Ga naar inhoud

MissyJoy : 1 juli 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Plattepannekoek jaaaaa eindelijk, heb mezelf wel ingehouden... weet dat het de komende tijd nog kan veranderen dus heb het even bij 2 setjes gehouden... 

Ja die verkoopster was een hell ?? het is dat ik écht 2 modellen wilde hebben die goed paste anders was ik ook al aangelopen hoor... (En had al een winkel meer gehad hahaha maar daar was ik naar bh nr 20 klaar met passen... niemand die kwam helpen of zoeken... klotewinkel... en dat was dan nog zo'n speciaalzaak ?‍♀️?‍♀️?‍♀️

 

@Ringaroundtherosie ik ben er echt super blij mee... voel als ik echt wat dieper voel zeg maar de rand... maar niet als ik ze zo insmeer... dan is er niks van protheses te bekennen... alleen het litteken... Dit heeft wél zo enorm véél voor mijn zelfbeeld gedaan... En natuurlijk heel erg blij dat mijn ziekte het toe liet om dit te laten doen... en het ook zo voorspoedig verlopen is inderdaad. 

Normaal ben ik echt een ramp de laatste jaren met medische dingen... dus dit was wel even spannend... hoe de genezing zou gaan, maar zowel de neuroloog als de huisarts stonden er enorm van te kijken dat het zó goed gegaan is... 

Ze voelen ook elke dag een beetje meer zachter aan... wat ik nu wel (Al een tijdje hoor) heb is dat mijn tepels een eigen leven leiden en dus stijf worden wanneer ze willen... dus óók met 28 graden... vind dat zelf nie zo fijn als ik een strakker shirtje aan had, dus dat is nu gelukkig niet meer zichtbaar met gewone bh's (heb altijd voorgevormde bh's en geen softcups, die vind ik niet zo fijn zitten) 

En merk dat de zenuwen onderaan mijn tepels tot aan de littekens aan het genezen zijn, dus dat geeft wat pijn, maar in vergelijking met de zenuwpijn die ik dagelijks al ervaar is dit een peulenschilletje... mij hoor je dus echt niet klagen...

 

En mijn man nog minder... die vind ze ook met de dag mooier worden... die was héél erg bang dat ze zo opgeblazen bleven als toen er vocht in zat de eerste 2 weken... toen waren ze écht opgeblazen ??? gisteren zei hij dat hij dit toch wel echt héél erg mooi vond en alles behalve nep (zoals toen ze opgeblazen waren)

 

Dus win win voor beide ???

 

Wanneer heb jij je afspraak staan? Of nog niks gepland staan? (Hier de laatste weken even weinig hier geweest ivm vakantie)

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij voor je dat het je dromen waar heeft gemaakt :)

 

Ik twijfel heel erg tussen zeer spoedig een afspraak maken, of pas eind van het jaar..naast dat ik de stap wagen heel spannend op zich vind haha (heb mooie borsten, maar helaas maar een A cup bij brede schouders en heupen). ik ga

volgend jaar trouwen in juni en wil dat ze dan mooi gesetteld zijn voor in mijn jurk! 

 

Zit alleen met werk- ik wil eigenlijk weg van mijn huidige werkgever waarbij ik overspannen ben geraakt en heb wat sollicitaties lopen. Als ik geen afspraak op korte termijn kan maken wordt het pas november vanuit deze baas, wordt een van die sollicitaties wel wat, moet ik kijken wanneer ik daar 3 weken vrij kan hebben zonder mezelf als optie oninteressanter te maken. Timing is dus een ding! Ik weet wel dat ik bij dokter Bakker wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@MissyJoy

 

Weer enorm leuk om jouw verhaal te lezen. De 6 weken zijn voorbij, yes???

 

Echt lastig die bh’s?, ik heb het vorige week ook gehad. Ik zal volgende week (met 6 weken) even een berichtje schrijven.

 

Net als bij jou ziet bij mij ook niemand het. Nu heb ik ook nog geen andere kleding gekocht en droeg altijd grote push up met iets wijdere shirts....dus het effect is nu hetzelfde, maar dan wel met  ‘echte’ borsten.

