Ga naar inhoud

Beyonce : 12 maart 2020 : Dr. Manon Cromheecke : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Wat een leuk uitgebreid verslag!! Met mijn gbp daar kreeg ik idd ook infuus aan de binnenkant van mijn elleboog, vond dat toen een beetje vreemd, maar vandaar dus.. ? Hahaha over die vingers, al nemen ze je hele hand.. ?

Balen dat je ze pas over 2 weken kan zien, maar dan zitten ze iig goed ingepakt. Hoe doe je dat met douchen?  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Beyonce zei:

Dankjewel LD! Hahaha ooohh wat grappig, ik kende het niet. Ik vond de hand vervelender maar die had ik ook een paar dagen extra in zonder vloeisof en dat gaat gewoon pijn doen. Het liefst willen we gewoon geeen infuus ?
 

@Veerveertje hahahahaha dankt voor de waarschuwing ???. Ik ben LETTERLIJK elk uur wakker. En ik heb honger haha, niet genoeg gegeten gisteren denk ik maar de keuken is me nu even iets te ver weg ?. Over die vingers, ja echt PRECIES dat ???. Neem er maar een paar but give me ma titties!! :1bouncingboobs:

 

Rare pijntjes zijn zo gezamenlijk ook heel vervelend (al dan niet erger). Magnesium helpt trouwens ook tegen kramp/spierspanning en helpt ontspannen. Maaaaaaar dat kan niet op tegen een beetje een kneed massage van the lover ??
 

Heeeeeeel jammer dat het zo lang duurt. Wist het van tevoren maar toch. Ik hoop dat ze al wat ‘mooi’ zijn na die tijd, dan is het het wachten wel waard want dan hoef ik niet zo te schrikken haha. Maar ik ben er bang voor ?. Denk dat het straks helemaal platgedrukte hoekige pannenkoekjes zijn ?


Hahaha was er al bang voor, die eerste nacht is drama. En ja, ik had ook zo’n giga honger! Je lichaam heeft echt wat nodig denk ik, zo kort erna, haha. Inhaalslag maken qua eten en drinken ?

Magnesium zal ik hem eens mee laten nemen van de supermarkt dan, want ik heb nog steeds last van m’n armen (en schouders/rug).

 

Hahahaha nou, als ik voel hoe keihard m’n eigen titties zijn nu, vermoed ik geen platgedrukte pannenkoeken bij jou straks ??? Ik denk dat je na 2 weken ook de mazzel heb dat ze dan al wat ingedaald zijn. Ik word bij elk aangezicht in de spiegel nog geconfronteerd met ietswat vierkante, hoge tieten ? Kan niet wachten tot het wat zakt hoor, hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met de boobies! Wat een mooi en uitgebreid verslag en wat een fijne sfeer in de kliniek als ik het zo lees ?

Hoop dat de eerste nacht te doen was voor je, en dat de pijn/ongemak snel minder gaat worden! 

 

Door het lezen van dit soort verslagen word ik helemaal enthousiast voor mijn 'boob journey' haha ?.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX ik mag gelukkig wel in bad en de onderkant douchen. Als het verbrand maar droog blijft! 
 

@Veerveertje daar hoop ik heel erg op hahah. Ik vind het wel super leuk dat ik jouw progressie een beetje kan zien. Geeft mij veel hoop! 
 

@CBHP @Silly23 @denishaawh @stiens dankjulliewel!! Super lief! 
 

Ik vind het persoonlijk een beetje eng hoe goed het gaat.... red me echt prima zelf.... mijn man is vanmorgen zelfs 4 uurtjes weg geweest (in overleg) en was daardoor gewoon alleen. Ik heb meegewandeld met de honden uitlaten en zelfs al even bij het paard geknuffeld. Oke ik kreeg de staldeur niet open maar dat is eigenlijk het eerste waar ik vandaag tegenaan loop. Pijn kan ik het echt niet noemen. Volg vandaag nog de medicatie om de 3 uur maar ga er vannacht geen wekker meer voor zetten. Even kijken hoe ik me dan voel morgenochtend. Ik heb gek genoeg ook geen rug of nek pijn. Echt helemaal niks? Ja het verband jeukt soms een klein beetje en het zit daardoor wat strak. 
 

