Ga naar inhoud

binnenkort wissel van 350 cc ronde McGhan naar 550 cc Motiva full


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Ld1234 zei:

Paracetamol is eigenlijk ook gewoon het beste. Ik ben na 1 dag gestopt met tramadol. Werd super suf ervan en ik raakt verstopt van opiaten.

Je hebt de ergste dag bijna erop zitten. Tenminste de dag na de operatie is in mijn belevenis toch de ergste. Ik ben echt heel benieuwd naar je resultaat!?

o ja, ik hoop het echt, zie ook wel op tegen de nacht nu omdat ik voor geen meter lig in mijn bed. En heb ooit wel eens de nodige tramadol geslikt bij een kaakontsteking, nou het middel was net zo erg als de kwaal, inderdaad superduf en ik ging er van overgeven. Ja ik ben ook heel benieuwd naar het resultaat, morgenochtend ga ik mezelf eens uitgebreid bestuderen in de spiegel en zal ik een foto plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je plooi weg is!! 
Slapen is even wennen maar ook dat komt goed. Ik legde mijn voedings kussen onder mijn hoofdkussen en dan een kussen onder mijn knieholtes zodat ik minder rug pijn kreeg. Had voor de afwisseling een extra groot kussen naast mijn bed en als ik wat hoger wilde wisselde ik deze met de Voedingskussen.  
Maar vervelend dat je zo’n last hebt van alle andere pijnstillers. Heb wel wat langer medicatie gebruikt omdat ik toch wel last had. Maar gewoon nu even goed op tijd je pcm in nemen om wat pijn te voorkomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Happy100 zei:

haha, een boob trone, ziet er goed uit. Ik denk dat ik straks een opgerolde yogamat aan mijn voeteneind leg met nog een kussen ervoor en mijn dekbed heel strak onder het matras stop.. maar je er echt tegen afzetten werkt waarschijnlijk niet echt ?

@Veerveertje kan je echt zo slapen? Zo hoog moet wel lachten om je paaseitjes liggen klaar om allemaal op gegeten te worden zo te zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Happy100 zei:

o ja, ik hoop het echt, zie ook wel op tegen de nacht nu omdat ik voor geen meter lig in mijn bed. En heb ooit wel eens de nodige tramadol geslikt bij een kaakontsteking, nou het middel was net zo erg als de kwaal, inderdaad superduf en ik ging er van overgeven. Ja ik ben ook heel benieuwd naar het resultaat, morgenochtend ga ik mezelf eens uitgebreid bestuderen in de spiegel en zal ik een foto plaatsen!

Ja overgeven moet je niet hebben...lijkt me echt geen pretje nu. Ik heb de griep gehad tijdens herstel...en daarna urenlange hoestaanvallen. Dag erna toch maar codeine gehaald en daardoor hield het hoesten gelukkig op.

Slapen is inderdaad de eerste dagen echt een hel..vooral als je geen rugslaper bent, maar ook dat went na een tijdje gelukkig?.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, bent001 zei:

@Veerveertje kan je echt zo slapen? Zo hoog moet wel lachten om je paaseitjes liggen klaar om allemaal op gegeten te worden zo te zien?


Hahaha nee dit is dus de “zit-stand”. In de ligstand gaat er 1 kussen onderweg, en gebruik ik die kleine witte om met m’n wang op te kunnen leunen. ?

 

Ja, m’n bed is een verzamelplaats van benodigdheden, inclusief snaaierij hoor ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je lekker thuis bent. En ja is best druk in een ziekenhuis he. Ik.

 had op een gegeven moment lekker de deur dicht. Dat scheelde heel erg veel.

Ik zou ook iets onder je matras (badlaken ofzo) doen bij je voeten. Maakt je rug een net iets lekkerdere knak en zak je wat minder naar onder. Hopelijk kun je vannacht een beetje lekkere houding vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Veerveertje zei:


Hahaha nee dit is dus de “zit-stand”. In de ligstand gaat er 1 kussen onderweg, en gebruik ik die kleine witte om met m’n wang op te kunnen leunen. ?

 

Ja, m’n bed is een verzamelplaats van benodigdheden, inclusief snaaierij hoor ??

Hahhaha geweldig!! En dan steeds eentje minder zeker! Hahhaa lekker hoor je hebt helemaal gelijk! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Lekker bezig hoor

 

23 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Goed dat je lekker thuis bent. En ja is best druk in een ziekenhuis he. Ik.

 had op een gegeven moment lekker de deur dicht. Dat scheelde heel erg veel.

