Ga naar inhoud

Redannie : 16 november 2019 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben nieuw hier.Ben 40 jaar en heb 2 kinderen na 15 jaar gaat mijn wens in.16 november krijg ik een borstvergroting.Ik laat het doen bij de Bergmankliniek door dr van Engeland.Ik krijg 250 cc rond high profile.Zelf ben ik 164 en weeg 59 kg.Heb een omtrek van 65 maar omdat dit er niet is draag ik nu altijd maximizer 70b.Ik ben toch zo benieuwd hoe het word?eindelijk borsten.Maar er komen ook steeds twijfels worden ze wel mooi,zijn ze groot genoeg of worden ze niet te groot?Op de 3D fotos vond ik ze best groot namelijk.volgens de pc past 250 cc precies bij me lichaam omdat ik zo ontzetten smal ben.Ik zou ook graag fotos willen zien van dames die hetzelfde postuur als ik heb.Maar ik heb het forum nog echt niet onder de knie waar kan ik fotos kijken en hoe moet dat?Sorry ik ben niet heel erg handig haha.Ben benieuwd naar de reacties.

groetjes redannie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

Voor de operatie had ik een kleine 75B. Wel met maximizers.

Ik ben geholpen bij kliniek Gabriels door dr. Hupkens.

 

Ik heb Motiva full RoundSilk 400cc dualplane gekregen en ben hier erg tevreden mee. Ik kom nu uit op een 75D cup en het oogt als een volle C.

Ik ben 1.62 en weeg 52kg. Dus ben ook best wel smal gebouwd. Het oogt bij mij echt niet groot en pas heel goed bij mijn postuur. Mijn borsten staan heel mooi, dicht bij elkaar :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi @Redannie

 

Ik snap de twijfels van te groot of te klein heel goed. Weet je toevallig nog hoe breed je borstkas is? Die is ook opgemeten tijdens het passen als het goed is. Ik denk niet dat 250cc snel te groot zal zijn, ik ben zelf 162 ong en weeg nu iets van 57 kg dus vergelijkbaar postuur denk ik (al is mijn bovenlichaam smal, mijn onderlichaam wat minder). Ik heb er eergister 325cc ingekregen. Ik heb lang getwijfeld, ik vond het met passen namelijk nog best klein lijken (nét iets groter dan het met maximizer leek). Maar 350cc zou te breed worden voor mijn borstkas. Na de operatie zei mijn PC ook dat er echt geen cc extra bij had gekunnen door een gespierde borstspier. Lang verhaal kort: ik heb dus 325cc en vind dat nog steeds erg in verhouding met mijn lichaam, maar hierin is iedereen natuurlijk anders.

Ik heb overigens ook rond, high profile!

 

Ik heb een album, als je wil kan ik je toevoegen, al ben ik pas 2 dagen PO dus ziet er nu nog niet echt representatief uit. In mijn topic kun je wel mijn voorsituatie en pasfoto zien met 325cc, misschien heb je daar ook nog iets aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, vithoufiore zei:

Hi @Redannie

 

Ik snap de twijfels van te groot of te klein heel goed. Weet je toevallig nog hoe breed je borstkas is? Die is ook opgemeten tijdens het passen als het goed is. Ik denk niet dat 250cc snel te groot zal zijn, ik ben zelf 162 ong en weeg nu iets van 57 kg dus vergelijkbaar postuur denk ik (al is mijn bovenlichaam smal, mijn onderlichaam wat minder). Ik heb er eergister 325cc ingekregen. Ik heb lang getwijfeld, ik vond het met passen namelijk nog best klein lijken (nét iets groter dan het met maximizer leek). Maar 350cc zou te breed worden voor mijn borstkas. Na de operatie zei mijn PC ook dat er echt geen cc extra bij had gekunnen door een gespierde borstspier. Lang verhaal kort: ik heb dus 325cc en vind dat nog steeds erg in verhouding met mijn lichaam, maar hierin is iedereen natuurlijk anders.

Ik heb overigens ook rond, high profile!