al met al mag ik dus helemaaaaaaaal niet klagen maar vind het wel onverwachts/eng. Ik zal eens kijken of ik vandaag een beetje een duidelijke foto kan plaatsen van de ingepakte ik. Er is niet veel te zien, maar je ziet wel dat er wat zit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kei goed nieuws! nu ik ook meer zelf kan en minder pijn ervaar ga ik ook een beetje afbouwen in medicatie. Ben ook alleen thuis nu en heb zelf de dieren kunnen eten geven. Kon het niet laten om even in het zonnetje te gaan zitten en was verrast dat ik al uit de voertonnen een beetje eten kon scheppen zonder problemen. Eens zien hoe goed dat nog lukt op enkel paracetamol/ibuprofen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ontzettend leuk en lang verslag @Beyonce!!!

Om je bovenlichaam (armen, oksels, keel, bovenkant borst)te kunnen wassen, gebruikte ik wegwerpwashandjes van de Action; deze zijn ideaal!

Fijn dat het herstel tot nu toe goed verloopt voor jou; en inderdaad; extra spannend als straks het verband er af mag; en de meeste zwelling al een beetje weg is, en hopelijk zijn je borsten dan ook al wat ingedaald.

Ja, ben wel heel erg benieuwd hoe dat drukverband eruit ziet. Zou ik daarom toegang tot jouw album mogen hebben?

Succes met je herstel!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaahh @stiens dat klinkt echt heerlijk!! Fijn he om jezelf al wat te kunnen redden. Ik heb helaas geen zonnetje gehad haha. Kan me voorstellen dat dat écht genieten is! Heb jij toevallig ook een album?

 

@Robijntje02 dankjewel voor de tip! Daar zat ik net in bad inderdaad mee te klungelen met een licht vochtig zeeploos washandje. Morgen maar eens even iemand naar de Action sturen ?! Natuurlijk mag je toegang! De foto met drukverband moet ik nog plaatsen vandaag maar de voorsituatie is er al wel! Jouw boobies zijn ook echt prachtig nu al! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stiens haha ja dat snap ik. Valt bij mij ook weinig te zien. 
 

Ik heb gisteren toch wel iets teveel gedaan denk ik. Begin van de avond werd ik heel erg moe en voelde me ook niet zo lekker.  Geen pijn,  geen verhoging gelukkig maar ik denk dat het kwam omdat ik zoveel zelf heb gedaan. Voor het slapen gaan een pijnstiller gehad en verder gewoon goed geslapen en de pijn vanmorgen viel me gelukkig alles mee. Vandaag ga ik wel echt heel erg rustig aan doen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslag. Alleen maar fijn dat je je zo goed voelt! Maar je lichaam moet wel herstellen, zou het goed rustig aan doen hoor. Beetje buitenlucht is wel heerlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX Lief dat je het vraagt! 

 

Het was even een paar dagen gekkenhuis hier, vandaar stilte aan mijn kant haha. 

Ik ben vanuit huis bijgesprongen bij mijn werk met het aannemen van de telefoon maar die is dagen lang echt non stop gegaan dus elke avond was ik echt bek af en kon ik geen telefoon of laptop meer zien. Het was vanuit mezelf een eigen keuze om bij te springen hoor, ben echt heel erg blij met mijn baan en wil deze heel erg graag houden. 

 

Maar hoe het gaat, ja ontzettend goed! Vorig week mijn laatste update ik het topic, toen was ik 2 dagen PO. Inmiddels ben ik 9 dagen PO. De eerste paar dagen merkte ik wel elke avond dat ik steeds iets teveel had gedaan. Was steeds erg moe en had veel last van harde borsten. Ik ben met 7 dagen PO helemaal gestopt met pijnstillers, nam al niet heel veel. En het gaat nog steeds heel erg goed. Het leek mij verstandiger om er helemaal mee te stoppen, zodat ik ook aanvoel wat ik wel en niet kan. Zoals @Nog even wachten wachten inderdaad hier ook al zei. Dat was een goede tip! 

