Ga naar inhoud

Beyonce : 12 maart 2020 : Dr. Manon Cromheecke : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

8 uur geleden, Beyonce zei:

Nou ladies bij mij is het inmiddels ook definitief! Ik mag mij morgen melden om 8:30, de operatie is rond 11:00. Super spannend. Dat wordt lang zonder drinken haha maar ik heb al ingeslagen voor de terugweg. 


Wat ik wel zuur vind is dat ik ineens 2 piercings heb die ontzettend ontstoken zijn. Ze moeten uit maar mogen vervangen worden door een retainer. Vind dat gepriegel aan mijn oor echt verschrikkelijk. Wilde nog langs mijn piercer maar die is vrij vandaag helaas. Dus dat wordt morgenochtend voor mijzelf een gepriegel hahaha. 
 

De zenuwen slaan ook toe. Ik ga van relaxed naar helemaal gestressed en weer terug. Erg spannend dat het over 24 uur al zo ver is. 
 

 


YES!! Eindelijk is morgen jouw dag!! Ik zal aan je denken! Heeeeel veel succes en geniet ervan! Kijk nu al uit naar je verslag. 
Hoop dat je vannacht nog wat slaap kan vatten; ga lekker nog even op je buik liggen! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnxxxx lieve meiden voor jullie berichten! Natuurlijk mag jij dat @Nog even wachten, ik ga je toevoegen! 
 

@Silly23 @ProjectX @Veerveertje jaaaaaaaaaaa ik hoor BIJNA bij de club! Over 12 uur lig ik op de tafel gok ik haha. Gosh zo spannend maar ook ZO VEEL ZIN IN!! 
 

ik ben net pas thuis. Heb mijn tas al 36x gecheckt. Wat nergens op slaat want heb amper wat nodig haha. Morgenochtend nog even heeeeerlijk douchen en inderdaad vannacht ga ik nog even PLAT op mijn buik liggen ??!!! 
 

Morgen lees ik alles weer bij! Ga nu mega saaie dingen lezen zodat ik heeel snel in slaap val haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Beyonce zei:

Thnxxxx lieve meiden voor jullie berichten! Natuurlijk mag jij dat @Nog even wachten, ik ga je toevoegen! 
 

@Silly23 @ProjectX @Veerveertje jaaaaaaaaaaa ik hoor BIJNA bij de club! Over 12 uur lig ik op de tafel gok ik haha. Gosh zo spannend maar ook ZO VEEL ZIN IN!! 
 

ik ben net pas thuis. Heb mijn tas al 36x gecheckt. Wat nergens op slaat want heb amper wat nodig haha. Morgenochtend nog even heeeeerlijk douchen en inderdaad vannacht ga ik nog even PLAT op mijn buik liggen ??!!! 
 

Morgen lees ik alles weer bij! Ga nu mega saaie dingen lezen zodat ik heeel snel in slaap val haha. 


Hahahaha liefde voor je energie wel ? Enjoy!!! ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Veerveertje zei:


Hahahaha liefde voor je energie wel ? Enjoy!!! ❤️

Hahahaha thnxxx ??❤️!!! 
 

@denishaawh dankjewel!! Ik heb heeeeerlijk op mijn buik geslapen haha. Ik mis het nu al. 
 

Inmiddels zijn we onderweg naar de kliniek. Beetje jammer van het sobere weer maar een goede reden om lekker binnen te blijven. 
 

Gisteren werd ik nog even gebeld door de kliniek of ik nog vragen enzo had. Vond ik erg netjes ?
 

Ik ben heel benieuwd hoe ik me straks voel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Beyonce zei:

Hahahaha thnxxx ??❤️!!! 
 

@denishaawh dankjewel!! Ik heb heeeeerlijk op mijn buik geslapen haha. Ik mis het nu al. 
 

Inmiddels zijn we onderweg naar de kliniek. Beetje jammer van het sobere weer maar een goede reden om lekker binnen te blijven. 
 

Gisteren werd ik nog even gebeld door de kliniek of ik nog vragen enzo had. Vond ik erg netjes ?
 

Ik ben heel benieuwd hoe ik me straks voel. 


Haha yeaaaah, daar ga je dan!!! Zet ‘m op meid, ben benieuwd naar je verslag later, maar doe uiteraard lekker rustig aan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichten!!! @ProjectX wat lief!! Voor je het weet is het de 31e ?!! 
 

