Ga naar inhoud

Es1234567 : 5 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Echt herkenbaar idd, maar wordt echt snel beter. En wij vrouwen kunnen tegen een stootje ;) Ik wens je een prettig herstel. Vooral veel slapen en blijven bewegen helpt enorm bij mij. Merk dat als ik te lang stil blijf dat het minder prettig wordt. Zou ik in je album mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt lieve dames voor de bemoedigende woorden! Dat doet me goed! En ik heb jullie toegevoegd @Nina_a, @TinyAA en @baukjeBV :)

 

en fijn dat het bij jou zo goed gaat TinyAA! Ik vind het nog best pittig en bewegen gaat me juist minder af 🙈

 

En dankjewel @Sjaantje02. Lief! Ik vind ze zelf zo niet mooi in het echt :( echt heel puntig naar beneden wijzen met de tepels. Op de foto ogen ze echt 100 keer beter.. 😰 Dus ik kijk er maar niet teveel naar in het echt en focus me op dat als ze gaan dalen het goed komt.. Geduld geduld geduld! 🙏🏻🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! @Nog even wachten ik weet dat geduld het sleutelwoord is maar dat blijkt toch wel moeilijk te zijn :)

 

Ik ben alleen vanochtend even geschrokken van mijn litteken aan de rechterkant. Deze ziet er bobbelig uit en zo voelt het ook. Eigenlijk voelde ik het een beetje met mijn hand door de bh. Zodoende ben ik gaan kijken. Gaat dit wel goed? Drukt de prothese daar niet op? Ik ga even 3 foto's aan mijn album toevoegen voor de dames die mee willen kijken. Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit even te denken wie er ook al weer nog meer last van bobbelige littekens had. @stiens of @Beyonce volgens mij. Volgens mij komt dat uiteindelijk ook weer goed. Inderdaad is geduld hebben erg lastig. Ik ben erg blij dat ik hier al wat langer aan het rondkijken was dus al aardig ingelezen was voordat ik zelf onder het mes ging. Nu was mijn vriend na de operatie ongeduldiger dan ik, nou dat is normaal gesproken echt niet het geval hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Nog even wachten ik ga gelijk even kijken :) 

 

Haha ik blijf het ook maar tegen mezelf zeggen.. Geduld geduld geduld! Maar ik ben een beetje een pietje precies en merk dat ik het toch lastig vind en vooral nu met het litteken me dan zorgen ga maken. Maar ook dat moet ik blijven relativeren. Zit nu op de 3e dag met operatiedag meegerekend 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-5-2020 om 00:08, Es1234567 zei:


Wat spannend!! Nog even aftellen voor jou! 😄 ik heb zelf een redelijke smalle borstkas, rond de 11 cm per borst en was ook bang dat de relatief smalle prothese gek zou staan, maar ik zie nu dat het mooi in verhouding is! Ik snap je zorgen dus! Maar vergeet niet dat elk lichaam anders is en andere protheses kan hebben :)
 

Ik ga je toevoegen! Heel veel succes meis!! 🍀

Jaa zal vast goed komen dankjewel! 

Heel veel succes met het herstelproces ☺️☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Es1234567 zei:

Dankjewel! @Nog even wachten ik weet dat geduld het sleutelwoord is maar dat blijkt toch wel moeilijk te zijn :)

 

Ik ben alleen vanochtend even geschrokken van mijn litteken aan de rechterkant. Deze ziet er bobbelig uit en zo voelt het ook. Eigenlijk voelde ik het een beetje met mijn hand door de bh. Zodoende ben ik gaan kijken. Gaat dit wel goed? Drukt de prothese daar niet op? Ik ga even 3 foto's aan mijn album toevoegen voor de dames die mee willen kijken. Alvast bedankt!

