Ga naar inhoud

Beyonce : 12 maart 2020 : Dr. Manon Cromheecke : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 27-3-2020 om 15:37, Lindan zei:

@Beyonce volgens mij zie ik hierboven een foto van 1 van je littekens . 
Maar dat is haast niet te zien ? wowwwwww deze is nog veel kleiner dan de kleinste die ik hier heb gezien?. Daar ga je niks meer van zien! 

 
haha jaaa ik had hem al geplaatst! De ander ziet er precies zo uit. Ik zal eens een foto van beide plaatsen! Heb litteken technisch blijkbaar altijd veel geluk. Als mensen die op mijn been zien krijg ik ook de vraag of ik door een plastisch chirurg ben gehecht ?. Wat niet zo is haha, vind ze zelf niet mooi maar ze zijn zeker netjes. Met deze littekens ben ik wel heel blij, laat het aan iedereen zien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden ik ben er weer! Wifi problemen thuis (nog steeds) en mijn 4G was op haha. Sinds vandaag weer aangevuld dus ik ben er weer! Thnx voor jullie lieve reacties, fijn dat de plooien jullie niet opvalt. 
 

Ze moeten inderdaad nog flink zakken. Haha drop and fluf dat klinkt veel belovend! Ze veranderen nu al wel maar we zijn er nog lang niet. Ik ga weer een 4 weken PO plaatsen als ik zover ben. Ik heb wel moeite met weinig doen want ik voel me zo goed. Zou zo graag mijn paarden zelf weer doen haha zuchtttt. Maar ik hou me er maar braaf aan want wil geen spijt krijgen. 
 

@Charlie1 @Ld1234 ik ga jullie toevoegen. Als ik iemand vergeet hoor ik het graag haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Beyonce zei:

Lieve meiden ik ben er weer! Wifi problemen thuis (nog steeds) en mijn 4G was op haha. Sinds vandaag weer aangevuld dus ik ben er weer! Thnx voor jullie lieve reacties, fijn dat de plooien jullie niet opvalt. 
 

Ze moeten inderdaad nog flink zakken. Haha drop and fluf dat klinkt veel belovend! Ze veranderen nu al wel maar we zijn er nog lang niet. Ik ga weer een 4 weken PO plaatsen als ik zover ben. Ik heb wel moeite met weinig doen want ik voel me zo goed. Zou zo graag mijn paarden zelf weer doen haha zuchtttt. Maar ik hou me er maar braaf aan want wil geen spijt krijgen. 
 

@Charlie1 @Ld1234 ik ga jullie toevoegen. Als ik iemand vergeet hoor ik het graag haha!


Ik herken het, nu de pijn grotendeels helemaal weg is ben je echt geneigd dingen te doen die nog niet mogen. Ik heb er ook echt moeite mee, maar fluit mezelf steeds terug (en m’n vriend ook als het nodig is hahah). 
 

Hoe gaat het indalen bij jou? Vormen ze al wat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @ProjectX! Jaaaa heel veel geduld haha. Ik moet nog veel bijlezen, heb jij al een nieuwe datum? 
 

@Veerveertje haha ooohhh moeilijk he! Zeker nu hier om mij heen alles en iedereen thuis is. Je wil graag helpen en dingen doen. Dus ik voel me zo nutteloos. Ben overigens wel als enige echt nog 40 u aan het werk vanuit hij. Maar de hele dag op mijn kont zitten hou ik niet zo van. Ze dalen inderdaad al goed in maar ze gaan echt synchroon waardoor het verschil zo aanwezig blijft haha. Soms stiekem een beetje bang dat het grote verschil zal blijven maar moet echt geduld hebben. Hoe gaat het bij jou in het kader van ‘drop and fluf’ haha? 
 

@Nog even wachten jaaaaaaa daar heb je helemaal gelijk in! Zowel het geduld als het knuffelen. Dat is echt een luxe dat ik heb dus wat dat betreft mag ik helemaal niet klagen ?!! Hoe gaat het met jou? 
 

@Es1234567 aaaah dat meen je niet! Wat ontzettend balen voor jou zeg! Heb je al een nieuwe datum? Natuurlijk mag je meekijken ik voeg je toe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh joh. 40 uur vanuit huis? Heftig wel hoor. 
Wat voor verschil heb je nu dan met je borsten? Ongelijke hoogte? Ongelijke vorm? 

