Ga naar inhoud

Mieke2 : 12 februari 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hello ladys,

Het gaat best goed met mij. Ik neem al paar dagen geen medicatie meer. Het op de rug slapen begint ook te wennen precies. Al 2 nachten doorgeslapen. Het verband heb ik er eergisteren ook afgedaan. De zwelling was zo fel geminderd dat het verband aan het afzakken was, dus ik dacht weg met dat ding en kan ik ze eindelijk bewonderen. Best spannend! Ik heb mijn vriend erbij gehaald om te helpen ?. Hij was ook benieuwd natuurlijk. En toen ging het eraf ... zo zalig dat gevoel van irritatie dat wegvalt en de vrijheid voor de borsten ? HEERLIJK! Het was wel even wennen want ik had mezelf nog nooit gezien MET borsten. Hoe mooi!!! Ik ben zoooo blij. Ze zijn niet perfect en dat maakt mij ook niets uit, maar ik weet inderdaad zoals jullie allemaal dat het allemaal zijn vorm nog moet aannemen. De rechterborst blijft echt heel hoog hangen en doet soms wel vervelend aan de borstband. Maar dat komt allemaal goed. Gewoon al het gevoel om borsten te hebben is onbeschrijflijk. Ik vind ze prachtig en ze passen perfect op mijn lichaam. Ik ben ook wel erg blij dat ik niet groter gegaan ben. De pc had 2 maten voorgesteld die voor mijn lichaam zouden passen. De 400cc zou toch voor mijn gevoel te groot geweest zijn. Nu valt het niet op dat ik een operatie heb gehad. Ik heb nog niemand die het niet weet zien kijken van wow wat heeft zij laten doen. De mensen die het wisten, tja die ogen gaan automatisch naar de mooie tweeling ?. Ik voel me goed en dat is het voornaamste. Ik ga vandaag of morgen een album aanmaken met de foto's die ik tot nu toe heb. Wie graag een mee wil kijken, vraag gerust! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mieke2 Fijn dat je tevreden bent met het resultaat! Lijk me heerlijk om het verband af te mogen doen . Dus vanaf nu draag je een sport bh? Maar je heb wel direct de martelband gekregen ? Ik begrijp van de dames hier dat het geen pretje is.

Het uiteindelijke resultaat is met 3 maanden echt te zien is. 
het gaat allemaal zakken en steeds natuurlijker uit zien. Geduld is het magische woord? Ik ben benieuwd naar je foto’s ! Mag ik straks spieken als je een album heb? 
liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal @Mieke2 Ik kan me heel goed voorstellen dat je echt heel blij en gelukkig bent met je borsten. Hopelijk ga je vanaf nu ook echt lekker in je vel zitten, maar die borsten helpen daar vast bij. ?

 

Heb je naast je sportbh ook je martelband? Draag je het allebei? Ik ben maandag geopereerd en draag sindsdien een sportbh en een band, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat mijn borsten nu kunnen zakken. Want door die strakke sportbh zitten ze helemaal vastgesnoerd, heb ik het gevoel... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even je hele verhaal gelezen, ten eerste wat kan jij leuk schijven zeg! En gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Wat mooi dat je nu helemaal straalt!

Zou inderdaad wel af en toe even bewegen hoor is niet bevorderlijk stil te blijven liggen. 
En welkom bij de martelband club? ik heb hem dinsdag 5 weken om al, maar gekke is dat het steeds vertrouwder gaat voelen, voel ook dat ie wat doet dus geduld komt goed! Enne ook ik ben benieuwd naar je nieuwe pronkstukken dus als je een album gaat maken zou ik ook graag mee kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Elize89 zei:

Wat een verhaal @Mieke2 Ik kan me heel goed voorstellen dat je echt heel blij en gelukkig bent met je borsten. Hopelijk ga je vanaf nu ook echt lekker in je vel zitten, maar die borsten helpen daar vast bij. ?

 

Heb je naast je sportbh ook je martelband? Draag je het allebei? Ik ben maandag geopereerd en draag sindsdien een sportbh en een band, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat mijn borsten nu kunnen zakken. Want door die strakke sportbh zitten ze helemaal vastgesnoerd, heb ik het gevoel... 

