Beyonce

Beyonce : 12 maart 2020 : Dr. Manon Cromheecke : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Dan nu eindelijk mijn verslag!

Gisterenavond nog geen 5 uurtjes slaap gehad. Kon van de zenuwen niet slapen en was al klaarwakker voor de wekker haha. Eenmaal wakker schoot de stress er behoorlijk in en werd ik steeds nerveuzer. Ik was dus ook niet zo heel gezellig op de heenweg haha. 

Bij de kliniek aangekomen heb ik mij aangemeld en mochten we samen nog even wachten tot ik werd opgehaald. We waren net bezig met mijn piercings toen ze mij rond 8:45 kwam halen. Afscheid genomen en mee naar boven. Hier geven ze inderdaad ook geen handen meer. Echter had ik alle piercings nog in en had ik de mazzel dat ik ze mocht afplakken! Heel blij mee haha. 

Boven aangekomen mocht ik meteen naar mijn ‘kamer’ en kreeg ik uitleg hoe de verdere dag zou verlopen. We hebben de gehele checklist samen doorgenomen. Ik kreeg slofjes, een badjas en zo’n operatiejurkje dat ik aan mocht trekken. De verpleegkundige heeft foto’s gemaakt van de voorsituatie en e.e.a. achter gelaten om alvast door te lezen betreffende de nazorg. Toen ze wegging ben ik lekker in bed gaan liggen. Gek genoeg was ik echt gigantisch ontspannen, het sloeg helemaal nergens op maar toen ik eenmaal volledig geïnstalleerd lag vond ik het allemaal helemaal prima. 

Rond 9:30 kwam de chirurg mij aftekenen. Ontzettend vriendelijke vrouw, wederom leuk gesproken. Gecheckt of dit echt de maat was en wat we verder allemaal afgesproken hadden. Ik mocht afgetekend en al weer in bed gaan liggen maar al snel werd ik weer opgehaald en meegenomen. Ik had het hier al gelezen maar het is heeeel gek om zelf de operatiekamer in te wandelen en jezelf te installeren haha. Onderweg vroeg de verpleegkundige wederom of de maat klopte en op de operatiekamer werd het nog eens gecheckt met de dozen erbij. 

De kamer was echt ijskoud maar in het bedje met deken lekker warm. Ik kreeg het infuus aan de binnenkant elleboog (elleplooi, YES) en aan mijn andere arm de bloeddrukmeter. Kennis gemaakt met de anesthesist die vertelde wat hij precies ging doen. Ik kreeg wat voor de misselijkheid en ondertussen terwijl ze tegen mij kletsten kwam het zuurstofkapje richting mij en al snel was ik weg. Het laatste wat ik mij herinner was dat ik dacht, IK HEB ALS IK ZO WEER WAKKER BEN BOOBIES 🤩!!! 

En dat was ook zo haha. Voor het inpakken met drukverband mocht ik even kijken. Helemaal van de wereld natuurlijk, ik herinner me alleen dat ik mega enthousiast reageerde 😆😂. Maar hoe het eruit zag, geen idee hahaha. Daarna werd ik wakker op de uitslaapkamer. Super onrustig was ik, ik denk omdat ik mijn man niet had geappt dat ik al een uur eerder aan de beurt was. Oepsie even vergeten. En daardoor was ik ook klaar wakker, tot grote verbazing van de verpleegsters. ik had het daar overigens ook best fris en had zo’n last van mijn handen (gaat nu al een stuk beter). Zuurstof- en bloeddruk meter zaten er nog aan wat niet prettig was. Hebben ze er gelukkig afgehaald zodat ik mijn handen weer wat kon bewegen. De dames daar waren erg gezellig en we hebben nog even lol gehad toen de ene verpleegster tegen de ander zei; ik heb haar vinger alvast verwijderd. De ander; lekker dan, moet je naar huis met 9 vingers. Ik; ach een vinger meer of minder maakt niet uit, als ik maar tietjes heb 😂!  Ik heb daar een half uurtje gelegen en werd daarna weer naar beneden gebracht. Lekker in mijn ‘eigen’ bed. Hier moest ik een uurtje wachten tot ik mocht eten en drinken. De rust was wederkeert dus lekker geslapen nog. Heerlijk warm en lag wel een beetje ongemakkelijk omdat ik redelijk plat lag. 

