Ga naar inhoud

Es1234567 : 5 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Es1234567 zei:

Dankjewel lieve meiden! ☺️

 

Net gegeten en voel me nu wel moe worden en mijn hart gaat tekeer alsof ik hardloop, is dat normaal? 😅

 

Wat leuk dat het zo goed gegaan is bij jou vandaag. Bij mij ging het ook super vlot, maar deze avond toen de kindjes thuis kwamen te optimistisch geweest. 

 

Momenteel wordt ik ook wel moe. En wat betreft mijn hart heb ik ook dat gevoel... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Griet22 zei:

 

Wat leuk dat het zo goed gegaan is bij jou vandaag. Bij mij ging het ook super vlot, maar deze avond toen de kindjes thuis kwamen te optimistisch geweest. 

 

Momenteel wordt ik ook wel moe. En wat betreft mijn hart heb ik ook dat gevoel... 

 

Ok! Fijn dat het herkenbaar is. Na een uurtje op de bank gelegen te hebben gaat het nu weer rustiger! Denk dat ik dat even nodig had. Nu hopen op een goede nachtrust voor ons alledrie! 🙏🏻😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi verslag!! Dat rillen herken ik heel goed van na mijn eerste borstvergroting toen had ik ze ook achter de spier geplaatst. Deze keer niet gehad. Dat puntige trekt weg en de zwaarte kracht gaat zeker z'n werk doen..no worries.

Neem lekker je rust en ik hoop dat je een niet al te dramatische nacht gaat hebben.

Zou je mij willen toevoegen aan je album?😊

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Ld1234 zei:

Mooi verslag!! Dat rillen herken ik heel goed van na mijn eerste borstvergroting toen had ik ze ook achter de spier geplaatst. Deze keer niet gehad. Dat puntige trekt weg en de zwaarte kracht gaat zeker z'n werk doen..no worries.

Neem lekker je rust en ik hoop dat je een niet al te dramatische nacht gaat hebben.

Zou je mij willen toevoegen aan je album?😊

 

Zo fijn om al die herkenbare dingen te lezen!! Ik hoop het ook niet. Laat het een fijne nacht worden. Ik heb mijn bed al ongebouwd met een rugsteun en zwangerschap kussen! Ik kan geen kant op 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er mooi uit hoor, maar gaat nog veel mooier worden! Je had een mooie voorsituatie dus komt helemaal goed! 
Dat rillen had ik ook, heb ik trouwens na iedere operatie heeft te maken met het uitwerken van de narcose in combinatie van adrenaline. Wel heel irritant 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, bent001 zei:

Ziet er mooi uit hoor, maar gaat nog veel mooier worden! Je had een mooie voorsituatie dus komt helemaal goed! 
Dat rillen had ik ook, heb ik trouwens na iedere operatie heeft te maken met het uitwerken van de narcose in combinatie van adrenaline. Wel heel irritant 🙈

 

Dankje! :)

 

Ja dat was inderdaad wel even irritant! Maar na een poosje ging het gelukkig weg :)

 

Ik ga lekker mijn bedje in en een poging doen tot slapen. Voel me nog niet heel moe naar dat komt vast :) fijne avond meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Es1234567 super dat t zo goed is verlopen. En dat je het onrustige gevoel een beetje weg is. 
leuk dat je me hebt toegevoegd aan je album😊 Hopelijk slaap je goed op de paracetamol en je stellage. Ik ga zo me spullen vast een beetje klaarleggen en dan lekker slapen.

morgen mag ik dan eindelijk🙌🏻 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het allemaal goed gegaan is en dat je al terecht kon 😁 ik ben zelf hopelijk ergens juli aan de beurt, heb wel al een consult gehad maar nog geen operatie gepland. Mij is 335cc full aangeraden, maar dan van motiva ergonomix. Met een diameter van 11.25 maar ik me alleen een beetje zorgen dat ze te smal zijn ofzo, vandaar sta ik nog op een tweede consult ga 🙈

 

Zou ik misschien ook even in jouw album mogen kijken? 🙃🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Lindan zei:

