Beyonce

Beyonce : 12 maart 2020 : Dr. Manon Cromheecke : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Hi allemaal, 

Hier en daar reageer ik al wat en heb ik ook al een topic gestart. Maar bij deze ook het topic voor mijn operatie verslag. Ik ben namelijk volgende week donderdag al aan de beurt! 

Ik ben begin 30 en door gewichtsverlies mijn borsten verloren. Ik ben niet heel groot (rond 1.62) en had vroeger een volle D als cupmaat. Na een verlies van 14 kg is daar helaas weinig van over. Ik had mezelf geaccepteerd zoals ik was maar heb het altijd jammer gevonden. Na een goed gesprek thuis mijzelf toch maar eens serieus verdiept in een vergroting en besloten dat het gewoon tijd was om er voor te gaan! Nu ben ik nog jong en tevreden over mijn figuur. Gelukkig denkt mijn partner hier hetzelfde over! 

Na een zeer positief gesprek en een nicht die door dezelfde chirurg geopereerd is viel de keuze voor dr. Cromheecke. Ik had verwacht eeuwen te gaan ‘shoppen’ maar ik heb hier gewoon zo’n goed gevoel bij. We gaan er gewoon voor. Ik ben dus 1.62 ongeveer, weeg 54 kg en krijg 330 cc monoblock dual plane ronde implantaten. Vooral mijn borstbeen is erg aanwezig waardoor anatomisch voor mij afviel. Zelfs met 3 maximizer bh’s was er bij mijn D cup geen push up effect te creëren helaas. Nou ben ik mij ervan bewust dat een borstvergroting een vergroting is van de huidige situatie. Maar ik hoop stiekem wel dat ik met een borstvergroting dit wat meer kan creëeren wanneer ik dit wil. Ik zal een deze dagen ook even een album aanmaken met mijn voorsituatie. 

Xxxx Beyonce

Hoi vraagje wanneer woord je geopereerd door dr cromhecke

Leuk dat je nu ook een eigen topic hebt. En voor je het weet is het 12 maart. Veel leesplezier hier nog verder en succes met de voorbereidingen. Hoe lang heb je vrij van je werk?

Hi, ik word ook op 12 maart geopereerd, krijg een wissel bij dr van der Pot. Ik ga je volgen ?

Leuk hoor, 2 dagen na mij! Is ook al heel snel dus, kunnen elkaars herstel mooi volgen dan! ?❤️

Bedankt voor jullie reacties! Super leuk! 

@Nog even wachten Dankjewel! Jaaa de tijd vliegt. Het mag van mij al zover zijn. Ik heb toch maar gewoon 2 weken aangehouden. Wil echt goed herstellen en geen spijt krijgen omdat ik te snel ben gegaan. Dan maar geen verdere vrije dagen meer dit jaar haha. 

@Happy100 wat leuk allebei op dezelfde dag! Ben je toe aan een wissel of wil je graag iets anders? Ik ga even je topic opzoeken, leuk! 

@Veerveertje oh wauw jij bent dus dinsdag aan de beurt? Nog 1 dag werken na het weekend? Wat spannend zeg! Ik ga ook jouw topic opzoeken. Ben erg benieuwd! 

ik vind het gezamenlijk revalideren hier wel erg gezellig ?

Trouwens een vraagje, misschien weten jullie dit al. Ik zou het graag een extra PO sport bh kopen met een rits aan de voorkant. Krijg er ook 1 bij de kliniek maar wil graag afwisselen (Wel zo fris). Die van de kliniek heeft van die schuifjes. Het liefst koop ik die dus nu op voorhand al. Maaaaaaar, is er een manier om de maat juist in te schatten?

@Beyonce dat is best lastig vond ik inschatten. 
Ik had een paar maten online besteld die ik terug kon sturen. Echter had ik deze pas besteld na 2 weken wanneer de ergste zwelling weg was. 

De carefix modellen hebben een flinke range qua cupmaten. Ik draag de Bonnie in een maat L,.die zou tot een E cup gaan, maar ik heb een F of een G cup. 

Gelukkig maandag ook niet werken, en ben me nu al een paar dagen non-stop bezig aan het houden met webdesignen (dat wil ik leren) zodat ik niet zo zenuwachtig ben en niet continu met tieten bezig ben ?

@Lindan @Nog even wachten thnxx voor jullie reacties! Ik ga maar gewoon verstandig zijn en even wachten inderdaad. Kan het t.z.t. altijd nog bij bestellen. 

Lekker dat je morgen ook vrij bent! Haha dat is slim! Ik heb momenteel nog geen last van zenuwen. Althans, dat zeg ik verkeerd. Ik heb een beetje de zenuwen dat corona misschien roet in het eten gaat gooien. Kans is natuurlijk heel klein maar ben sinds gisteren niet zo fit haha. Dus daar heb ik wel de zenuwen van. Voor de operatie nog niet. Heb jij al een tijdstip?

Ik had echt PRECIES hetzelfde! Ik dacht ook ja hoor, en dan krijg ik zeker koorts en kan het hele feest niet door gaan. ? Ben dus afgelopen week ook echt als een kluizenaar door de dagen heen gegaan, ben gewoon praktisch niet buiten geweest en als ik wel buiten kwam, lette ik heel goed op dat ik mijn gezicht niet aanraakte en bij thuiskomst meteen 30 seconden mijn handen ging wassen ?

Ja ik heb een tijd! Ik moet me om half 9 melden, en om 10:15 uur word ik naar alle waarschijnlijkheid geopereerd. Heb jij ook al een tijd?

hahahaha naaaaahh dat is wel heel apart! Ik was ook de hele dag door handen haha. Ik heb jouw topic ook gevonden en ben nog even snel aan het bijlezen! Spannend zeg! Wat een mooie tijd heb jij! Ik heb nog geen tijd, begreep dat ik die morgen krijg. Ik hoop dat ik lekker vroeg mag. 

@Silly23 jaaaaaa gelukkig wel! Aftellen is nu echt begonnen. Het liefst slaap ik tot die tijd haha. Krijg nu toch stiekem wat zenuwen en heb mijn woensdagavond veel te vol gepland. Beetje stom maargoed. 

Ik heb trouwens ook een album aangemaakt. Best maf om jezelf zo ‘bloot’ te geven. Maar vind zelf de voor en na foto’s zo ontzettend behulpzaam voor het maken van keuzes.