Ga naar inhoud

dientje : 8 juni 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Op 12-6-2020 om 12:19, dientje zei:

Heel soms voel ik iets borrelen... vreemd gevoel 😆 vandaag heeft mijn vriend mijn haren gewassen en ik voel me herboren 😅

Alsof er allemaal kleine bubbeltjes zich verplaatsen als je je iets beweegt he.. 

Is normaal.  En je krijgt ook nog prikjes, skeekjes, jeukjes en allerlei andere vreemde sensaties😅 hoort er allemaal bij... 

OH Fijn is dat he.. Schone haren. Ik had ook 6 dagen alleen m'n onderkant kunnen douchen vanwege de drains.. Dus niet alleen m'n tieten jeuken maar  m'n hoofd ook😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat de pijn minder wordt. Die rugpijn lijkt me een hele lastige. Ik zit ook met rugklachten en ben een zijslaper, dus dat is eigenlijk hetgene waar ik het meeste tegen op zie. 

Wel leuk om te lezen hoe jullie het zo beschrijven wat jullie voelen. Is fijn voor degene die nog moeten om een beetje te weten wat normaal is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Whisper zei:

Fijn om te horen dat de pijn minder wordt. Die rugpijn lijkt me een hele lastige. Ik zit ook met rugklachten en ben een zijslaper, dus dat is eigenlijk hetgene waar ik het meeste tegen op zie. 

Wel leuk om te lezen hoe jullie het zo beschrijven wat jullie voelen. Is fijn voor degene die nog moeten om een beetje te weten wat normaal is. 

Ja, klopt! Ik ben van nature iemand die snel in paniek schiet (heb last van een paniekstoornis) maar kan dankzij dit forum alles heel goed plaatsen en schiet ik niet meteen in paniek bij alles wat ik voel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, dientje zei:

Ja, klopt! Ik ben van nature iemand die snel in paniek schiet (heb last van een paniekstoornis) maar kan dankzij dit forum alles heel goed plaatsen en schiet ik niet meteen in paniek bij alles wat ik voel. 


Fijn hè! Ik ben ook behoorlijk hypochondrisch en had echt amper paniekmomenten. Was ook zo blij dat je hier zoveel kon lezen en zelf dingen kwijt kon. Echt heel fijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Whisper zei:

Hoe gaat het nu met je en met je rug? Is het verband er af? Mooi geworden? 

 Hey! 
 

vandaag op controle geweest en volgens dokter Verdonck ziet alles er goed uit 👍🏼 
ik voel mij ook echt goed zolang ik het rustig aan doe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, dientje zei:

 Hey! 
 

vandaag op controle geweest en volgens dokter Verdonck ziet alles er goed uit 👍🏼 
ik voel mij ook echt goed zolang ik het rustig aan doe. 


fijn zeg!
Ik heb dat ook, moet echt rustig aan doen. Goed naar je lichaam luisteren 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.