Beyonce

Beyonce : 12 maart 2020 : Dr. Manon Cromheecke : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Hahahaha thnxxx 🤣🤣❤️!!! 

@denishaawh dankjewel!! Ik heb heeeeerlijk op mijn buik geslapen haha. Ik mis het nu al. 

Inmiddels zijn we onderweg naar de kliniek. Beetje jammer van het sobere weer maar een goede reden om lekker binnen te blijven. 

Gisteren werd ik nog even gebeld door de kliniek of ik nog vragen enzo had. Vond ik erg netjes 😊

Ik ben heel benieuwd hoe ik me straks voel. 

Aahhh heb de hele ochtend al aan je lopen denken, heel veel succes zo meteen!! ❣️😊 

Lekker dat je nog even op je buik hebt kunnen slapen! En bij de wellness kliniek ben je in goede handen, fijn personeel hebben ze daar! 

Haha yeaaaah, daar ga je dan!!! Zet ‘m op meid, ben benieuwd naar je verslag later, maar doe uiteraard lekker rustig aan! 

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichten!!! @ProjectX wat lief!! Voor je het weet is het de 31e 🥰!! 

Yassssss ze zijn er :1bouncingboobs:!!! wij alle3 maken het goed haha. Ik ga zodra het typen goed voelt een uitgebreid verslag schrijven 🤩!! Waar ik nog niet eerder over gelezen of gehoord had, was de pijn in mijn handen... jeeeeeetje wat had ik een last daarvan na de operatie, en nu nog een beetje een zeurende pijn. Ze zeiden daar dat dit normaal is ivm de spieren die op spanning staan en het vocht dat naar beneden zakt. Maar wauw. Dus voor iedereen die nog moet, dat was voor mij een grote verassing 😂😂

ik was overigens om 9:30 al aan de beurt en zat om 13:00 in de auto. Maar ik had wat rusteloosheid (zitten, liggen, staan het is het allemaal net niet). dus vandaar dat ik mij nu pas meld! 

Jeeeej je hebt ze!! Fijn dat het goed is gegaan voor zover, ben benieuwd naar je verslag. Lekker vlot wel!

Dat van die handen heb ik nog niet eerder gehoord 😅 Goed herstel voor nu!! 🍀🍀

Yaaaaaaay you’ve got your gurlssss!! 🎉

Ik had ook last van mijn armen hoor! Nu nog steeds trouwens, dus deels herkenbaar (niet perse alleen handen). 
Wat was je er lekker vroeg bij dan zeg!!! Ben benieuwd naar je verslag, rustig aan vandaag ❤️😘

Gefeliciteerd met je boobies! 

Doe lekker rustig aan! 

Fijn dat het goed is gegaan. 

Ladiessss ik ben er weer 🥳! Zo leuk dat jullie allemaal zo lief zijn!! Echt fijn al die support. 

@Veerveertje jaaa ik vond het wel lekker dat het allemaal zo vlot ging! Fijn om te horen dat jij het ook had met je armen. Vond het zo’n gekke gewaarwording. 

Is het ook, alles vind ik overigens een gekke gewaarwording 😂 Bij mij zit inmiddels ook mijn hele linkerschouder op slot en is keihard, waarschijnlijk door het verkrampte zitten/liggen/bewegen.

Maar hoe voel je je nu?! Heb je al last, ben je oké? Heb je al gekeken? 😃