Ga naar inhoud

dientje : 8 juni 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, 

 

volgende week heb ik 2 consulten; bij Verdonck van de belgian breast clinic en bij Luc damen van de wellnesskliniek. 

Best wel spannend ? ik zou van een b-cup naar een grote c of kleine D gaan, afhankelijk wat de chirurg mij aanraad. 

 

Waar moet ik op letten bij een eerste consult? 

Kan ik zelf kiezen of ze voor of achter de spier geplaatst worden? Of kiest de chirurg dat adhv mijn lichaamsbouw? 

Recente ervaringen met deze 2 klinieken mag je ook altijd achterlaten ?

 

voor de Belgische dames die in de zorgsector werken, hoe hebben jullie 6 weken afwezigheid kunnen regelen? 

 

Groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dientje

Momenteel ben ik ook aan het shoppen bij de verschillende dokters. Ze hebben me verteld dat dr Verdonck alleen Dual Plane doet. Ik denk dat de chirurg je altijd wel de beste techniek voor jouw lichaam etc zal adviseren. Ik denk dat zij daar ook het meeste kennis over hebben. :)

Succes! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Imke, 

 

ben jij al op consult gegaan bij een chirurg? 
Als ik naar de foto’s in de galerij kijk vind ik alle soorten bv’s wel mooi gelukt, hoe ze ook geplaatst zijn. 
hoe staat het met jouw voorkeuren ivm borstvergroting? 
ben je van België of nederland? 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, dientje zei:

Hey Imke, 

 

ben jij al op consult gegaan bij een chirurg? 
Als ik naar de foto’s in de galerij kijk vind ik alle soorten bv’s wel mooi gelukt, hoe ze ook geplaatst zijn. 
hoe staat het met jouw voorkeuren ivm borstvergroting? 
ben je van België of nederland? 

groetjes 

Hey Dientje

Nee, ik heb deze week en volgende week consults bij Bosmans, Nelissen en Van Zele. Ik wil graag van een C naar een volle D, voor de spier, met ergonomix motiva (verder heb ik ook alles in mijn voorsteltopic geschreven). Wat wil jij graag? Ik ben van Belgie, jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, dientje zei:

@Imke1991 ik wil hetzelfde als jou. Ik volg je even. Volgende week ook 2 consulten gepland, ben echt benieuwd! 
laat jij iets weten hoe je de consulten ervaren hebt? 
 

 

Dag Dientje, bedankt! Ik zal je ook volgen. Ik heb net mijn eerste consult gehad, zal vanavond of morgen een verslag schrijven! Ben ook heel benieuwd naar u!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hierbij mijn consultatieverslag... 

 

aangekomen om 10u20, dokter had wat vertraging opgelopen dus pas op gesprek kunnen gaan om 11u45. Ik had me wel voorbereid op een lange wachttijd aangezien ik dit ook had gelezen in anderen hun verslag. 

Dokter L. Damen kwam niet zo symphatiek over en het leek alsof hij er snel van af wou zijn. 

Hij gaf me niet het gevoel dat ik zelf enige keuze had over het formaat van mijn borsten. Wil je ze natuurlijk? dan is 300cc de enige optie, ga je voor meer dan is het niet natuurlijk meer.

hij heeft 5sec naar mijn borsten gekeken en mij 2 implantaten laten passen. Hij wou ook zijn mening niet echt geven en wimpelde al mijn vragen af. 

Hij werkt alleen met gladde prothesen want binnen 10 jaar zullen er geen enkele ruwe prothesen meer op de markt zijn en dual plane moeten ze afschaffen want dat maakt de spier kapot en voor de spier plaatsen is absoluut not done want dat is een verouderde methode! 

voor de rest is een borstvergroting een 'ingreepje' van 20min en na 10 dagen (ik ben opvoedster) kan ik zeker weer mensen gaan heffen en tillen aangezien je dat niet met de borstspier doet. Wat een grap! 

Hij noemde ook mijn borsten een melkfabriek (eeeeuh oké). 

we vonden het echt een rare man en ik wil absoluut niet door hem geopereerd worden! 

als hij zo lichtjes en ongeintresseerd over mijn consultatie is dan wil ik me niet voorstellen hoe hij met mijn borsten zou omgaan. 

 

Maandag een consult bij dokter Verdonck van de bbc, hopelijk valt dit wel mee ? 

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dientje Haha, als voor de spier en achter de spier niet moet, waar wil ie ze dan plaatsen? Bij je knieschijven? ???

 

Ik had drie consulten, bij twee werd dual plane aangeraden, omdat voor de spier bij mij absoluut niet zou kunnen, nu heb ik ze voor de spier. ?

 

Bij een van mijn consulten stond ik bij de receptie met een vriendin van me, de Dr kwam naar ons toe en vraagt aan de receptioniste “zijn dat die mensen?” en wijst naar ons, terwijl ik gewoon 30 cm van hem af stond, is die meteen al door de mand gevallen ????

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@dientje wat een verschrikkelijke man zeg, die L Damen; kan me goed voorstellen dat je helemaal bent afgeknapt op hem.

Ik heb zelf in de afgelopen 2 jaar 9 (uh,, ja.... 9) consulten gehad; ook bij dr Verdonck. Je zult zien dat hij het tegenovergestelde is van L. Damen.

Ik vond Verdonck zeer vriendelijk, zeer professioneel, zeer geinteresseerd, relaxed en hij neemt echt de tijd voor je, legt dingen goed uit, en laat ook de verschillende protheses zien. Hij heeft echt plezier in zijn werk. De kliniek is ook heel mooi. 