 

Ik heb een album, als je wil kan ik je toevoegen, al ben ik pas 2 dagen PO dus ziet er nu nog niet echt representatief uit. In mijn topic kun je wel mijn voorsituatie en pasfoto zien met 325cc, misschien heb je daar ook nog iets aan?

Ik heb echt geen idee hoe breed mijn borstkas is.Ik heb toch nog maar een afspraak gemaakt om nog een keer te passen.Ik wil graag op een ccup uitkomen.En volgens bestboobie moet dit wel lukken met wat ik krijg.

oh maar jij hebt het gewoon al achter de rug.Hoe voel je je nu en hoe is het met de pijn?Mijn borstspieren zijn ook heel gespierd volgens de pc het eerste wat ze vroeg sport jij veel haha.

ik zou graag je fotos willen bekijken.dank alvast.

ben echt benieuwd 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Redannie zei:

Ik heb echt geen idee hoe breed mijn borstkas is.Ik heb toch nog maar een afspraak gemaakt om nog een keer te passen.Ik wil graag op een ccup uitkomen.En volgens bestboobie moet dit wel lukken met wat ik krijg.

oh maar jij hebt het gewoon al achter de rug.Hoe voel je je nu en hoe is het met de pijn?Mijn borstspieren zijn ook heel gespierd volgens de pc het eerste wat ze vroeg sport jij veel haha.

ik zou graag je fotos willen bekijken.dank alvast.

ben echt benieuwd 

 

 

 

Goed dat je nog eens gaat passen, het is toch best een beslissing die je maakt he. Wanneer ga je opnieuw passen?

Ik voel me nu opzich wel prima, drukkende gevoel van de zwelling met name. Maar het is echt meer oncomfortabelheid dan pijn. Ik zal je toevoegen aan mn album, kun je kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, vithoufiore zei:

 

Goed dat je nog eens gaat passen, het is toch best een beslissing die je maakt he. Wanneer ga je opnieuw passen?

Ik voel me nu opzich wel prima, drukkende gevoel van de zwelling met name. Maar het is echt meer oncomfortabelheid dan pijn. Ik zal je toevoegen aan mn album, kun je kijken!

Dinsdag 1 oktober mag ik weer en a.s dinsdag moet ik naar de anesthesist.

wat fijn dat je geen pijn hebt.Ik laat het allemaal maar over me heen komen.Vind het wel heel spannend maar ik maak me er niet zo druk om.Iedereen herstelt anders en ik ga gewoon uit van het ergste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Redannie zei:

Dinsdag 1 oktober mag ik weer en a.s dinsdag moet ik naar de anesthesist.

wat fijn dat je geen pijn hebt.Ik laat het allemaal maar over me heen komen.Vind het wel heel spannend maar ik maak me er niet zo druk om.Iedereen herstelt anders en ik ga gewoon uit van het ergste.

 

13 minuten geleden, Redannie zei:

Ik heb echt geen idee hoe breed mijn borstkas is.Ik heb toch nog maar een afspraak gemaakt om nog een keer te passen.Ik wil graag op een ccup uitkomen.En volgens bestboobie moet dit wel lukken met wat ik krijg.

oh maar jij hebt het gewoon al achter de rug.Hoe voel je je nu en hoe is het met de pijn?Mijn borstspieren zijn ook heel gespierd volgens de pc het eerste wat ze vroeg sport jij veel haha.

ik zou graag je fotos willen bekijken.dank alvast.

ben echt benieuwd 

 

 

 

46 minuten geleden, vithoufiore zei:

Hi @Redannie

 

Ik snap de twijfels van te groot of te klein heel goed. Weet je toevallig nog hoe breed je borstkas is? Die is ook opgemeten tijdens het passen als het goed is. Ik denk niet dat 250cc snel te groot zal zijn, ik ben zelf 162 ong en weeg nu iets van 57 kg dus vergelijkbaar postuur denk ik (al is mijn bovenlichaam smal, mijn onderlichaam wat minder). Ik heb er eergister 325cc ingekregen. Ik heb lang getwijfeld, ik vond het met passen namelijk nog best klein lijken (nét iets groter dan het met maximizer leek). Maar 350cc zou te breed worden voor mijn borstkas. Na de operatie zei mijn PC ook dat er echt geen cc extra bij had gekunnen door een gespierde borstspier. Lang verhaal kort: ik heb dus 325cc en vind dat nog steeds erg in verhouding met mijn lichaam, maar hierin is iedereen natuurlijk anders.

