Ga naar inhoud

binnenkort wissel van 350 cc ronde McGhan naar 550 cc Motiva full


Aanbevolen berichten

Hi, 

Na al weer een tijdje te hebben meegelezen en afgelopen week mijn operatiedatum is gepland, stel ik me nu graag even voor. 

ik heb 30 jaar geleden mijn eerste BV gehad, dat ging bij mij toen onder de spier, via mijn oksel... 220 cc ronde gladde prothese, merk weet ik niet meer, ik dacht Eurosillicone. 

Mijn eerste prothesewissel heb ik 17 jaar geleden laten doen, geruwde prothese McGhan 350 cc, Medium profile, op de spier

Sinds een jaar of 2 merk ik dat mijn linkerborst niet meer zo lekker voelt, er lijkt wat kapselvorming opgetreden te zijn. Daarbij vind ik het na zoveel jaar ook wel eens tijd om ze te vervangen. Er is de laatste tijd ook wel het nodige te doen geweest om deze geruwde protheses en ik wil ze nu toch ook wel weer iets groter (ben zelf in de loop van de jaren ook een aantal kilo's zwaarder geworden maar dit zitten helaas niet op mijn borsten haha).  

Na enig speurwerk heb ik besloten om deze wissel te laten uitvoeren door dr. Wouter van der Pot bij Blooming kliniek. In ben (na 3 maanden wachten) in januari op consult geweest en ik weet sinds vrijdag dat ik op 12maart geopereerd zal worden!  Ondanks dat het de 3e keer is vind ik het toch weer superspannend, ben bang voor de pijn en hoe het er uit zal komen te zien. 

Dr. van der Pot adviseerde mij de 550 full van Motiva, weer op de spier. Hij noemde ook nog even 725 Corse maar dacht tegelijkertijd dat het toch te groot zou worden. Mijn breedte nu met de 350 cc medium profile is 13/13,5 cm en dat blijft bij de 550 full ook zo, maar ik krijg met die 200 cc extra meer projectie en door de full ook meer vulling boven en dus ook meer decolleté. Bij de Corse zou ik behalve nog wat meer projectie ook nog meer bolling bovenop krijgen en dat wil ik niet. Ik heb veel vertrouwen in deze arts, hij is ook heel aardig en relaxed. 

ik heb 17 jaar geleden ook veel aan dit forum gehad, er staat veel info en tips in, superfijn. Het helpt me in ieder geval goed in de voorbereiding. En het is leuk om jullie verhalen te volgen! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Ja, ik ben inmiddels ervaringsdeskundige, onder de spier, op de spier, glad, geruwd, verschillende maten haha. Maar ik weet ook dat je je na zo'n operatie behoorlijk brak kan voelen. En ik ben ZZP-er dus niet werken betekent ook geen inkomen. Ik doe bureauwerk dus dat is niet zo erg maar om er te komen moet ik wel kunnen autorijden en dat is een stuk lastiger. Dus ik hoop maar dat de operatietechnieken weer wat verbeterd zijn en dat het herstel meevalt, de vorige keren had ik toch wel een aantal weken nodig. Ik ga in ieder geval de komende tijd alvast aan mijn conditie werken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom dan maar weer ? en is ook gewoon weer spannend! Hier net mijn eerste wissel gehad van voor de spier naar Dual plane... dus kan je wel uit ervaring zeggen dat voor de spier zoooooveel fijner als is qua pijn. Kan me deze namelijk niet eens herinneren.

Hoe lang wil je vrij houden? Snap inderdaad dat het lastiger is als zzp er je kan je niet even afmelden. Doe je fysiek zwaar werk of alleen kantoor werkzaamheden? Dat scheelt natuurlijk ook een hoop. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Happy100 zei:

Leuk! Ja, ik ben inmiddels ervaringsdeskundige, onder de spier, op de spier, glad, geruwd, verschillende maten haha. Maar ik weet ook dat je je na zo'n operatie behoorlijk brak kan voelen. En ik ben ZZP-er dus niet werken betekent ook geen inkomen. Ik doe bureauwerk dus dat is niet zo erg maar om er te komen moet ik wel kunnen autorijden en dat is een stuk lastiger. Dus ik hoop maar dat de operatietechnieken weer wat verbeterd zijn en dat het herstel meevalt, de vorige keren had ik toch wel een aantal weken nodig. Ik ga in ieder geval de komende tijd alvast aan mijn conditie werken ?

