Ga naar inhoud

Es1234567 : 5 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

41 minuten geleden, nkm zei:

Hoi,

Ik zit niet meer zoveel op dit forum; maar ik heb op 10 juli de Mentor Xtra 340 cc gekregen, via kliniek Heyendaal.

Ik kon kiezen tussen 340 of 365cc, ik heb op de dag zelf van Straten laten kiezen.

Als je in mijn album wilt kijken hoor ik het wel.

Ik ga jou volgen?

Groetjes

Leuk dat je me gaat volgen! Ik vind het heel spannend maar kan nu haast niet wachten nu ik de knoop heb doorgehakt! 

 

En ik heb al inzage in jouw album! En ik kan je zeggen dat onder andere jouw foto's mijn keuze voor PC straten en dit type implantaat zeker heeft bevestigd! Ze zijn prachtig ? daar zou ik zo voor tekenen! ☺️

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik in oktober mijn eerste consult. Ben er uiteindelijk bij drie geweest van verschillende klinieken! Half december keuze gemaakt en gepland voor begin april. Het liefst ga ik aankomende maand al maar we gaan er nog even tussen uit dus ik moet geduld hebben ?

 

Jij daar dus mooi een maandje voor mij! Volgens mij bij wouter van de pot toch? Die heeft ook echt prachtige resultaten moet ik zeggen!

 

En wat is dit forum super fijn met al die verhalen en foto's hé! Helpt je de komende tijd door :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Jij dus ook al een flink voortraject afgelegd. Ik word inderdaad door dr vd Pot geopereerd. 

Ja klopt heel fijn forum. Al merk ik wel bij mezelf dat ik aan weinig anders meer kan (en wil) denken. 


Zo herkenbaar ? Boobies all day, every day.

Opende eergisteren in de volle bus (ik had een zitplekje, maar veel mensen die naast me stonden niet) mijn fotoalbum en dat stond vol met tieten ? Snel weer weggeklikt, mensen zouden wel denken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha zo herkenbaar! Hier ook, kan aan haast niks anders denken ?, ik heb op een gegeven moment ook maar de melding via mail uitgezet want je zult net zien dat je een borstenforum mail krijgt terwijl je collega net op je telefoon mee kan kijken ? (ik gebruik mijn telefoon ook veel voor mij werk en bij overleggen)! 

 

Maaar ohhh boobies al day! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Es1234567 zei:

@best_boobie wil je mij datum aanpassen naar 1 april 2020? Ik ga een weekje eerder!! ??

 

Heeeel misschien wordt het nog 31 maart (mijn voorkeur) maar dan moet 1 april eerst vol zijn. Straten plant namelijk altijd eerst de woensdag in en daarna pas op dinsdag. Maar vooralsnog 1 april it is ?

Ja hoor, dat kan. Naam wel zo laten staan in je titel? :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Es1234567 zei:

Hahaha ?? Nu nog het alfabet erbij ??
 

kan ik mijn naam sowieso nog aanpassen naar gewoon Es?! Of kan dat niet meer ?

Was je dat nog niet opgevallen? Had het namelijk al helemaal in het begin zo gezet. Maar zal het zo aanpassen naar 1-7 

uhm, als ik dat doe (als die naam nog vrij is) dan moet ik ook overal waar je geciteerd bent en je getagd bent, je naam aanpassen ?

Als je het persé wilt, doe ik dat wel, maar als het even kan, liever niet hihi. 
 

wat fijn trouwens dat je vroeger aan de beurt bent!!!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nee dat was me nooit opgevallen!!! Wat een humor ?? vind ik leuk ?

 

Nee geen probleem! Laat maar staan dan! ☺️

 

Ja super fijn, ik kijk er zo naar uit! Mede ook dankzij jouw goede adviezen! Ik kom tzt nog even bij je in de lucht voor medicijnen en schema. ik moet mijn huisarts namelijk even bellen omdat ik licht allergisch reageer op ibuprofen en alles wat nog meer eindigt op fen dus moet even checken of ik de voorgeschreven medicijnen wel mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Es1234567 zei:

Hahaha nee dat was me nooit opgevallen!!! Wat een humor ?? vind ik leuk ?

