Ga naar inhoud

Es1234567 : 5 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

19 uur geleden, Nog even wachten zei:

Thx. En voor mij staat dit forum voor informatie halen, maar ook brengen en elkaar steunen in welke fase je ook staat. En ik heb er ook vertrouwen in hoor, nu eerst goed herstellen en dan met wat geduld komt het echt goed.

 Zeker weten! Wat een fijn forum is dit toch :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nou hier is die dan! Mijn operatie verslag van mijn BV bij heyendael 😃.

 

Eerst even wat feiten!

 

163 lang 

57 kilo 

340 cc mentor memory gel xtra high profile 

Dual plane geplaatst 

 

Vanochtend mocht ik mij om 11:15 melden. Ik kreeg bij de deur een mondkapje op en moest mijn handen ontsmetten. Daar aangekomen direct door naar de kamer waar je je omkleed en waar je ook gaat bijkomen van de operatie.

Toen moest ik ook direct omkleden, slofjes aan, mutsje op, en blauw operatie jasje aan. Ik mocht gelijk in bed gaan liggen. Na wat vragen beantwoord te hebben wie ik was en waar ik voor kwam kreeg ik het infuus met volgens mij een zout oplossing. Ik zou om 12 uur onder het mes gaan maar uiteindelijk werd ik iets voor 12:30 naar de operatie zaal gebracht. Ik kreeg de narcose vloeistof redelijk snel ingespoten. Ik zag dat het 12:33 was. Redelijk snel daarna viel ik weg in een lekkere slaap! Dat ging heel rustig en fijn. Toen ik wakker werd had ik echt het idee dat ik lekker had geslapen. Ik hoorde mijn naam een paar keer roepen. Maar ik was super suf. Ik kreeg een spiegel om te kijken maar veel kreeg ik er niet van mee 😅. Ik moest echt even even wakker worden! Ik keek op de klok en zag dat het rond 13:45 was. Ik vroeg hoelang ik er al lag, zo'n 10 minuten. Daarna kreeg ik een raketje. Ik was wel heel erg aan het rillen. Niet dat ik het perse heel koud had want ik lag lekker onder een dekentje maar kon het ook niet echt tegengaan. Daarna vroeg ik de spiegel weer en heb ik even gekeken. Ik dacht, dat is een mooi maatje!! Niks geks, past gewoon mooi ☺️

 

Ik werd na het ijsje redelijk snel aangekleed en mocht plaatsnemen in een stoel in de hoek van de kamer met een dekentje. Prachtig uitzicht met bomen! En de zon scheen lekker naar binnen over mij heen wat fijn was ivm het rillen. Echt een heerlijk plekje  om wat helderder te worden. 

 

Daarna kreeg ik een beschuitje met 

jam en een cracker met kaas. Een klein blikje cola en ik vroeg wat thee met melk en suiker. Ik dacht.. Suikers binnen krijgen! Had ik ergens gelezen 😄

 

Na een poosje werd ik wat wakkerder, ik moest op een gegeven moment naar de wc (dat moet je daar nog doen voordat je weg mag) en de plastische chirurg Frans Straten kwam nog even langs rond kwart over 3 om te checken. Alles was goed gegaan! 

 

Voor de operatie hadden we het er nog over dat ik misschien nog twijfelde over 365 cc. Toen zei die dat gaat niet passen en klopt niet bij jouw figuur. Na de operatie bevestigde hij nog dat dit echt een mooie maat was voor mij. Meer had er niet in gekunt. Prima dus! ☺️ en ik was voor de operatie ook al wel heel zeker over de 340cc  maar voor de zekerheid toch nog 325 en 365 doorgegeven om op voorraad te hebben.

 

Ik reageerde inmiddels wel licht allergisch op de celebrex. Van te voren wist ik dat ik deze allergie ook bij ibuprofen heb. Mijn binnenste van mijn ooghoeken zwellen dan op. Niks ernstigs verder, maar celebrex kreeg ik daarom niet mee. Ik moet het doen op de paracetamol. Ik hoop dat ik me blijf voelen zoals ik me nu voel en het is nu rond 19:30 😄 dat ik dit schrijf. Daar teken ik voor! Mocht het echt niet gaan met de pijn dan heb ik 2 tramadol gekregen voor de nacht. 1 per nacht. Maar ik hoop dat het niet hoeft! Je schijnt er misselijk van te kunnen worden.

 

Rond 15:30 liep ik naar buiten , eigenlijk voelde ik me wel goed. Niet meer zo suf! Alleen een druk op mijn borst en bij het dieper inademen.

 

Ik had een klein kussentje meegenomen voor in de auto, tussen de gordel en mijn nieuwe breasties 😂. Dat zat fijn! De terugweg ging soepel en ik ben nu al een poosje thuis. Zoals gezegd voel ik me eigenlijk best goed! Ik ga nu lekker op de bank hangen en rustig aan doen.

 

Ik heb uiteraard al even gespiekt door de bh wat omlaag te doen!! 😎 ik vind ze in het echt nog wat puntig ogen, maar besef me heel goed dat dit tijd nodig heeft. Alles zit nog strak en het moet lekker gaan zakken!! Toen ik foto's maakte... Toen werd ik verliefd!!! 🥰 Toen dacht ik, jaaaa! Als ze er nu zo uit zien, dan hoop ik dat de zwaartekracht zijn werk goed gaat doen 🙏🏻🙌🏻🍀

 

Op naar een goed herstel! Voor @Lou! ook die ik nog in de uitslaap zaal tegenkwam. Wat was dat leuk!! En morgen mag @Julie88 ook bij heyendael. Zet hem op meis!! (Oja ik zei nog tegen de anesthesist en zijn collega voordat ik in slaap viel. Zet hem op! 😄)
 

Voor zover mijn operatie verslag! Ik heb er veel aan gehad om die van jullie te lezen. Ik ga nu wat eten en dan kijk ik straks even of ik foto's kan plaatsen! Als je mee wilt kijken, let me know 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Es1234567 bedankt voor je uitgebreide verslag . 😊 en gefeliciteerd met je boobs! Zo te lezen nu al tevreden 😊

Het zal nu erg puntig vierkantig en hoog zitten . Maar dat komt allemaal goed😊

En Als ik het zo lees is de operatie ook erg vlotjes gegaan .geniet ervan en succes met je eerste avond /nacht🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.