Ga naar inhoud

Beyonce : 12 maart 2020 : Dr. Manon Cromheecke : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Lijkt mij persoonlijk ook niks raars, maar ben ook maar een leek ?

Lijkt me ook dat als er iets mis is met je wondjes, je dat wel zou voelen hoor! No stress, en anders voor de zekerheid je arts contacten en de foto’s tonen, als je gerustgesteld wil worden. ❤️❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meis dit is oud bloed, en dat nare trekkerige gevoel hoort er echt bij.

Echt een naar gevoel is dat, hopelijk mag de band er snel af! Kan me indenken dat je wat onrust hebt als alles twee weken lang afgeplakt word. 
Zelf ook een goeie borst een een die nu nog niet fijn aanvoelt, dit was ook bij mijn eerste bv zo.

Het gevoel komt wel echt helemaal terug hoor!

Kan echt wel een behoorlijke tijd duren maar komt goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo goed met je gaat en je al zoveel zelf weer kan! Eindelijk iets positiefs in deze gekke tijd. ?  Spannend dat je donderdag eindelijk kan spieken hoe ze eruit zien, nog eventjes volhouden! 

 

Mijn operatie is vooralsnog 14 april, maar we gaan het zien.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief dat jullie het vragen!! Ik heb ontzettend slecht geslapen, man was werken en steeds nachtmerries dat het er verschrikkelijk uitzag allemaal. Heb dus gewacht met verwijderen tot mijn man ook wakker was, samen cadeautje uitpakken haha. Vond het zoooo spannend maar het had ook wel weer wat om het samen te doen haha. Mijn hechtdraadjes bleven vastzitten aan de pleisters dus ik moest ze wel direct doorknippen. Dat heeft mijn man gedaan, vond het vooral mentaal heel naar (voelde er niks van). Maar werd wat licht in mijn hoofd haha mietje. 
 

Digitale controle is wel gek hoor. Ik mag gelukkig 14 april (tot nu toe) langskomen voor een ‘echte’ controle. Heb antwoord gekregen op al mijn vragen en kunnen laten zien hoe het er tot nu toe uitziet. Niet zo heel spannend eigenlijk maar wel fijn om wat meer antwoorden te hebben.
 

Maar waaauuww ik ben echt zoooooo blij!! Ze zijn nog behoorlijk vierkant en wat ongelijk maar dat hoort erbij natuurlijk! Heb al iets te vaak gespiekt vandaag oepsie haha, kan het niet laten ?. Mijn chechtingen/littekens ben ik echt verbaasd over. Ik moest ze zoeken zo klein en zo netjes!! Dat was echt totaaaaal onverwachts voor mij! Al met al dus ontzettend gelukkig en vooral heel nieuwsgierig naar het verdere proces! Ik zal morgen even foto’s plaatsen in mijn album. Deze foto uploaden duurde al heeeeeel lang haha (traaaaag internet). 

De rode striemen komen door het drukverband! Die zijn met een paar dagen weg. Maar zoals jullie zien is het litteken echt heel erg netjes (vind ik). 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat licht in je hoofd worden bij gepruts aan je lichaam ken ik als geen ander ? goed dat je man er tegen kan ?

 Wow dat litteken is al zo klein?? super mooi gedaan! Zal je wel heel blij mee zijn ? 

 

Tja die rode strepen van dat verband... zou dat lang blijven? heb er heel veel en is soms wel lastig als er stof tegen schuurt.

Ik kijk al uit naar de foto's morgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaaaah yes, they’re freeee! ?

Wat ontzettend fijn voor je! En wat ziet je litteken er mooi uit zeg, wow. Zie je bijna niks meer van! Ik heb aan de linkerkant nog een klein korstje.

Ga je ook een album maken nu ze vrij zijn??? Ik ben zo benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2020 om 11:19, Beyonce zei:

Hiii @Ibabsx,

 

Wat leuk dat je reageert! Dankjewel voor je verhaal, fijn om te lezen dat het herkenbaar is. Wel gek dat jij aan een borst toch een ander gevoel hebt dan aan de andere. Wordt het wel langzaamaan beter of heb je nog geen idee? Dat gevoel in de tepels lees ik meer. Ik heb een operatie aan mijn been gehad en het eerste jaar ook een heel stuk echt gevoelloos gehad. Kwam na dat jaar wel terug gelukkig maar het voelt nog wel iets anders dan de rest. Voor nu heb ik geen idee waar ik wel of geen gevoel heb haha. 
 

Ik vind jouw borsten echt écht PRACHTIG! Toevallig zat ik er al bij te kwijlen toen je laatst een update had geplaatst in het algemene album haha. Maar wauwie, ik hoop dat die van mij ook zo worden ??!! Mag je super trots op zijn. Had je de tepelpiercing al voor de operatie? Of laten zetten daarna?
 

Door mijn drukverband worden ze dicht bij elkaar gedrukt. Kan er nu een beetje in spieken haha. Wat ik nu kan zien, ziet er mooi uit. Ik zal je toevoegen in mijn album, dan kun je een beetje zien wat ik bedoel. Ben bang dat ik dit blijf houden en zonder BH een niet hele gevulde bovenkant heb. Maar dat is gewoon een gokje. Maar als ik ergens kan tekenen voor jouw boobies, dan had ik dat gedaan ??

Aaaahhhh super super lief dankjewel! Ben er zelf ooit nog wel eens wat onzeker over omdat ik ze toch wat ver uit elkaar vind staan maaaaaar dan moet ik gewoon weer even denken aan de voor-situatie en die stonden ook al wat verder uit elkaar.

 

Dat gevoel is heel eng ja.. soms heb ik jeuk aan die rechterborst en wil ik krabben maar dan voel ik niet dat ik krab snapje? Ik hoop dat dit stukje bij beetje nog bij gaat trekken..

Mijn tepelpiercing had ik al, die moest er uit met de operatie maar die hebben ze er na de operatie, toen ik nog onder narcose was, weer ingedaan, super fijn.

Kijkende naar het gevoel wat ik na de operatie in m’n tepel had en nog steeds heb, had ik beter nu pas een tepelpiercing kunnen zetten want tering Jantje dat is geen lekker gevoel zo’n dikke naald die ze erdoorheen jassen. Vriendinnen van mij hebben een tepelpiercing na hun borstvergroting laten zetten en die vonden de pijn enorm meevallen (die hadden ook nog niet al hun gevoel terug in hun tepel)

 

Maak je geen zorgen over je borsten. Weet zeker dat ze super mooi worden! Wanneer mag je drukverband eraf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii meiden!! 
 

Jaa die littekens zijn zo klein, kan het nog steeds niet geloven haha! Foto’s zijn geplaatst! Mijn linkerborst (voor mij) is nog wat platter en breder, rechts wat smaller er boller. Ik hoop dat dat nog wel wat meer gelijk gaat trekken maar ik moet natuurlijk geduld hebben!
 

Ook zie je na de vergroting wat beter dat mijn plooien ongelijk zijn maar omdat dit minimaal was en de operatie een stuk ingrijpender is heb ik besloten het zo te laten. Ben al met al echt hartstikke blij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa je foto’s!!! Ziet er suuuuper goed uit zeg! Wel net als bij mij nog hoog zittend, maar dat gaat de komende weken mooi zakken (hebben ze overal zo’n beetje gezegd hè  ??) dus ben suuuuper benieuwd! 
Heb toevallig afgelopen dagen de term “drop and fluff” geleerd en dat moet voor ons nog komen! ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.