 

Hoe is het met de mobiliteit in jouw schouders? Ik heb echt het idee dat m’n kapsels verkleefd zijn en de spierkracht erg is afgenomen. Maar dat kan ook mijn enorme focus er op zijn (als fysio)??.

 

Heerlijk om zo happy te zijn!❤️?

Lekker genieten, we houden contact.

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, nkm zei:
 

@MissyJoy

 

Weer enorm leuk om jouw verhaal te lezen. De 6 weken zijn voorbij, yes???

 

Echt lastig die bh’s?, ik heb het vorige week ook gehad. Ik zal volgende week (met 6 weken) even een berichtje schrijven.

 

Net als bij jou ziet bij mij ook niemand het. Nu heb ik ook nog geen andere kleding gekocht en droeg altijd grote push up met iets wijdere shirts....dus het effect is nu hetzelfde, maar dan wel met  ‘echte’ borsten.

 

Hoe is het met de mobiliteit in jouw schouders? Ik heb echt het idee dat m’n kapsels verkleefd zijn en de spierkracht erg is afgenomen. Maar dat kan ook mijn enorme focus er op zijn (als fysio)??.

 

Heerlijk om zo happy te zijn!❤️?

Lekker genieten, we houden contact.

 

xxx

 

 

Hey,

 

Hier merk ik daar weinig van, maar dat komt denk ik door het ziektebeeld wat ik al had. Daardoor heb ik al verminderde spierkracht in mijn armen. Merk wel nu zelf met het hoepelen van mijn rolstoel dat mijn kracht en conditie echt een opdonder gehad hebben (ook niet gek met 4x Narcose in iets meer dan een jaar tijd ?)  

Wat betreft het idee van het kapsel heb ik nergens echt het gevoel dat ik denk daar is het wat meer... 

 

En we houden zeker contact

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ringaroundtherosie

 

Oooh dat is wel dingetje dan inderdaad... en als ik je zo hoor en mijn eigen ervaring bekijk... ik ben 3 jaar geleden getrouwd... dan had ik het achteraf ook ervoor gedaan... (nu van ellende een 2de trouwjurk moeten kopen 3 weken voor de bruiloft... ik had een strapless jurk en die werd op het laatste moment een topless jurk omdat ik best wat afgevallen was ??? nu kunnen we er om lachen... maar toen heb ik wat afgehuild... gelukkig waren de jurken niet heel duur, trouwde beide voor de 2de keer dus voor ons hoefde het allemaal niet te veel te kosten... maar we wilden wel toch wel iets trouwerigs uitstralen... niet in een spijkerbroek en shirt ?)

En als ik nu de foto's bekijk denk ik... oog had ik toen maar deze prachtige meiden...

 

Wel naar hé dat je zo bij je werkgever zit... dat vreet óók enorme energie ☹

 

Ik moet zeggen, de afspraak kon bij mij toen binnen een week geregeld zijn, maar omdat ik nog langs de anesthesioloog moest vanwege mijn ziekte duurde het een maand... 

 

En dat had ik op zich ook, op 1 borst na dan waar een hap uit was... door het verwijderen van een cystecomplex, ze hadden wel een mooie vorm.... (iets waardoor mijn man vooral zoiets had van dat hoeft toch niet, ze zien er mooi uit!) 

 

Hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid krijgt en de juiste timing snel komt! En je geluk in het werk vind! 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissyJoy heeeee!!! 

Ik was net zo blij als jij toen ik BH’s mocht gaan kopen :) alleen had ik juist een super lieve vrouw die zelf ook ooit een BV had gehad en daardoor helemaal gelukkig was en me allerlei soorten BH’s had laten passen. Ik ben dus wel met 4 setjes naar huis gegaan en ik had er stiekem al 2 eerder gekocht ? nu denk ik wel, shit beetje te enthousiast misschien??? Ik hoop niet dat het straks allemaal niet meer past. Van mij hoeven ze trouwens niet groter, ik moest een 70D aan (holymoly een D! Floepte ik eruit). 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Layna ja heerlijk is dat hè... al ben ik zo nu en dan wel blij nog met mijn sport bh als ik teveel gedaan heb... dan merk ik dat ik die toch fijner vind even zonder die beugels... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-8-2019 om 09:25, Layna zei:

@MissyJoy heeeee!!! 

