Ga naar inhoud

Silly23 : 7 maart 2020 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Silly23 zei:

Overdag gaat prima op Paracetamol. Voor het slapen gaan wel nu 2x oxycodon genomen. Als het lukt vannacht zonder. 

Ik zou iig een recept vragen. Ik vind in slaap komen met pijn terwijl je al niet echt lekker ligt (ondanks stellage) best een uitdaging. En slaap is echt wel belangrijk voor je herstel. 

 

Krijg je dual plane? Heb nl wel het idee dat mijn pijn voornamelijk in de borstspier zit. Als je geen dual plane krijgt is Paracetamol misschien wel genoeg. 

 

Hoe meer kussens hoe beter! 

Ik voel me idd best oké. Als het zo iedere dag wat beter gaat, hoor je mij niet klagen ?

 

Ja krijg dual plane en een lift.. dus bereid me al voor. Nu moet ik zeggen dat mijn eerste 2 dagen na mijn maagverkleining ook geen pretje waren. Ik ben in België geopereerd, dus niet laparoscopisch. Dus ben wel wat gewend, maar goed zal toch wel tegenvallen ben ik bang. Ga dan toch vragen om een recept idd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ProjectX zei:

 

Ja krijg dual plane en een lift.. dus bereid me al voor. Nu moet ik zeggen dat mijn eerste 2 dagen na mijn maagverkleining ook geen pretje waren. Ik ben in België geopereerd, dus niet laparoscopisch. Dus ben wel wat gewend, maar goed zal toch wel tegenvallen ben ik bang. Ga dan toch vragen om een recept idd. 

Ik heb in het verleden een tummy tuck gehad dus weet hoe het is als ze je open snijden.. Maar jouw gbp klinkt heftig. Waarom op deze manier gedaan? 

 

Zoals ik zei voel je de spieren. Ik heb het minste last als ik dingen doe en mijn ellebogen in mijn zij gedrukt houdt. Bjjv. een deur open maken. 

Wat ik het meest nare gevoel vind, is het omhoog komen als je hebt gelegen. Dan voel je de pijn bij de borstspieren erg... Net of het zich een weg zoekt ertussen. Dat duurt halve minuut tot een minuut en ebt dan weg. Verder is het vooral een 'schrijnend gevoel. 

 

In de nacht ervaarde ik de pijn meer en 1e nacht kon ik echt niet slapen. Nu super blij met mijn U-vormige zwangerschapskussen en nekkussen! 

Je kan ook via medipoint een ruggensteun lenen. Dat is ook fijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Silly23 zei:

Overdag gaat prima op Paracetamol. Voor het slapen gaan wel nu 2x oxycodon genomen. Als het lukt vannacht zonder. 

Ik zou iig een recept vragen. Ik vind in slaap komen met pijn terwijl je al niet echt lekker ligt (ondanks stellage) best een uitdaging. En slaap is echt wel belangrijk voor je herstel. 

 

Krijg je dual plane? Heb nl wel het idee dat mijn pijn voornamelijk in de borstspier zit. Als je geen dual plane krijgt is Paracetamol misschien wel genoeg. 

 

Hoe meer kussens hoe beter! 

Ik voel me idd best oké. Als het zo iedere dag wat beter gaat, hoor je mij niet klagen ?

Ik zou vannacht nog lekker oxycodon nemen. Goede nachtrust is ook erg belangrijk in je herstel 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Silly23 zei:

Ik heb in het verleden een tummy tuck gehad dus weet hoe het is als ze je open snijden.. Maar jouw gbp klinkt heftig. Waarom op deze manier gedaan? 

 

Zoals ik zei voel je de spieren. Ik heb het minste last als ik dingen doe en mijn ellebogen in mijn zij gedrukt houdt. Bjjv. een deur open maken. 

Wat ik het meest nare gevoel vind, is het omhoog komen als je hebt gelegen. Dan voel je de pijn bij de borstspieren erg... Net of het zich een weg zoekt ertussen. Dat duurt halve minuut tot een minuut en ebt dan weg. Verder is het vooral een 'schrijnend gevoel. 

 

In de nacht ervaarde ik de pijn meer en 1e nacht kon ik echt niet slapen. Nu super blij met mijn U-vormige zwangerschapskussen en nekkussen! 

Je kan ook via medipoint een ruggensteun lenen. Dat is ook fijn! 

 

Die arts in België werkt niet laparoscopisch, omdat hij ook je darmen omlegt. Het is een andere ingreep als in NL, je krijgt ook een fobiring om je maag. Herstel viel wel mee, maar is wel anders dan de maagverkleiningen in NL. Had er ook bewust voor gekozen om daar naartoe te gaan. 