Na ongeveer een uur mocht ik aangeven wat ik graag wilde drinken. Ik kreeg ook twee lekkere broodjes en werd wat meer overeind geholpen. Daarna kon ik het lekker zelf doen met de bediening van het bed. Infuus werd verwijderd, altijd fijn. Nadat ik het eten op had mocht ik even plassen en aangeven wanneer ik er klaar voor was om aangekleed te worden. Dat was ik natuurlijk allang (haha wilde lekker naar huis). Ik kon eigenlijk alles wel zelf qua aankleden maar kreeg wel hulp. Toen nog een uitgebreide uitleg over de nazorg, medicatie en werd mij meerdere keren op het hart gedrukt dat ik echt moest bellen als er iets is of ik twijfels heb. Telefoonnummer van de chirurg heb ik ook, dat is wel een prettig idee. 

De weg naar huis was niet top. Kon geen fijne positie vinden en zijn zelfs even gestopt zodat ik kon staan. Wat natuurlijk niet hielp haha. De terugweg voelde ik vooral heel veel ongemak. Eenmaal thuis lekker op de bank geïnstalleerd en word ik op mijn wenken bediend haha. 

In de uitslaapkamer toen ik net wakker was met die pijn (vooral in mijn handen), zware druk op de borst en wat moeite met diep ademen dacht ik even; waaaaaaaarom heb ik mezelf dit aangedaan. Ik voelde me gewoon echt niet oké omdat ik zelf zo onrustig was. Kreeg gelukkig direct pijnstillers. Bij mijn vorige narcose werd ik overigens letterlijk gillend wakker van de pijn en moesten ze direct mijn hele onderlijf verdoven. Denk dat die ervaring ook wat onrust mee bracht. 

Maar verder vind ik het echt goed te doen! Thuis wat rond gescharreld en qua pijn mag ik echt niet klagen. Ik heb om de 3 uur pijnstillers en merk bij 2,5 uur wel dat het weer gevoeliger wordt. Maar dan mag ik alweer bijna dus dat is goed te doen. Ik kan verrassend veel zelf! Kom ook zonder enige moeite uit bed, de bank en zelfs een hangstoel. Moet wel toegeven dat ik fanatiek buikspieren train, dat helpt denk ik echt heel goed. Dus voor de dames die nog moeten, een tipje van mij.

oef ik wilde mezelf trouwens iets verschuiven op de bank. Deed ik uit gewoonte met mijn armen en toen voelde ik de implantaat bewegen. Iiiieeeehhh dat was heeeeeel erg gek. Niet pijnlijk ofzo maar gewoon raar haha. 

Ik zit dus helaas wel 2 weken in drukverband. Dat houdt in dat ik niks kan zien maar ik ben al helemaal gelukkig met wat ik nu kan zien qua maat. Ik hoop dat ze al wat vormen in die 2 weken maar ik kon daar weinig ervaringen over vinden helaas hier. De meeste hoeven helemaal geendrukverband. Over 2 weken terug, verband eraf en hechtingen eruit. Heb de afspraak met dr Cromheecke zelf, dat wilde zij ook graag en vind ik erg prettig. Dus het is nu nog even wachten in spanning hahah. 

Sorry voor het mega lange verhaal maar ik heb zelf zoveel gehad aan alle verslagen! Wilde graag zo gedetailleerd mogelijk alles vertellen voor gij die nog moeten 🤗

inmiddels lig ik in bed, voel me echt prima en hoop vooral op een goede nachtrust! Al met al een hele goede ervaring met wat vlagen van ongemak. Ik ben wel bang voor morgenochtend want ik merk nu al, hoe langer ik niet beweeg, hoe heftiger het is als ik dat wel weer doe. Qua druk en stijfheid. 

Oohh dat klinkt naar je schouder. Ik kreeg ook als tip vooral mijn houding niet aan te passen, hoe verleidelijk het ook is. Probeer ik me aan te houden haha. Kun je iets doen nu tegen je schouder? Of is het toch even afwachten tot de algehele mobiliteit weer wat terug is in je boooobies? 