 

Ik loop 2/3 keer per dag mee met de honden (hou er geen vast), ben elke dag bij mijn paarden (aan huis) maar wat knuffelen en de onderkant poetsen. Het douchen/in bad gaan doe ik ook zelf evenals het aan en uitkleden. Ik red me dus eigenlijk echt prima en luister daarin gewoon goed naar mijn lichaam. Ik ben wel ONTZETTEND nieuwsgierig, donderdag mag pas het drukverband af. Hoe moeilijk het ook is, ik volg het advies maar gewoon haha. Helaas is mijn kliniek ook gesloten en mag ik niet langs komen. Wel krijg ik een consult met camera en ga ik voor de zekerheid langs de huisarts om de puntjes van het hechtdraad te laten knippen. Ik kan echt niet wachten. Wat ik tot nu toe kan zien daar ben ik echt heel erg blij mee! 

 

Qua ongemakken de eerste tijd veel meer 'last' gehad van mijn linker borst, rechts eigenijk helemaal niet gehad. En last gehad van de luchtbelletjes met bukken e.d. daar werd ik wel een beetje naar van maar gewoon omdat het gek voelt. 

 

Heb jij al wat gehoord over jouw operatie @ProjectX?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super leuk verslag heb je geschreven!

De pijn na de operatie aan het einde van de dag is ook heel erg herkenbaar en die luchtbellen ook haha! Probeer inderdaad echt goed naar je lichaam te luisteren en echt niet te veel te doen. Bij mij was de pijn ook verschillend per borst. Rechts heb ik langer last van gehad en dat is nu ook nog steeds na 4 maanden de borst die nog niet als “eigen” voelt. Ik heb hier ook nog steeds geen gevoel in mijn tepel en de huid daar omheen. Hoop dat dit nog terug komt. Mijn linkerborst daarentegen voelt helemaal als mijn eigen borst.


Ik zelf had geen drukverband, maar maak je absoluut geen zorgen, ze gaan er echt al mooi uit zien na 2 weken! Je weet waar je vanaf komt dus dit zal altijd beter zijn dan je voor situatie!

 

In je eerste post schrijf je over een erg aanwezig borstbeen? Ik ben wel benieuwd wat je daar mee bedoelt. Ik zelf heb namelijk ook een aanwezig borstbeen (lees: breed) en daardoor staan mijn borsten niet zo mooi dicht bij elkaar als bij anderen. Zou je me toe willen voegen aan jouw album? Die van mij staat al op openbaar ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Beyonce zei:

@ProjectX Lief dat je het vraagt! 

 

Het was even een paar dagen gekkenhuis hier, vandaar stilte aan mijn kant haha. 

Ik ben vanuit huis bijgesprongen bij mijn werk met het aannemen van de telefoon maar die is dagen lang echt non stop gegaan dus elke avond was ik echt bek af en kon ik geen telefoon of laptop meer zien. Het was vanuit mezelf een eigen keuze om bij te springen hoor, ben echt heel erg blij met mijn baan en wil deze heel erg graag houden. 

 

Maar hoe het gaat, ja ontzettend goed! Vorig week mijn laatste update ik het topic, toen was ik 2 dagen PO. Inmiddels ben ik 9 dagen PO. De eerste paar dagen merkte ik wel elke avond dat ik steeds iets teveel had gedaan. Was steeds erg moe en had veel last van harde borsten. Ik ben met 7 dagen PO helemaal gestopt met pijnstillers, nam al niet heel veel. En het gaat nog steeds heel erg goed. Het leek mij verstandiger om er helemaal mee te stoppen, zodat ik ook aanvoel wat ik wel en niet kan. Zoals @Nog even wachten wachten inderdaad hier ook al zei. Dat was een goede tip! 

 

Ik loop 2/3 keer per dag mee met de honden (hou er geen vast), ben elke dag bij mijn paarden (aan huis) maar wat knuffelen en de onderkant poetsen. Het douchen/in bad gaan doe ik ook zelf evenals het aan en uitkleden. Ik red me dus eigenlijk echt prima en luister daarin gewoon goed naar mijn lichaam. Ik ben wel ONTZETTEND nieuwsgierig, donderdag mag pas het drukverband af. Hoe moeilijk het ook is, ik volg het advies maar gewoon haha. Helaas is mijn kliniek ook gesloten en mag ik niet langs komen. Wel krijg ik een consult met camera en ga ik voor de zekerheid langs de huisarts om de puntjes van het hechtdraad te laten knippen. Ik kan echt niet wachten. Wat ik tot nu toe kan zien daar ben ik echt heel erg blij mee! 