Bij mij gaat het echt goed! Ze worden steeds ronder en ondanks dat ik ze nog steeds wat hoog vind zitten, zie ik wel steeds meer vulling onder m’n tepel, dus dat is een goed teken. Ik probeer ook iets minder elke dag heel aandachtig te kijken, want dan denk je elke dag “er gebeurt niks”, terwijl je dan op de foto’s die je maakt met 1/1,5 week ertussen wel degelijk verschil zit. Ik heb er wel vertrouwen in dat ik over een maand of wat met de borsten loop die ik voor ogen had! Enige waar ik nu wel eens aan denk is “ze hadden toch ook wel wat groter gemogen” ? ondanks dat ik weet dat dat bij mij letterlijk niet meer kon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ik moet ook toegeven dat ik het met het werken mentaal wel zwaar heb. Ben daardoor bek af steeds. Dus heel blij dat we gedwongen thuis zitten anders was ik alweer echt volledig buiten de deur aan het werk geweest. Dat is eigenlijk het enige waaraan ik echt merk dat ik nog herstellende ben. Gisteren was de werkweek eigenlijk al te lang haha.  
 

De ene borst is vooral veel langer dan de ander (aan de onderkant). Bovenaan zijn ze gelijk, qua vorm geloof ik ook wel en tepelhoogte ook maar de een in gewoon een stuk langer haha. Geen idee of iemand dit snapt ?
 

Goed om te horen dat het bij jou zo goed gaat! Fijn is dat he! Ik dwing mezelf ook niet te kritisch te kijken steeds hahaha maar zooo moeilijk! Oh god, wat jij nu zegt herken ik. Ik riep laatst al; ‘ik had het niet erg gevonden als ze heel iets groter waren geworden’ ???. Bij mij kon het overigens wel maar maar dan was het geen kloppend plaatje meer en dat wilde ik ook niet. Was overigens meteen een verschil van 45cc. Dus denk dat ik gewoon heel gelukkig moet zijn haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het toevoegen!! Wat ziet dat er super netjes uit zeg! Mooi herstel zo te zien! Lijkt me wel drama om er 2 weken op te moeten wachten maar wat een cadeautje is het dan ineens!! 

 

Ik sta vooralsnog op 29 april, van 1 april naar 21 april en nu dus de 29e... Fingers crossed dat het nu wel doorgaat! ????

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Halloooo allemaal, 

 

Na heeeeel lang twijfelen heb ik mijn album geüpdatet met nieuwe foto’s. Zoals ik hier en daar wel geschreven heb, ben ik niet erg blij met mijn foto’s. 
 

Allereerst wil ik zeggen dat ik wel echt dolgelukkig ben met mijn borsten! Herstel is top gegaan, littekens vind ik persoonlijk echt prachtig en ik vind mijn borsten ook heel erg mooi geworden! Ik ben er echt heel erg happy mee. Zowel in bh, sportbh als helemaal zonder bh. Ook ik heb het ‘als ze groter waren had ik het niet erg gevonden’ syndroom maaaaaar het werd dan meteen een heel stuk groter dus stiekem ben ik dolgelukkig! 
 

Al 4 weken wil ik dus foto’s plaatsen. Maar de foto’s vergroten de kleine ongelijkheid in mijn borsten echt gigantisch uit waar ik ontzettend onzeker van word. Al tig keer foto’s gemaakt maar steeds bij het zien ervan krijg ik een rot gevoel en dan wilde ik ze niet meer zien en niet meer plaatsen. Ik weet dat het ZO erg niet is. Maar je ziet zoveel foto’s van prachtig ronde gelijke en bijna perfecte borsten. Ik kan er niets aan doen dan mezelf hier toch mee vergelijken en dan teleurgesteld zijn. Ik ben ook nog jong, geen kinderen gehad en heb een goede voorsituatie. Vandaar dat ik mij ook met de desbetreffende doelgroep vergelijk. Op 9 van de 10 foto’s is het zo erg dat het lijkt alsof ik maar in 1 borst een implantaat heb. De foto’s in mijn album nu zijn echt bij uitstek de beste foto’s die ik heb kunnen maken en we zijn er echt lang mee bezig geweest om het zo op de foto te krijgen. 
 

Omdat ik na het zien van de foto’s het gevoel vaak weer even niet kan loslaten heeft het dus even geduurd voordat ik mij eroverheen heb gezet en toch de foto’s plaats. Vooropgesteld vooral omdat ik in het echt dus ontzettend gelukkig ben en zelfs mega trots ben op mijn borsten 🤩😍
 

Omdat iedereen hier mij ontzettend heeft bijgestaan, veel informatie heeft gegeven en ik in veel albums heb moeten kijken vind ik het ook zeker zo netjes om dit terug te doen. 
 

Ik ben inmiddels 7 weken PO en het gaat echt super goed. Ik rij zelfs weer paard en het sporten heb ik ook opgepakt. Ik heb echt 0,0 klachten dus daar ben ik heeeeeeeel erg blij mee! Hieronder nog een foto in BH, want daar ben ik wel erg trots op! Het is overigens een oude BH haha. Door het afvallen ben ik zoveel verloren dat ik nu met implantaten mijn oude BH’s weer pas haha. 
 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige foto..ook de foto's in je album! Ik zie dat verschil niet, maar je bekijkt jezelf altijd een stuk kritischer dan andere. Ook ik heb het foto probleem hoor. In het echt vind ik ze mooier dan op foto en ook op mijn profiel staan alleen de best gelukte foto's.

