Ga naar inhoud

Mieke2 : 12 februari 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Mieke2 ik ben nu 3 dagen PO, ook bij Verdonck geweest. Fijn om je verhaal te lezen, echt net zoals het is. Het is idd een fijne man en ben zeker en vast ook tevreden over hun werking en de omgang met de dames. 
 
Zou ik ook mogen mee kijken in je album, ben ook echt benieuwd ? Alvast heel erg bedankt!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, ishy zei:

@Mieke2 ik ben nu 3 dagen PO, ook bij Verdonck geweest. Fijn om je verhaal te lezen, echt net zoals het is. Het is idd een fijne man en ben zeker en vast ook tevreden over hun werking en de omgang met de dames. 
 
Zou ik ook mogen mee kijken in je album, ben ook echt benieuwd ? Alvast heel erg bedankt!  

Oh proficiat eerst en vooral al. Valt de pijn een beetje mee? De eerste week is meestal de ergste ... daarna is het wennen en valt het wel mee. Ale, bij mij toch ?.

 

Heb je net toegevoegd ?. Heb jij ook een album waar ik in mag meekijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mieke2 dank om mij toe te voegen. Het eerste resultaat ziet er zeker en vast al goed uit ? Zelf heb ik nog geen album, alles zit nog volledig ingepakt en heb zelf geen voor foto’s genomen... had ik misschien beter wel gedaan ?

 Ik ben nu 4 dagen PO en heb geen last van pijn, gisteren net voor het slapen gaan heb ik wel een ibuprofen genomen uit voorzorg voor de nacht. Deze voormiddag ook zonder medicatie, maar wel een redelijk lange rustige wandeling buiten gedaan van een uurtje en toen had ik wel rugpijn. Maar nu is het terug rusten hoor voor de rest van de dag ?
Wel ook enorm last van opgeblazen gevoel maar zo te lezen van alle reacties is dit niet abnormaal... ?

Draag jij een sport bh met rits vooraan of één die je over het hoofd moet trekken? Ik heb wel één liggen maar zal wsh een groter formaat moeten aanschaffen? 
Ben je al terug op controle geweest bij Dr. Verdonck? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-3-2020 om 15:11, ishy zei:

@Mieke2 dank om mij toe te voegen. Het eerste resultaat ziet er zeker en vast al goed uit ? Zelf heb ik nog geen album, alles zit nog volledig ingepakt en heb zelf geen voor foto’s genomen... had ik misschien beter wel gedaan ?

 Ik ben nu 4 dagen PO en heb geen last van pijn, gisteren net voor het slapen gaan heb ik wel een ibuprofen genomen uit voorzorg voor de nacht. Deze voormiddag ook zonder medicatie, maar wel een redelijk lange rustige wandeling buiten gedaan van een uurtje en toen had ik wel rugpijn. Maar nu is het terug rusten hoor voor de rest van de dag ?
Wel ook enorm last van opgeblazen gevoel maar zo te lezen van alle reacties is dit niet abnormaal... ?

Draag jij een sport bh met rits vooraan of één die je over het hoofd moet trekken? Ik heb wel één liggen maar zal wsh een groter formaat moeten aanschaffen? 
Ben je al terug op controle geweest bij Dr. Verdonck? ?

Oh, leuk te horen dat het zo goed gaat met je herstel en niet te veel pijn. Ja, dat verband is vervelend he... Ale vooral dat je nog niets kan zien ?. Nee, ik ben niet niet op controle geweest bij dr. Verdonck, wel bij mijn huisarts om de knoopjes los te laten knippen. Normaal rond 3 maanden po krijg je een verzoek om een controle te maken in de kliniek. Ben wel benieuwd, want mijn rechtse borst zit nog vrij hoog. Het is ook nog maar 3 weken geleden natuurlijk, maar omdat ik terug aan het werken ben en rechtshandig ben, heb ik het gevoel dat door mijn rechterspieren meer te gebruiken ze zo hoog blijft hangen. Mijn vriend zegt dat het al beter is, maar ik voel het vooral. Ik heb een sportbeha van de hunkemoller die vooraan sluit. Zit heel comfortabel. Zal ook wel blij zijn dat ik andere lingerie kan kopen ?. Mijn vriend had als verrassing al iets gekocht ... veel te klein!!! ? Heb gezegd dat hij nog even geduld moet hebben ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Mieke2 zei:

