Ga naar inhoud

Robijntje02 : 11 februari 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hier alvast een foto van vlak na de operatie, thuis gemaakt met m'n compressievest aan:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgebreid verslag, leuk om te lezen. Blij te horen dat je (en je man!) tot dusver tevreden bent na zoveel overwegingen ?.  De info voor het album staat bij algemene informatie 

Ben benieuwd naar je album!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen!! En vind het alleen maar super dat je dit helemaal 100% voor jezelf hebt gedaan, zo hoort het ook!

En fijn dat je vriend uiteindelijk wel denkt te kunnen wennen, hahahaha. Wacht maar, straks kan hij zijn tengels er niet vanaf houden ?

Ben benieuwd naar je foto's, maar in je vestje ziet het er al heel mooi in verhouding uit bij jouw figuur!! Nice!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Robijntje02 zei:

@best_boobie Ik werk 3 dagen per week op een school, en heb dus het geluk dat ik alle schoolvakanties vrij ben.

Ivm het overlijden van mijn moeder in de meivakantie vorig jaar, had ik nog recht op een week verlof; en ik mocht zelf kiezen wanneer ik dit verlof in wilde zetten; dus dat was wel fijn. Volgende week heb ik dus een week verlof, en de week erop is het voorjaarsvakantie. En voor morgen en vrijdag heb ik me ziek gemeld. 

Ben dus in totaal een kleine 3 weken vrij, zodat ik zeker goed kan herstellen van mijn operatie. 

 

 

6 uur geleden, Robijntje02 zei:

"Mevrouw X....., mevrouw X..... Bent u wakker, mevrouw X"...... hoorde ik heel zachtjes...

Ik opende mijn ogen en wist dat alles achter de rug was. Ik dacht eigenlijk dat ik in de uitslaapkamer zou liggen, maar ik was nog in de operatiezaal.  Wat er toen nog werd gezegd of gedaan, kan ik me eigenlijk niet goed meer herinneren, ik kan me alleen herinneren dat ik op een gegeven moment naar mijn kamertje werd gereden en dat ik werd overgeheveld op het bed wat daar stond en dat ze zeiden dat m'n vriend er elk moment aan zou komen. Ik kreeg ook een perenijsje.

Ik was toen dus even helemaal alleen op het kamertje....

Ik keek naar beneden naar mijn borsten en moest gewoon huilen van opluchting; ik zag niet echt veel; alleen de bovenkant, maar ze zagen er al zo mooi uit; en helemaal niet overdreven groot of raar of oneigen, waar ik bang voor was..

Toen kwam m'n vriend binnen. Hij schrok dat ik aan het huilen was, dacht dat ik niet tevreden was, of heel veel pijn had, maar ik zei tegen hem dat ik ze zoooo mooi vond, en dat hij er ook heel blij van zou gaan worden. Dat ze helemaal niet supergroot zijn, waar hij zo bang voor was. 

Mijn vriend is namelijk echt heel ouderwets, en stond eigenlijk helemaal niet achter mijn borstvergroting. Hij vond mijn borsten prima zoals ze waren; lekker zacht en fluffy, en precies goed van formaat, niet te klein en niet te groot, en is van mening dat je niet in gezond vlees moet laten snijden, dat een bv bij mij helemaal niet nodig was. Dat een bv meer is voor vrouwen die echt helemaal niets hebben of echt hele lelijke hang of ongelijke of onderontwikkelde borsten hebben. God, wat hebben we veel discussie hier over gehad. Hij kon maar niet begrijpen dat ik dit niet voor hem of voor anderen doe, maar echt puur voor mezelf.. Hij was zoooo bang dat ik Dolly Parton borsten zou krijgen, ook al had ik al 100 keer gezegd dat ik zelf ook geen grote borsten wil hebben; dat ik maar 255 cc zou krijgen, maar het wilde er maar niet in bij hem en hij waarschuwde mij ook, "als je van die hele grote gaat krijgen,  dan raak ik ze niet meer aan hoor!!"  Ha ha, hij is een van de weinige mannen denk ik die niet van hele grote borsten houdt, dus toen ik een stukje van m'n nieuwe borsten zag, was ik zoooo opgelucht en wist ik zeker dat mijn vriend mijn nieuwe borsten niet zou gaan afkeuren. Hij zei ook toen hij naar het compressievest keek: "Gelukkig, ze zijn niet zo megagroot; hier kan ik misschien wel aan gaan wennen, denk ik"

Pffffff..... goedgekeurd door meneer dus... 

Later kwam Karin weer binnen. Nio zou zelf niet meer komen, vond ik eigenlijk wel jammer, maar hij was weer aan het opereren. Ze zei dat alles goed was gegaan en vroeg of ik iets wilde eten.  Ik voelde me heel goed, en totaal niet misselijk ofzo. Dat was 20 jaar geleden, met mijn borstlift/verkleining wel anders. Kan me herinneren dat ik toen supermisselijk was toen ik bijkwam... Ik kreeg 2 crackers met jam en chocopasta en een kop thee, en ze zei dat we nog moest wachten totdat Nio de ontslagpapieren had getekend en dat we dan naar huis mochten gaan.

Dat duurde toch nog wel even, maar zo rond 12:15 uur mochten we eindelijk naar huis....

De rit naar huis verliep prima. Ik voelde mijn borsten helemaal niet en ik was alleen een beetje moe..

Thuis aangekomen wat gerust, 's avonds gewoon een avondmaaltijd op, en daarna lekker tv gekeken en rond 23:00 uur zijn we gaan slapen... (heb overigens voor geen meter geslapen die eerste nacht, maar ja...)

Zoooooo, dat was mijn operatieverslag!!

Hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en ik wens alle dames die nog geopereerd gaan worden binnenkort heel veel succes toe!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Super leuk om te lezen!! Zeker omdat ik echt dingen erken, zoals die klok ? blijf er ook maar naar kijken hahaha! Ik werd wel pas wakker op de verkoever maar ook dr Nio niet meer gezien, vind ik ook jammer maar snap dat dat qua planning lastig is ook. Over twee weken heb je wel echt je controle bij hem en niet bij een verpleegkundige zoals je hier veel leest. Fijn ook dat je vriend ze echt mooi vind is ook echt belangrijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 mijn controleafspraak over een kleine 2 weken is bij dr. Van der Putten; helaas niet bij Nio. Volgens mij is hij dan op vakantie. 

Het is voor mij wel 1 uur heen en 1 uur terugrijden. Ik denk dat als ik nergens last van heb, de controle door mijn huisarts laat uitvoeren.

Van der Putten is nl niet echt een plastisch chirurg, meer van de injectables. En volgens mij halen ze dan alleen de pleisters eraf, zeggen ze dat het er goed uit ziet, en sta je na 5 minuten weer buiten... Of niet? Hoe ging bij jou de controle? Bij jou was het natuurlijk ook anders vanwege de band die je moest dragen.. Hoe gaat het nu met je ene borst; is die al wat meer gezakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.