Ik heb overigens ook rond, high profile!

 

Ik heb een album, als je wil kan ik je toevoegen, al ben ik pas 2 dagen PO dus ziet er nu nog niet echt representatief uit. In mijn topic kun je wel mijn voorsituatie en pasfoto zien met 325cc, misschien heb je daar ook nog iets aan?

Ik ben niet zo handig.Ik heb de fotos van dag 2 po gevonden en ik vind ze al prachtig nu.Maar waar kan ik jouw voorsituatie fotos vinden en had je ook 3D fotos gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Redannie zei:

 

 

Ik ben niet zo handig.Ik heb de fotos van dag 2 po gevonden en ik vind ze al prachtig nu.Maar waar kan ik jouw voorsituatie fotos vinden en had je ook 3D fotos gehad?

 

Heb geen 3D foto's gehad, maar ik had ze ook niet gewild. Ik vind dat altijd alleen maar verwarring zaaien haha. Ik voel meer bij gewoon het passen zelf. Ik heb daar mijn vriend toen een filmpje van laten maken, met die pasprotheses in, rondje draaien zodat je alle hoeken had. Dat filmpje heb ik echt 100x gekeken als ik twijfelde, en dat vond ik fijn. 

 

De voor foto heb ik net in het album erbij gezet waar ook de 2 dagen PO stonden. In mijn normale topic (als je tussen alle topics kijkt van borstvergrotingen en dan die van mij: 20 september Velthuiskliniek dr. Zaal) zie je nog meer foto's.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben afgelopen woensdag geopereerd.Ik had mijn datum niet goed gezet.Wat is het mij allemaal meegevallen zeg.En wat is het mooi geworden.Ben toch voor de 275 gegaan.ben nu 2 dagen verder en heb bijna geen pijn meer.Had me op het ergste voorbereid maar het valt allemaal zo mee.Heb vannacht gewoon de hele nacht geslapen en gewoon lekker op mijn zij want dat mag gewoon van mijn chirurg.
ik moet nu alleen opletten dat ik al niet teveel wil gaan doen.Voel wel flink spierpijn.Ik gebruik alleen paracetamol als pijnstilling.Ik ben er zo blij mee.Ik heb me echt druk gemaakt voor niks.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Marlies84 zei:

Aaah wat supergoed! Fijn dat het zo’n rustig herstel hebt! En lekker op je zij! Hoop dat de mijne dat ook goed vindt! Heb je foto’s? Ik krijg 16 dec 295cc. Maar 75D zeg? Wow!

Ik heb album gemaakt maar moet effe kijken hoe ik je toevoeg haha.Ik ga me best doen.Ben vanmiddag wezen douchen en WoW ik vind ze best groot zo in me blootje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Redannie net even in je album gespiekt. Mooi geworden hoor, nu al! Grappig, lijken wel even groot als die van mij, maar jij had al meer meer eigen borst. Ik had helaas echt niks...

 

Fijn dat ook jouw herstel zo spoepel verloopt. Nog even geduld en wij kunnen straks ook stralen in onze bikini's volgende zomer ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ABS zei:

@Redannie net even in je album gespiekt. Mooi geworden hoor, nu al! Grappig, lijken wel even groot als die van mij, maar jij had al meer meer eigen borst. Ik had helaas echt niks...

 

Fijn dat ook jouw herstel zo spoepel verloopt. Nog even geduld en wij kunnen straks ook stralen in onze bikini's volgende zomer ?

 

2 minuten geleden, ABS zei:

@Redannie net even in je album gespiekt. Mooi geworden hoor, nu al! Grappig, lijken wel even groot als die van mij, maar jij had al meer meer eigen borst. Ik had helaas echt niks...

 

Fijn dat ook jouw herstel zo spoepel verloopt. Nog even geduld en wij kunnen straks ook stralen in onze bikini's volgende zomer ?