Fijn dat je herstel zo goed is gegaan.

Maak je niet gek...ze zijn echt heel goed gelukt😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beyonce ook ik herken herken het dat ze op de foto's niet zo goed overkomen als dat je ze in de spiegel ziet. Net als LD zie ik ook het verschil niet zoals jij het omschrijft.  Ik vind ze heel mooi en wsl gaan ze nog iets zakken en wordt het geheel nog mooier. Maar het allerbelangrijkste is dat jij er blij mee bent en dat is zo (en terech). En niks moet he qua plaatsen van foto's 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Beyonce zei:

Wat ontzettend lief @Ld1234!!! Dankjewel voor je lieve woorden 😘😘!! Enerzijds fijn en anderzijds jammer dat het herkenbaar is. Ik vind jouw borsten ook echt prachtig 😍

Dankje!!😘 ben er ook nog steeds blij mee..ondanks dat ze niet perfect zijn op iedere foto die ik maak😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beyonce heel herkenbaar hoor. Ik maak ook 100 foto’s. En dan vind ik ze ook minder mooi op foto’s  , en dan is er ook maar 1 gelukt. 
 Maar ze zijn echt prachtig je borsten 😍. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verschil niet zie hoe jij het omschrijft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beyonce 😍 jouw borsten zijn prachtig meis! Echt twee mooie aanwinsten waar je trots op mag zijn. Ik ben niet zo ver als jij, maar hoop dat ik ook zulke volle borsten/decolleté ga krijgen. We are our own worst critics. Het is daarnaast vrouweigen om onszelf met anderen te vergelijken. Heel dapper dat je je hart durft te luchten en alsnog een foto plaatst 🙌🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Helemaal raak deze opmerking


Nou inderdaad! 
 

@Beyonce ik vind het rot om te horen dat je je zo erbij voelt, ik kan me tegelijkertijd proberen te verplaatsten en snap ook dat het iets van jezelf is en het waarschijnlijk weinig veranderd voor je hoe wij er naar kijken. Enige wat ik kan zeggen is dat het absoluut niet nodig is! Ook ik heb moeite met m’n boobs mooi en goed op de foto te zetten. Een centimeter meer naar links/rechts/boven/onder kan al enorm verschilmakend zijn, ik denk dat bijna iedereen dit herkent. Gelukkig ben je er in real life wel super blij mee, dat is natuurlijk het allerbelangrijkst! En ook super dat je geen ongemakken meer hebt.
 

Ik merk dat ik maar 1 ding heb waar ik niet blij mee ben, En dat is wat er met m’n tieten gebeurd als ik m’n borstspieren wat stevig aanspan 😱 en dan heb ik het dus al over m’n benen met een goeie druk afdrogen. Die hele prothese wordt daardoor in een hele lelijke vorm “gedrukt”. Ik dacht dat dat alleen was met achter de spier en niet dual plane... Dit weerhoudt me ook nog een beetje van volledig m’n borstspieren te gebruiken. Verder ben ik ook echt mega blij ermee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend om te horen dat je je er zo bij voelt! 😞 maar wel heel fijn dat je het zo ventileert! Dat helpt andere dames het ook in perspectief te plaatsen! Nu ik dit lees Inclusief de reacties van andere dames die het bevestigen, kan ik hier zelf rekening mee houden dat dit er ook bij kan horen. Dus dank voor het delen van jouw ervaring!  ☺️

 

Zelf zie ik niet waar jij over valt, ik vind de ontwikkeling van je herstel er echt heel mooi uitzien! De manier waarop de ronding nu valt echt heel mooi! Maar fijn dat je er irl superblij mee bent! Lekker van genieten!! Succes met je verdere herstel ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Beyonce het gaat erom dat je ze in het echt / in de spiegel mooi vindt, en niet hoe ze er op de foto uitzien.

Een foto kan erg vertekend overkomen; is ook maar net van hoe dichtbij en vanaf welke hoek je de foto neemt.

Vind bijvoorbeeld mijn neus op een selfie er veel groter uitzien dan in t echt. 

Ik heb echt heeeeel lang naar jouw foto's gekeken om te zien wat jij bedoelt, maar zie echt geen verschil tussen beide borsten. Ben toen echt heeeeel erg op de details gaan letten, en t enige wat ik denk te zien is dat je ene borstplooi ietsjes lager lijkt te zitten dan de andere?, wat bijna iedereen heeft, net zoals bij iedereen de ene tepel vaak net iets hoger/lager staat dan de andere.

Is juist heel normaal en natuurlijk. 

Als je borsten na verloop van tijd wat meer gaan indalen zullen ze er steeds mooier uit gaan zien; let maar op! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.