 

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ik zit even te denken wie er ook al weer nog meer last van bobbelige littekens had. @stiens of @Beyonce volgens mij. Volgens mij komt dat uiteindelijk ook weer goed. Inderdaad is geduld hebben erg lastig. Ik ben erg blij dat ik hier al wat langer aan het rondkijken was dus al aardig ingelezen was voordat ik zelf onder het mes ging. Nu was mijn vriend na de operatie ongeduldiger dan ik, nou dat is normaal gesproken echt niet het geval hoor

 

Hey hey, dat klopt, dat ben ik 🙂

 

Fijn dat je operatie en de eerste nacht achter de rug is! Dat litteken komt wel goed hoor. In het begin was het bij mij heel erg bobbelig en dik, maar ondertussen is dit zo goed als verdwenen! Ik kreeg ook op voorhand meegedeeld dat een rimpelige hechttechniek kan worden toegepast om het litteken mooi te laten genezen, dus maakte mij niet echt heel veel zorgen in het begin. Maar omdat het dik stond had ik even gehoord bij de kliniek en zo lang het niet rood ziet, er geen wondvocht uitkomt en je geen koorts maakt, is het allemaal normaal en herstelt dit zichzelf na een tijdje. Ik ben nu 8 weken ver en heb er nu ongeveer 4 weken siliconen pleisters op zitten. Kan zijn dat dit het sneller heeft doen wegtrekken, maar kan evengoed van zichzelf zijn gebeurt, daar heb ik geen idee van. 

 

Nog veel succes met je herstel! Zou ik ook mee mogen kijken? 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je berichtje @stiens! Dat stelt me gerust!! Echt heel fijn :) ik ga je gelijk even toevoegen! Ik had het idee dat het er rond 11 uur er al weer wat beter uitzag dan vanochtend om 8 uur. Andere kant (links) zag ik juist een soort deukje nu. Ik ga er gewoon niet teveel op letten deze dagen! Even de tijd geven om te helen. En zolang alles netjes dicht zit en er geen vocht uitkomt zal het wel goed zijn. Voel me verder ook goed. Dus bedankt!! Helpt me loslaten :)

 

En wat staan ze bij jou ook mooi zeg! Past heel mooi jij je figuur! ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Es1234567 zei:

Dankjewel @Nog even wachten ik ga gelijk even kijken :) 

 

Haha ik blijf het ook maar tegen mezelf zeggen.. Geduld geduld geduld! Maar ik ben een beetje een pietje precies en merk dat ik het toch lastig vind en vooral nu met het litteken me dan zorgen ga maken. Maar ook dat moet ik blijven relativeren. Zit nu op de 3e dag met operatiedag meegerekend 😬


 

Hahaha zo herkenbaar. Na 3 dagen had ik ook echt nog vierkante blokken (check m’n album nog maar eens hahaha) en binnen een paar weken werden ze ineens super rond. Komt echt goed! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen @Veerveertje!! 😄 ik kan niet wachten tot de ontwikkeling verder voortzet! Wat een blokken beton die puntig ogen 😆 maar gaat goedkomen! Ik heb er vertrouwen in 🙏🏻

 

Even een update vanuit hier. Vannacht ook een goede nacht gehad! Echt veel geslapen. En alleen wakker geworden voor de paracetamol. Wel heb ik het gevoel dat ik meer pijn had en zich dit verplaatst nu naar de zijkant van mijn borsten. En snachts lijkt de pijn wat erger. Verder is het eigenlijk goed te doen op alleen paracetamol. Enig idee hoelang je dit ongeveer blijft slikken?

 

Het litteken lijkt  ook alweer rustiger te ogen dan gister 🙌🏻 ik ga er even een apart albumpje van maken zodra ik mijn account heb geupgrade. Ik kan nu maar 1 album aanmaken volgens mij en wil ontwikkeling borsten en litteken even apart houden. Dat het geen zooitje door elkaar wordt 😅

 

Herkenbaar dat de borsten ook wat gaan jeuken? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Es1234567 zei:

Goed om te horen @Veerveertje!! 😄 ik kan niet wachten tot de ontwikkeling verder voortzet! Wat een blokken beton die puntig ogen 😆 maar gaat goedkomen! Ik heb er vertrouwen in 🙏🏻

 

Even een update vanuit hier. Vannacht ook een goede nacht gehad! Echt veel geslapen. En alleen wakker geworden voor de paracetamol. Wel heb ik het gevoel dat ik meer pijn had en zich dit verplaatst nu naar de zijkant van mijn borsten. En snachts lijkt de pijn wat erger. Verder is het eigenlijk goed te doen op alleen paracetamol. Enig idee hoelang je dit ongeveer blijft slikken?