Mooi uitgebreid verslag! Is een typisch belgisch dingetje dat infuus in de binnenkant van elleboog. Had ik ook bij mijn eerste borstvergroting. Vond ik zelf echt verschrikkelijk. Ik had toen schijnbaar ook als eerste gevraagd wanneer mag het infuus eruit😅. Hoop dat je een goed herstel hebt en de pijn mee gaat vallen!

Liefs,

LD

Wat leuk om je verslag te lezen!!!!! En fijn dat het je tot nu toe meevalt. Bereid je nog wel voor op een pittige nacht hoor. 
Hahahah fuck die vinger idd, je hebt tieten 🤣 Zou er zelfs 2 voor inleveren, hahahaha.

Nou ik heb meer rare pijntjes, denk dat ik gewoon wat te gespannen/geforceerd doe, heb ook last van m’n kaken bijvoorbeeld 😂🤷🏻‍♀️
Die schouder laat ik maar een beetje kneden en vooral afwachten tot het gewoon weer wat soepeler wordt.

Jammer trouwens dat we dan pas over 2 weken kunnen zien hoe het geworden is! Vooral voor jou lijkt me dat shit. 

Dankjewel LD! Hahaha ooohh wat grappig, ik kende het niet. Ik vond de hand vervelender maar die had ik ook een paar dagen extra in zonder vloeisof en dat gaat gewoon pijn doen. Het liefst willen we gewoon geeen infuus 🤪

@Veerveertje hahahahaha dankt voor de waarschuwing 🤣🤣🤣. Ik ben LETTERLIJK elk uur wakker. En ik heb honger haha, niet genoeg gegeten gisteren denk ik maar de keuken is me nu even iets te ver weg 😅. Over die vingers, ja echt PRECIES dat 🤣🤣🤣. Neem er maar een paar but give me ma titties!! :1bouncingboobs:

Rare pijntjes zijn zo gezamenlijk ook heel vervelend (al dan niet erger). Magnesium helpt trouwens ook tegen kramp/spierspanning en helpt ontspannen. Maaaaaaar dat kan niet op tegen een beetje een kneed massage van the lover 😜😂

Heeeeeeel jammer dat het zo lang duurt. Wist het van tevoren maar toch. Ik hoop dat ze al wat ‘mooi’ zijn na die tijd, dan is het het wachten wel waard want dan hoef ik niet zo te schrikken haha. Maar ik ben er bang voor 🤓. Denk dat het straks helemaal platgedrukte hoekige pannenkoekjes zijn 🤭

Wat een leuk uitgebreid verslag!! Met mijn gbp daar kreeg ik idd ook infuus aan de binnenkant van mijn elleboog, vond dat toen een beetje vreemd, maar vandaar dus.. 😅 Hahaha over die vingers, al nemen ze je hele hand.. 🤣

Balen dat je ze pas over 2 weken kan zien, maar dan zitten ze iig goed ingepakt. Hoe doe je dat met douchen?  

Hahaha was er al bang voor, die eerste nacht is drama. En ja, ik had ook zo’n giga honger! Je lichaam heeft echt wat nodig denk ik, zo kort erna, haha. Inhaalslag maken qua eten en drinken 😂

Magnesium zal ik hem eens mee laten nemen van de supermarkt dan, want ik heb nog steeds last van m’n armen (en schouders/rug).

Hahahaha nou, als ik voel hoe keihard m’n eigen titties zijn nu, vermoed ik geen platgedrukte pannenkoeken bij jou straks 🤣🤣🤣 Ik denk dat je na 2 weken ook de mazzel heb dat ze dan al wat ingedaald zijn. Ik word bij elk aangezicht in de spiegel nog geconfronteerd met ietswat vierkante, hoge tieten 😂 Kan niet wachten tot het wat zakt hoor, hahaha

Gefelciteerd met je aanwinst en wat fijn te horen dat alles zo goed is gegaan.

Op naar een voorspoedig herstel en laat je maar lekker in de watten leggen! 

xx

@Beyonce bedankt voor je uitgebreide verslag!