Ik heb deze keer 2 weken niet mogen rijden...vond ik best lang. Ik doe ook bureauwerk, maar ik heb 1 week echt vrijgepakt en de andere week van huis gewerkt..weet niet of dat een optie is voor je? Ik heb eerst ook achter de spier gehad (290cc van mcghan anatomisch) nu voor de spier (450cc full round van motiva). Beide keren niet veel last gehad, maar wel echt mijn rust gepakt, maar ik snap het niet werken als zzper is geen inkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, bent001 zei:

Welkom dan maar weer ? en is ook gewoon weer spannend! Hier net mijn eerste wissel gehad van voor de spier naar Dual plane... dus kan je wel uit ervaring zeggen dat voor de spier zoooooveel fijner als is qua pijn. Kan me deze namelijk niet eens herinneren.

Hoe lang wil je vrij houden? Snap inderdaad dat het lastiger is als zzp er je kan je niet even afmelden. Doe je fysiek zwaar werk of alleen kantoor werkzaamheden? Dat scheelt natuurlijk ook een hoop. 

Dank. Ik weet nog dat ik de eerste keer (onder spier) uit de narcose kwam en mijn armen amper kon optillen. De tweede keer, boven de spier, kon ik mijn armen wel bewegen maar had ik alsnog het gevoel dat er een vrachtwagen over me heen gereden was. Het zal jou dan nu qua pijn wel tegengevallen zijn t.o.v. de eerste keer als het nu dual plane is.  Ik doe alleen kantoorwerkzaamheden maar ik kan me herinneren dat ik de eerste paar weken thuis echt niet veel kon. Behalve de pijn van de eerste 2? weken vooral dat ik heel snel moe was en een beetje wazig in mijn hoofd. Ik heb beide keren me keurig aan 6 weken niet (zwaar) tillen, en niet autorijden gehouden en 6 weken lang  dag en nacht die sportbh gedragen. Ik wil zeker 3 weken vrij nemen, en hopelijk kan ik daarna een weekje thuis beginnen met wat werken achter de computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ik heb deze keer 2 weken niet mogen rijden...vond ik best lang. Ik doe ook bureauwerk, maar ik heb 1 week echt vrijgepakt en de andere week van huis gewerkt..weet niet of dat een optie is voor je? Ik heb eerst ook achter de spier gehad (290cc van mcghan anatomisch) nu voor de spier (450cc full round van motiva). Beide keren niet veel last gehad, maar wel echt mijn rust gepakt, maar ik snap het niet werken als zzper is geen inkomen?

o, maar 2 weken niet autorijden? dat valt mee. Ik weet alleen dat ik het schakelen en fileparkeren echt lastig vond in het begin. Ik denk dat ik 3 weken echt vrij neem en daarna vanuit huis ga opstarten. Ik voelde me de vorige keer nog best lang duf en snel moe. Ook omdat je s nachts niet echt goed slaapt, zo lang op je rug. Weet nog niet wat ik tegen mijn opdrachtgever ga zeggen.... vrijwel niemand in mijn omgeving weet dat ik dit heb laten doen. En ik heb ook geen zin om het aan de grote klok te hangen... Dus jij hebt nu ook meer vulling boven als je eerst anatomisch had? Omdat ik ronde medium profile heb en dus een niet geheel gevulde prothese, valt hij ook als een druppel. Nu ik full krijg ben ik wel benieuwd hoe dat eruit gaat zien, maar ik wil graag meer decollete. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Happy100 zei:

Dank. Ik weet nog dat ik de eerste keer (onder spier) uit de narcose kwam en mijn armen amper kon optillen. De tweede keer, boven de spier, kon ik mijn armen wel bewegen maar had ik alsnog het gevoel dat er een vrachtwagen over me heen gereden was. Het zal jou dan nu qua pijn wel tegengevallen zijn t.o.v. de eerste keer als het nu dual plane is.  Ik doe alleen kantoorwerkzaamheden maar ik kan me herinneren dat ik de eerste paar weken thuis echt niet veel kon. Behalve de pijn van de eerste 2? weken vooral dat ik heel snel moe was en een beetje wazig in mijn hoofd. Ik heb beide keren me keurig aan 6 weken niet (zwaar) tillen, en niet autorijden gehouden en 6 weken lang  dag en nacht die sportbh gedragen. Ik wil zeker 3 weken vrij nemen, en hopelijk kan ik daarna een weekje thuis beginnen met wat werken achter de computer.