 

Qua ongemakken de eerste tijd veel meer 'last' gehad van mijn linker borst, rechts eigenijk helemaal niet gehad. En last gehad van de luchtbelletjes met bukken e.d. daar werd ik wel een beetje naar van maar gewoon omdat het gek voelt. 

 

Heb jij al wat gehoord over jouw operatie @ProjectX?

Wat een heerlijk positieve update. Kan me heel goed voorstellen dat je gek wordt van nieuwsgierigheid. Ik vind het toch wel fijn om regelmatig even te spieken. 

 

En idd goed naar je lichaam blijven luisteren! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii @Ibabsx,

 

Wat leuk dat je reageert! Dankjewel voor je verhaal, fijn om te lezen dat het herkenbaar is. Wel gek dat jij aan een borst toch een ander gevoel hebt dan aan de andere. Wordt het wel langzaamaan beter of heb je nog geen idee? Dat gevoel in de tepels lees ik meer. Ik heb een operatie aan mijn been gehad en het eerste jaar ook een heel stuk echt gevoelloos gehad. Kwam na dat jaar wel terug gelukkig maar het voelt nog wel iets anders dan de rest. Voor nu heb ik geen idee waar ik wel of geen gevoel heb haha. 
 

Ik vind jouw borsten echt écht PRACHTIG! Toevallig zat ik er al bij te kwijlen toen je laatst een update had geplaatst in het algemene album haha. Maar wauwie, ik hoop dat die van mij ook zo worden ??!! Mag je super trots op zijn. Had je de tepelpiercing al voor de operatie? Of laten zetten daarna?
 

Door mijn drukverband worden ze dicht bij elkaar gedrukt. Kan er nu een beetje in spieken haha. Wat ik nu kan zien, ziet er mooi uit. Ik zal je toevoegen in mijn album, dan kun je een beetje zien wat ik bedoel. Ben bang dat ik dit blijf houden en zonder BH een niet hele gevulde bovenkant heb. Maar dat is gewoon een gokje. Maar als ik ergens kan tekenen voor jouw boobies, dan had ik dat gedaan ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Beyonce zei:

@Nog even wachten hihi jaaa gelukkig alles goed hier. Ooh jaaa zo nieuwsgierig. Ik denk dat zodra het kan, ik echt langs elke spiegel even alles open gooi en spiek haha. Hoe gaat het met jou? Ik zal jou topic ook weer even bijlezen. Vind het zo leuk om iedereens verhalen te lezen! 

Haha ja die spiegelmanie snap ik. Ik probeer het tot douchen en bh wissel momentjes te houden.

 

Gaat erg goed. Alleen verkouden waardoor mijn ingeplande hulpjes niet mogen komen. Maar ik doe het rustig en in delen.

 

Leuk hè al die verhalen. Iedereen heeft zijn eigen verhaal en herstel. Leuk om te lezen en elkaar te steunen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, klein beetje paniek hier. Drukverband komt steeds losser dus heb er even onder gespiekt en toen zag ik dat er toch wat bloed op mijn hechtpleisters zat... nu vind ik dit toch niet heel prettig en wil daar eigenlijk onder kijken om te zien of alles nog ‘heel is’ maar dat lijkt me helemaal geen goed idee. Herkent iemand dit? (Oud) bloed op de hechtpleisters? Gewoon niks van aantrekken, onder kijken of kliniek bellen? @best_boobie heb jij misschien advies hierin? Het

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

bloed zit aan de kant waar ik ook het meest last van heb gehad. 

Ik moest vanmiddag overigens de hond (15kg) grijpen die de kat aanviel. Uit reflex had ik al ingegrepen helaas. Wel met mijn goede kant en daar nu ook geen last van ofzo. Maar toch voelt het mentaal allemaal niet zo lekker en maak ik me toch wat zorgen. Door het zien van het bloed heb ik het idee dat ik nu wel mijn littekens/hechtingen voel, volgens mij zit het tussen mijn oren. Zou iemand mij willen geruststellen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.