Ik zou ook iets onder je matras (badlaken ofzo) doen bij je voeten. Maakt je rug een net iets lekkerdere knak en zak je wat minder naar onder. Hopelijk kun je vannacht een beetje lekkere houding vinden

o ja dat ga ik proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ld1234 zei:

Ja overgeven moet je niet hebben...lijkt me echt geen pretje nu. Ik heb de griep gehad tijdens herstel...en daarna urenlange hoestaanvallen. Dag erna toch maar codeine gehaald en daardoor hield het hoesten gelukkig op.

Slapen is inderdaad de eerste dagen echt een hel..vooral als je geen rugslaper bent, maar ook dat went na een tijdje gelukkig?.

 

o vreselijk. Ik verslikte me en dat hoesten doet echt zeer. Lachen ook trouwens maar is minder erg ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, bent001 zei:

Hahhaha geweldig!! En dan steeds eentje minder zeker! Hahhaa lekker hoor je hebt helemaal gelijk! 
 


Ik moest toch al wat aankomen van mezelf, dit is de perfecte gelegenheid om dat waar te maken: geen moer verbranden, en wel de hele dag vreetlust hebben, top ???‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Veerveertje zei:


Ik moest toch al wat aankomen van mezelf, dit is de perfecte gelegenheid om dat waar te maken: geen moer verbranden, en wel de hele dag vreetlust hebben, top ???‍♀️


Hahhaa kijk mooie toevoeging even wat kilo’s eraan vreten lekker hoor!

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Veerveertje zei:


Ik moest toch al wat aankomen van mezelf, dit is de perfecte gelegenheid om dat waar te maken: geen moer verbranden, en wel de hele dag vreetlust hebben, top ???‍♀️

Mocht je nog wat vet willen ik heb ook nog wel wat in de aanbieding??

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren om 23.00 uur voor het eerst 2 druppels wietolie (gekregen van iemand die het zelf maakt, dus mediwiet) genomen, snel in slaap gevallen en toen een soort van bewusteloos geweest tot 6.00 uur, toen werd ik voor het eerst een beetje wakker en vervolgens mijn roes uitgeslapen tot 7.45 uur, heerlijk geslapen dus en geen pijn gehad ? Of het echt de wietolie was of een combinatie van slaaptekort, restanten narcose en wietolie, geen idee. Maar vanavond neem ik het weer hoor! Ik had een heel fort gebouwd in mijn bed met veel kussens achter mij, naast mij en aan mijn voeteneind. Zojuist mijn borsten eens goed bekeken en de plooi is volgens mij echt weg, doordat ik nog onder de zwarte stift zit is het op de foto wat moeilijk te zien. Sowieso vind ik het maken van een foto om e.e.a. goed weer te geven best moeilijk want het is maar net vanuit welke hoek de foto genomen wordt hoe groot ze lijken. Ze zijn in ieder geval groter want er zit per borst 200 cc meer in dan de vorige keer. Borsten voelen en zien er gespannen uit maar verder geen pijn, alleen gevoelig bij hoesten en lachen, en ik heb al heerlijk gelachen met al die filmpjes van Fred van Leer over de run op wc papier. Ik ga zo ff een foto plaatsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Happy100 zei:

gisteren om 23.00 uur voor het eerst 2 druppels wietolie (gekregen van iemand die het zelf maakt, dus mediwiet) genomen, snel in slaap gevallen en toen een soort van bewusteloos geweest tot 6.00 uur, toen werd ik voor het eerst een beetje wakker en vervolgens mijn roes uitgeslapen tot 7.45 uur, heerlijk geslapen dus en geen pijn gehad ? Of het echt de wietolie was of een combinatie van slaaptekort, restanten narcose en wietolie, geen idee. Maar vanavond neem ik het weer hoor! Ik had een heel fort gebouwd in mijn bed met veel kussens achter mij, naast mij en aan mijn voeteneind. Zojuist mijn borsten eens goed bekeken en de plooi is volgens mij echt weg, doordat ik nog onder de zwarte stift zit is het op de foto wat moeilijk te zien. Sowieso vind ik het maken van een foto om e.e.a. goed weer te geven best moeilijk want het is maar net vanuit welke hoek de foto genomen wordt hoe groot ze lijken. Ze zijn in ieder geval groter want er zit per borst 200 cc meer in dan de vorige keer. Borsten voelen en zien er gespannen uit maar verder geen pijn, alleen gevoelig bij hoesten en lachen, en ik heb al heerlijk gelachen met al die filmpjes van Fred van Leer over de run op wc papier. Ik ga zo ff een foto plaatsen. 


Hahahaha lekker hoor. Sinds ik gestopt ben met tramadol, rook ik ‘s avonds ook lekker een half jointje weg zodat ik lekker in kan slapen. 
En wat fijn dat het lijkt dat de plooi weg is! Woehoe! Benieuwd naar je foto ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.