Fijn 3 weken is inderdaad een mooie tijd om te herstellen!
Kon helaas niet meer dan 2 weken vrij krijgen maar werk maar 3 dagen op kantoor dus dit moet te doen zijn.

 

Ik vind het verschil inderdaad groot heb bij mijn eerste bv ook een liposuctie laten doen aan mijn heupen maar dat was allemaal minder pijnlijk. Denk wel dat de pijn die ik nu nog heb el vergelijkbaar is met toen. Ach het is net als een bevalling pijn vergeet je gewoon ook snel?

Ben heel benieuwd hoe alles bij jou gaat verlopen! En naar het resultaat!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Happy100 zei:

o, maar 2 weken niet autorijden? dat valt mee. Ik weet alleen dat ik het schakelen en fileparkeren echt lastig vond in het begin. Ik denk dat ik 3 weken echt vrij neem en daarna vanuit huis ga opstarten. Ik voelde me de vorige keer nog best lang duf en snel moe. Ook omdat je s nachts niet echt goed slaapt, zo lang op je rug. Weet nog niet wat ik tegen mijn opdrachtgever ga zeggen.... vrijwel niemand in mijn omgeving weet dat ik dit heb laten doen. En ik heb ook geen zin om het aan de grote klok te hangen... Dus jij hebt nu ook meer vulling boven als je eerst anatomisch had? Omdat ik ronde medium profile heb en dus een niet geheel gevulde prothese, valt hij ook als een druppel. Nu ik full krijg ben ik wel benieuwd hoe dat eruit gaat zien, maar ik wil graag meer decollete. 

Ik had helemaal niks van vulling bovenin..had me laten ompraten naar anatomisch...altijd spijt van gehad...ik heb nu eindelijk meer decollete, dat was ook wat ik graag wilde ja. Ik ben heel blij met de full ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, wat leuk dat je ook door vd pot geopereerd gaat worden. Ik mag maandag 3 maart en krijg ook 550cc voor de spier. Ik kom nu van 85b. Wordt mijn 1e keer en heb mild tubulaire borsten. Bij mij werd ook gezegd dat ik in 2e week wel vanuit huis wat kan werken. Dus plan is nu na 1,5 week weer wat te gaan doen. Je speurwerk is vast niet voor niets geweest, zie ook hele mooie resultaten van wissels voorbij komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Eviboobs zei:

@Happy100

 

Leuk en spannend! Komt vast goed bij Wouter van der Pot. 

 

Ik krijg binnenkort ook de motiva ergonomix 550 full, maar dan dual plane, bij Van Selms. Ik heb nu 350 eurosilicone dual plane. ?

Ook in afwachting dus! En jij krijgt ook een wissel van 350 naar 550 cc. Ook al wil ik ze wel wat groter dan nu, ik durfde toch niet van 350 cc naar 725 cc, maar verwacht dat het verschil van 200 cc wel degelijk verschil gaat maken. Bij mijn eerste wissel was het 130 cc erbij en dat was al een mooi verschil. Van Selms is ook heel ervaren, zijn naam zag ik 17 jaar gelden al vaak voorbij komen op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Hi, wat leuk dat je ook door vd pot geopereerd gaat worden. Ik mag maandag 3 maart en krijg ook 550cc voor de spier. Ik kom nu van 85b. Wordt mijn 1e keer en heb mild tubulaire borsten. Bij mij werd ook gezegd dat ik in 2e week wel vanuit huis wat kan werken. Dus plan is nu na 1,5 week weer wat te gaan doen. Je speurwerk is vast niet voor niets geweest, zie ook hele mooie resultaten van wissels voorbij komen. 

