herstelproces nu echt begint. Ik voel vanalles 😁 maar op een positieve manier hoor.

En die blauwe plekken trekken wel weg..

Ik zit hier met een brede smile op mijn gezicht x

 

En aan het forum heb ik al veel gehad. Ik heb veel topics gelezen en herlezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief dat ze je wat hebben gestuurd! 🤗 
 

Ik heb een extra bh van de kliniek bijgekocht toen, zodat ik hem kan wassen idd.. zou hem niet te lang uit laten. Ik vind het zelf ook nog niet prettig zonder bh, jij wel? Wellicht kunnen ze je er nog 1 opsturen? 
Wat ziet er er al mooi uit zeg 😍 ! Gaat echt helemaal goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Zoemertje zei:

Hoi @Tas

 

Dank je wel. Ja wat een verschil met dag1. 😉  er zit nu precies nog meer zwelling op en ik heb het gevoel dat het herstelproces nu echt begint. Ik voel vanalles 😁 maar op een positieve manier hoor.

En die blauwe plekken trekken wel weg..

Ik zit hier met een brede smile op mijn gezicht x

 

En aan het forum heb ik al veel gehad. Ik heb veel topics gelezen en herlezen. 

Hahaha, ja die big smile snap ik 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.