Ga naar inhoud

Beyonce : 12 maart 2020 : Dr. Manon Cromheecke : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi allemaal, 

 

Hier en daar reageer ik al wat en heb ik ook al een topic gestart. Maar bij deze ook het topic voor mijn operatie verslag. Ik ben namelijk volgende week donderdag al aan de beurt! 

Ik ben begin 30 en door gewichtsverlies mijn borsten verloren. Ik ben niet heel groot (rond 1.62) en had vroeger een volle D als cupmaat. Na een verlies van 14 kg is daar helaas weinig van over. Ik had mezelf geaccepteerd zoals ik was maar heb het altijd jammer gevonden. Na een goed gesprek thuis mijzelf toch maar eens serieus verdiept in een vergroting en besloten dat het gewoon tijd was om er voor te gaan! Nu ben ik nog jong en tevreden over mijn figuur. Gelukkig denkt mijn partner hier hetzelfde over! 
 

Na een zeer positief gesprek en een nicht die door dezelfde chirurg geopereerd is viel de keuze voor dr. Cromheecke. Ik had verwacht eeuwen te gaan ‘shoppen’ maar ik heb hier gewoon zo’n goed gevoel bij. We gaan er gewoon voor. Ik ben dus 1.62 ongeveer, weeg 54 kg en krijg 330 cc monoblock dual plane ronde implantaten. Vooral mijn borstbeen is erg aanwezig waardoor anatomisch voor mij afviel. Zelfs met 3 maximizer bh’s was er bij mijn D cup geen push up effect te creëren helaas. Nou ben ik mij ervan bewust dat een borstvergroting een vergroting is van de huidige situatie. Maar ik hoop stiekem wel dat ik met een borstvergroting dit wat meer kan creëeren wanneer ik dit wil. Ik zal een deze dagen ook even een album aanmaken met mijn voorsituatie. 
 

Xxxx Beyonce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties! Super leuk! 
 

@Nog even wachten Dankjewel! Jaaa de tijd vliegt. Het mag van mij al zover zijn. Ik heb toch maar gewoon 2 weken aangehouden. Wil echt goed herstellen en geen spijt krijgen omdat ik te snel ben gegaan. Dan maar geen verdere vrije dagen meer dit jaar haha. 
 

@Happy100 wat leuk allebei op dezelfde dag! Ben je toe aan een wissel of wil je graag iets anders? Ik ga even je topic opzoeken, leuk! 
 

@Veerveertje oh wauw jij bent dus dinsdag aan de beurt? Nog 1 dag werken na het weekend? Wat spannend zeg! Ik ga ook jouw topic opzoeken. Ben erg benieuwd! 
 

ik vind het gezamenlijk revalideren hier wel erg gezellig ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens een vraagje, misschien weten jullie dit al. Ik zou het graag een extra PO sport bh kopen met een rits aan de voorkant. Krijg er ook 1 bij de kliniek maar wil graag afwisselen (Wel zo fris). Die van de kliniek heeft van die schuifjes. Het liefst koop ik die dus nu op voorhand al. Maaaaaaar, is er een manier om de maat juist in te schatten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Beyonce zei:

Bedankt voor jullie reacties! Super leuk! 
 

@Nog even wachten Dankjewel! Jaaa de tijd vliegt. Het mag van mij al zover zijn. Ik heb toch maar gewoon 2 weken aangehouden. Wil echt goed herstellen en geen spijt krijgen omdat ik te snel ben gegaan. Dan maar geen verdere vrije dagen meer dit jaar haha. 
 

@Happy100 wat leuk allebei op dezelfde dag! Ben je toe aan een wissel of wil je graag iets anders? Ik ga even je topic opzoeken, leuk! 
 

@Veerveertje oh wauw jij bent dus dinsdag aan de beurt? Nog 1 dag werken na het weekend? Wat spannend zeg! Ik ga ook jouw topic opzoeken. Ben erg benieuwd! 
 

ik vind het gezamenlijk revalideren hier wel erg gezellig ?


Gelukkig maandag ook niet werken, en ben me nu al een paar dagen non-stop bezig aan het houden met webdesignen (dat wil ik leren) zodat ik niet zo zenuwachtig ben en niet continu met tieten bezig ben ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan @Nog even wachten thnxx voor jullie reacties! Ik ga maar gewoon verstandig zijn en even wachten inderdaad. Kan het t.z.t. altijd nog bij bestellen. 
 

