Ga naar inhoud

Veerveertje : 10 maart 2020 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Minci zei:

Hoi , 

 

ik ben op 20 januari geopereerd en wilde aan de bovenkant vulling maar niet het “neppe” gevoel maar zo natuurlijk mogelijk als je begrijpt wat ik bedoel . 
 

Mijn arts adviseerde mij mentor cohesive ||| dual plane 330 cc druppel vorming en ben tot nu toe erg blij met het resultaat. 
Ze zijn aan de bovenkant bol genoeg en ogen niet nep . Verder is het natuurlijk pas 9 dagen geleden dus kan ik niet helemaal zeggen hoe ze uiteindelijk zullen zijn . 


Fijn dat jij blij bent! Kun je eens naar mijn 3D foto kijken en zeggen of jouw eigen borstweefsel meer was dan bij mij?

 

Die ik van die bekende mocht zien, waren al 5 jaar geleden gedaan, dus helemaal ingedaald. Voor mij persoonlijk was dat bovenin nog iets te “plat”. Ook kon ik aan 1 zijkant de prothese heel duidelijk voelen. Mijn pc zei dat anatomische wat steviger voelen dan ronde. Dat vind ik voor mezelf dus wel een prettig idee; ik heb ze liever iets zachter. 
Heb je toevallig foto’s waar ik kan kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Veerveertje zei:


Oeeee dus jij bent ongeveer 1,5 week voor mij! Spannendddd! Wel lekker die vakantie, dan gaat de tijd wat sneller ?

Waar word jij geopereerd en wat ga je nemen? 

Dr van der Pot van Blooming gaat mij opereren. Ik krijg motiva ergonomix 550cc full voor de spier. Ik heb een borstbreedte van 14,5cm die opgevuld moet worden, vandaar een flink aantal cc's. Ivm mild tubulaire borsten wordt mijn borstplooi verlaagd en mijn klierweefsel herverdeeld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Dr van der Pot van Blooming gaat mij opereren. Ik krijg motiva ergonomix 550cc full voor de spier. Ik heb een borstbreedte van 14,5cm die opgevuld moet worden, vandaar een flink aantal cc's. Ivm mild tubulaire borsten wordt mijn borstplooi verlaagd en mijn klierweefsel herverdeeld. 


Klinkt goed!!! Ik denk dat als ik mijn huidige pc niet al had leren kennen/gekozen, dat ik ook naar dr van der Pot gegaan was. Zoveel goeie verhalen en mooie resultaten gezien! Komt dus vast wel goed met jou ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Veerveertje zei:


Klinkt goed!!! Ik denk dat als ik mijn huidige pc niet al had leren kennen/gekozen, dat ik ook naar dr van der Pot gegaan was. Zoveel goeie verhalen en mooie resultaten gezien! Komt dus vast wel goed met jou ?

Thx. Heb er ook echt alle vertrouwen in. Van de week de factuur overgemaakt, spaarrekening leeg, so it better be good ?

 

Mag ik ook in jouw album meespieken? Ik moet nog goede voor situatie foto's maken, maar zal wsl ook een album gaan maken tzt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Nog even wachten zei:

Thx. Heb er ook echt alle vertrouwen in. Van de week de factuur overgemaakt, spaarrekening leeg, so it better be good ?

 

Mag ik ook in jouw album meespieken? Ik moet nog goede voor situatie foto's maken, maar zal wsl ook een album gaan maken tzt.


Hahahaha ik moet nog betalen, maar hier gaat de spaarrekening ook zo goed als volledig geplunderd worden ?

Deed ergens wel een beetje pijn, ik heb echt een aantal jaar met pijn en moeite mijn spaarrekening zo vol gekregen, en gaat straks vrij weinig van over zijn.

Maar hé, alles voor mooie

boobs hè. 
 

ik heb je toegevoegd aan mijn album als het goed is! Er zit momenteel wel alleen nog zo’n 3D print als voorsituatie, zal vlak voor de operatie even fatsoenlijke voor-foto’s maken van meerdere hoeken, zodat we achteraf mooi en goed kunnen vergelijken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Veerveertje zei:


Ja, dat was dus ook mijn angst. Heb bij een bekende mogen kijken, zij was echt pro anatomisch en behoorlijk negatief over ronde, maar ik vond dat haar borstkas dus echt nog behoorlijk plat was en dan ineens “2 bolletjes“ zaten halverwege haar romp. Ik overdrijf nu, maar om even beeld te schetsen. Dus de keuze heb ik inmiddels gemaakt; het worden ronde!

Ik heb ze liever achteraf iets te “bol” dan iets te plat, dus dit voelt, zeker met het advies van m’n pc, als de betere keuze.

Controlefreak to the fullest hier, ja ?

Ik heb allemaal plaatjes verzameld om te laten zien op mijn tweede consult aanstaande maandag, zodat mijn pc precies kan snappen wat ik wel wil en wat ik niet wil en of dat haalbaar is. Ben mega benieuwd! 

Geloof me van de keuze voor rond ga je geen spijt hebben!! Ik ben zo blij ermee nu..dit heb ik nooit gehad bij de anatomische..vond ze altijd te plat van boven..dus idd beter iets te bol, maar ik weet het zeker je gaat ze echt niet te bol vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, denk ook dat ik er echt goed aan doe om voor ronde te gaan!