Oh, leuk te horen dat het zo goed gaat met je herstel en niet te veel pijn. Ja, dat verband is vervelend he... Ale vooral dat je nog niets kan zien ?. Nee, ik ben niet niet op controle geweest bij dr. Verdonck, wel bij mijn huisarts om de knoopjes los te laten knippen. Normaal rond 3 maanden po krijg je een verzoek om een controle te maken in de kliniek. Ben wel benieuwd, want mijn rechtse borst zit nog vrij hoog. Het is ook nog maar 3 weken geleden natuurlijk, maar omdat ik terug aan het werken ben en rechtshandig ben, heb ik het gevoel dat door mijn rechterspieren meer te gebruiken ze zo hoog blijft hangen. Mijn vriend zegt dat het al beter is, maar ik voel het vooral. Ik heb een sportbeha van de hunkemoller die vooraan sluit. Zit heel comfortabel. Zal ook wel blij zijn dat ik andere lingerie kan kopen ?. Mijn vriend had als verrassing al iets gekocht ... veel te klein!!! ? Heb gezegd dat hij nog even geduld moet hebben ?


hahaaaa, veel te klein!!!!! Wel heel lief van m. Naar welke maat ben je (denk je) gegaan? Ik draag nu sportbh d75. Wajooooooo, als dat uiteindelijk ook echt de maat is, ben ik echt verbaasd! Zoveel cc is er niet ingegaan (300) en ik kom van een aa/a cupje. ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Mieke2 zei:

Oh, leuk te horen dat het zo goed gaat met je herstel en niet te veel pijn. Ja, dat verband is vervelend he... Ale vooral dat je nog niets kan zien ?. Nee, ik ben niet niet op controle geweest bij dr. Verdonck, wel bij mijn huisarts om de knoopjes los te laten knippen. Normaal rond 3 maanden po krijg je een verzoek om een controle te maken in de kliniek. Ben wel benieuwd, want mijn rechtse borst zit nog vrij hoog. Het is ook nog maar 3 weken geleden natuurlijk, maar omdat ik terug aan het werken ben en rechtshandig ben, heb ik het gevoel dat door mijn rechterspieren meer te gebruiken ze zo hoog blijft hangen. Mijn vriend zegt dat het al beter is, maar ik voel het vooral. Ik heb een sportbeha van de hunkemoller die vooraan sluit. Zit heel comfortabel. Zal ook wel blij zijn dat ik andere lingerie kan kopen ?. Mijn vriend had als verrassing al iets gekocht ... veel te klein!!! ? Heb gezegd dat hij nog even geduld moet hebben ?

Ik ben inmiddels 4 maanden verder en heb nog geen controle gehad. Zou tussen de 3 en 6 maanden zijn.

 

bij mij plopte rechts opeens naar zn goede plek, die heeft ook lang hoger gezeten. (Ben linkshandig) geduld is een schone zaak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

? @Mieke2 lief van je vriend... ? Hij zal inderdaad nog even geduld moeten hebben. Mijn man kan ook niet wachten om lingerie te gaan kopen ? 
Ik dacht dat je al sneller op controle moest gaan... wel vervelend dat het nog lang wachten is, een controle geeft toch meer zekerheid dat alles goed en normaal verloopt ? 
Ik ben nu 6 dagen PO en het gaat elke dag wel beter, ook geen echte pijn gehad maar na een lichte activiteit voel ik wel meer druk, zeker In mijn linker borst. 
Ik heb meer last van pijn in mijn schouders en rug... hopelijk is dit ook normaal en is deze pijn binnenkort weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ishy De pijn in schouders en rug had ik ook enorm. Hier ook veel meer last van dan de pijn in de borsten. Ik ben een buikslaper en om dan alleen maar op je rug stilletjes te moeten blijven liggen ... Ik ben vandaag 3 weken po en kan eindelijk zonder pijn of vervelend gevoel op mijn zij slapen en liggen. Dat doet zoveel deugd!! ? Ben zelf blij dat ik al zover ben. Nog 5 weken te gaan voor ik die band uit mag en gewone lingerie kan kopen. Zo raar om constant een sportbeha aan te hebben. Maar niemand merkt het op. Op het werk weten ze niet dat ik deze operatie heb laten doen. Werk op een middelbare school, dus krijg elke dag een 800 man te zien en gelukkig nog geen reacties ?. Ben ik ook wel blij om, want heb de operatie echt alleen voor mezelf beter te voelen gedaan. Al denk ik dat het wel gaat opvallen als het beter weer wordt. Nu draag ik nog veel losse sweaters of pulls. Ben benieuwd ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Elize89 zei:


hahaaaa, veel te klein!!!!! Wel heel lief van m. Naar welke maat ben je (denk je) gegaan? Ik draag nu sportbh d75. Wajooooooo, als dat uiteindelijk ook echt de maat is, ben ik echt verbaasd! Zoveel cc is er niet ingegaan (300) en ik kom van een aa/a cupje. ??

