Ga naar inhoud

Es1234567 : 5 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Ld1234 zei:

Ohhh respect ik vind het echt niet fijn om op m'n buik te liggen met siliconen. Nooit aan kunnen wennen, dus ben nu sinds 11 jaar een zijslaper🤣🤷🏼‍♀️

 Plat plat erop liggen vind ik ook niet fijn . Maar ik ben een echte buikslaper . Dus ik vind altijd wel een manier om op mijn buik te gaan slapen. 
Zelfs toen ik hoog zwanger was sliep ik op mijn buik😅 ik had een bed met 2 matrassen en die schoof ik van elkaar af , zodat er kuil was. En daar paste mijn buik mooi in. Nu met die borsten doe ik precies hetzelfde , ik lig met mijn hoofd hoger op een kussen en plet ik mijn borst niet😎 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lindan zei:

 Plat plat erop liggen vind ik ook niet fijn . Maar ik ben een echte buikslaper . Dus ik vind altijd wel een manier om op mijn buik te gaan slapen. 
Zelfs toen ik hoog zwanger was sliep ik op mijn buik😅 ik had een bed met 2 matrassen en die schoof ik van elkaar af , zodat er kuil was. En daar paste mijn buik mooi in. Nu met die borsten doe ik precies hetzelfde , ik lig met mijn hoofd hoger op een kussen en plet ik mijn borst niet😎 

 

Hahahaha geweldig..ook gewoon hoogzwanger.

Ik heb me geleerd om op m'n zij te slapen nu. Op m'n rug vind ik nog steeds vreselijk😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Voor degene die geïnteresseerd zijn. Er staat een update foto in mijn album! 1 van 9,5 week PO in bikini en 1 van 11 weken PO van enkel de boobies! 11 weken PO was gister. Wat gaat de tijd toch snel! 😊

 

Ze beginnen eindelijk ook wat zachter te worden! Maar volgens mij mag dat nog wel wat meer. Elke week wordt een stukje beter. Ze voelen alleen nog niet echt als borsten van mijzelf. Hopelijk komt dat nog wat meer. Misschien ook omdat mijn linkerborst aan de onderkant een heel stuk gevoelloos is. Hopelijk wordt dat nog beter. Verder heb ik aan herstel echt niets te klagen gehad. Het gaat echt heel goed! Vorige week zelfs weer voor het eerst een klein stukje hard gelopen :)  ook de littekens doen het goed. Ze moeten nog echt wel vervagen maar het ziet er netjes uit. Grappig dat het wordt geduld echt zo waar is... Alles heeft zijn tijd nodig! Waar ik nu sta met bijna 3 maanden vind ik al super. Heb een mooi volume in truitjes. Op het eerste oog ook helemaal niet aanwezig! Als ik een truitje strak trek dan zie je wel dat er veel meer zit dan voorheen ( ook met maximizer bhs). 😄

 

Het is in ieder geval heerlijk bikini's, topjes en bhs passen :) vooralsnog zijn alle maten die ik heb aangeschaft een 70 D. Ik kom dus af van een kleine a cup en heb 345 cc high profile laten plaatsen. 

 

Tot slot, heb ik echt een paar hele fijne Calvin Klein bhs gevonden via zalando! De lined bralette v neck bustier en de lightly lined demi tshirt bh. Echt aanraders! 

 

Fijne dag ladies! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Es1234567 zei:

Voor degene die geïnteresseerd zijn. Er staat een update foto in mijn album! 1 van 9,5 week PO in bikini en 1 van 11 weken PO van enkel de boobies! 11 weken PO was gister. Wat gaat de tijd toch snel! 😊

 

Ze beginnen eindelijk ook wat zachter te worden! Maar volgens mij mag dat nog wel wat meer. Elke week wordt een stukje beter. Ze voelen alleen nog niet echt als borsten van mijzelf. Hopelijk komt dat nog wat meer. Misschien ook omdat mijn linkerborst aan de onderkant een heel stuk gevoelloos is. Hopelijk wordt dat nog beter. Verder heb ik aan herstel echt niets te klagen gehad. Het gaat echt heel goed! Vorige week zelfs weer voor het eerst een klein stukje hard gelopen :)  ook de littekens doen het goed. Ze moeten nog echt wel vervagen maar het ziet er netjes uit. Grappig dat het wordt geduld echt zo waar is... Alles heeft zijn tijd nodig! Waar ik nu sta met bijna 3 maanden vind ik al super. Heb een mooi volume in truitjes. Op het eerste oog ook helemaal niet aanwezig! Als ik een truitje strak trek dan zie je wel dat er veel meer zit dan voorheen ( ook met maximizer bhs). 😄

 

Het is in ieder geval heerlijk bikini's, topjes en bhs passen :) vooralsnog zijn alle maten die ik heb aangeschaft een 70 D. Ik kom dus af van een kleine a cup en heb 345 cc high profile laten plaatsen. 

 

Tot slot, heb ik echt een paar hele fijne Calvin Klein bhs gevonden via zalando! De lined bralette v neck bustier en de lightly lined demi tshirt bh. Echt aanraders! 

 

Fijne dag ladies! 😊

Mag ik bij je kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow mooi!! Leuk is dat om echt bh's te shoppen hè? Grappig, ik ben met 345 cc ook uitgekomen op maat 70D, en toch zien ze er bij mij weer anders uit. 