Yassssss ze zijn er :1bouncingboobs:!!! wij alle3 maken het goed haha. Ik ga zodra het typen goed voelt een uitgebreid verslag schrijven ?!! Waar ik nog niet eerder over gelezen of gehoord had, was de pijn in mijn handen... jeeeeeetje wat had ik een last daarvan na de operatie, en nu nog een beetje een zeurende pijn. Ze zeiden daar dat dit normaal is ivm de spieren die op spanning staan en het vocht dat naar beneden zakt. Maar wauw. Dus voor iedereen die nog moet, dat was voor mij een grote verassing ??
 

ik was overigens om 9:30 al aan de beurt en zat om 13:00 in de auto. Maar ik had wat rusteloosheid (zitten, liggen, staan het is het allemaal net niet). dus vandaar dat ik mij nu pas meld! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Beyonce zei:

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichten!!! @ProjectX wat lief!! Voor je het weet is het de 31e ?!! 
 

Yassssss ze zijn er :1bouncingboobs:!!! wij alle3 maken het goed haha. Ik ga zodra het typen goed voelt een uitgebreid verslag schrijven ?!! Waar ik nog niet eerder over gelezen of gehoord had, was de pijn in mijn handen... jeeeeeetje wat had ik een last daarvan na de operatie, en nu nog een beetje een zeurende pijn. Ze zeiden daar dat dit normaal is ivm de spieren die op spanning staan en het vocht dat naar beneden zakt. Maar wauw. Dus voor iedereen die nog moet, dat was voor mij een grote verassing ??
 

ik was overigens om 9:30 al aan de beurt en zat om 13:00 in de auto. Maar ik had wat rusteloosheid (zitten, liggen, staan het is het allemaal net niet). dus vandaar dat ik mij nu pas meld! 


Yaaaaaaay you’ve got your gurlssss!! ?

Ik had ook last van mijn armen hoor! Nu nog steeds trouwens, dus deels herkenbaar (niet perse alleen handen). 
Wat was je er lekker vroeg bij dan zeg!!! Ben benieuwd naar je verslag, rustig aan vandaag ❤️?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Beyonce zei:

Ladiessss ik ben er weer ?! Zo leuk dat jullie allemaal zo lief zijn!! Echt fijn al die support. 

 

@Veerveertje jaaa ik vond het wel lekker dat het allemaal zo vlot ging! Fijn om te horen dat jij het ook had met je armen. Vond het zo’n gekke gewaarwording. 


Is het ook, alles vind ik overigens een gekke gewaarwording ? Bij mij zit inmiddels ook mijn hele linkerschouder op slot en is keihard, waarschijnlijk door het verkrampte zitten/liggen/bewegen.

 

Maar hoe voel je je nu?! Heb je al last, ben je oké? Heb je al gekeken? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan nu eindelijk mijn verslag!

 

Gisterenavond nog geen 5 uurtjes slaap gehad. Kon van de zenuwen niet slapen en was al klaarwakker voor de wekker haha. Eenmaal wakker schoot de stress er behoorlijk in en werd ik steeds nerveuzer. Ik was dus ook niet zo heel gezellig op de heenweg haha. 
 

Bij de kliniek aangekomen heb ik mij aangemeld en mochten we samen nog even wachten tot ik werd opgehaald. We waren net bezig met mijn piercings toen ze mij rond 8:45 kwam halen. Afscheid genomen en mee naar boven. Hier geven ze inderdaad ook geen handen meer. Echter had ik alle piercings nog in en had ik de mazzel dat ik ze mocht afplakken! Heel blij mee haha. 
 

Boven aangekomen mocht ik meteen naar mijn ‘kamer’ en kreeg ik uitleg hoe de verdere dag zou verlopen. We hebben de gehele checklist samen doorgenomen. Ik kreeg slofjes, een badjas en zo’n operatiejurkje dat ik aan mocht trekken. De verpleegkundige heeft foto’s gemaakt van de voorsituatie en e.e.a. achter gelaten om alvast door te lezen betreffende de nazorg. Toen ze wegging ben ik lekker in bed gaan liggen. Gek genoeg was ik echt gigantisch ontspannen, het sloeg helemaal nergens op maar toen ik eenmaal volledig geïnstalleerd lag vond ik het allemaal helemaal prima. 
 

Rond 9:30 kwam de chirurg mij aftekenen. Ontzettend vriendelijke vrouw, wederom leuk gesproken. Gecheckt of dit echt de maat was en wat we verder allemaal afgesproken hadden. Ik mocht afgetekend en al weer in bed gaan liggen maar al snel werd ik weer opgehaald en meegenomen. Ik had het hier al gelezen maar het is heeeel gek om zelf de operatiekamer in te wandelen en jezelf te installeren haha. Onderweg vroeg de verpleegkundige wederom of de maat klopte en op de operatiekamer werd het nog eens gecheckt met de dozen erbij. 
 

