Ga naar inhoud

binnenkort wissel van 350 cc ronde McGhan naar 550 cc Motiva full


Aanbevolen berichten

25 minuten geleden, Mooicadeautje zei:

Mag ik ook in jou album kijken. Ik heb maandag een wissel. Twijfel tussen de 550 cc en de 625

ja hoor, ik heb je toegevoegd. het verschil tussen de 550 cc en de 625 zit m in de vorm volgens mij, de 550 cc is de full en de 625 cc de demi, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Nog even wachten zei:

@Happy100 hoe gaat het nu? Wanneer zou jij controle afspraak hebben? 

Ik zou vrijdag de 27 een controle afspraak hebben maar ik kreeg vandaag een sms dat de afspraak is gecanceld.. en dat als er meer bekend is ze contact met me opnemen voor het plannen van een nieuwe afspraak. Tja, vervelend maar ik ben in ieder geval nog heel blij dat mijn operatie doorging.. ik denk dat ik afgelopen donderdagmiddag voorlopig even de laatste was die door van der Pot is geopereerd (althans, voor iets cosmetisch, dus niet spoedeisend of iets dergelijks). Ik vind het nu alleen lastig om mijn operatiewonden te bekijken, ze liggen echt diep in mijn borstplooi en ik vind het eng op mijn borst echt op te tillen, is ook nog heel hard (en deels gevoelloos) dus ik dacht, fijn als er volgende week daar even goed naar gekeken wordt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Happy100 zei:

Ik zou vrijdag de 27 een controle afspraak hebben maar ik kreeg vandaag een sms dat de afspraak is gecanceld.. en dat als er meer bekend is ze contact met me opnemen voor het plannen van een nieuwe afspraak. Tja, vervelend maar ik ben in ieder geval nog heel blij dat mijn operatie doorging.. ik denk dat ik afgelopen donderdagmiddag voorlopig even de laatste was die door van der Pot is geopereerd (althans, voor iets cosmetisch, dus niet spoedeisend of iets dergelijks). Ik vind het nu alleen lastig om mijn operatiewonden te bekijken, ze liggen echt diep in mijn borstplooi en ik vind het eng op mijn borst echt op te tillen, is ook nog heel hard (en deels gevoelloos) dus ik dacht, fijn als er volgende week daar even goed naar gekeken wordt..

Ik heb donderdag een telefonische afspraak. Mijn hechtpleisters zijn er wel al af, dus ik heb foto's gemaakt en die verstuur ik van te voren (ik plaats ze dan in  een google foto album die ik deel).

En je bent nog geen week verder he, dus snap dat het kijken van de wonden lastig is. Ik gebruik wel een spiegeltje om te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik heb donderdag een telefonische afspraak. Mijn hechtpleisters zijn er wel al af, dus ik heb foto's gemaakt en die verstuur ik van te voren (ik plaats ze dan in  een google foto album die ik deel).

En je bent nog geen week verder he, dus snap dat het kijken van de wonden lastig is. Ik gebruik wel een spiegeltje om te kijken.

ja, op dit moment voel ik niet echt de behoefte om mijn borsten op te tillen ? Hopelijk gaat dat binnenkort wat beter. 

Dus jij hebt nu telefonisch, dat zal ik straks ook wel hebben dan, het is wat het is.. Op dit moment ben ik heel blij met het resultaat. Als mijn littekens maar goed genezen, daar heb ik nu geen zicht op. Maar er is tot nu toe geen wondvocht uit gekomen en ik voel me wel oké, voor het eerst zonder paracetamol vandaag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi, ik heb een vraag, ik ben nu 4,5 week PO. Mijn herstel verloopt wel goed ook al is het allemaal nog heel gevoelig, vooral de rand van de sportbeha op de littekens.

Ik weet dat je de eerste 6 weken niet mag tillen. Maar wat verstaan jullie onder tillen? Dus hoe zwaar? ik bedoel, de waterkoker gebruiken is ook tillen.... Wat voor dingen doen/deden jullie al in het huishouden in deze periode? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deed al snel wel aardig wat dingen in het huishouden (ben alleen met zoontie van 8 en de hulpjes mochten niet komen ivm corona). Staat in het begeleidend schrijven wat we mee hadden gekregen dat je voornamelijk de eerste 2 weken echt rustig aan moest doen en daarna rustig wat huishoudelijke taken kan gaan opbouwen.

 

Zijn de wonden wel dicht? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik deed al snel wel aardig wat dingen in het huishouden (ben alleen met zoontie van 8 en de hulpjes mochten niet komen ivm corona). Staat in het begeleidend schrijven wat we mee hadden gekregen dat je voornamelijk de eerste 2 weken echt rustig aan moest doen en daarna rustig wat huishoudelijke taken kan gaan opbouwen.

 

Zijn de wonden wel dicht? 