@Es1234567 het lukt me nog niet om in je album te kijken 😉

Ik zat te klooien met het apestaartje, Hij pakte de naam dan wel maar blijkbaar niet met opslaan. Ik snapte al niet waarom het niet lukte de 5 pogingen erna 😄 maar lang leve de instructie topics! Het is nu wel gelukt als het goed is @Lindan ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, MMelody zei:

Wat fijn dat het allemaal goed gegaan is en dat je al terecht kon 😁 ik ben zelf hopelijk ergens juli aan de beurt, heb wel al een consult gehad maar nog geen operatie gepland. Mij is 335cc full aangeraden, maar dan van motiva ergonomix. Met een diameter van 11.25 maar ik me alleen een beetje zorgen dat ze te smal zijn ofzo, vandaar sta ik nog op een tweede consult ga 🙈

 

Zou ik misschien ook even in jouw album mogen kijken? 🙃🙃


Wat spannend!! Nog even aftellen voor jou! 😄 ik heb zelf een redelijke smalle borstkas, rond de 11 cm per borst en was ook bang dat de relatief smalle prothese gek zou staan, maar ik zie nu dat het mooi in verhouding is! Ik snap je zorgen dus! Maar vergeet niet dat elk lichaam anders is en andere protheses kan hebben :)
 

Ik ga je toevoegen! Heel veel succes meis!! 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe was je nacht? Hier toch wat lastig geweest. Vooral veel last van mijn rug omdat ik niet gewoon ben van op mijn rug te slapen. Deze morgen heb ik wel de indruk dat het beter gaat... 

 

zou ik ook eens in je album mogen kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het deze ochtend wat beter lijkt te gaan met jou! ☺️ Hoe is het met je zwelling? Gaat dat ook beter? Ik las dat je gister toch nog even hebt gekoeld.

 

Hier ook geen beste nacht gehad 😬 heb tot half 4 klaar wakker gelegen. Moet zeggen dat ik wel lekker lag in mijn gebouwde stellage! Ook al ben ik ook totaal geen rug slaper. Maar was gewoon klaar wakker. Misschien door de paracetamol met coffeine en nog wat adreline van de dag zelf. Om half 4 moest ik weer paracetamol nemen, dus dacht, dan eet ik gelijk even een hapje kwark. Misschien dat ik daar ook wel moe van word, dan gaat je lichaam toch naar een iets andere stand zo na het eten. En besloot om toch de normale paracetamol te pakken ipv met coffeine. Ik wilde zelf de kwark halen, maar toen ik eenmaal naast het bed stond (met hulp want zelf kom ik er met geen mogelijkheid uit) voelde ik de bekende vrachtwagen die over me heen gereden leek te zijn. Toch maar weer gaan liggen en in bed wat kwark eten. Daarna heb ik lekker geslapen van 4 tot 6! Dat was mijn nachtrust. 🙈

 

Voel me nu wat immobieler dan gister, merk dat de spieren een optater hebben gehad. Diep inademen voel ik wel. Vooral aan de rechterkant van mijn rechter borst. Kreeg ook aardig last van mijn rug dus vanaf 7 uur een uurtje met rugsteun recht op gezeten in bed. Dat hielp en nu geen last van mijn rug.

 

Drukkende gevoel op mijn borst is er nog steeds. Ben er nu al klaar mee 😬 Hoelang duurt dit naar verwachting totdat dat Drukkende gevoel beter wordt dames?

 

Ik ga je toevoegen :) ga je zelf ook foto's maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Es1234567 zei:

Wat fijn dat het deze ochtend wat beter lijkt te gaan met jou! ☺️ Hoe is het met je zwelling? Gaat dat ook beter? Ik las dat je gister toch nog even hebt gekoeld.

 

Hier ook geen beste nacht gehad 😬 heb tot half 4 klaar wakker gelegen. Moet zeggen dat ik wel lekker lag in mijn gebouwde stellage! Ook al ben ik ook totaal geen rug slaper. Maar was gewoon klaar wakker. Misschien door de paracetamol met coffeine en nog wat adreline van de dag zelf. Om half 4 moest ik weer paracetamol nemen, dus dacht, dan eet ik gelijk even een hapje kwark. Misschien dat ik daar ook wel moe van word, dan gaat je lichaam toch naar een iets andere stand zo na het eten. En besloot om toch de normale paracetamol te pakken ipv met coffeine. Ik wilde zelf de kwark halen, maar toen ik eenmaal naast het bed stond (met hulp want zelf kom ik er met geen mogelijkheid uit) voelde ik de bekende vrachtwagen die over me heen gereden leek te zijn. Toch maar weer gaan liggen en in bed wat kwark eten. Daarna heb ik lekker geslapen van 4 tot 6! Dat was mijn nachtrust. 🙈