Ik denk een goeie 85 C. Ik kom van een 85 A, maar die zat ook echt niet vol. Omdat ik zo breed ben van borstkas dat het de cup ook minder is, maar dat stoort me niet. Bij mij vult de prothese ook veel in de breedte. Nu zijn mijn borsten echt over heel de breedte van mijn borstkas en voordien begonnen mijn borsten zo echt een beetje naar het midden toe. Dat voelt ook wel goed dat ik ze nu ook voel. So happy!!! ? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Nog even wachten zei:

Wel lief van je vriend zeg. Maar te klein is niet handig nee ?

haha, nee niet echt ? en het was ook echt mijn kleur niet ?. We zullen binnen paar weken wel eens samen gaan kiezen heb ik gezegd ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, ishy zei:

? @Mieke2 lief van je vriend... ? Hij zal inderdaad nog even geduld moeten hebben. Mijn man kan ook niet wachten om lingerie te gaan kopen ? 
Ik dacht dat je al sneller op controle moest gaan... wel vervelend dat het nog lang wachten is, een controle geeft toch meer zekerheid dat alles goed en normaal verloopt ? 
Ik ben nu 6 dagen PO en het gaat elke dag wel beter, ook geen echte pijn gehad maar na een lichte activiteit voel ik wel meer druk, zeker In mijn linker borst. 
Ik heb meer last van pijn in mijn schouders en rug... hopelijk is dit ook normaal en is deze pijn binnenkort weg. 

Volgens mij kan krijg je wel een gratis nazorgcontrole als je dat wenst. Dacht dit gelezen te hebben in die papieren dat je meekrijgt. De 'echte' controle is inderdaad tussen 3 en 6 maanden. Ze verwittigen zelf rond die tijd als ik het goed begrepen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Voor wie mijn vorderingen wil zien... Heb net nieuwe foto's geplaatst die ik vandaag genomen heb ? . Al een heel verschil. Ben ongeveer 4.5 week PO. Heb nog wel heel veel last van mijn rechterborst. Op de frontfoto is dit de linkse borst aangezien de foto omgekeerd is genomen. Ik heb nog steeds het gevoel dat het implantaat niet lekker zit rechts. Net of er een zenuw gekneld zit... Krijg constant bij bewegingen enorme pijnscheuten. Hoop dat het snel beter gaat zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Vervelend van de pijnscheuten! En dat het implantaat niet lekker voelt te zitten, hopelijk kan je PC je gerust stellen als het bij de nacontrole nog steeds zo is? 

 

Ga zelf binnenkort op consult bij BBC, zelfde chirurg ook! Zou ik jouw vorderingen mogen zien? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, denishaawh zei:

Hi! Vervelend van de pijnscheuten! En dat het implantaat niet lekker voelt te zitten, hopelijk kan je PC je gerust stellen als het bij de nacontrole nog steeds zo is? 

 

Ga zelf binnenkort op consult bij BBC, zelfde chirurg ook! Zou ik jouw vorderingen mogen zien? ?

Toegevoegd ? . Succes met je consult! Topkliniek! Ben er echt super tevreden van. Had dit al zoveel jaren vroeger moeten doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Mieke2 heb je die pijnscheuten al van in het begin of is dit nu pas begonnen?  Je kan de kliniek wel altijd even contacteren om raad te vragen...   Het resultaat mag er zeker wel al zijn, ik vind dat jouw borsten er toch héél mooi uitzien. Hopelijk is de pijn wel snel weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, ishy zei:

Hey @Mieke2 heb je die pijnscheuten al van in het begin of is dit nu pas begonnen?  Je kan de kliniek wel altijd even contacteren om raad te vragen...   Het resultaat mag er zeker wel al zijn, ik vind dat jouw borsten er toch héél mooi uitzien. Hopelijk is de pijn wel snel weg. 

Dankjewel!  ? de pijn kwam pas na het hervatten van mijn werk. Ben ook 5 maanden met burn-out thuis geweest dus moest fysiek ook van ver komen en dan de operatie en na 2 weken terug gestart dus denk dat ik teveel ineens heb gedaan. Sinds vandaag gaat het beter. Gelukkig!  Het komt goed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.