De eerste twee weken heb ik eigenlijk niets gedaan, mijn partner deed alles in het huishouden. bij de controle na 2 weken zei van der Pot dat ik wel wat meer mocht bewegen, ik mocht als ik dat wilde op mijn zij gaan slapen en mijn armen wat hoger doen ( maar niet meteen de zonnegroet zei hij 😁) en ook weer proberen te fietsen en autorijden. Maar ik voelde me daar toen echt nog niet toe in staat. En door de Corona situatie werk ik thuis en kom ik bijna de deur niet uit. Dus fietsen en autorijden was niet perse nodig en dus ook nog niet gedaan. En over anderhalve week zit ik op 6 weken en zou ik dus mijn sportbeha uit mogen maar als ik mijn bh nu uit doe om te douchen merk ik dat ik m daarna weer zo snel mogelijk aan wil, ik heb die steun echt nog nodig. Op mijn zij slapen doe ik ook nog niet. De wonden zijn wel dicht, ik heb daarmee wel geluk gehad, bijna geen zwelling of blauwe plekken en na 12 dagen zelf de hechtpleisters er maar af gehaald want die zaten nog steeds vast (het litteken zit vrij diep in mijn borstplooi, dat heeft hij expres gedaan, als ze na een week of 6 opgelost zijn dan zakt de prothese nog een beetje zei hij, dus die pleisters werden ook niet echt heel nat bij het douchen). Dus misschien ben ik gewoon te voorzichtig en moet ik wat meer gaan uitproberen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid, zou dingen doen die goed voelen. Een waterkoker tillen moet kunnen hoor, zou alleen geen tassen vol boodschappen tillen. Alles wat je nog uit handen kan geven doen, ik ben wel extreem voorzichtig geweest maar heb wel lichte dingen getild en ben pas na 6 weken gedaan stofzuigen enzo.. 

Ik kon me ook niet voorstellen bij 4,5 week po dat een bh lekker zou zitten, nu moest ik mijn po bh langer door dragen  en vind een normale bh nu ook weer heerlijk zitten.je lijdt geeft het zelf aan, je mag je sportbh gewoon nog even langer door dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, bent001 zei:

Hi meid, zou dingen doen die goed voelen. Een waterkoker tillen moet kunnen hoor, zou alleen geen tassen vol boodschappen tillen. Alles wat je nog uit handen kan geven doen, ik ben wel extreem voorzichtig geweest maar heb wel lichte dingen getild en ben pas na 6 weken gedaan stofzuigen enzo.. 

Ik kon me ook niet voorstellen bij 4,5 week po dat een bh lekker zou zitten, nu moest ik mijn po bh langer door dragen  en vind een normale bh nu ook weer heerlijk zitten.je lijdt geeft het zelf aan, je mag je sportbh gewoon nog even langer door dragen.

nee inderdaad, alleen lichte dingen tillen, maar stofzuigen en een zware pan afgieten en zo doe ik ook nog niet. Mijn lijf geeft het inderdaad aan, ik was vanavond even een tijdje aan het sorteren in mijn kledingkast (echt een puinhoop daar)  en krijg dan toch al snel last van 'harde' borsten haha. Bovendien, zo soepel zijn ze nog niet, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze echt zachter worden. Ik zal binnenkort wel weer eens een paar foto's plaatsen. Ik heb mijn vorige album verwijderd, wilde een paar foto's wijzigen (van voor de operatie) maar dat lukte niet (en BB had in die week aangegeven heel druk te zijn) en toen heb ik het hele album maar verwijderd 😊 En die sportbeha die blijf ik ook nog lekker dragen (bij mijn vorige BV heb ik die toen s nachts nog maanden aangehouden) en ik weet nog dat ik toen niet kon wachten totdat ik mooie beha's kon kopen maar die drang heb ik nu ook nog niet. Dat komt vanzelf wel weer, misschien ook wel omdat ik door de Corona situatie nergens naar toe kan, het heeft geen haast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

hallo dames, ik ben nieuw hier dus alles nog een beetje uit aan zoeken. ik wordt in okt geopereerd door dr meesters bij mooi kliniek. ik krijg 720 cc. na 2 kindjes heb ik thee zakjes.....

de kindjes zijn nog klein ( 1 van 2 jaar en 1 van  7 maanden). wie heeft er ervaring met kleine kindjes thuis. ik krijg wel hulp/ kindjes kunnen vaker naar opa en oma. maar geen 6 weken.... en of ik ze zo lang kan missen....  mijn man werkt ook veel , maar zal ook veel thuis moeten doen.

is het ECHT niet tillen 6 weken? ik ben nl ook voor een intake bij dr straten geweest, hij had het over 2 weken niet tillen... wat is het nu? hellup... ik hoor veel verschillende dingen om me heen

hopelijk hebben julie goede tips

 

dankjewel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, me82 zei:

hallo dames, ik ben nieuw hier dus alles nog een beetje uit aan zoeken. ik wordt in okt geopereerd door dr meesters bij mooi kliniek. ik krijg 720 cc. na 2 kindjes heb ik thee zakjes.....

de kindjes zijn nog klein ( 1 van 2 jaar en 1 van  7 maanden). wie heeft er ervaring met kleine kindjes thuis. ik krijg wel hulp/ kindjes kunnen vaker naar opa en oma. maar geen 6 weken.... en of ik ze zo lang kan missen....  mijn man werkt ook veel , maar zal ook veel thuis moeten doen.

is het ECHT niet tillen 6 weken? ik ben nl ook voor een intake bij dr straten geweest, hij had het over 2 weken niet tillen... wat is het nu? hellup... ik hoor veel verschillende dingen om me heen

hopelijk hebben julie goede tips

 

dankjewel 

Hoi,

 

Je reageert nu in andermans topic en met een laatste post op 14 april is dit topic niet een actief. Ik raad je aan om een eigen topic aan te maken met je vragen. Maar je kan aangezien je de datum weet van je operatie ook een topic aanmaken bij borstvergrotingen zodat je daar later je operatieverslag kan plaatsen. 
Je zal gegarandeerd zo meer response krijgen.

 

Spannend vooruitzicht hè? En dan ook nog 720 cc! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.