 

Ben heel benieuwd! Als je er beter door slaapt zou ik zoals Nog even wachten zegt gewoon nog een Oxycodon nemen. Gelukkig heb ik een bed wat op en neer kan met een afstandsbediening dus rugsteun gaat denk ik niet nodig zijn. Voor die kussens ga ik wel even kijken, kan ze maar vast hebben voor de zwangerschap ooit ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gisteren de 2 weken controle gehad. Had verwacht dat dit bij de pc zou zijn maar was bij een consulent. Stond binnen 10 minuten weer buiten. Pleisters verwijderd en draadjes van de hechting weg geknipt. Kort wat vragen beantwoord en toen kon ik weer gaan. 6 weken controle vervalt ivm het corona verhaal. 

 

Wondjes zien er prima uit. 

Gisteren heerlijk mijn hele lijf mogen douchen. Haha... Best raar... Vond het gewoon lastig om mijn oksels te wassen... 2 van die harde grote borsten die in de weg zitten ?

 

Daarna wel even mijn bralette gepast. Kan dat... Verliefd op je eigen borsten? ?

Dacht dat mijn vriend een billenman was maar die begint me toch steeds te glunderen als hij ze ziet. En komt ook af en toe achter me staan en pakt ze even vast. Haha... Zo grappig. 

 

Sinds vannacht wat snotterig dus vandaag niet naar het werk geweest. 

 

Heb foto's in mijn album gezet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Silly23 zei:

Gisteren de 2 weken controle gehad. Had verwacht dat dit bij de pc zou zijn maar was bij een consulent. Stond binnen 10 minuten weer buiten. Pleisters verwijderd en draadjes van de hechting weg geknipt. Kort wat vragen beantwoord en toen kon ik weer gaan. 6 weken controle vervalt ivm het corona verhaal. 

 

Wondjes zien er prima uit. 

Gisteren heerlijk mijn hele lijf mogen douchen. Haha... Best raar... Vond het gewoon lastig om mijn oksels te wassen... 2 van die harde grote borsten die in de weg zitten ?

 

Daarna wel even mijn bralette gepast. Kan dat... Verliefd op je eigen borsten? ?

Dacht dat mijn vriend een billenman was maar die begint me toch steeds te glunderen als hij ze ziet. En komt ook af en toe achter me staan en pakt ze even vast. Haha... Zo grappig. 

 

Sinds vannacht wat snotterig dus vandaag niet naar het werk geweest. 

 

Heb foto's in mijn album gezet. 


Als ze die knoopjes knippen, wordt de hechting dan ook verwijderd of moet je wachten totdat die eraf valt? 
 

En jaaa. Ik heb ook nog steeds dat oksels wassen raar is, ook lastig naast dat je tegen je eigen boobs zit ineens (?) je ook je arm niet de lucht in kan gooien met wassen/scheren.

 

Ohwwww ik kan ook niet wachten tot ik een bralette aan kan! 
En herkenbaar van de vriend, die van mij kan z’n tengels en ogen ook niet thuis houden. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23

ja dat kan zeker hoor verliefd worden op je eigen borsten ??  jij heb wel nog een afspraak gehad met de consulent? 
Ik heb de 6 weken controle niet gehad, aantal keren verzet, en door Corona vandaag een telefonische Afspraak gehad. 
 

Ik kan ook niet wachten om een mooie bralette te kopen. Ik heb wel online een paar bh besteld in verschillende maten. 
Hopen dat ze passen ? 

 

heb jij ook dat je ze de hele tijd moet aanraken ? bewonderen in de spiegel ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten ja, het was echt zo gebeurd. Bijna zonde om daarvoor ruim 1 uur en 45 minuten heen en terug te rijden. Maar ja... Draadjes zijn eraf en nu gewoon rustig herstellen en steeds meer doen.

 

Had nog even gevraagd over fietsen want heb geen auto en het mag wel maar moet voorzichtig doen met op en af stappen en hobbels vermijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje haha... Klopt ze zitten eigenlijk gewoon in de weg. Maar wil ook niet meer zonder.

 

Ik heb nooit gezien hoe het onder de pleister eruit zag maar volgens mij is het onderhuids gehecht met alleen een eindknoopje die aan de buitenkant zit. Die knippen ze weg en dan zie je niets meer van de hechting. 

