Ga naar inhoud

dientje : 8 juni 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Operatie verslag: 

 

om 10u binnen gegaan... een paar documenten moeten lezen en ondertekenen. Best wel nare documenten ivm Corona... maar goed, ze mogen niets verbloemen hè. 
in de wachtzaal gezeten tot 10u45 en dan ging het heeeeel snel. 
verpleegster kwam me halen en ging met mij naar een kamer waar ik me mocht uit kleden en foto’s trekken. Ik vind het wel niet leuk dat ze niet eerst zei wie ze was en wat de volgende stappen zijn.. maar goed. Ze was wel erg vriendelijk hoor! 
na de foto’s mocht ik naar een andere kamer waar ze me aan het infuus legden (vond ik niet zo een leuk gevoel) en dan kwam de anesthesist een paar vragen stellen en dokter Verdonck de afmetingen. Ze stelden me meteen gerust en dokter Verdonck straalt ook echt gewoon professionaliteit en warme mensenlijkheid uit. Gewoon een knijpje in mijn arm en zeggen dat het goed komt deed enorm veel deugd. 
dan werd ik begeleid naar de operatiekamer, best wel heftig om te zien maar tegelijkertijd ook heel normaal. 
de verdoving ging vlot met een lieve verpleegster boven mijn snoet. 
Een uurtje (?) later werd ik wakker gemaakt en blijkbaar hebben ze mijn borsten laten zien maar dat weet ik niet meer... wel spijtig! Ik weet wel dat ik de namen vroeg van de verpleegsters en dat ik ze alle lof gaf hahaha. Nu ja, ik vind het belangrijk dat ik de mensen hun naam weet denk ik (haha)! 
Ze hebben me dan naar de ontwaakkamer gebracht en daar was ik klaar wakker. Ik wou zo snel mogelijk naar huis maar moest even wachten op dokter verdonck en wat drinken en plassen. 
De pijn viel heel goed mee! Ik had eigenlijk geen pijn.. meer last van een stijf gevoel en van het infuus. 
Naar het wc gaan ging vlotjes en dus mocht ik snel vertrekken. 
De autorit was best wel pittig Moet ik toegeven. het voelt gewoon allemaal zo stijf aan. 
Als ik beweeg is de pijn een 7/10. Nu lig ik in bed met wat pijnstillers en de pijn is er niet meer wel een lastig gevoel in mijn rug. 
coldpack doet ook wel wonderen bij mij! 
 Dit is het dan... 

nu is het aan jullie 😉 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, dientje zei:

Nu wel heel veel pijn ... zeker een 9/10... ook mijn rug ziet af.. man man.. hoe ga ik dees doorkomen? 

Allereerst gefeliciteerd.. 

 

Heb je geen Pijn medicatie mee gekregen dan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal iets van de pijn wegnemen ook al voelt het niet zo. Neem het wel echt op tijd ook al valt de pijn mischien morgen iets meer mee. Ik hoop het igg voor je. Ik vond de eerste dag ook het zwaarst en heb nu vooral last van bijwerkingen en het feit dat je inderdaad niet fatsoenlijk liggen kan. 

Ik heb zelf naproxen gekregen en een AB kuur (maar heb ook geen 'gewone' BV gehad deze keer) dus dat remt zeker he veel aan pijn. 

Ook de 'spierpijn' van van het dual plain plaatsen wordt met de dag minder. 

 

En anders gewoon bellen he.. We leven in een modern land waar je zeker geen pijn hoeft te lijden! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dientje 

Hopelijk heb je een goede nachtrust gehad. 

Nu is het even een kwestie van je medicatiespiegel opbouwen. Moest je met de paracetamol en diclofenac niet toekomen bel dan even naar de arts of tramadol een optie is. Dat heeft bij mij wel geholpen. 