 

Ik zal ook eens kijken naar de Calvin Klein, al ben ik voor Marlies Dekkers gegaan 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Bridt zei:

Wow mooi!! Leuk is dat om echt bh's te shoppen hè? Grappig, ik ben met 345 cc ook uitgekomen op maat 70D, en toch zien ze er bij mij weer anders uit. 

 

Ik zal ook eens kijken naar de Calvin Klein, al ben ik voor Marlies Dekkers gegaan 🙂


Ik kocht een mooie van MD! 
ik stuur je eventueel een berichtje. 
 

In de outlet gekocht voor maar 60€ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Bridt zei:

Wow mooi!! Leuk is dat om echt bh's te shoppen hè? Grappig, ik ben met 345 cc ook uitgekomen op maat 70D, en toch zien ze er bij mij weer anders uit. 

 

Ik zal ook eens kijken naar de Calvin Klein, al ben ik voor Marlies Dekkers gegaan 🙂

Zeker leuk!! En grappig dat we op hetzelfde zijn uitgekomen! 😄 gaat het nu wat beter met je linkerborst (volgens mij)? 

 

2 uur geleden, MMelody zei:

Fijn om te horen dat het zo goed gaat. Aan de foto's te zien zijn ze al super mooi gezakt 😍

 

Ja! Wordt er steeds blijer mee!! Echt zo fijn 🤩😍

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hola ladies! Nou ik ben inmiddels over de 12 weken heen. Zit zelfs al op de 14! Ik vind het verschil tussen 8 weken en 12 weken niet zo groot. 1 oktober heb ik mijn eind controle. Ivm vakantie in september lukte het niet eerder. Dan ben ik bijna 5 maanden PO.

 

Ze beginnen wel eindelijk zachter te worden! Dus dat is mooi. 😄 Volgens mij begint het gevoel onder de rechterkant van mijn borst ook ietsje beter te worden. Daar heb ik een behoorlijk stuk wat gevoelloos is. Hopelijk trekt het nog verder bij. En anders is het wat het is... Heb er iig boobies voor terug gekregen 😜

 

Ik kwam laatst wel achter een gek gevoel. Toen ik voorover bukte en onder aan mijn borst voelde, bij de littekens, kon ik dat heel gek indrukken. Het voelde een beetje bobbelig en alsof je in een waterzakje drukt ofzo 😬 voel niet perse randen zoals ik wel eens heb gelezen hier, maar het voelt gewoon gek! Het is alleen als ik voorover gebukt hang! Sta ik rechtop dan voel ik het niet. Klinkt dit herkenbaar voor iemand?! 

 

Daarnaast heb ik denk ik ook last van het kleine borsten syndroom 😆. Ik ben er inmiddels al zo aan gewend dat ik ze eigenlijk niet heel groot vind! Voor het oog is het een volle c, dus dat is ook niet perse heel groot. Maar ze ogen heel gemiddeld voor mijn gevoel. Als ik tegen mijn vriend zeg, hadden ze niet groter gemoeten??? (Kon overigens niet volgens de PC) zegt die nee joh juist eerder kleiner dan groter! Snappen jullie dat 😂🤷‍♀️ grappig om te zien hoe snel je er eigenlijk aan went!

 

Nou zo ver mijn update. Een fijne avond allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Valenti7 zei:

Hoi @Es1234567 zou ik ook mogen mee kijken in je album? Leuk verslag! ☺️ ik ben 3 weken PO en volg graag het proces van indalen en veel herkenbare gevoelens. Thx alvast! 😘

Tuurlijk! Ik voeg je gelijk even toe! 

Ah leuk! Je zit nog aan het begin, helemaal wennen aan de nieuwe boobies :) zal jouw topic ook even lezen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Es1234567 zei:

Tuurlijk! Ik voeg je gelijk even toe! 

Ah leuk! Je zit nog aan het begin, helemaal wennen aan de nieuwe boobies :) zal jouw topic ook even lezen! 

Waaaaaw wat zijn ze mooi geworden! 😍 stelt me gerust de evolutie te zien. Zeker in de geduld fase 😅 ik heb je alvast aan mijn album toegevoegd. Sinds mijn laatste foto van 14 dagen PO is er bij mij niets meer veranderd. Van zodra er beweging in komt post ik een nieuwe update ☺️😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Valenti7 zei:

Waaaaaw wat zijn ze mooi geworden! 😍 stelt me gerust de evolutie te zien. Zeker in de geduld fase 😅 ik heb je alvast aan mijn album toegevoegd. Sinds mijn laatste foto van 14 dagen PO is er bij mij niets meer veranderd. Van zodra er beweging in komt post ik een nieuwe update ☺️😘

Haha super! Ik vroeg het net in jouw topic om mee te kijken! De reacties van anderen op je nieuwe boobies zijn leuk om te lezen, ben heel benieuwd!! Ga zo gelijk even kijken!

 

En fijn hè om zoveel herkenning te zien op het forum! Het is echt... Geduld geduld geduld 🙌🏻

 

Dankjewel! Lief 😊😘 ben er inmiddels ook erg blij mee! Maar dat duurde in het begin wel even 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.