Ik was net zo blij als jij toen ik BH’s mocht gaan kopen  alleen had ik juist een super lieve vrouw die zelf ook ooit een BV had gehad en daardoor helemaal gelukkig was en me allerlei soorten BH’s had laten passen. Ik ben dus wel met 4 setjes naar huis gegaan en ik had er stiekem al 2 eerder gekocht ? nu denk ik wel, shit beetje te enthousiast misschien??? Ik hoop niet dat het straks allemaal niet meer past. Van mij hoeven ze trouwens niet groter, ik moest een 70D aan (holymoly een D! Floepte ik eruit). 

 

Hier een F cup ???

Maar in mijn kleding ziet er er uit als voor de operatie met mijn 3dubbel ingebouwde kipfilets, wat op zich wel fijn is, want al mijn boven kleding past nog... het is alleen die maat die homongaHUGE klinkt... 

 

Gisteren was mijn oude schoolvriendin en tevens huishoudelijke hulp er en die heeft jaren geleden een bv gehad. Die vroeg hoe het ging en ik vertelde mijn ervaring over het shoppen... die riep echt mega hard... allejezus ben ÉCHT JALOERS gewoon!!! Kom ik aan met mijn C cup zegt ze... en ik vind die van haar véél groter ogen... ze zei jij hebt gewoon even meteen een F cup ???

 

Zij heeft 2 september weer een afspraak. Ze was toch wel erg te spreken over die van mij en dat geeft dan toch wel een héél erg goed gevoel moet ik zeggen... bij haar moeten ze alleen nu gaan kijken of ze kapselvorming heeft (heeft ze inmiddels meer als 10 jaar) 

 

En hoop voor je dat je nog lang mag genieten van je mooie setjes... 

 

Hier mezelf beloofd met de 3 maanden mezelf weer een cadeautje te doen ?

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zo, hier de 3 maanden update!

 

Wat een reis is het geweest... vandaag dan de laatste controle bij dokter van der Weij.

 

We hebben heel de operatie samen nog doorgesproken en het resultaat bekeken. Ben er wel zo enorm blij mee... en de arts zelf ook! Hij zei dat ze echt al enorm goed soepel aanvoelde  voor 3 maanden. Ook het gevoel is zo goed als terug in de onderkant van mijn borsten. Iets wat toch ook wel weer héél erg fijn is. 

Met sporten, gewoon bewegen, met alles eigenlijk voelen ze zo natuurlijk aan, echt eigen gewoon!

 

Wel de laatste week af en toe een scheut van zenuwpijn vanaf mijn tepels naar de littekens toe, maar dat hoort er allemaal bij! 

 

En mijn zelfvertrouwen heeft wel zo'n enorme positieve boost gekregen...

 

Nu achteraf denk ik, had ik dit maar jaren eerder laten doen. Ook man lief is er helemaal trots op en blij mee.

 

Ik kan Boerhaave en dokter van der Weij dus óók zeker van harte aanbevelen! 

 

(En nu word het tijd om even alles en iedereen bij te gaan lezen ???)

 

???

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend fijn dat je zo mega blij bent. Erg leuk om te lezen over je enthousiasme❤️een F!!! Hoeveel cc heb je laten plaatsen en wat had je ervoor.. Hihi.. Heerlijk hoor dst je zo trots bent! Geniet er maar fijn van. Ik zit op dag 5 PO, dus nog even onderweg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Kim1979 zei:

Wat ontzettend fijn dat je zo mega blij bent. Erg leuk om te lezen over je enthousiasme❤️een F!!! Hoeveel cc heb je laten plaatsen en wat had je ervoor.. Hihi.. Heerlijk hoor dst je zo trots bent! Geniet er maar fijn van. Ik zit op dag 5 PO, dus nog even onderweg?

 

 

Oooh heerlijk, je hebt het ergste al achter de rug... (ga zo even je verhaal zoeken ?) vanaf nu word het alleen maar beter!