Jaaah kan niet wachten.

vind de jouwe ook echt al supermooi en zeker niet te klein.ziet er heel natuurlijk uit zo.jij hebt het toch vergoed gekregen?

wat zou jij blij zijn zeg.Ik had nog een beetje iets wat ik met een maximizer nog enigszins omhoog kon drukken maar jij had echt helemaal niks.

ik krijg het niet voor elkaar om op op de fotos uit albums te reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lichamelijk gaat het super.Slik geen pijnstillers meer.Heb alleen last aan de zijkant van me linkerborst tot me tepel,bij bepaalde bewegingen.Lijkt wel zenuwpijn ofzo echt niet fijn.Herkent iemand dit die misschien meeleest.Maar als ik me rustig hou gaat het prima.Psychisch heb ik effe k**dag.ik baal dat ik niks kan en voel me schuldig tegenover me gezin.Voel me egoïstisch dat ik dit heb gedaan omdat ik het zelf wilde.

ben net klaar met douchen en vind ze echt groot in me blootje.met me bh aan vind ik het goed hoor.Oh wat klink ik ondankbaar

laat me maar effe gal spuien.Hier kent niemand me dat scheelt.Als ik foto in bikini zie vind ik het ook prachtig hoor

maar in me blootje tja moet er aan wennen denk ik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Redannie zei:

Lichamelijk gaat het super.Slik geen pijnstillers meer.Heb alleen last aan de zijkant van me linkerborst tot me tepel,bij bepaalde bewegingen.Lijkt wel zenuwpijn ofzo echt niet fijn.Herkent iemand dit die misschien meeleest.Maar als ik me rustig hou gaat het prima.Psychisch heb ik effe k**dag.ik baal dat ik niks kan en voel me schuldig tegenover me gezin.Voel me egoïstisch dat ik dit heb gedaan omdat ik het zelf wilde.

ben net klaar met douchen en vind ze echt groot in me blootje.met me bh aan vind ik het goed hoor.Oh wat klink ik ondankbaar

laat me maar effe gal spuien.Hier kent niemand me dat scheelt.Als ik foto in bikini zie vind ik het ook prachtig hoor

maar in me blootje tja moet er aan wennen denk ik.

 

Hey Meis, dat mentale aspect herken ik! Heb zelf 13 november operatie gehad en zat er gisteren mentaal helemaal doorheen. Helaas hoort dat er ook bij mij. Veel sterkte en goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Redannie zei:

Lichamelijk gaat het super.Slik geen pijnstillers meer.Heb alleen last aan de zijkant van me linkerborst tot me tepel,bij bepaalde bewegingen.Lijkt wel zenuwpijn ofzo echt niet fijn.Herkent iemand dit die misschien meeleest.Maar als ik me rustig hou gaat het prima.Psychisch heb ik effe k**dag.ik baal dat ik niks kan en voel me schuldig tegenover me gezin.Voel me egoïstisch dat ik dit heb gedaan omdat ik het zelf wilde.

ben net klaar met douchen en vind ze echt groot in me blootje.met me bh aan vind ik het goed hoor.Oh wat klink ik ondankbaar

laat me maar effe gal spuien.Hier kent niemand me dat scheelt.Als ik foto in bikini zie vind ik het ook prachtig hoor

maar in me blootje tja moet er aan wennen denk ik.

 

Hey Meis, dat mentale aspect herken ik! Heb zelf 13 november operatie gehad en zat er gisteren mentaal helemaal doorheen. Helaas hoort dat er ook bij mij. Veel sterkte en goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Redannie zei:

Lichamelijk gaat het super.Slik geen pijnstillers meer.Heb alleen last aan de zijkant van me linkerborst tot me tepel,bij bepaalde bewegingen.Lijkt wel zenuwpijn ofzo echt niet fijn.Herkent iemand dit die misschien meeleest.Maar als ik me rustig hou gaat het prima.Psychisch heb ik effe k**dag.ik baal dat ik niks kan en voel me schuldig tegenover me gezin.Voel me egoïstisch dat ik dit heb gedaan omdat ik het zelf wilde.

ben net klaar met douchen en vind ze echt groot in me blootje.met me bh aan vind ik het goed hoor.Oh wat klink ik ondankbaar

laat me maar effe gal spuien.Hier kent niemand me dat scheelt.Als ik foto in bikini zie vind ik het ook prachtig hoor

maar in me blootje tja moet er aan wennen denk ik.