Lekker dat je morgen ook vrij bent! Haha dat is slim! Ik heb momenteel nog geen last van zenuwen. Althans, dat zeg ik verkeerd. Ik heb een beetje de zenuwen dat corona misschien roet in het eten gaat gooien. Kans is natuurlijk heel klein maar ben sinds gisteren niet zo fit haha. Dus daar heb ik wel de zenuwen van. Voor de operatie nog niet. Heb jij al een tijdstip?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Beyonce zei:

@Lindan @Nog even wachten thnxx voor jullie reacties! Ik ga maar gewoon verstandig zijn en even wachten inderdaad. Kan het t.z.t. altijd nog bij bestellen. 
 

Lekker dat je morgen ook vrij bent! Haha dat is slim! Ik heb momenteel nog geen last van zenuwen. Althans, dat zeg ik verkeerd. Ik heb een beetje de zenuwen dat corona misschien roet in het eten gaat gooien. Kans is natuurlijk heel klein maar ben sinds gisteren niet zo fit haha. Dus daar heb ik wel de zenuwen van. Voor de operatie nog niet. Heb jij al een tijdstip?


Ik had echt PRECIES hetzelfde! Ik dacht ook ja hoor, en dan krijg ik zeker koorts en kan het hele feest niet door gaan. ? Ben dus afgelopen week ook echt als een kluizenaar door de dagen heen gegaan, ben gewoon praktisch niet buiten geweest en als ik wel buiten kwam, lette ik heel goed op dat ik mijn gezicht niet aanraakte en bij thuiskomst meteen 30 seconden mijn handen ging wassen ?

Ja ik heb een tijd! Ik moet me om half 9 melden, en om 10:15 uur word ik naar alle waarschijnlijkheid geopereerd. Heb jij ook al een tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Veerveertje zei:


Ik had echt PRECIES hetzelfde! Ik dacht ook ja hoor, en dan krijg ik zeker koorts en kan het hele feest niet door gaan. ? Ben dus afgelopen week ook echt als een kluizenaar door de dagen heen gegaan, ben gewoon praktisch niet buiten geweest en als ik wel buiten kwam, lette ik heel goed op dat ik mijn gezicht niet aanraakte en bij thuiskomst meteen 30 seconden mijn handen ging wassen ?

Ja ik heb een tijd! Ik moet me om half 9 melden, en om 10:15 uur word ik naar alle waarschijnlijkheid geopereerd. Heb jij ook al een tijd?


hahahaha naaaaahh dat is wel heel apart! Ik was ook de hele dag door handen haha. Ik heb jouw topic ook gevonden en ben nog even snel aan het bijlezen! Spannend zeg! Wat een mooie tijd heb jij! Ik heb nog geen tijd, begreep dat ik die morgen krijg. Ik hoop dat ik lekker vroeg mag. 
 

@Silly23 jaaaaaa gelukkig wel! Aftellen is nu echt begonnen. Het liefst slaap ik tot die tijd haha. Krijg nu toch stiekem wat zenuwen en heb mijn woensdagavond veel te vol gepland. Beetje stom maargoed. 
 

Ik heb trouwens ook een album aangemaakt. Best maf om jezelf zo ‘bloot’ te geven. Maar vind zelf de voor en na foto’s zo ontzettend behulpzaam voor het maken van keuzes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, Veerveertje said:


Ik had echt PRECIES hetzelfde! Ik dacht ook ja hoor, en dan krijg ik zeker koorts en kan het hele feest niet door gaan. ? Ben dus afgelopen week ook echt als een kluizenaar door de dagen heen gegaan, ben gewoon praktisch niet buiten geweest en als ik wel buiten kwam, lette ik heel goed op dat ik mijn gezicht niet aanraakte en bij thuiskomst meteen 30 seconden mijn handen ging wassen ?

Ja ik heb een tijd! Ik moet me om half 9 melden, en om 10:15 uur word ik naar alle waarschijnlijkheid geopereerd. Heb jij ook al een tijd?

Ik had dat zelfs voor de Corona-Hype. Was ook altijd bang als de kliniek belde, dat ze me vertellen dat het niet doorgaat omdat de PC ziek is of dat ie andere plannen heeft voor die dag ofzo ???

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Beyonce zei:


hahahaha naaaaahh dat is wel heel apart! Ik was ook de hele dag door handen haha. Ik heb jouw topic ook gevonden en ben nog even snel aan het bijlezen! Spannend zeg! Wat een mooie tijd heb jij! Ik heb nog geen tijd, begreep dat ik die morgen krijg. Ik hoop dat ik lekker vroeg mag. 
 