Ik had ook infuus in elleboog en vond dat fijner dan in arm/hand. 

Je eerste nacht zit erop. Dat is idd de ergste. 

Hoop dat je ook snel minder last hebt van je handen. 

En je hebt gewoon alles... 10 vingers én titties! 

Gefeliciteerd met de boobies! Wat een mooi en uitgebreid verslag en wat een fijne sfeer in de kliniek als ik het zo lees 😊

Hoop dat de eerste nacht te doen was voor je, en dat de pijn/ongemak snel minder gaat worden! 

Door het lezen van dit soort verslagen word ik helemaal enthousiast voor mijn 'boob journey' haha 😄.

Proficiat!! Hoe was de eerste nacht en het opstaan? Klinkt veelbelovend als je al zoveel zelf kan :) 

@ProjectX ik mag gelukkig wel in bad en de onderkant douchen. Als het verbrand maar droog blijft! 

@Veerveertje daar hoop ik heel erg op hahah. Ik vind het wel super leuk dat ik jouw progressie een beetje kan zien. Geeft mij veel hoop! 

@CBHP @Silly23 @denishaawh @stiens dankjulliewel!! Super lief! 

Ik vind het persoonlijk een beetje eng hoe goed het gaat.... red me echt prima zelf.... mijn man is vanmorgen zelfs 4 uurtjes weg geweest (in overleg) en was daardoor gewoon alleen. Ik heb meegewandeld met de honden uitlaten en zelfs al even bij het paard geknuffeld. Oke ik kreeg de staldeur niet open maar dat is eigenlijk het eerste waar ik vandaag tegenaan loop. Pijn kan ik het echt niet noemen. Volg vandaag nog de medicatie om de 3 uur maar ga er vannacht geen wekker meer voor zetten. Even kijken hoe ik me dan voel morgenochtend. Ik heb gek genoeg ook geen rug of nek pijn. Echt helemaal niks? Ja het verband jeukt soms een klein beetje en het zit daardoor wat strak. 

al met al mag ik dus helemaaaaaaaal niet klagen maar vind het wel onverwachts/eng. Ik zal eens kijken of ik vandaag een beetje een duidelijke foto kan plaatsen van de ingepakte ik. Er is niet veel te zien, maar je ziet wel dat er wat zit 🤩

Kei goed nieuws! nu ik ook meer zelf kan en minder pijn ervaar ga ik ook een beetje afbouwen in medicatie. Ben ook alleen thuis nu en heb zelf de dieren kunnen eten geven. Kon het niet laten om even in het zonnetje te gaan zitten en was verrast dat ik al uit de voertonnen een beetje eten kon scheppen zonder problemen. Eens zien hoe goed dat nog lukt op enkel paracetamol/ibuprofen 😋

Wat een ontzettend leuk en lang verslag @Beyonce!!!

Om je bovenlichaam (armen, oksels, keel, bovenkant borst)te kunnen wassen, gebruikte ik wegwerpwashandjes van de Action; deze zijn ideaal!

Fijn dat het herstel tot nu toe goed verloopt voor jou; en inderdaad; extra spannend als straks het verband er af mag; en de meeste zwelling al een beetje weg is, en hopelijk zijn je borsten dan ook al wat ingedaald.

Ja, ben wel heel erg benieuwd hoe dat drukverband eruit ziet. Zou ik daarom toegang tot jouw album mogen hebben?

Succes met je herstel!

Aaahh @stiens dat klinkt echt heerlijk!! Fijn he om jezelf al wat te kunnen redden. Ik heb helaas geen zonnetje gehad haha. Kan me voorstellen dat dat écht genieten is! Heb jij toevallig ook een album?

@Robijntje02 dankjewel voor de tip! Daar zat ik net in bad inderdaad mee te klungelen met een licht vochtig zeeploos washandje. Morgen maar eens even iemand naar de Action sturen 🥰! Natuurlijk mag je toegang! De foto met drukverband moet ik nog plaatsen vandaag maar de voorsituatie is er al wel! Jouw boobies zijn ook echt prachtig nu al!