Beyonce

Beyonce : 12 maart 2020 : Dr. Manon Cromheecke : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Ik had dat zelfs voor de Corona-Hype. Was ook altijd bang als de kliniek belde, dat ze me vertellen dat het niet doorgaat omdat de PC ziek is of dat ie andere plannen heeft voor die dag ofzo 😂😂😂

• Like 1

@Beyonce de tijd vliegt. Het is in no time jouw beurt 🤗

Ik ga in je album kijken. Het kijken bij anderen heeft mij erg geholpen bij het beeld krijgen van hoe het eruit ziet vlak na operatie. Anders had ik nu echt gedacht: ohw nee... Ze zitten véél te hoog! 

Ja ohhhh nog een paar uurtjes en dan is het eindelijk zo ver, pffff hahaha. 
Zou ik ook toegang mogen tot jouw album om je vooruitgang mee te krijgen?? 😃❤️

Ja precies, moet je toch niet aan denken 🤣

Ik ben niet ziek in elk geval, moet raar lopen wil dat binnen 14 uur anders zijn. Dus komt vast goed hier, haha! 

Hahahahahaha echt he 😂😂😂. Andere plannen ook echt hahaha. Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon mag donderdag. En anders ‘moet het maar zo zijn’ (zeg ik nu zo mooi, dan dikke tranen met tuiten). 

@Silly23 ik heb je toegevoegd! Inderdaad ik ben zoooo blij dat ik mij hier vooraf van bewust ben. Vind het ook heel fijn dat ik in jouw album mocht kijken! Nogmaals bedankt. 

@Veerveertje aaaahh jij bent ECHT zowat aan de beurt! Ga snel verder jouw topic doorlezen want wil helemaal bij zijn! Ik denk aan je morgen!! Toi toi toi 🤩❤️!!!! Ik heb jou ook toegevoegd aan mijn album! Heb jij er ook al eentje? 

Lief zeg!! Dank je wel! En jazeker, ik heb je toegevoegd! ❤️❤️❤️❤️ (Mooie voorsituatie heb jij trouwens wel hoor, klein ja, maar wel mooi!) 

Nou ladies bij mij is het inmiddels ook definitief! Ik mag mij morgen melden om 8:30, de operatie is rond 11:00. Super spannend. Dat wordt lang zonder drinken haha maar ik heb al ingeslagen voor de terugweg. 

Wat ik wel zuur vind is dat ik ineens 2 piercings heb die ontzettend ontstoken zijn. Ze moeten uit maar mogen vervangen worden door een retainer. Vind dat gepriegel aan mijn oor echt verschrikkelijk. Wilde nog langs mijn piercer maar die is vrij vandaag helaas. Dus dat wordt morgenochtend voor mijzelf een gepriegel hahaha. 

De zenuwen slaan ook toe. Ik ga van relaxed naar helemaal gestressed en weer terug. Erg spannend dat het over 24 uur al zo ver is. 

Fijn dat je een tijd hebt. Wel lang van te voren dat je er moet zijn dan. Maar goed scheelt weer dat je niet lang thuis hoeft te wachten. 

Ik heb zelf een flexibele piercing de avond van te voren ingezet, ik dacht dat ga ik in de ochtend van de zenuwen niet voor elkaar krijgen. Mijne was gelukkig niet ontstoken, dat lijkt me dan weer geen pretje. Succes in ieder geval, probeer rustig te blijven, het is spannend ja, maar je kunt er zelf zo weinig aan veranderen anders dan je er aan over te geven. 

mag ik ook in je album meekijken?

@Beyonce tralalalaaaahhh.... Jij mag bijnaaaahhh! 🤗

Stom hè.... Die zenuwen... Ik had het ook. En uiteindelijk zit het er allemaal zo op.... En in... 🤣

Ik ga je vast veel succes wensen. Het komt allemaal goed... Hou mooie boobies in mind! 💐

Oh jaaaa bijna meid!! 🤩😘 Lekker op tijd dat je je mag melden. Hoop dat je nog een beetje kan slapen vannacht. 

YES!! Eindelijk is morgen jouw dag!! Ik zal aan je denken! Heeeeel veel succes en geniet ervan! Kijk nu al uit naar je verslag. 
Hoop dat je vannacht nog wat slaap kan vatten; ga lekker nog even op je buik liggen! 😆

Thnxxxx lieve meiden voor jullie berichten! Natuurlijk mag jij dat @Nog even wachten, ik ga je toevoegen! 

@Silly23 @ProjectX @Veerveertje jaaaaaaaaaaa ik hoor BIJNA bij de club! Over 12 uur lig ik op de tafel gok ik haha. Gosh zo spannend maar ook ZO VEEL ZIN IN!! 

ik ben net pas thuis. Heb mijn tas al 36x gecheckt. Wat nergens op slaat want heb amper wat nodig haha. Morgenochtend nog even heeeeerlijk douchen en inderdaad vannacht ga ik nog even PLAT op mijn buik liggen 😂😂!!! 

Morgen lees ik alles weer bij! Ga nu mega saaie dingen lezen zodat ik heeel snel in slaap val haha. 

Jaaa morgen de grote dat! Hopelijk gaat het allemaal meevallen, heel veel succes alvast! 🥰 En geniet inderdaad van de laatste avond op je buik slapen hahaha.