Ga naar inhoud

binnenkort wissel van 350 cc ronde McGhan naar 550 cc Motiva full


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Ld1234 zei:

Helemaal waar. Mij is het ook deze keer weer 100% meegevallen en dat zelfs met hechten aan ribweefsel. Komt helemaal goed!?

aha, dat heb jij dus ook gehad. Mijn arts zei dat hij die plooi bij mijn linkerborst (zeer waarschijnlijk) ook gaat hechten aan mijn ribweefsel. in ieder geval goed om te horen dat het jou in een soortgelijke situatie is meegevallen, dat geeft mij weer moed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn tijd. Hoef me morgen pas om 12 uur te melden en zal aan het begin v d middag worden geopereerd. Mij was eerder verteld dat altijd tussen 7 en 12 uur s ochtends werd geopereerd dus ben lichtelijk teleurgesteld over het late tijdstip. Maar ivm de oplopende wachtlijsten is er besloten om ook in de middagen te opereren. Dat wordt een lange ochtend zonder eten en drinken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier even een kleine update, ik heb vandaag de 550 cc motiva full op de spier gekregen bij dr Wouter van der Pot. Direct na de operatie wel even flink pijn maar dat werd snel verholpen door extra pijnstilling in mijn infuus. Ik heb gelukkig geen drains. De wissel heeft ongeveer 45 min geduurd. Na een uurtje mocht ik terug naar mijn ( tweepersoons) kamer. Kreeg toen last van misselijkheid en heb beetje gebraakt. Uiteindelijk smelttabletje tegen misselijkheid gekregen, wat wel wat hielp. De dokter kwam nog even en vertelde dat alles goed was gegaan, de plooi was vorige keer was waarschijnlijk ontstaan doordat de pocket niet helemaal goed losgemaakt was. Dat heeft hij nu wel gedaan en moet 3 maanden de tijd krijgen. Als het dan niet weg is dan maakt hij er alsnog een sneetje in om het te herstellen. ( hoe en wat weet ik niet precies). Veel hazeslaapjes gedaan en nog steeds wel. Echt nog heel duf. Pijn is nu goed te doen. Heb nog niet echt naar mijn borsten gekeken, dat komt nog wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Veerveertje zei:

Fijn dat je ze hebt!!!!! Succes met je herstel, hoop dat je eerste nachtje een beetje zal meevallen! ❤️

dank je wel, eerste nachtje redelijk door gekomen, veel korte dutjes gedaan maar vanaf 5 uur kon ik niet meer slapen, zo n ziekenhuis geeft ook  s nachts iets meer rumoer op de gang dan thuis ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, bent001 zei:

Wat fijn je hebt ze!’ Hoop dat je je vandaag wat beter voelt! Benieuwd naar je resultaat. Had je trouwens altijd al die plooi? Of is die later pas zichtbaar geworden?

die plooi kreeg ik bij mijn 2e BV. in eerste instantie was ie heel klein maar in de loop van de jaren, als je borst zich meer gaat vormen en iets meer gaat hangen, werd ie erger. Dokter zei gisteren dat volgens hem de arts van de vorige BV de pocket niet overal goed had losgemaakt waardoor die plooi er zat. Dus die plooi is losgemaakt en hij verwacht dat de prothese het nu goed opvult. Mocht dat over een maand of 3 niet weg zijn dan herstelt hij het als nog, met een hechtinkje waarbij het litteken dan in mijn borstplooi valt. Ik heb mijn borsten nog amper gezien maar volgens mij is het weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo, ben weer thuis. De autorit ging wel maar ik moest buiten een stukje lopen en dat viel me vies tegen. De pijn is redelijk onder controle, slik alleen nog paracetamol want ik word van de rest jammer genoeg misselijk. Ik voel me redelijk maar het is toch wel een combinatie van enige pijn, ongemak en veel vermoeidheid. Maar daar was ik wel op ingesteld. Vanmorgen tijdens de artsenronde ging de bh voor het eerst even open, dokter was tevreden, weinig bloeduitstorting en extra zwelling zei hij. zelf kon ik meekijken met de spiegel. Heb het idee dat die plooi wel weg is. Ze lijken ook mooi symmetrisch, ik ben er al heel blij mee! Eenmaal thuis heb ik nog niet de behoefte gehad om opnieuw mijn bh open te doen, het voelt beter om ze nog even ingepakt te houden ? Als ik overeind kom voel ik ze gewoon naar voren komen haha. Hebben jullie nog tips hoe je lekker kan liggen in bed? Ik heb nu een groot kussen tegen de achterwand van mijn bed, met daarvoor een voedingskussen en een gewoon kussen, dat ligt op zich wel aardig maar ik zak telkens naar onder terwijl ik graag half zittend wil blijven. Ik mis steun aan mijn voeteneind (want er zit geen voeteneind...) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Happy100 zei:

zo, ben weer thuis. De autorit ging wel maar ik moest buiten een stukje lopen en dat viel me vies tegen. De pijn is redelijk onder controle, slik alleen nog paracetamol want ik word van de rest jammer genoeg misselijk. Ik voel me redelijk maar het is toch wel een combinatie van enige pijn, ongemak en veel vermoeidheid. Maar daar was ik wel op ingesteld. Vanmorgen tijdens de artsenronde ging de bh voor het eerst even open, dokter was tevreden, weinig bloeduitstorting en extra zwelling zei hij. zelf kon ik meekijken met de spiegel. Heb het idee dat die plooi wel weg is. Ze lijken ook mooi symmetrisch, ik ben er al heel blij mee! Eenmaal thuis heb ik nog niet de behoefte gehad om opnieuw mijn bh open te doen, het voelt beter om ze nog even ingepakt te houden ? Als ik overeind kom voel ik ze gewoon naar voren komen haha. Hebben jullie nog tips hoe je lekker kan liggen in bed? Ik heb nu een groot kussen tegen de achterwand van mijn bed, met daarvoor een voedingskussen en een gewoon kussen, dat ligt op zich wel aardig maar ik zak telkens naar onder terwijl ik graag half zittend wil blijven. Ik mis steun aan mijn voeteneind (want er zit geen voeteneind...) 


Geen idee of je er wat aan hebt, deze verschuift ook steeds van “zitstand” naar “ligstand”, maar dit is mijn Boob Throne:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Ld1234 zei:

Nice je hebt ze!! En geen drains??

Rust maar lekker uit! Hoop dat de pijn te doen blijft.

 

Liefs,

LD

ja, was zo blij dat ik geen drains had! de pijn is wel uit te houden, doe het op alleen paracetamol omdat ik misselijk word van oxycodon, tramadol, naproxen etc, dus dat is wel jammer. Heb wel naproxen meegekregen met maagbeschermer erbij maar niks tegen misselijkheid. Gek eigenlijk maar heb het ook niet gevraagd. Toch nog niet helemaal helder in mijn hoofd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paracetamol is eigenlijk ook gewoon het beste. Ik ben na 1 dag gestopt met tramadol. Werd super suf ervan en ik raakt verstopt van opiaten.

Je hebt de ergste dag bijna erop zitten. Tenminste de dag na de operatie is in mijn belevenis toch de ergste. Ik ben echt heel benieuwd naar je resultaat!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Veerveertje zei:


Geen idee of je er wat aan hebt, deze verschuift ook steeds van “zitstand” naar “ligstand”, maar dit is mijn Boob Throne:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

haha, een boob trone, ziet er goed uit. Ik denk dat ik straks een opgerolde yogamat aan mijn voeteneind leg met nog een kussen ervoor en mijn dekbed heel strak onder het matras stop.. maar je er echt tegen afzetten werkt waarschijnlijk niet echt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.