 

Ik heb alleen even een vraag en ben benieuwd of iemand hier echt een antwoord er op heeft. Ga het maandag ook voorleggen aan PC, maar ben ongeduldig dus probeer het hier ook even... ?

 

Hoe kan het dat ze bij de 1 heel natuurlijk lijken te vallen, en bij de ander nogal gespannen lijken te staan? Qua formaat lijken ze ongeveer overeen te komen? 
Vind die eerste echt prachtig, hoop echt dat zoiets bij mij te realiseren valt. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow dat gaat niet goed, ik had ze gecropt op mijn telefoon en hier plaatst hij ineens de originele. Het gaat dan dus precies andersom; bovenin met de tattoo in haar zij staan zo “hoog/stijf”, en die onderste met jeans aan heeft echt zulke mooie resultaten. Waar zit het hem nou in dat het 1 zo compleet anders is als het andere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede vraag..denk ook eigen postuur en hoeveel eigen borstweefsel je hebt en de plaatsing van de protheses. Mijn nichtje heeft ook van die opgeplakte ballen die strak staan, maar zij is super dun 1,75 cm en 54 kilo. Bij haar zijn ze achter de spier geplaatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Jip bij mij zag anatomisch high profile wel natuurlijk uit..niemand die in eerste instantie kon zien dat ik implantaten had, maar hier in dat filmpje weer niet. Ligt echt aan hoeveel borst jezelf hebt, maar met rond kunnen ze zeker mooi natuurlijk worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Ld1234 zei:

Goede vraag..denk ook eigen postuur en hoeveel eigen borstweefsel je hebt en de plaatsing van de protheses. Mijn nichtje heeft ook van die opgeplakte ballen die strak staan, maar zij is super dun 1,75 cm en 54 kilo. Bij haar zijn ze achter de spier geplaatst. 


Fuck ?

Ik ben 1.73 en 53 kg ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Veerveertje zei:


Ik ga je even toevoegen aan mijn album, daar staat mijn 3D print voorsituatie. Ik heb ook echt vrij weinig. 

Dat is al veel meer dan zij had! No worries. Jij krijgt dual plane he? Dat is volgens mij ook al natuurlijker dan geheel achter de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Veerveertje zei:

En bij mij gaan ze inderdaad ook dual plane.

 

Op die site van die voorbeelden die ik hierboven plaatste, stond trouwens ook bij beide dual plane. 

Dual plane dus ja..das mooi duwt de bovenkant wat platter?. Ik had zelf een 75b als voorsituatie ooit 11 jaar geleden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Ld1234 zei:

Dat is al veel meer dan zij had! No worries. Jij krijgt dual plane he? Dat is volgens mij ook al natuurlijker dan geheel achter de spier.


Ja dual plane inderdaad! Ja precies. Ach ik ga gewoon even bespreken met mijn pc of de foto’s die ik heb (waaronder die mooie op de vorige pagina) überhaupt haalbaar voor me is. Mag toch hopen dat het op z’n minst een beetje erbij in de buurt gaat kunnen komen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Veerveertje zei:


Ja dual plane inderdaad! Ja precies. Ach ik ga gewoon even bespreken met mijn pc of de foto’s die ik heb (waaronder die mooie op de vorige pagina) überhaupt haalbaar voor me is. Mag toch hopen dat het op z’n minst een beetje erbij in de buurt gaat kunnen komen ?

Ik persoonlijk vind het wel mooi als het wat ronder is..en de artsen zijn zo kundig nu..wat ik net omschreef zijn in 2007 geplaatst..we zijn nu toch al 13 jaar verder. Betere implantaten en alles. Komt sowieso goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ik persoonlijk vind het wel mooi als het wat ronder is..en de artsen zijn zo kundig nu..wat ik net omschreef zijn in 2007 geplaatst..we zijn nu toch al 13 jaar verder. Betere implantaten en alles. Komt sowieso goed!


Ronder dan die ene voorbeeldfoto van me die ik persoonlijk heel mooi vind? 
Is ook smaak natuurlijk ja, ik wil bij mezelf gewoon niet te rond, liever nog een mooie naturel look, en niet té groot. Ik ben ook behoorlijk dun, dus dat zou denk ik een te gek contrast geven. 

 

Ja precies is ook zo, en hoe meer ik laat zien, hoe beter het idee van m’n pc is van wat ik graag wil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Veerveertje zei:


Ronder dan die ene voorbeeldfoto van me die ik persoonlijk heel mooi vind? 
Is ook smaak natuurlijk ja, ik wil bij mezelf gewoon niet te rond, liever nog een mooie naturel look, en niet té groot. Ik ben ook behoorlijk dun, dus dat zou denk ik een te gek contrast geven. 

 

Ja precies is ook zo, en hoe meer ik laat zien, hoe beter het idee van m’n pc is van wat ik graag wil. 

Snap ik als je heel dun bent, dan wil je niet van die joekels op je lichaam..is ook niet meer proportioneel. Ik ben 1.75 en weeg 64 kilo..dat is al 11 kilo meer dan jij? Gewoon inderdaad veel voorbeelden meenemen. Dan kunnen ze goed inschatten wat jij mooi vindt! Gewoon alle vertrouwen hebben in je pc.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.