 

Leuk hoor, die enthousiaste mannen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindande consulent heeft knoopjes weg geknipt en foto's gemaakt. De 6 weken controle komt volledig te vervallen. Ik kan wel altijd contact opnemen als ik met iets zit.

 

BH durf ik nog niet te kopen. Geen idee of ik op een D of E uitkom of....? Al wel veel moois gezien! 

Wil ook nog zo'n badpak met diepe V-hals ??

 

Benieuwd naar je foto's en of de bh's passen. Die oranje is super mooi! 

 

Haha... Ik had nooit borsten dus was er ook niet zo mee bezig... Maar nu... Bizar gewoon. Zal wel minder worden... Na een jaar of 5 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Silly23 zei:

@Nog even wachten ja, het was echt zo gebeurd. Bijna zonde om daarvoor ruim 1 uur en 45 minuten heen en terug te rijden. Maar ja... Draadjes zijn eraf en nu gewoon rustig herstellen en steeds meer doen.

 

Had nog even gevraagd over fietsen want heb geen auto en het mag wel maar moet voorzichtig doen met op en af stappen en hobbels vermijden. 

En mocht het fietsen gewoon?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten ja, ik mag het proberen. Je schijnt het meest je borstspieren te gebruiken bij het op een afstappen als je niet direct op je zadel kunt zitten. We hebben nog een 26 inch fietsje staan. Ik denk dat ik het daarmee is ga proberen. Direct op zadel en dan vanuit de benen kracht zetten om in beweging te komen. En proberen hobbels te vermijden en geen heuvels op fietsen want dan ga je ook vaak meer aan je stuur trekken/duwen.

Ik ga het morgen eens proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten wat vervelend dat je nog steeds verkouden bent!

Ik ben licht snotterig en moet eerst naar het werk om nog iets te regelen voor thuiswerken. Maar moest gisteren veel niezen en snuiten en hoofdpijn dus dacht: ik ga maar niet. 

Even aankijken anders wip ik daar morgen even binnen. Heb wel weer zin om iets te gaan doen. 

 

Jij beterschap! 

 

Goed om te lezen dat fietsen prima ging. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Silly23 zei:

@Nog even wachten wat vervelend dat je nog steeds verkouden bent!

Ik ben licht snotterig en moet eerst naar het werk om nog iets te regelen voor thuiswerken. Maar moest gisteren veel niezen en snuiten en hoofdpijn dus dacht: ik ga maar niet. 

Even aankijken anders wip ik daar morgen even binnen. Heb wel weer zin om iets te gaan doen. 

 

Jij beterschap! 

 

Goed om te lezen dat fietsen prima ging. 

Dank je wel hoor, ben verder gewoon aan het werk. Ik voel me wel goed. Ik heb vorige week wel mijn monitor van het werk opgehaald, de rest had ik al thuis gelukkig. Hopelijk kun je morgen even langs op het werk. En anders wellicht in de avond doen als er weinig mensen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Silly23 zei:

@Nog even wachten.... Ik ben ambtenaar hé... Niet van die gekke dingen zeggen... ??

Maar zonder dollen. Er zit alleen minimale bezetting en zou bijvoorbeeld wel heel vroeg kunnen gaan. Goeie tip! 

 

whaha. Wij kunnen altijd het kantoor in, ook in de avond of in het weekend. Maar dat geldt niet voor iedereen nee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Lindan ik verhuis ff naar mijn topic anders zitten we zo in iemand anders zijn topic ?

 

Ja, heel herkenbaar... Wil al zoveel doen! Over 2 weken eerst even een voorjaarschoonmaak! 

 

Benieuwd naar jouw foto's! 

Ik las dat ze nog wel tot een jaar kunnen veranderen. Maar ik kan ook niet wachten om bh's te shoppen. 

Wel showen hé! Als je bh's binnen zijn. 

 

Ik heb net foto's gemaakt en zet ze er zo op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 Ik heb even gekeken en snap dat je blij bent?? ze gaan alleen maar mooier worden . 

 

Er is wel een kans inderdaad dat de bh die je nu koopt straks niet meer passen. 

Al moet ik zeggen dat bij mij bleven ze na 4 weken eigenlijk wel hetzelfde alleen werden ze ronder. 
 

zodra ik de bh ‘S binnen heb ga ik ze showen . Pff er is nu al vertraging van 3 dagen , kan niet wachten ! Haha 

ben 10 weken po heb nog steeds maar 1 BH ?? normaal hoor je kast vol te hebben na 6 weken . Ik zoek eigenlijk een simpele T-shirt voorgevormde bh . Wat mooi onder kleding past . 
 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.