Ga naar inhoud

binnenkort wissel van 350 cc ronde McGhan naar 550 cc Motiva full


Aanbevolen berichten

ja ik moet nog wel werken maar ik stop woensdag op tijd. En woensdag hoor ik ook hoe laat ik er moet zijn. Ik moet nog wel een eindje rijden namelijk dus als het heel vroeg zou zijn dan boek ik de avond van te voren een hotel in de buurt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Ld1234 zei:

Spannend! Je bent bijna aan de beurt! Je bent sowieso in goede handen! Zie zoveel mooie resultaten van deze pc. Zou ik al mogen meekijken in je album?

 

Liefs,

LD

tuurlijk, ik probeer jullie toe te voegen maar kan niet meer vinden hoe dat moet??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Robijntje02 zei:

@Happy100 spannend; nog eventjes wachten dan voor jou!

Op welke datum precies word je geopereerd?

En krijg je de ergonomix of de round van Motiva?

Of werkt Van der Pot niet met Round en werkt hij standaard / alleen met de Ergonomix? 

Succes met aftellen en met de aankomende operatie! 

ik word overmorgen geopereerd, 12 maart. ik weet niet of het de round of de ergonomix is. Ik weet alleen dat het de 550 cc full is. ik heb nu McGhan 350 cc medium profile en wil iets meer decollete, dus hij stelde de 550 cc full voor. Ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, pambbg zei:

@Happy100 mag ik in je album kijken? Ik hoop ook binnenkort voor een wissel bij Wouter vd Pot te gaan.. helaas pas in oktober ?

dus nog lang wachten voor je.. Ik heb gebeld in oktober, kon in januari op consult en dan nu aan de beurt. Dat vond ik eigenlijk al best lang. Ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Happy100 zei:

ik word overmorgen geopereerd, 12 maart. ik weet niet of het de round of de ergonomix is. Ik weet alleen dat het de 550 cc full is. ik heb nu McGhan 350 cc medium profile en wil iets meer decollete, dus hij stelde de 550 cc full voor. Ik heb je toegevoegd!

Vd Pot werkt het liefst met de ergonomix (die met een funnel kunnen worden ingebracht), dus tenzij je om ronde hebt gevraagd zal het wsl de ergonomix worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nog even wachten zei:

Vd Pot werkt het liefst met de ergonomix (die met een funnel kunnen worden ingebracht), dus tenzij je om ronde hebt gevraagd zal het wsl de ergonomix worden

oke, dank. Kan me niet herinneren dat ik speciaal om ronde heb gevraagd, heb alleen aangegeven dat ze wel iets groter mochten en meer decollete, toen kwam er gezien mijn borstbreedte (13-13,5) de 550 cc uit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Anca23 zei:

@Happy100 Zou ik ook mogen spieken in je album?

 

Ben heel benieuwd naar hoe 550 zou zijn... zelf heb ik met Best_Boobie contact gehad en zij raad mij niet minder dan 500 aan... dus ben echt heel benieuwd naar de maat groter.

ja hoor, ik voeg je toe. De foto's die nu in mijn album staan zijn van mijn huidige situatie hoor, dus 350 cc medium profile. Pas na mijn operatie donderdag kan ik foto's plaatsen van de 550

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Happy100 zei:

ja hoor, ik voeg je toe. De foto's die nu in mijn album staan zijn van mijn huidige situatie hoor, dus 350 cc medium profile. Pas na mijn operatie donderdag kan ik foto's plaatsen van de 550


Ik had het gelezen... dus volg je nu ook zodat ik niks hoef te missen...

 

Ben je er al klaar voor? of toch nog erg zenuwachtig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ben er wel klaar voor maar ook zenuwachtig ? Ben net in verband met de voorbereiding voor de operatie gebeld door de verpleegkundige van het ziekenhuis en ook door hun apotheek, dat is wel fijn en stelt me al enigszins gerust. Behalve dan dat die verpleegkundige zei dat ik de dag na de operatie (moet 1 nachtje blijven, is standaard bij van der Pot) naar huis kon wanneer de drains niet meer liepen. ik zei dat mijn arts had gezegd dat ik geen drains kreeg, waarop zij zei dat er bij een wissel 9 van de 10 keer wel drains geplaatst werden   ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

Oké dat is wel vaag. Maar ik ga er toch wel vanuit dat de arts doet wat nodig is.  Dus als hij denkt geen drains nodig te hebben dan zal hij die alleen gebruiken als het echt nodig is.  Maar je krijgt boven de spier en hebt al boven de spier,  dus kans groot dat je gewoon geen drains krijgt. 

ja dat hoop ik ook. De vorige twee keer had ik wel drains (zowel onder als boven de spier) en het is niet vreselijk maar het voelt toch wel ff gemeen als ze er uit getrokken worden. Maar goed, nu ga ik van op de spier naar weer op de spier. Maar ik stel me er nu maar op in dat ik drains krijg, dan kan het alleen maar meevallen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Happy100 zei:

ja ik ben er wel klaar voor maar ook zenuwachtig ? Ben net in verband met de voorbereiding voor de operatie gebeld door de verpleegkundige van het ziekenhuis en ook door hun apotheek, dat is wel fijn en stelt me al enigszins gerust. Behalve dan dat die verpleegkundige zei dat ik de dag na de operatie (moet 1 nachtje blijven, is standaard bij van der Pot) naar huis kon wanneer de drains niet meer liepen. ik zei dat mijn arts had gezegd dat ik geen drains kreeg, waarop zij zei dat er bij een wissel 9 van de 10 keer wel drains geplaatst werden   ?

Ik heb bij mijn wissel geen drains gekregen. Ben ik dan die 1 van de 10 geweest?. Had trouwens bij mijn eerste bv ook geen drains gekregen. Vriendin van mij heeft ze wel gehad en zei idd ook dat het een gemene pijn is. Ach ja je hebt het al eens meegemaakt dus dat scheelt dan wel weer denk ik zo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.