Ga naar inhoud

Redannie : 16 november 2019 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Redannie zei:

Grappig jij bent op dezelfde dag geopereerd als ik.Ik heb mijn datum niet goed staan?en ik weet niet hoe ik dat veranderen kan.Gelukkig dat het herkenbaar is.

hoeveel cc heb jij gehad?en heb je ook een album?

@mooc123 ik ga je verslag lezen en je album zou ik ook heel graag willen zien als dat mag.Welke pc ben jij geopereerd?Ik vind ze echt ontzettend kundig en lief bij Bergman.En dr  Van Engeland wat een lieve leuke meedenkende vrouw is dat.

wat heb jij nou voor maat bh gekregen?ik schrok ervan 75D? maar eigenlijk vind ik het ook wel weer heel leuk.alleen naakt vind ik ze echt mega.Net waren er twee vriendinnen op bezoek en die vinden het helemaal wauw en echt niet te groot.Dus het zal wel aan mezelf liggen.

groetjes

Ik heb 275cc gekregen, had een maat 80B en nu 85D ? 

Ik maar 1 foto tot nu toe in mijn album maar ik zal je toevoegen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, mooc123 zei:

@Redannie Heb jij ook een album?

Ja ik heb je toegevoegd.Wat zijn ze bij jou ookal mooi zeg??ik kom van 75a/70b af.Mocht jij ook gewoon op je zij slapen?Ik gelukkig wel en slaap heerlijk alleen omdraaien gaat beetje moeilijk.Ik kan ook niet wachten tot ik naar de Hunkemöller kan gaan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Redannie zei:

Ja ik heb je toegevoegd.Wat zijn ze bij jou ookal mooi zeg??ik kom van 75a/70b af.Mocht jij ook gewoon op je zij slapen?Ik gelukkig wel en slaap heerlijk alleen omdraaien gaat beetje moeilijk.Ik kan ook niet wachten tot ik naar de Hunkemöller kan gaan??

 

Ja, ik mag ook mijn zij slapen maar voelt niet heel lekker dus ik durf het nog niet ? Ben heel bang dat het niet goed blijft zitten haha. Heb  even in je album gespiekt, ziet er al mooi uit zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Redannie zei:

@Stephh90 vergeet jou te taggen bovenste stukje wat ik had getypt was voor jou bedoeld?

Ohh toevallig zelfde datum! Heb wel album maar die is nog van vorig jaar. Ik heb 500cc voor de spier maar ik heb dit x borstlift gehad. Ben je ook zo erg moe nog? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Ibabsx zei:

Heee! 
 

Hoeveel dagen ben je PO? Mag ik mee spieken in je album?

ik ben nu 15 dagen PO met mentor Xtra 340cc! 

Ja dat is goed.ik had bij jou ook gelegen zijn echt heel mooi al hoor en zo rustig dat het eruit ziet.Bij mij staat het echt nog flink strak.Ik zal 1 der deze dagen weer nieuwe erop zetten.Ze veranderen echt per dag.

de hechtingen beginnen ook beetje te jeuken nu.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Stephh90 zei:

Ohh toevallig zelfde datum! Heb wel album maar die is nog van vorig jaar. Ik heb 500cc voor de spier maar ik heb dit x borstlift gehad. Ben je ook zo erg moe nog? 

Nee valt mee,ik doe overdag niet extra slapen ofzo.Ik slaap wel de hele nacht door op het omdraaien maar zodra ik goed lig rol ik zoweer in slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Redannie zei:

Nee valt mee,ik doe overdag niet extra slapen ofzo.Ik slaap wel de hele nacht door op het omdraaien maar zodra ik goed lig rol ik zoweer in slaap.

lekker hoor, ben jaloers! Ik doe geen oog dicht helaas, afgelopen dagen elke keer maar 4 uurtjes ofzo in de nacht geslapen. Ben een buikslaper en kan echt never nooit wennen om op me rug te liggen haha. Zij gaat ook niet want dan doen mijn hechtingen pijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Stephh90 zei:

lekker hoor, ben jaloers! Ik doe geen oog dicht helaas, afgelopen dagen elke keer maar 4 uurtjes ofzo in de nacht geslapen. Ben een buikslaper en kan echt never nooit wennen om op me rug te liggen haha. Zij gaat ook niet want dan doen mijn hechtingen pijn. 