 

Ik heb de anatomische protheses voor de spier van mentor cohesive 3 445 cc 

(De cpg332 445cc) 

 

Moest even terug zoeken wat het ook alweer was ??? dit omdat ik na het consult nog veranderd ben, wilde toch meer projectie naar voren en nu achteraf zo enorm blij mee dat ik dat door gezet heb! Je kunt denken het scheelt niet veel in mm maar denk dat ik met minder projectie echt een domper gehad had achteraf van was ik maar voor groter gegaan. 

 

Wilde mezelf met 3 maanden weer nieuwe setjes cadeau doen, maar wacht er even mee tot over een anderhalve week. Dan zijn we in Amerika en dan wil ik daar kijken voor leuke lingerie... hier bij de zaken zoals hunkemuller kan ik maar 2 soorten modellen aan en die hebben ze niet in leuke setjes momenteel... dus wacht nog even, vind het ook wel leuk om uit Amerika een leuk setje te hebben. Vorig jaar ook gehaald, maar die zit nu om mijn gipsafdruk die ik voor de bv nog heb gemaakt, zodat ik hem nog wel kon bewaren... vond dat op een of andere manier symbolisch wel mooi. ?

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Ringaroundtherosie zei:

Wat een fijn nieuws! Het is je gegund :) heb je ook een foto van hoe je er nu uitziet?

 

Thanks ??

Ik zal straks of morgen even in mijn dossier van Boerhaave kijken. Zelf geen foto's meer gemaakt ???

 

Die hou je nog te goed van me dus ?

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissyJoy

 Wat leuk om jouw update te lezen...en we zijn natuurlijk ongeveer even ver in het ‘proces’?.

 

Ik heb over 2 weken de 3 maanden controle, het is dan herfstvakantie, dus mijn dochter mag mee?. Maken we er meteen een gezellig uitje naar Nijmegen van?.

 

Fijn dat alles zo goed gaat en dat je er zo blij mee bent.

Het gevoel van zelfvertrouwen herken ik, maar helaas heb ik ook nog steeds het gevoel dat het groter had gekund. Ik ga dit bespreken met de pc en dan er verder over vertellen in m’n eigen topic?.

 

Welke bh’s draag jij nu? Ik heb nu zo’n plunge model van de Hunkemöller. En heb nu ook een fijne van de Hema zonder beugels.

Had er eerst 1 gekocht met beugels die te hoog en te ver naar binnen zaten...bijna m’n huid kapot. Borsten met prothesen (in ieder geval die van mij) zijn natuurlijk breder en voller dan een normale borst.?

Luxe probleem?

 

Ik blijf jou nog even volgen, leuk!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 2-10-2019 om 22:18, MissyJoy zei:

 

 

Oooh heerlijk, je hebt het ergste al achter de rug... (ga zo even je verhaal zoeken ?) vanaf nu word het alleen maar beter!

 

Ik heb de anatomische protheses voor de spier van mentor cohesive 3 445 cc 

(De cpg332 445cc) 

 

Moest even terug zoeken wat het ook alweer was ??? dit omdat ik na het consult nog veranderd ben, wilde toch meer projectie naar voren en nu achteraf zo enorm blij mee dat ik dat door gezet heb! Je kunt denken het scheelt niet veel in mm maar denk dat ik met minder projectie echt een domper gehad had achteraf van was ik maar voor groter gegaan. 

 

Wilde mezelf met 3 maanden weer nieuwe setjes cadeau doen, maar wacht er even mee tot over een anderhalve week. Dan zijn we in Amerika en dan wil ik daar kijken voor leuke lingerie... hier bij de zaken zoals hunkemuller kan ik maar 2 soorten modellen aan en die hebben ze niet in leuke setjes momenteel... dus wacht nog even, vind het ook wel leuk om uit Amerika een leuk setje te hebben. Vorig jaar ook gehaald, maar die zit nu om mijn gipsafdruk die ik voor de bv nog heb gemaakt, zodat ik hem nog wel kon bewaren... vond dat op een of andere manier symbolisch wel mooi. ?

 

???