 

Voel me nu wat immobieler dan gister, merk dat de spieren een optater hebben gehad. Diep inademen voel ik wel. Vooral aan de rechterkant van mijn rechter borst. Kreeg ook aardig last van mijn rug dus vanaf 7 uur een uurtje met rugsteun recht op gezeten in bed. Dat hielp en nu geen last van mijn rug.

 

Drukkende gevoel op mijn borst is er nog steeds. Ben er nu al klaar mee 😬 Hoelang duurt dit naar verwachting totdat dat Drukkende gevoel beter wordt dames?

 

Ik ga je toevoegen :) ga je zelf ook foto's maken?

 

 

Ja die vrachtwagen heb ik gisteren avond ook gehad alleen iets vroeger dan jij 😀

 

Ik herken wel het gevoel in de spieren en het inademen. De zwelling is een stuk beter ik heb me voorgenomen om

nog af en toe doorheen de dag wat te koelen. 

 

Ik heb wel het gevoel dat het komende dagen echt alleen maar rusten zal worden. Dat is wel een moeilijke voor mij. 

 

Bedankt om me toe te voegen. Ik heb ook een album maar voorlopig alleen nog maar mijn voor situatie (daar ben ik niet zo trots op) momenteel is er nog niet veel te zien gezien ik helemaal ingepakt ben maar probeer komende dagen mss wel eens een foto te posten van mijn pakje 😀

later volgen dan wel mijn betere foto’s hopelijk. Ik voeg je anders ook wel toe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Heel herkenbaar dames een slechte eerste nacht. Gaat echt beter worden hoor. Lekker in de laat-je-verwennen stand vandaag! Het is nu eenmaal een zeer pittige operatie. 

 

Fijn om te horen dat het herkenbaar is! Dat helpt enorm 🙏🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Griet22 zei:

 

 

Ja die vrachtwagen heb ik gisteren avond ook gehad alleen iets vroeger dan jij 😀

 

Ik herken wel het gevoel in de spieren en het inademen. De zwelling is een stuk beter ik heb me voorgenomen om

nog af en toe doorheen de dag wat te koelen. 

 

Ik heb wel het gevoel dat het komende dagen echt alleen maar rusten zal worden. Dat is wel een moeilijke voor mij. 

 

Bedankt om me toe te voegen. Ik heb ook een album maar voorlopig alleen nog maar mijn voor situatie (daar ben ik niet zo trots op) momenteel is er nog niet veel te zien gezien ik helemaal ingepakt ben maar probeer komende dagen mss wel eens een foto te posten van mijn pakje 😀

later volgen dan wel mijn betere foto’s hopelijk. Ik voeg je anders ook wel toe. 

 

Haha yes 😄 merk nu dat ik enorme rode wangen heb, temperatuur 37.2 dus volgend mij prima. Zal wel vermoeidheid zijn en van onder het dekentje liggen in de woonkamer. 

 

Fijn dat de zwelling beter is! En inderdaad, volgend mij is het de komende dagen en goed je rust pakken! 

 

Ik vond het ook lastig om mijn voor situatie te plaatsen 😞 maar heb zoveel gehad aan foto's van andere meiden! Dus vond het wel belangrijk om te doen ☺️ thnx voor toevoegen! Fijn om ontwikkeling met elkaar te kunnen volgen! 

 

Ik had vanochtend even gespiekt zonder bh maar ik vind het in real life echt nog niks, puntig en mijn tepels wijzen naar beneden 😞 daar word ik niet blij van. Maar sleutelwoord op het forum is geduld! Dus dat zeg ik dan maar tegen mezelf. 

 

En als ik mijn foto van gister zie dan zit de vorm volgens mij wel goed. Alleen wel stom dat ik ze op de foto mooier vind dan in het echt Moet allemaal echt gaan indalen nog! Laat de zwaartekracht maar snel zijn werk doen 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.