De kamer was echt ijskoud maar in het bedje met deken lekker warm. Ik kreeg het infuus aan de binnenkant elleboog (elleplooi, YES) en aan mijn andere arm de bloeddrukmeter. Kennis gemaakt met de anesthesist die vertelde wat hij precies ging doen. Ik kreeg wat voor de misselijkheid en ondertussen terwijl ze tegen mij kletsten kwam het zuurstofkapje richting mij en al snel was ik weg. Het laatste wat ik mij herinner was dat ik dacht, IK HEB ALS IK ZO WEER WAKKER BEN BOOBIES ?!!! 
 

En dat was ook zo haha. Voor het inpakken met drukverband mocht ik even kijken. Helemaal van de wereld natuurlijk, ik herinner me alleen dat ik mega enthousiast reageerde ??. Maar hoe het eruit zag, geen idee hahaha. Daarna werd ik wakker op de uitslaapkamer. Super onrustig was ik, ik denk omdat ik mijn man niet had geappt dat ik al een uur eerder aan de beurt was. Oepsie even vergeten. En daardoor was ik ook klaar wakker, tot grote verbazing van de verpleegsters. ik had het daar overigens ook best fris en had zo’n last van mijn handen (gaat nu al een stuk beter). Zuurstof- en bloeddruk meter zaten er nog aan wat niet prettig was. Hebben ze er gelukkig afgehaald zodat ik mijn handen weer wat kon bewegen. De dames daar waren erg gezellig en we hebben nog even lol gehad toen de ene verpleegster tegen de ander zei; ik heb haar vinger alvast verwijderd. De ander; lekker dan, moet je naar huis met 9 vingers. Ik; ach een vinger meer of minder maakt niet uit, als ik maar tietjes heb ?!  Ik heb daar een half uurtje gelegen en werd daarna weer naar beneden gebracht. Lekker in mijn ‘eigen’ bed. Hier moest ik een uurtje wachten tot ik mocht eten en drinken. De rust was wederkeert dus lekker geslapen nog. Heerlijk warm en lag wel een beetje ongemakkelijk omdat ik redelijk plat lag. 
 

Na ongeveer een uur mocht ik aangeven wat ik graag wilde drinken. Ik kreeg ook twee lekkere broodjes en werd wat meer overeind geholpen. Daarna kon ik het lekker zelf doen met de bediening van het bed. Infuus werd verwijderd, altijd fijn. Nadat ik het eten op had mocht ik even plassen en aangeven wanneer ik er klaar voor was om aangekleed te worden. Dat was ik natuurlijk allang (haha wilde lekker naar huis). Ik kon eigenlijk alles wel zelf qua aankleden maar kreeg wel hulp. Toen nog een uitgebreide uitleg over de nazorg, medicatie en werd mij meerdere keren op het hart gedrukt dat ik echt moest bellen als er iets is of ik twijfels heb. Telefoonnummer van de chirurg heb ik ook, dat is wel een prettig idee. 
 

De weg naar huis was niet top. Kon geen fijne positie vinden en zijn zelfs even gestopt zodat ik kon staan. Wat natuurlijk niet hielp haha. De terugweg voelde ik vooral heel veel ongemak. Eenmaal thuis lekker op de bank geïnstalleerd en word ik op mijn wenken bediend haha. 
 

In de uitslaapkamer toen ik net wakker was met die pijn (vooral in mijn handen), zware druk op de borst en wat moeite met diep ademen dacht ik even; waaaaaaaarom heb ik mezelf dit aangedaan. Ik voelde me gewoon echt niet oké omdat ik zelf zo onrustig was. Kreeg gelukkig direct pijnstillers. Bij mijn vorige narcose werd ik overigens letterlijk gillend wakker van de pijn en moesten ze direct mijn hele onderlijf verdoven. Denk dat die ervaring ook wat onrust mee bracht. 
 

Maar verder vind ik het echt goed te doen! Thuis wat rond gescharreld en qua pijn mag ik echt niet klagen. Ik heb om de 3 uur pijnstillers en merk bij 2,5 uur wel dat het weer gevoeliger wordt. Maar dan mag ik alweer bijna dus dat is goed te doen. Ik kan verrassend veel zelf! Kom ook zonder enige moeite uit bed, de bank en zelfs een hangstoel. Moet wel toegeven dat ik fanatiek buikspieren train, dat helpt denk ik echt heel goed. Dus voor de dames die nog moeten, een tipje van mij.
 

oef ik wilde mezelf trouwens iets verschuiven op de bank. Deed ik uit gewoonte met mijn armen en toen voelde ik de implantaat bewegen. Iiiieeeehhh dat was heeeeeel erg gek. Niet pijnlijk ofzo maar gewoon raar haha. 
 