Uiteindelijk heb ik niet voor hem gekozen omdat hij mij een borstlift naast de bv adviseerde, en hij voert zelf geen liften uit; dat doet zijn collega; (ben zijn naam even kwijt), maar o.a. bestboobie was helemaal niet positief over deze arts, heb daarom uiteindelijk dus niet voor deze kliniek gekozen. Maar ik vond Verdonck een zeer aangename man; ook totaal niet arrogant of met een air van ik weet het allemaal beter wat de meeste pc's vaak wel hebben. Weet zeker dat  dat consult a.s. maandag een wereld van verschil zal zijn dan het consult dat je met Damen hebt gehad. Succes maandag!

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 Ik was in Maastricht op consult bij een pc en had meer het idee dat ik op een dat was met die vent, en op een slechte. Die vertelde alleen maar over zichzelf en wat ie allemaal gepresteerd heeft in zijn leven (die met die rare begroeting als boven geschreven), hoeveel talen ie spreekt (280cc kon ie in ieder geval niet in het Engels vertalen, terwijl hij daarin vloeiend is) en zei ook dat vrouwen maar geen borstvoeding moeten geven en dat hij het perfecte voorbeeld ervan is hoe uitstekend flesvoeding uit kan pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, polemommy zei:

@dientje Haha, als voor de spier en achter de spier niet moet, waar wil ie ze dan plaatsen? Bij je knieschijven? ???

 

Ik had drie consulten, bij twee werd dual plane aangeraden, omdat voor de spier bij mij absoluut niet zou kunnen, nu heb ik ze voor de spier. ?

 

Bij een van mijn consulten stond ik bij de receptie met een vriendin van me, de Dr kwam naar ons toe en vraagt aan de receptioniste “zijn dat die mensen?” en wijst naar ons, terwijl ik gewoon 30 cm van hem af stond, is die meteen al door de mand gevallen ????

Ik heb 9 (ja 9) consulten gehad in de afgelopen 2 jaar.... Bij 8 consulten werd dual plane geadviseerd, alleen Nio adviseerde voor de spier.

De meeste pc's adviseerden mij ook een bv in combinatie met een borstlift. Nio  vond een lift niet nodig bij mij. Het was ook niet zo dat mijn tepels onderaan mijn borsten hingen ofzo; helemaal niet; ze zaten gewoon mooi boven de borstplooi dus dat ik geen lift nodig had, daar kon ik me goed in vinden.

Heb uiteindelijk voor Nio gekozen. Ik wilde nl. liever voor de spier dan dual plane plaatsing. Ben afgelopen dinsdag door Nio geopereerd. Heb nu motiva round implantaten voor de spier, zonder lift, en ben er nu al, 2e dag PO, super blij mee! 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Stephh90 zei:

Wat een aparte vent zeg! Snap wel dat je door hem niet geopereerd wil worden! En waar wil hij dan borsten plaatsen als voor de spier en dual plane niet goed is?!?

Hij plaatst enkel en alleen volledig achter de spier, dual plane is half achter de spier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh dit doet mijn denken aan mijn consult bij de wellness kliniek lang geleden, volgens mij bij dr Visser.. 

Eerst uren gereden, toen nog heel lang wachten  liep vreselijk uit echt iets van 2 uur, en toen het gesprek.

Zij wilde toen 500 cc plaatsten ( was voor die tijd echt nog heel groot) voor de spier en voor mijn lipo kon allemaal wel maar moest geen wonderen verwachten ofzo. 
Niks geen pas prothese werd snel gekeken dit werd gezegd en ik moest het er maar mee doen.

Zo stom als ik was heb ik gelijk een afspraak ingepland en 500 euro aanbetaald, tot ik thuis kwam en slapeloze nachten had omdat ik daar echt niet meer heen wilde.

Gelukkig heb ik toen mijn aanbetaling terug gekregen met moeite maar zou het niemand aanraden om naar de Wellness kliniek te gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen! 

 

vandaag mijn 2de consult gehad en wat een wereld van verschil! 

Dr. verdonck heeft een duidelijke uitleg gegeven en samen zijn we tot de conclusie gekomen dat we voor 335 cc FULL MOTIVA ERGONOMIX zouden gaan. 

zelf ga ik nog een extra consult plannen omdat ik nog niet 100% zeker ben van de maat. 

Ik zie vooral veel mooie voorbeelden van de demi motiva ergonomix en die bevatten veel meer cc... 

Begin April zal ik de operatie laten doorgaan. Zooo spannend! :D 

 

groetjes 

 

 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Fijn dat het een fijn consult was en dat je je bij deze arts gaat laten opereren.

Je zegt dat de demi meer cc is dan de full? Dat klopt toch niet. 

Heb alvast een 2de consult gepland voor de grootte te bepalen. 
 

ja bij de demi wordt er vaak gewerkt met implantaten rond de 425cc. 
bij de full heb je al een D cup vanaf 315cc.

althans, zo lijkt het op de foto’s toch. 
ben nog niet zo ervaren in de implantaten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, dientje zei:

Heb alvast een 2de consult gepland voor de grootte te bepalen. 
 

ja bij de demi wordt er vaak gewerkt met implantaten rond de 425cc. 
bij de full heb je al een D cup vanaf 315cc.

althans, zo lijkt het op de foto’s toch. 
ben nog niet zo ervaren in de implantaten. 

Ik had een 70B en heb met 235 cc een 70D weten te behalen. Cc’s zeggen niet alles! 
dus laat je daar vooral niet te veel door leiden. Kijk naar wat mooi is en bij je past?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.