@Silly23 jaaaaaa gelukkig wel! Aftellen is nu echt begonnen. Het liefst slaap ik tot die tijd haha. Krijg nu toch stiekem wat zenuwen en heb mijn woensdagavond veel te vol gepland. Beetje stom maargoed. 
 

Ik heb trouwens ook een album aangemaakt. Best maf om jezelf zo ‘bloot’ te geven. Maar vind zelf de voor en na foto’s zo ontzettend behulpzaam voor het maken van keuzes. 


Ja ohhhh nog een paar uurtjes en dan is het eindelijk zo ver, pffff hahaha. 
Zou ik ook toegang mogen tot jouw album om je vooruitgang mee te krijgen?? ?❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, polemommy zei:

Ik had dat zelfs voor de Corona-Hype. Was ook altijd bang als de kliniek belde, dat ze me vertellen dat het niet doorgaat omdat de PC ziek is of dat ie andere plannen heeft voor die dag ofzo ???


Ja precies, moet je toch niet aan denken ?

Ik ben niet ziek in elk geval, moet raar lopen wil dat binnen 14 uur anders zijn. Dus komt vast goed hier, haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, polemommy zei:

Ik had dat zelfs voor de Corona-Hype. Was ook altijd bang als de kliniek belde, dat ze me vertellen dat het niet doorgaat omdat de PC ziek is of dat ie andere plannen heeft voor die dag ofzo ???

 

Hahahahahaha echt he ???. Andere plannen ook echt hahaha. Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon mag donderdag. En anders ‘moet het maar zo zijn’ (zeg ik nu zo mooi, dan dikke tranen met tuiten). 

 

@Silly23 ik heb je toegevoegd! Inderdaad ik ben zoooo blij dat ik mij hier vooraf van bewust ben. Vind het ook heel fijn dat ik in jouw album mocht kijken! Nogmaals bedankt. 
 

@Veerveertje aaaahh jij bent ECHT zowat aan de beurt! Ga snel verder jouw topic doorlezen want wil helemaal bij zijn! Ik denk aan je morgen!! Toi toi toi ?❤️!!!! Ik heb jou ook toegevoegd aan mijn album! Heb jij er ook al eentje? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Beyonce zei:

 

Hahahahahaha echt he ???. Andere plannen ook echt hahaha. Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon mag donderdag. En anders ‘moet het maar zo zijn’ (zeg ik nu zo mooi, dan dikke tranen met tuiten). 

 

@Silly23 ik heb je toegevoegd! Inderdaad ik ben zoooo blij dat ik mij hier vooraf van bewust ben. Vind het ook heel fijn dat ik in jouw album mocht kijken! Nogmaals bedankt. 
 

@Veerveertje aaaahh jij bent ECHT zowat aan de beurt! Ga snel verder jouw topic doorlezen want wil helemaal bij zijn! Ik denk aan je morgen!! Toi toi toi ?❤️!!!! Ik heb jou ook toegevoegd aan mijn album! Heb jij er ook al eentje? 


Lief zeg!! Dank je wel! En jazeker, ik heb je toegevoegd! ❤️❤️❤️❤️ (Mooie voorsituatie heb jij trouwens wel hoor, klein ja, maar wel mooi!) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ladies bij mij is het inmiddels ook definitief! Ik mag mij morgen melden om 8:30, de operatie is rond 11:00. Super spannend. Dat wordt lang zonder drinken haha maar ik heb al ingeslagen voor de terugweg. 


Wat ik wel zuur vind is dat ik ineens 2 piercings heb die ontzettend ontstoken zijn. Ze moeten uit maar mogen vervangen worden door een retainer. Vind dat gepriegel aan mijn oor echt verschrikkelijk. Wilde nog langs mijn piercer maar die is vrij vandaag helaas. Dus dat wordt morgenochtend voor mijzelf een gepriegel hahaha. 
 

De zenuwen slaan ook toe. Ik ga van relaxed naar helemaal gestressed en weer terug. Erg spannend dat het over 24 uur al zo ver is. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je een tijd hebt. Wel lang van te voren dat je er moet zijn dan. Maar goed scheelt weer dat je niet lang thuis hoeft te wachten. 

 

Ik heb zelf een flexibele piercing de avond van te voren ingezet, ik dacht dat ga ik in de ochtend van de zenuwen niet voor elkaar krijgen. Mijne was gelukkig niet ontstoken, dat lijkt me dan weer geen pretje. Succes in ieder geval, probeer rustig te blijven, het is spannend ja, maar je kunt er zelf zo weinig aan veranderen anders dan je er aan over te geven. 

 

mag ik ook in je album meekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.