 

Hey Meis, dat mentale aspect herken ik! Heb zelf 13 november operatie gehad en zat er gisteren mentaal helemaal doorheen. Helaas hoort dat er ook bij mij. Veel sterkte en goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Redannie zei:

Lichamelijk gaat het super.Slik geen pijnstillers meer.Heb alleen last aan de zijkant van me linkerborst tot me tepel,bij bepaalde bewegingen.Lijkt wel zenuwpijn ofzo echt niet fijn.Herkent iemand dit die misschien meeleest.Maar als ik me rustig hou gaat het prima.Psychisch heb ik effe k**dag.ik baal dat ik niks kan en voel me schuldig tegenover me gezin.Voel me egoïstisch dat ik dit heb gedaan omdat ik het zelf wilde.

ben net klaar met douchen en vind ze echt groot in me blootje.met me bh aan vind ik het goed hoor.Oh wat klink ik ondankbaar

laat me maar effe gal spuien.Hier kent niemand me dat scheelt.Als ik foto in bikini zie vind ik het ook prachtig hoor

maar in me blootje tja moet er aan wennen denk ik.

 

Hi,

Heel herkenbaar hier! Ik ben 11 november geopereerd en moet ook heel erg wennen! Vind ze ook heel groot haha. Ben nu een week po maar kan nog niet heel veel maar als ik me rustig hou geen pijn net als jij;)  Ga zo ook maar is een operatieverslag en album online zetten! 

(heb ook 275 cc gekregen bij Bergman;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Redannie zei:

Lichamelijk gaat het super.Slik geen pijnstillers meer.Heb alleen last aan de zijkant van me linkerborst tot me tepel,bij bepaalde bewegingen.Lijkt wel zenuwpijn ofzo echt niet fijn.Herkent iemand dit die misschien meeleest.Maar als ik me rustig hou gaat het prima.Psychisch heb ik effe k**dag.ik baal dat ik niks kan en voel me schuldig tegenover me gezin.Voel me egoïstisch dat ik dit heb gedaan omdat ik het zelf wilde.

ben net klaar met douchen en vind ze echt groot in me blootje.met me bh aan vind ik het goed hoor.Oh wat klink ik ondankbaar

laat me maar effe gal spuien.Hier kent niemand me dat scheelt.Als ik foto in bikini zie vind ik het ook prachtig hoor

maar in me blootje tja moet er aan wennen denk ik.

 

Hi,

Heel herkenbaar hier! Ik ben 11 november geopereerd en moet ook heel erg wennen! Vind ze ook heel groot haha. Ben nu een week po maar kan nog niet heel veel maar als ik me rustig hou geen pijn net als jij;)  Ga zo ook maar is een operatieverslag en album online zetten! 

(heb ook 275 cc gekregen bij Bergman;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Stephh90 zei:

Hey Meis, dat mentale aspect herken ik! Heb zelf 13 november operatie gehad en zat er gisteren mentaal helemaal doorheen. Helaas hoort dat er ook bij mij. Veel sterkte en goed herstel!

Grappig jij bent op dezelfde dag geopereerd als ik.Ik heb mijn datum niet goed staan?en ik weet niet hoe ik dat veranderen kan.Gelukkig dat het herkenbaar is.

hoeveel cc heb jij gehad?en heb je ook een album?

@mooc123 ik ga je verslag lezen en je album zou ik ook heel graag willen zien als dat mag.Welke pc ben jij geopereerd?Ik vind ze echt ontzettend kundig en lief bij Bergman.En dr  Van Engeland wat een lieve leuke meedenkende vrouw is dat.

wat heb jij nou voor maat bh gekregen?ik schrok ervan 75D? maar eigenlijk vind ik het ook wel weer heel leuk.alleen naakt vind ik ze echt mega.Net waren er twee vriendinnen op bezoek en die vinden het helemaal wauw en echt niet te groot.Dus het zal wel aan mezelf liggen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.