hi, jij dus ook bij van der Pot? Leuk!  Jij dus ruim een week eerder dan ik, ben heel benieuwd! In Haarlem of Beverwijk? Ik in Beverwijk, maar maakt mij niets uit, evengoed 1,5 uur rijden maar ik wilde perse bij hem. En je blijft standaard een nachtje in het ziekenhuis na de operatie. Is niet echt bevorderlijk voor je nachtrust, zo'n ziekenhuis maar voor het thuisfront toch wel een veilig idee. Ik heb het met hem niet gehad over hersteltijd (denk alleen aan mijn vorige keren hoe het herstel verliep, maar verschilt uiteraard ook per persoon). Ik hoop dat ik na de eerste dagen PO ook snel weer wat kan gaan werken. Ik denk dat als je nu 85b hebt van jezelf,  ze met 550 cc prachtig worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook in Beverwijk, is slechts 15 minuten rijden. Haarlem 10 minuutjes langer, dus ik heb echt een thuiswedstrijd ?.  Ik vind het wel een fijn idee om een nachtje te blijven, al is het de vraag hoeveel nachtrust je krijgt in ziekenhuis inderdaad. Maar ben een redelijk makkelijke slaper. Maar zal oordopjes op de lijst zetten.

 

Ja heel nieuwsgierig naar het formaat. Volgens de arts kon ik ook prima de 625cc hebben, maar durf het toch niet aan ook gezien ik toch wel wat last nek heb regelmatig. 

 

Ja en ieder herstel is weer anders. Vriendin van mij had donderdag 16 januari wissel en ging maandag de 20e weer rustig aan het werk. Ik ga het wel zien. Heb dit op werk zo doorgegeven, maar als het langer moet zijn dan doe ik dat. Maar wil liefst 2 weken niet gaan auto rijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

Ben benieuwd. Lees veel wisselende adviezen over rust na de ingreep en zo. 
het is ook best moeilijk een meegroei implantaat te kiezen. Als je 20 bent heb je andere borsten dan als je 40 bent maar je implantaten blijven hetzelfde. 

Voldoende rust nemen vind ik zelf heel belangrijk. Per slot van rekening wil je jaren lol hebben van deze ingreep en jezelf niet kunnen verwijten dat je doktersadvies niet hebt opgevolgd. Je voelt zelf het beste hoe het gaat, de een herstelt nu eenmaal veel sneller dan de ander, ligt ook aan je conditie en leeftijd. Bij mijn eerste BV was ik echt een sprietje met 65 AA, woog ik 50 kg en kreeg 220 cc. Ik kreeg ze onder de spier. Bij de 2e BV woog ik 58 kg en kreeg ik 350 cc, deze keer kon het op de spier (vind ik persoonlijk fijner aanvoelen) Nu weer 17 jaar verder weeg ik 65 kg. Bij mijn 2e BV zei de PC  destijds dat de protheses levenslang mee konden maar het lijkt me toch beter om ze te wisselen. Van der Pot zei ook dat het beter is om te wisselen na 10-15 jaar. En hij vond dat ze nu ook wel wat groter konden in verhouding tot de rest van mijn lichaam (1.68 m/ 65 kg). Dus @Spookbewoning12 het klopt helemaal dat je lichaam in de loop van de jaren verandert dus daarom eens in de zoveel tijd een andere prothesemaat kan hebben ( maar niets moet natuurlijk ☺️) Maar je kiest natuurlijk je implantaat op de huidige situatie. En als je lichaam niet te veel verandert dan kun je daar met een beetje geluk gauw 15 jaar plezier van hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten Hij heeft jou dus de keuze gegeven 550 full of 625? Of het heeft misschien met de breedte te maken? Bij mij in het schema is de stap na 550 Full de 725 Corse en die vond ik toch wel groot/bol. Ik heb breedte 13/13,5 cm. Maar ach, het hangt ook af van hoe je eigen borst verder is. Bij sommige vrouwen vind ik bijvoorbeeld 800 cc ook heel mooi.