Ja ik draag sinds donderdagavond een sportbeha en idd de beruchte martelband ?. Met de rechterborst die altijd precies naar boven schiet ben ik wel geruster met de band dat ze niet nog hoger kan komen. Eerst was er het strakke verband maar nu met de bh is het veel aangenamer. Bij mij zijn ze totaal nog niet gezakt dus kan je dit ogenblik niet laten zien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Mieke2 zei:

Hello ladys,

Het gaat best goed met mij. Ik neem al paar dagen geen medicatie meer. Het op de rug slapen begint ook te wennen precies. Al 2 nachten doorgeslapen. Het verband heb ik er eergisteren ook afgedaan. De zwelling was zo fel geminderd dat het verband aan het afzakken was, dus ik dacht weg met dat ding en kan ik ze eindelijk bewonderen. Best spannend! Ik heb mijn vriend erbij gehaald om te helpen ?. Hij was ook benieuwd natuurlijk. En toen ging het eraf ... zo zalig dat gevoel van irritatie dat wegvalt en de vrijheid voor de borsten ? HEERLIJK! Het was wel even wennen want ik had mezelf nog nooit gezien MET borsten. Hoe mooi!!! Ik ben zoooo blij. Ze zijn niet perfect en dat maakt mij ook niets uit, maar ik weet inderdaad zoals jullie allemaal dat het allemaal zijn vorm nog moet aannemen. De rechterborst blijft echt heel hoog hangen en doet soms wel vervelend aan de borstband. Maar dat komt allemaal goed. Gewoon al het gevoel om borsten te hebben is onbeschrijflijk. Ik vind ze prachtig en ze passen perfect op mijn lichaam. Ik ben ook wel erg blij dat ik niet groter gegaan ben. De pc had 2 maten voorgesteld die voor mijn lichaam zouden passen. De 400cc zou toch voor mijn gevoel te groot geweest zijn. Nu valt het niet op dat ik een operatie heb gehad. Ik heb nog niemand die het niet weet zien kijken van wow wat heeft zij laten doen. De mensen die het wisten, tja die ogen gaan automatisch naar de mooie tweeling ?. Ik voel me goed en dat is het voornaamste. Ik ga vandaag of morgen een album aanmaken met de foto's die ik tot nu toe heb. Wie graag een mee wil kijken, vraag gerust! 

ik wil graag mee kijken naar jouw foto's ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Mieke2

Leuk om te lezen dat het goed gaat, en je verband eraf is!

mag ik ook in je album kijken?

dat de borsten nog “hoog” staan herken ik wel. Dat heb ik ook. Van voren valt dat niet zo erg op op de foto’s. 
maar van de zijkant zie je goed dat de meeste bolling nog boven mijn tepels zit ipv eronder.  
maar idd, geduld, is het enige woord wat ik hier lees over het zakken van de protheses. 
dit is trouwens bij mij iets wat je alleen bloot ziet. Bij mij in kleding etc niet. Ik ben 10/2 geholpen, dus we lopen ongeveer gelijk. Ook dual plane!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Lady.D zei:

Hi @Mieke2

Leuk om te lezen dat het goed gaat, en je verband eraf is!

mag ik ook in je album kijken?

dat de borsten nog “hoog” staan herken ik wel. Dat heb ik ook. Van voren valt dat niet zo erg op op de foto’s. 
maar van de zijkant zie je goed dat de meeste bolling nog boven mijn tepels zit ipv eronder.  
maar idd, geduld, is het enige woord wat ik hier lees over het zakken van de protheses. 
dit is trouwens bij mij iets wat je alleen bloot ziet. Bij mij in kleding etc niet. Ik ben 10/2 geholpen, dus we lopen ongeveer gelijk. Ook dual plane!

Heb je toegevoegd ?. Mijn voorsituatie is wel heel brede borstkas en tubureuze borsten. Dus is niet zoals bij de meesten hier. Maar ben er supertevreden mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er echt al heel mooi uit, Mieke! Ik heb ook dual plane en bij mij zitten ze ook nog erg hoog (ben 17febr geopereerd). En heb ook een borstband.... Hoop dat dat maar 2 weken hoeft. Ik zet straks even nieuwe foto’s in mijn album. Mijn “voorfoto’s” staan er al in. Ik zal je toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ziet het er al mooi uit @Mieke2! Je ziet duidelijk dat de vorm er al goed in zit. 
Ook alleen het “indaal proces” nog, dat heb ik ook. 
Ik had je ook al toegevoegd aan mijn album, daar kun je zien dat ze bij mij ook nog vrij hoog zitten. 
zie ik nou goed dat je tepels kapot zijn gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Lady.D zei:

Wat ziet het er al mooi uit @Mieke2! Je ziet duidelijk dat de vorm er al goed in zit. 
Ook alleen het “indaal proces” nog, dat heb ik ook. 
Ik had je ook al toegevoegd aan mijn album, daar kun je zien dat ze bij mij ook nog vrij hoog zitten. 
zie ik nou goed dat je tepels kapot zijn gegaan?

Oh dankjewel ?. Nee mijn tepels zijn okan.  Dat was van het insnoeren en ze zaten geplooid precies. Lijkt idd of er iets mis is maar ze zijn ok hoor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.