 

Het litteken lijkt  ook alweer rustiger te ogen dan gister 🙌🏻 ik ga er even een apart albumpje van maken zodra ik mijn account heb geupgrade. Ik kan nu maar 1 album aanmaken volgens mij en wil ontwikkeling borsten en litteken even apart houden. Dat het geen zooitje door elkaar wordt 😅

 

Herkenbaar dat de borsten ook wat gaan jeuken? 

 

 

Ja jeuken en vervellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ja jeuken en vervellen

Hoi allemaal,

ik loop een beetje tegelijk met @Es1234567

1 dag later geopereerd. Vanavond voor het eerst gedoucht ik durfde nog niet eerder🙈
herstel gaat wel goed zover ik het kan inschatten. Merk met de dag verschil. Slapen gaat ook goed. 

 

ik vond ze net als @Es1234567 ook zo puntig en zo hard wat logisch is. En ik miste zelf heel erg de volume aan de bovenkant. Ik heb moderate plus cohesive 1 implantaten en rond. 
mij had duidelijk gemaakt de bolling boven in te missen en dat vooral wilde dus ga ook wel uit van de kunde van dokter straaten. Maar werd net toch even heeel onzeker ineens. @Veerveertje klopt het dat jij ook cohesive 1

moderate plus hebt? En heb jij wel wat volume/bolling bovenin? Vriendinnen van mij hebben allemaal high profile gekregen en hun resultaat vond ik ook mooi. hij raadde mij dit aan hopelijk krijg ik t gewenste resultaat zoals ik voor ogen had. 
 

ik ga kijken of ik ze in een album kan krijgen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Julie88 zei:

Hoi allemaal,

ik loop een beetje tegelijk met @Es1234567

1 dag later geopereerd. Vanavond voor het eerst gedoucht ik durfde nog niet eerder🙈
herstel gaat wel goed zover ik het kan inschatten. Merk met de dag verschil. Slapen gaat ook goed. 

 

ik vond ze net als @Es1234567 ook zo puntig en zo hard wat logisch is. En ik miste zelf heel erg de volume aan de bovenkant. Ik heb moderate plus cohesive 1 implantaten en rond. 
mij had duidelijk gemaakt de bolling boven in te missen en dat vooral wilde dus ga ook wel uit van de kunde van dokter straaten. Maar werd net toch even heeel onzeker ineens. @Veerveertje klopt het dat jij ook cohesive 1

moderate plus hebt? En heb jij wel wat volume/bolling bovenin? Vriendinnen van mij hebben allemaal high profile gekregen en hun resultaat vond ik ook mooi. hij raadde mij dit aan hopelijk krijg ik t gewenste resultaat zoals ik voor ogen had. 
 

ik ga kijken of ik ze in een album kan krijgen 


Hi meis! Klopt, ik heb moderate plus cohesive 1, rond. Ik heb zeker bolling bovenin! Kijk maar in m’n album op de foto’s die een beetje van opzij genomen zijn. Vond in het begin zelfs wat teveel bolling, maar dat was omdat m’n protheses nog wat moesten zakken. 
Ik denk dat je even moet aankijken hoe je borsten zich vormen wanneer je protheses echt gaan zakken, want dat creëerde bij mij echt pas alle vorm erin zoals ik nu heb. Daarvoor was het echt geen porem 🤣 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Veerveertje zei:


Hi meis! Klopt, ik heb moderate plus cohesive 1, rond. Ik heb zeker bolling bovenin! Kijk maar in m’n album op de foto’s die een beetje van opzij genomen zijn. Vond in het begin zelfs wat teveel bolling, maar dat was omdat m’n protheses nog wat moesten zakken. 
Ik denk dat je even moet aankijken hoe je borsten zich vormen wanneer je protheses echt gaan zakken, want dat creëerde bij mij echt pas alle vorm erin zoals ik nu heb. Daarvoor was het echt geen porem 🤣 

Aah goed om te horen! Jou foto’s zijn idd echt super. Dat geeft me weer wat vertrouwen. Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Dan kan je even kijken☺️
bedankt voor je berichtje terug! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.