625 had ik misschien nog wel aangedurfd maar die keuze kreeg ik niet. Het is hier het bekende dilemma op dit forum, bijna iedereen wil niet te groot, maar ook niet te klein. De grootte went ook snel vind ik. Maar jouw vriendin ging na 4 dagen al weer naar t werk? Pfff, wat een bikkel. Net als vrouwen die zijn bevallen en de dag erna alweer buiten lopen, sommigen kunnen dat ? Nee, 2 weken niet autorijden lijkt me wel het minimale

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb 14,5 cm borstbreedte. In 1e instantie de 625cc uitgekozen, maar na 2e passessie toch voor 550 gegaan. Ik, mijn partner en de assistente vonden toch de 625 te groot. Bij mij is het ook voornamelijk dat de huidige, puntvormige vorm van mijn borsten me stoort. Dus gewoon een mooie ronde borst zou ik al meer dan blij mee zijn. Bij de 625 was de inschatting dat het op een g cup zou komen, slik.

Maar de 625 klinkt met jouw breedte niet heel logisch dan. Te breed is ook niet mooi, dan dus de keuze in naar voren, dus evt de corse. Ik twijfelde nog even over de demi, maar sta nu 100% achter mijn keuze voor de 550. Je hebt toch geen garantie hoe het eruit komt te zien, elke voorsituatie is anders. Mijn borstplooi gaat verlaagd worden en het klierweefsel herverdeeld. Ik heb alle vertrouwen in de arts en heb heel veel zin in de operatie. Nog 5 weken te gaan.

 

en ja ik vond het niet verstandig. Onderhuids is het toch een flinke wond, ondanks dat het een wissel was. Er was nu ook aardig wat kapsel bij haar verwijderd. Beter iets te rustig aan in de beginweken lijkt me

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Happy100 zei:

Ook in afwachting dus! En jij krijgt ook een wissel van 350 naar 550 cc. Ook al wil ik ze wel wat groter dan nu, ik durfde toch niet van 350 cc naar 725 cc, maar verwacht dat het verschil van 200 cc wel degelijk verschil gaat maken. Bij mijn eerste wissel was het 130 cc erbij en dat was al een mooi verschil. Van Selms is ook heel ervaren, zijn naam zag ik 17 jaar gelden al vaak voorbij komen op dit forum.

Ja ik wil ook wat groter. Bij mij oogt 350 echt niet zo vol. Ben ook vrij lang, en dun. Plus twee zwangerschappen, borstvoeding...  Volgens Van Selms kan ik dit makkelijk hebben. Mijn borstbreedte is 14 cm. Dus 550 (13,5 breedte) geeft hopelijk een mooier decolleté. Dat mis ik nu een beetje. Verder heb ik ze 10 jaar, dus ook uit voorzorg vervangen. 

 

Ik denk dat jouw borstbreedte net niet genoeg was voor de 625 cc, vandaar de optie 725 corse. Maar snap dat je dat als teveel zou kunnen zien. Is wel veel projectie. 

 

Krijg je ronde protheses of ergonomix?

 

Maar met 200 cc meer verwacht ik ook wel een mooie vergroting. Volle cup meer?

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi @Eviboobs, Ik krijg (weer) ronde protheses. Omdat mijn borstbreedte 13-13,5 cm is, kan ik bij deze ronde protheses na 550 cc Full alleen maar door naar 725 Corse, dus nog meer projectie, tenminste dat begreep ik van Van der Pot.  Aan de ene kant wil ik ze echt wel groter maar dat zou een verdubbeling van mijn huidige prothese (350 cc medium profile) betekenen. Dat durf ik toch niet aan. 550 cc en dan full (i.p.v. demi/medium profile zoals ik nu heb) zou toch al een behoorlijk verschil moeten zijn. Dat is ook jouw idee/verwachting lees ik. En ja, meer decolleté ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Happy100 zei:

hi @Eviboobs, Ik krijg (weer) ronde protheses. Omdat mijn borstbreedte 13-13,5 cm is, kan ik bij deze ronde protheses na 550 cc Full alleen maar door naar 725 Corse, dus nog meer projectie, tenminste dat begreep ik van Van der Pot.  Aan de ene kant wil ik ze echt wel groter maar dat zou een verdubbeling van mijn huidige prothese (350 cc medium profile) betekenen. Dat durf ik toch niet aan. 550 cc en dan full (i.p.v. demi/medium profile zoals ik nu heb) zou toch al een behoorlijk verschil moeten zijn. Dat is ook jouw idee/verwachting lees ik. En ja, meer decolleté ?