 

Ik blijf je topic volgen, spoedig herstel. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dientje

heel herkenbaar... echt goed de medicatie nemen en als het niet gaat, bellen naar de kliniek. Ik heb zelf geen tramadol gekregen maar ik had ook maar voor de spier. Kijk een leuke film, eet iets lekker, laat je wat verwennen, en de dag is zo om. De eerste drie dagen zijn het ergste, daarna gaat het elke dag beter.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nacht is best wel oké verlopen! Had nog Dafalgan met codeine in huis en daarvan ging de rugpijn ook over 😉 vandaag lijkt het best wel te lukken... dankzij de hulp van mijn ventje natuurlijk. Mijn borsten wegen wel precies een ton! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, dientje zei:

De nacht is best wel oké verlopen! Had nog Dafalgan met codeine in huis en daarvan ging de rugpijn ook over 😉 vandaag lijkt het best wel te lukken... dankzij de hulp van mijn ventje natuurlijk. Mijn borsten wegen wel precies een ton! 

Wat een beetje slaap al voor je kan doen hé.. Gelukkig voel je je beter🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-6-2020 om 09:16, Robijntje02 zei:

Hey @dientje

Yeahhh: je hebt ze!!!!

De pijn zal elke dag wat minder worden..

Ik heb ook Motiva Full, Round, maar dan voor de spier.

Heb jij de Round of de Ergonomics?

Ik wens je een probleemloos herstel toe! 🍀

Zou je me willen toevoegen aan je album? Vast bedankt 😘

Hey! Mijn album is openbaar met voorlopig enkel de voorsituatie. Als het verband er af is dan post ik ze meteen 😀

Ohja ik heb ergonomix full. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@dientje vervelend dat je best veel pijn hebt. Denk dat de rugpijn wellicht ook wel komt door het harnas waarin je zit? Wanneer mag dat eraf?

 

Zal vast wel ergens staan maar kan het niet zo snel vinden. Hoe zijn de prothesen geplaatst?

 

Sterkte met herstellen hoop dat het per dag beter zal gaan voelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een tijdje wat minder actief geweest, maar gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! 🎉 

 

Hopelijk is de pijn al wat minder. Ik ben benieuwd naar je resultaat hoor, ik krijg natuurlijk precies hetzelfde 🙈 Succes met je herstel 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 
inmiddels 5 dagen po!
de pijn is eigenlijk echt goed te doen nu. Het is meer een beurs gevoel.. af en toe branderig en trekkerig. Het slapen op de rug vind ik best wel lastig. Als ik te laag lig dan doet het pijn aan mijn borsten en als ik recht lig krijg ik last van mijn rug. 
ook heb ik wel last van onderhuidse jeuk (door het genezingsproces?) 

de 22 ste mag het verband er af! Dat is echt aftellen... zo dag en nacht ingesnoerd zitten is best wel irritant maar ik vertrouw op dokter Verdonck zijn werkwijze.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, dientje zei:

Hey! 
inmiddels 5 dagen po!
de pijn is eigenlijk echt goed te doen nu. Het is meer een beurs gevoel.. af en toe branderig en trekkerig. Het slapen op de rug vind ik best wel lastig. Als ik te laag lig dan doet het pijn aan mijn borsten en als ik recht lig krijg ik last van mijn rug. 
ook heb ik wel last van onderhuidse jeuk (door het genezingsproces?) 

de 22 ste mag het verband er af! Dat is echt aftellen... zo dag en nacht ingesnoerd zitten is best wel irritant maar ik vertrouw op dokter Verdonck zijn werkwijze.

 

 

@dientje Jeuk is hier ook niet vreemd. Ik ben 2 dagen eerder geholpen. Heb je ook al van alles voelen bruisen, borrelen of bubbelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Janou zei:

@dientje Jeuk is hier ook niet vreemd. Ik ben 2 dagen eerder geholpen. Heb je ook al van alles voelen bruisen, borrelen of bubbelen?

Heel soms voel ik iets borrelen... vreemd gevoel 😆 vandaag heeft mijn vriend mijn haren gewassen en ik voel me herboren 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.