Deze protheses zijn mij ook geadviseerd nadat ik aangaf mentor cpg 495 cc te veel vond. Maar ook 445 klinkt zoveel. Hoe ogen ze bij jou. Ik wil namelijk wel een natuurlijke vergroting. Heb je miss een foto hoe het bij jou is geworden. Ik hoop dat je me kan adviseren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Zuzu kd zei:

Deze protheses zijn mij ook geadviseerd nadat ik aangaf mentor cpg 495 cc te veel vond. Maar ook 445 klinkt zoveel. Hoe ogen ze bij jou. Ik wil namelijk wel een natuurlijke vergroting. Heb je miss een foto hoe het bij jou is geworden. Ik hoop dat je me kan adviseren 

 

Hey hey,

 

Ik doe je straks even een foto in pb sturen is dat goed?

 

Nu even druk met kids naar school krijgen, ziekenhuis bezoeken en de hulp die komt.

 

Maar ik ben er mega blij mee! Zelfs mijn man die echt ANTI was, die vind ze prachtig. Ik vind ze ook best natuurlijk ogen! Natuurlijk zie je altijd wel dat er aan geknutseld is... en denk dat je dat zelf sowieso meer ziet dan een ander... 

Een vriendin van me die zag ze, die zelf ook een bv heeft laten doen... en die werd er gewoon jaloers van! 

En met kleding aan is het helemaal natuurlijk! Ondanks dat ik een F cup heb zou je het zo niet zeggen, het lijkt echt een grote C/kleine D... 

 

Ik stuur je er straks even foto's van, 1 zonder en 1 met kleding.

 

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is lief  van je . Want ik weet echt niet meer wat ok moet doen.  Want hij adviseerde in eeste instantie mentor cpg 425 cc moderate ipv moderat plus. En toen ik vroeg of er meer in kon zei hij nee. Vervolgens bij eeen andere arts geweest en die zei dat het wel kon. Bij het 2e consult aangegeven en toen ging hij naar mentor 495 cpg 332 moderate plus. Toen ik vroeg of het natuurlijk zou ogen zei die dit is een forse vergroting die buiten proportioneel is.  Ik zei nou dat wil ik niet. Toen kwam hij met 445 cc, die jij dus hebt. maar die heb ik niet gepast. Alleen telefonisch doorgenomen. Maar als ik kijk  in het overzicht op internet is deze prothese smaller in de breedte dan die 425 en 495. Ik wil wel graag een decolleté. Mijn borst is 14 cm breed. Wat is jou breedte dat is nl wel bepalend. 

 

Lukt het je vandaag de voor en na foto te sturen. Ik moet vandaag de beslissing nemen.

 

Alvast bedankt.

 

Liefs zoulikha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is lief  van je . Want ik weet echt niet meer wat ok moet doen.  Want hij adviseerde in eeste instantie mentor cpg 425 cc moderate ipv moderat plus. En toen ik vroeg of er meer in kon zei hij nee. Vervolgens bij eeen andere arts geweest en die zei dat het wel kon. Bij het 2e consult aangegeven en toen ging hij naar mentor 495 cpg 332 moderate plus. Toen ik vroeg of het natuurlijk zou ogen zei die dit is een forse vergroting die buiten proportioneel is.  Ik zei nou dat wil ik niet. Toen kwam hij met 445 cc, die jij dus hebt. maar die heb ik niet gepast. Alleen telefonisch doorgenomen. Maar als ik kijk  in het overzicht op internet is deze prothese smaller in de breedte dan die 425 en 495. Ik wil wel graag een decolleté. Mijn borst is 14 cm breed. Wat is jou breedte dat is nl wel bepalend. 

 

Lukt het je vandaag de voor en na foto te sturen. Ik moet vandaag de beslissing nemen.

 

Alvast bedankt.

 

Liefs zoulikha

Link naar reactie
Delen op andere sites

O en nog een vraag wat was jou cup voor de ingreep. Ik heb een foto toegevoegd van mijn borsten hoe ze er nu uitzien. Cup 75 b

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje heb je ze op die spier of onder de spier laten plaatsen

 

Sorry voor mijn vele vragen. Ik moet vandaag een beslissing nemen. Ik sta namelijk voor 27 dec gepland voor de operatie. 

 

Of Miss wil je me even bellen om het snel door te spreken. Mijn dank is groot.

 

Liefs Zoulikha 

0626542405

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.