Ga naar inhoud

Redannie : 16 november 2019 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

20 minuten geleden, Veerveertje zei:


Zo, maar wat ziet dat er al mooi uit zeg na 2 weken!!! Dat geeft me goede hoop, hahaha.

 

Ja dat begreep ik inderdaad al, wat ik dus best tricky vind. Is de grootte die je ziet tijdens het passen met pasprotheses overeenkomend met hoe het echt wordt of wijkt dat toch nog wel wat af?

 

Ik heb over 1,5 week mijn tweede consult omdat er de eerste keer niks gezegd is over profile, en ik daar dus ook nog wel over wil babbelen.

Wanneer kies je bijv voor high/medium en bepaalt dat ook nog iets over de breedte of alleen over de hoogte? 

In hoeverre ik er verstand van heb, is het verschil tussen medium profile en high profile dat bij medium profile de breedte breder is, maar minder projectie (naar voren) en bij high profile is de breedte iets minder breed maar is er meer projectie.

 

Heb even een afbeelding opgezocht waarop je de afmetingen kan zien.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Cherryy zei:

In hoeverre ik er verstand van heb, is het verschil tussen medium profile en high profile dat bij medium profile de breedte breder is, maar minder projectie (naar voren) en bij high profile is de breedte iets minder breed maar is er meer projectie.

 

Heb even een afbeelding opgezocht waarop je de afmetingen kan zien.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


Ah, verhelderend!! Super bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.