Oh verschrikkelijk lijkt me dat.Daar word je humeur ook niet beter van.de eerste nacht heb ik ook op me rug gelegen omdat ik dacht dat ik niet op me zij mocht maar ik kon toen ook echt niet slapen en last van me schouderbladen dat ik had.Toen ben ik midden in de nacht gaan kijken op mijn app van de Bey (Bergman) en daar stond gewoon dus op op zij of op rug slapen.Em toen heb ik dus gelijk 3,5 uur achter elkaar geslapen.Heb wel een voedingskussen waar ik om heen lig.soort bescherming voor me borsten.Mijn man kan soms nog al wild wezen dus dat geeft me een veiliger gevoel.

kam je anders niet wat krijgen van de dokter om te slapen?dit breekt je ook op een gegeven moment.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi @Redannie

Wat fijn om te lezen dat het met de pijn meevalt. Hoe gaat het inmiddels?

Voor mij komt het nu ook dichterbij en ik heb geprobeerd even een tijdje weg te blijven van dit forum om er niet te veel mee bezig te zijn. Ik wil de operatie al zo lang. Maar ben bang voor de dingen die jij ook noemt; dat je dus je zo schuldig gaat voelen vanwege de afhankelijkheid en dat het naakt misschien niet gelijk helemaal vertrouwd gaat voelen.

 

Mag ik misschien ook in je album kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, AnitaSR zei:

Hi @Redannie

Wat fijn om te lezen dat het met de pijn meevalt. Hoe gaat het inmiddels?

Voor mij komt het nu ook dichterbij en ik heb geprobeerd even een tijdje weg te blijven van dit forum om er niet te veel mee bezig te zijn. Ik wil de operatie al zo lang. Maar ben bang voor de dingen die jij ook noemt; dat je dus je zo schuldig gaat voelen vanwege de afhankelijkheid en dat het naakt misschien niet gelijk helemaal vertrouwd gaat voelen.

 

Mag ik misschien ook in je album kijken?

Tuurlijk ik ga je toevoegen

goed dat je even afstand hebt genomen.Ik werd van te voren ook echt gek van mezelf.

wanneer ben jij aan de beurt?

ik ben nu 3 weken verder en het gaat eigenlijk wel goed.Heb alleen veel meer last van me linkerborst die zit ook nog wat hoger je ziet het alleen als je heel goed kijkt hoor.Maar merk echt dat ik met deze kant gewoon echt rustiger aan moet doen.Hij word gauw hard en dat is toch een teken van je lichaam effe stapje terug.Ik vind dat echt heel moeilijk want ben echt een bezige bij.En mijn tepel doet ook ja gewoon pijn aan deze kant heel rot.Maar hoort er allemaal bij lees ik zo.

En naakt vind ik ze nog steeds heel groot en niet eigen.Lichamelijk is het prima te doen maar geestelijk heb ik echt onderschat.Ik wist niet dat het zo wennen is.Van de week deed een jumpsuit aan met wat lager decolleté en ik schrok er gewoon van?Maar iedereen om me heen zegt dat ik gek ben en dat het prachtig is.

Hoeveel cc krijg jij?En waar ga je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-11-2019 om 18:17, Redannie zei:

@Marlies84tis gelukt duurde effe dacht dat ik al toegang had gegeven maar niet op opslaan gedrukt(onhandige Harry haha)


@Redannie Ik ben ook erg benieuwd! Zou je mij ook kunnen toevoegen aan je album? Ik word 8 januari geopereerd door Dr Gabrietz, 300 cc hp mentor cohesive I en ben heel benieuwd naar jouw resultaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Cherryy zei:


@Redannie Ik ben ook erg benieuwd! Zou je mij ook kunnen toevoegen aan je album? Ik word 8 januari geopereerd door Dr Gabrietz, 300 cc hp mentor cohesive I en ben heel benieuwd naar jouw resultaat! 

Ik zal je toevoegen.

8 januari spannend daar ben je nu ook zo aan toe.Ik heb ook mentor cohesive 1 high profile alleen 275cc

krijg jij ook high profile?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Redannie zei:

Ik zal je toevoegen.

8 januari spannend daar ben je nu ook zo aan toe.Ik heb ook mentor cohesive 1 high profile alleen 275cc

krijg jij ook high profile?

 

Ja ik krijg ook high profile!

Bijna overal vind ik voornamelijk foto's van borstvergrotingen van minimaal 350 cc.. Waardoor ik bijna ga twijfelen aan 'maar' 300 cc. Wat mij betreft had de operatie liever vandaag dan morgen geweest. Hoe langer ik erop wacht, hoe meer ik ga lezen en opzoeken. Blijft toch spannend hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Cherryy zei:

 

Ja ik krijg ook high profile!