 

Haha idd daar gaan we voor, meer decolleté ?.

Maar snap wel dat je stap naar 725 niet durft. Ik keek net nog even naar de projectie (blijft interessante materie) en die is bij de corse 725 al 6.9 cm. De full 550 heeft 5.5 cm. Dat is een behoorlijk verschil. En bij jou ook nog voor de spier, komt vast goed met 550 full.

Ik heb nu een projectie van 4 cm, medium profile. En loop in veel kleding nog steeds met een pushup Bh. Dus die 1,5 cm meer projectie is welkom!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Het verrast me telkens om te lezen dat jullie alweer zo snel aan het werk gaan/gingen. Ik ga binnenkort voor mijn 2e wissel (weer op de spier) maar ik kan mij nog herinneren van de 1e 2 keren dat ik toch wel veel last had van vermoeidheid en pijn(tjes) en dat ik toch wel weken nodig had om weer voldoende fit te zijn om naar kantoor te gaan. En ik vond de eerste keer autorijden na een week of 4-5 ook best nog ff wennen. Ik hoop natuurlijk dat ik ook na 2 weken weer aan het werk kan en naar klanten kan rijden (heb een eigen bedrijf en niet werken is geen geld). Is er niemand van jullie die wat langer de tijd nodig had om bij te komen? dus niet vanwege complicaties maar gewoon, omdat het toch allemaal wat tegenviel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Happy100 zei:

Het verrast me telkens om te lezen dat jullie alweer zo snel aan het werk gaan/gingen. Ik ga binnenkort voor mijn 2e wissel (weer op de spier) maar ik kan mij nog herinneren van de 1e 2 keren dat ik toch wel veel last had van vermoeidheid en pijn(tjes) en dat ik toch wel weken nodig had om weer voldoende fit te zijn om naar kantoor te gaan. En ik vond de eerste keer autorijden na een week of 4-5 ook best nog ff wennen. Ik hoop natuurlijk dat ik ook na 2 weken weer aan het werk kan en naar klanten kan rijden (heb een eigen bedrijf en niet werken is geen geld). Is er niemand van jullie die wat langer de tijd nodig had om bij te komen? dus niet vanwege complicaties maar gewoon, omdat het toch allemaal wat tegenviel? 

Ben het helemaal met je eens.. Ik werkte niet op het moment van mijn bv, maar heb echt wel een tijdje nodig gehad om te herstellen en wilde ook niks forceren.. 
De meesten zullen weer aan het werk gaan als het moet, verplichtingen die je toch naar je werkgever hebt, maar bij veel meiden gaat die eerste week echt wel moeizaam hoor.. Alleen, die meiden die schrijven dat niet altijd hier. Die krijg ik wel vaak in pb met vragen of het wel 'normaal' is ? 
Auto rijden, zware deuren, laptoptassen, en je algemene lichamelijke gesteldheid. Het is een échte operatie he, daar hoort nou eenmaal een écht herstel bij. Dus heel goed dat jij je rust kunt nemen. Ik heb dezelfde instelling als jij. 

Ik zal bij een wissel altijd voldoende tijd nemen om goed te herstellen. Herstellen doe je maar 1 keer, daarna heb je jaaaaaaaaaaaaren plezier ervan ?

 

Ik voeg je ff toe aan de club. Lees je even mijn eerste post in het bestaande topic daar?

En ik pas je topictitel even aan. Dan kun je hier al je updates blijven posten en heb je alles handig bij elkaar staan ?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Happy100

ook al is het je 3e keer, toch weer spannend voor je! Gaat opschieten nu. 
Ik zie altijd fantastische resultaten van Wouter van der Pot, dus denk dat het helemaal goed gaat komen ?