Ik zit dus helaas wel 2 weken in drukverband. Dat houdt in dat ik niks kan zien maar ik ben al helemaal gelukkig met wat ik nu kan zien qua maat. Ik hoop dat ze al wat vormen in die 2 weken maar ik kon daar weinig ervaringen over vinden helaas hier. De meeste hoeven helemaal geendrukverband. Over 2 weken terug, verband eraf en hechtingen eruit. Heb de afspraak met dr Cromheecke zelf, dat wilde zij ook graag en vind ik erg prettig. Dus het is nu nog even wachten in spanning hahah. 
 

Sorry voor het mega lange verhaal maar ik heb zelf zoveel gehad aan alle verslagen! Wilde graag zo gedetailleerd mogelijk alles vertellen voor gij die nog moeten ?
 

inmiddels lig ik in bed, voel me echt prima en hoop vooral op een goede nachtrust! Al met al een hele goede ervaring met wat vlagen van ongemak. Ik ben wel bang voor morgenochtend want ik merk nu al, hoe langer ik niet beweeg, hoe heftiger het is als ik dat wel weer doe. Qua druk en stijfheid. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Veerveertje zei:


Is het ook, alles vind ik overigens een gekke gewaarwording ? Bij mij zit inmiddels ook mijn hele linkerschouder op slot en is keihard, waarschijnlijk door het verkrampte zitten/liggen/bewegen.

 

Maar hoe voel je je nu?! Heb je al last, ben je oké? Heb je al gekeken? ?

Oohh dat klinkt naar je schouder. Ik kreeg ook als tip vooral mijn houding niet aan te passen, hoe verleidelijk het ook is. Probeer ik me aan te houden haha. Kun je iets doen nu tegen je schouder? Of is het toch even afwachten tot de algehele mobiliteit weer wat terug is in je boooobies? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi uitgebreid verslag! Is een typisch belgisch dingetje dat infuus in de binnenkant van elleboog. Had ik ook bij mijn eerste borstvergroting. Vond ik zelf echt verschrikkelijk. Ik had toen schijnbaar ook als eerste gevraagd wanneer mag het infuus eruit?. Hoop dat je een goed herstel hebt en de pijn mee gaat vallen!

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om je verslag te lezen!!!!! En fijn dat het je tot nu toe meevalt. Bereid je nog wel voor op een pittige nacht hoor. 
Hahahah fuck die vinger idd, je hebt tieten ? Zou er zelfs 2 voor inleveren, hahahaha.

 

Nou ik heb meer rare pijntjes, denk dat ik gewoon wat te gespannen/geforceerd doe, heb ook last van m’n kaken bijvoorbeeld ???‍♀️
Die schouder laat ik maar een beetje kneden en vooral afwachten tot het gewoon weer wat soepeler wordt.

 

Jammer trouwens dat we dan pas over 2 weken kunnen zien hoe het geworden is! Vooral voor jou lijkt me dat shit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Ld1234 zei:

Mooi uitgebreid verslag! Is een typisch belgisch dingetje dat infuus in de binnenkant van elleboog. Had ik ook bij mijn eerste borstvergroting. Vond ik zelf echt verschrikkelijk. Ik had toen schijnbaar ook als eerste gevraagd wanneer mag het infuus eruit?. Hoop dat je een goed herstel hebt en de pijn mee gaat vallen!

 

Liefs,

LD

Dankjewel LD! Hahaha ooohh wat grappig, ik kende het niet. Ik vond de hand vervelender maar die had ik ook een paar dagen extra in zonder vloeisof en dat gaat gewoon pijn doen. Het liefst willen we gewoon geeen infuus ?
 

@Veerveertje hahahahaha dankt voor de waarschuwing ???. Ik ben LETTERLIJK elk uur wakker. En ik heb honger haha, niet genoeg gegeten gisteren denk ik maar de keuken is me nu even iets te ver weg ?. Over die vingers, ja echt PRECIES dat ???. Neem er maar een paar but give me ma titties!! :1bouncingboobs:

 

Rare pijntjes zijn zo gezamenlijk ook heel vervelend (al dan niet erger). Magnesium helpt trouwens ook tegen kramp/spierspanning en helpt ontspannen. Maaaaaaar dat kan niet op tegen een beetje een kneed massage van the lover ??
 

Heeeeeeel jammer dat het zo lang duurt. Wist het van tevoren maar toch. Ik hoop dat ze al wat ‘mooi’ zijn na die tijd, dan is het het wachten wel waard want dan hoef ik niet zo te schrikken haha. Maar ik ben er bang voor ?. Denk dat het straks helemaal platgedrukte hoekige pannenkoekjes zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.