Robijntje02

Robijntje02 : 11 februari 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek : Rotterdam

Recommended Posts

@Robijntje02 wat fijn om te horen! Magisch gevoel hè? Als je voor het eerst je boobs ziet😍

die slechte eerste nacht herken ik maar al te goed! En ook die rugpijn. Wist niet meer hoe te liggen. Wat voor mij het beste werkt is 2 kussens beetje omhoog, en daartegen aan het voedingskussen als de letter n. Dan lig je met je hoofd in het kuiltje en kun je naar links en rechts leunen. 
En fijn dat je met pcm de pijn/spanning goed kan onderdrukken. 
Op naar je tweede nacht!

Bedankt voor de tips @Lady.D

Ik ga t aankomende nacht met een klein reisnekkussentje proberen, en als dat niet lekker ligt dan heb ik ook nog 2 voedingskussens liggen; 1 van L**nB*kker en nog 1 hele grote, via internet besteld, uit China.. 

Keus zat dus 🤣😂

@Robijntje02 wat heerlijk voor je dat het achter de rug is. En dat je meteen goed voelde na de operatie. En dat ze precies zijn hoe je het wilde! Alleen dat op je rug slapen valt niet mee, hopelijk ga je met de tips hierboven een goede 2e nacht in

Heerlijk Robijntje dat je je operatie zo goed is gegaan en dat je relatief weinig pijn hebt. En ja een houding zoeken dat lees je vaker hier. Hopelijk kun je vannacht wel een beetje goed slapen. 

Hahhaa nee mijn Voedingskussens eerst gebruikt als... Voedingskussen😂 daarna heeft hij nog als voetsteun gediend na een naar ongelukje.. en daarna ging ie de kast weer in met het oog op deze operatie. Is een dure maar hou hem er wel bij. Heb ook zo’n slaap kussen die bewaar ik als ik weet op mijn zij mag slapen zodat ik niet gelijk naar mijn buik rol... ben namelijk echt een buikslaper 🤗 kan niet wachten totdat dat weer kan en vooral dat ik het ook durf hahha want dat zo wel weer even raar zijn

Het is mijn knuffelkussen en veel zachter dan mijn vriend. :D  En het slaat en trapt me niet in z'n slaap. :D

@Robijntje02 Gefeliciteerd met je nieuwe tweeling :) Herkenbaar die eerste nacht, die is echt het ergste! Ik had toen ook slecht geslapen, maar alle andere nachten verder prima. Het is ook even uitvogelen wat lekker ligt, met twee kussens op elkaar of idd een voedingskussen. Wens je een heel goed herstel toe en dat je veel plezier van ze mag gaan hebben. Liefs, Rosanna

@polemommyoh echt? Haha ik zie het voor me!

Hebben jullie een voedingskussen of echt zo'n groot zwangerschapskussen?  Deze is 40 × 170 cml of 90 x 145 cm 

Die van mij is zo'n banaan met de afmetingen 38 x 12 x 190 cm

Hoe is de dag zelf eigenlijk verlopen @Robijntje02 Ik zie geen operatieverslag van je voorbij komen....
Jammer, want dat is wel altijd handig voor anderen om alvast te weten hoe zo een dag verloopt.

Gefeliciteerd trouwens!! Ben benieuwd naar het resultaat!

Trouwens, je bleef wel erg vaag over je consulten :45: 
Je bent er zo mee bezig geweest en dan ga je me proberen wijs te maken dat je niet meer weet bij wie je op consult geweest bent? Sorry, dat gaat er bij mij niet in lol.

Een goed herstel gewenst

xx BB

Hey @Rosanna123 hoe gaat het nu met jou meid.....?

Je was een tijd terug toch niet zo tevreden over jouw borsten?

Dat jouw pc niet had gedaan waar jij om had gevraagd...

Of inmiddels nu toch wel tevreden?...

Ik hoop t wel voor je...?....

Nou @polemommy en @Lady.D; wilde t eigenlijk nog een paar dagen uitstellen maar jullie hebben me over de streep getrokken; ik heb net voor t eerst mijn compressievest uitgedaan om mn nieuwe boobs goed te kunnen zien.

Woozers!!  Best groot en vol door de zwelling maar ze zien er al heel mooi uit zo'n 1 dag PO!

Ze lijken heeeel veel op jouw boobs @polemommy !

Heb ook meteen een paar foto's gemaakt en ga morgen kijken of ik een album kan aanmaken.