 

Ik vind het grappig dat je begint over het herstel.  Ik ervaar namelijk helemaal hetzelfde. Ik heb heel bewust 3 weken vrij genomen en 2 weken lang volledige zorg geregeld (3 Jonge kindjes thuis)  
dus wanneer mijn man de deur uit gaat komt m’n moeder hier om voor de kinderen te zorgen. Zodat ik ook echt niet in de verleiding kom iets te gaan doen. 
Buiten dat ik dit geregeld heb, had ik natuurlijk wel gehoopt dat ik na een aantal dagen weer even naar beneden kon. Maar ik heb echt een volle week alléén maar in bed gelegen!! Ik had geen pijn omdat ik goed m’n medicatie slikte, maar ik lag er gewoon helemaal vanaf, en kon totaal niks. Was heel snel dizzy. En als ik alleen al gedoucht had helemaal bekaf. 

Pas na een week kon ik dus even m’n bed uit, naar lag er dan snel weer in. Nu inmiddels 2 weken PO, en begin nu weer echt wat meer energie te krijgen, Ga elke dag lekker naar buiten stukje lopen, en bewust niet meer rusten overdag. 
Ook ik ben verbaast hoe goed sommige zich al weer voelen na de operatie, en dacht ook stel ik me dan zo aan?! Maar elke operatie en herstel is natuurlijk weer anders. 
ik wens je alvast veel succes! Ik ben benieuwd naar je resultaat straks, ik ga je volgen. Heb je ook een album?

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-2-2020 om 08:07, Lady.D zei:

Hey @Happy100

ook al is het je 3e keer, toch weer spannend voor je! Gaat opschieten nu. 
Ik zie altijd fantastische resultaten van Wouter van der Pot, dus denk dat het helemaal goed gaat komen ?

 

Ik vind het grappig dat je begint over het herstel.  Ik ervaar namelijk helemaal hetzelfde. Ik heb heel bewust 3 weken vrij genomen en 2 weken lang volledige zorg geregeld (3 Jonge kindjes thuis)  
dus wanneer mijn man de deur uit gaat komt m’n moeder hier om voor de kinderen te zorgen. Zodat ik ook echt niet in de verleiding kom iets te gaan doen. 
Buiten dat ik dit geregeld heb, had ik natuurlijk wel gehoopt dat ik na een aantal dagen weer even naar beneden kon. Maar ik heb echt een volle week alléén maar in bed gelegen!! Ik had geen pijn omdat ik goed m’n medicatie slikte, maar ik lag er gewoon helemaal vanaf, en kon totaal niks. Was heel snel dizzy. En als ik alleen al gedoucht had helemaal bekaf. 

Pas na een week kon ik dus even m’n bed uit, naar lag er dan snel weer in. Nu inmiddels 2 weken PO, en begin nu weer echt wat meer energie te krijgen, Ga elke dag lekker naar buiten stukje lopen, en bewust niet meer rusten overdag. 
Ook ik ben verbaast hoe goed sommige zich al weer voelen na de operatie, en dacht ook stel ik me dan zo aan?! Maar elke operatie en herstel is natuurlijk weer anders. 
ik wens je alvast veel succes! Ik ben benieuwd naar je resultaat straks, ik ga je volgen. Heb je ook een album?

liefs!

Hoi @LadyD herken ik helemaal! Ik voelde me ook heel lang dizzy en had moeite om me goed te concentreren. Ik heb nog geen album, zal binnenkort een album met een foto van 'voor' plaatsen, want 'na' is pas over 2 weken -) Hoe gaat het nu met je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

zo, ik heb mijn zenuwen nog redelijk onder controle ?maar donderdag is het zover en krijg ik een wissel. Ik heb een album aangemaakt met een paar foto's van mijn huidige, dus 'voor' situatie. Daarop zie je bij mijn linkerborst een plooi. Deze was in eerste instantie klein (geen idee waar die vandaan kwam..) maar is in de loop van de jaren erger geworden en daar stoor ik mij behoorlijk aan. Daar zal dus tijdens de wissel meteen iets aan worden gedaan. En ik ga van 350 cc medium profile naar een 550 Motiva full, dus hoop op wat meer decolleté ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.