 

Nee geen probleem! Laat maar staan dan! ☺️

 

Ja super fijn, ik kijk er zo naar uit! Mede ook dankzij jouw goede adviezen! Ik kom tzt nog even bij je in de lucht voor medicijnen en schema. ik moet mijn huisarts namelijk even bellen omdat ik licht allergisch reageer op ibuprofen en alles wat nog meer eindigt op fen dus moet even checken of ik de voorgeschreven medicijnen wel mag.

Hihi


Dat is prima!! :)

Weet niet of het nog steeds zo is, maar dr straten schrijft vaak celebrex voor naast de paracetamol. Kun je meteen even kijken of je daar ook allergisch op reageert. Eindigt op rex......

t rex lego GIF
als in: Tiranosaurus Rex......

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 31-1-2020 om 10:13, best_boobie zei:

Hihi


Dat is prima!!

Weet niet of het nog steeds zo is, maar dr straten schrijft vaak celebrex voor naast de paracetamol. Kun je meteen even kijken of je daar ook allergisch op reageert. Eindigt op rex......


als in: Tiranosaurus Rex......

 

xxx

 

Hahaha geweldig ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Lief En attent dat je een berichtje stuurt! ☺️ Het is inderdaad een beetje een gekke dag. Ik had hier zo naar uitgekeken! Nu is het maar de vraag wanneer het wel mag lukken. Het was verplaatst naar 21 april maar vandaag gehoord dat dat ook niet gaat lukken. Ben benieuwd wat nu.

 

Maar ik begrijp volledig dat het in het niks valt met wat er nu allemaal gaande is. Alle begrip daarvoor! Ik hoop dat we dit snel onder controle krijgen! Voor iedereen die ermee te maken heeft. Dit is inderdaad ook geen tijd om in het ziekenhuis te willen zitten. 

 

En ook respect voor jou hoe je met jouw situatie omgaat. Je komt zo sterk en nuchter over! En neemt ondertussen ook de tijd om nog te reageren op mijn topic. Heel lief! Ik wens jou een heel goed herstel toe. Met hoe jij er in staat en de goede kliniek aan je zijde moet dat goedkomen ??

 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Es1234567 zei:

Lief En attent dat je een berichtje stuurt! ☺️ Het is inderdaad een beetje een gekke dag. Ik had hier zo naar uitgekeken! Nu is het maar de vraag wanneer het wel mag lukken. Het was verplaatst naar 21 april maar vandaag gehoord dat dat ook niet gaat lukken. Ben benieuwd wat nu.

 

Maar ik begrijp volledig dat het in het niks valt met wat er nu allemaal gaande is. Alle begrip daarvoor! Ik hoop dat we dit snel onder controle krijgen! Voor iedereen die ermee te maken heeft. Dit is inderdaad ook geen tijd om in het ziekenhuis te willen zitten. 

 

En ook respect voor jou hoe je met jouw situatie omgaat. Je komt zo sterk en nuchter over! En neemt ondertussen ook de tijd om nog te reageren op mijn topic. Heel lief! Ik wens jou een heel goed herstel toe. Met hoe jij er in staat en de goede kliniek aan je zijde moet dat goedkomen ??

 

 

Thx. En voor mij staat dit forum voor informatie halen, maar ook brengen en elkaar steunen in welke fase je ook staat. En ik heb er ook vertrouwen in hoor, nu eerst goed herstellen en dan met wat geduld komt het echt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, dankje! Ik vind het zo lastig in te schatten of de nieuwe datum echt doorgaat. Het was aangepast naar 21 april en gister kreeg ik te horen dat het nu onder voorbehoud 29 april is geworden. 

 

@Desert-Rose zou je hem daarom voorlopig op 29 april willen zetten? Mocht het wijzigen geef ik het door! Alvast bedankt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.