Bijna overal vind ik voornamelijk foto's van borstvergrotingen van minimaal 350 cc.. Waardoor ik bijna ga twijfelen aan 'maar' 300 cc. Wat mij betreft had de operatie liever vandaag dan morgen geweest. Hoe langer ik erop wacht, hoe meer ik ga lezen en opzoeken. Blijft toch spannend hoor! 

Ik had dat ook die twijfels en ben daarom naar 275 gegaan omdat ik hier veel meer cc voorbij zag komen.Maar denk nu 250 had voldoende geweest.Nu moet ik zeggen dat ik echt heel smal gebouwd ben  van boven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2019 om 13:59, Cherryy zei:


@Redannie Ik ben ook erg benieuwd! Zou je mij ook kunnen toevoegen aan je album? Ik word 8 januari geopereerd door Dr Gabrietz, 300 cc hp mentor cohesive I en ben heel benieuwd naar jouw resultaat! 


oh gaaf! Ik heb precies hetzelfde bij Patrice laten doen! Mocht je foto’s willen, let me know!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, tiffsklein zei:

@tiffsklein ik heb je toegevoegd.Gisteren prachtig lingeriesetje van Doutzen gehad.bh maat 70d .Hij zit nog net iets te klein maar dat zal straks wel goed gaan zitten neem ik dan maar aan.??

Zal vanavond effe nieuwe foto plaatsen.

word er met de dag nu wel blijer mee ookal voelt het nog niet eigen.

8 januari daar ben je zo aan toe.

succes nog effe met aftellen.Die laatste weken zijn niet vooruit te branden.Scheelt dat kerst en oud en nieuw ertussen zitten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dag dames!

 

10 maart word ik in Berman Clinics geopereerd, so far 300 cc dual plane ronde protheses, maar ik ga nog op tweede consult omdat ik twijfel of ik niet toch nog een tikkie meer erin wil en ik wil met foto’s aan kunnen tonen wat ik mooi vind.

Ben echt doodsbang dat het misschien niet gaat worden wat ik voor ogen heb, ik kom zoveel foto’s tegen die ik prachtig vind, en andere foto’s weer die ik echt niet mooi vind, haha. 
 

Zou ik misschien in jullie albums mee mogen kijken?? Zou heel fijn zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Veerveertje zei:

Dag dames!

 

10 maart word ik in Berman Clinics geopereerd, so far 300 cc dual plane ronde protheses, maar ik ga nog op tweede consult omdat ik twijfel of ik niet toch nog een tikkie meer erin wil en ik wil met foto’s aan kunnen tonen wat ik mooi vind.

Ben echt doodsbang dat het misschien niet gaat worden wat ik voor ogen heb, ik kom zoveel foto’s tegen die ik prachtig vind, en andere foto’s weer die ik echt niet mooi vind, haha. 
 

Zou ik misschien in jullie albums mee mogen kijken?? Zou heel fijn zijn! 


Mijn album als staat als het goed is open. Ik ben nu 17 dagen po. Bij mij is 300 cc HP ronde protheses dual plane geplaatst. Ook wel handig om erbij te vermelden; lengte 168, gewicht 59. 
 

Mijn ervaring is wel dat foto’s van andere niet echt een goed beeld geven, tenzij iemand dezelfde bouw / borstbreedte / voorsituatie enzovoort als jou heeft. Zo zie ik wel eens resultaten met 400 cc, die kleiner ogen dan mijn 300 cc en andersom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Cherryy zei:


Mijn album als staat als het goed is open. Ik ben nu 17 dagen po. Bij mij is 300 cc HP ronde protheses dual plane geplaatst. Ook wel handig om erbij te vermelden; lengte 168, gewicht 59. 
 

Mijn ervaring is wel dat foto’s van andere niet echt een goed beeld geven, tenzij iemand dezelfde bouw / borstbreedte / voorsituatie enzovoort als jou heeft. Zo zie ik wel eens resultaten met 400 cc, die kleiner ogen dan mijn 300 cc en andersom.


Zo, maar wat ziet dat er al mooi uit zeg na 2 weken!!! Dat geeft me goede hoop, hahaha.

 

Ja dat begreep ik inderdaad al, wat ik dus best tricky vind. Is de grootte die je ziet tijdens het passen met pasprotheses overeenkomend met hoe het echt wordt of wijkt dat toch nog wel wat af?

 

Ik heb over 1,5 week mijn tweede consult omdat er de eerste keer niks gezegd is over profile, en ik daar dus ook nog wel over wil babbelen.

Wanneer kies je bijv voor high/medium en bepaalt dat ook nog iets over de breedte of alleen over de hoogte? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.