Ga naar inhoud

MissyJoy : 1 juli 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Ellen1997

 

Thanks ? ja dat doet toch véél als je eigen huisarts ook achter je staat. 

Nu wilde Boerhaave ook graag de goedkeuring van huisarts en neuroloog... wat ik ook wel kan snappen, die willen toch de zekerheid vanuit eigen behandelend artsen dat die er geen bezwaar tegen hebben. En ik vind het ook een prettiger gevoel eerlijk gezegd...

 

Maar gelukkig de "zegen" gekregen van beide en nu een paar prachtige meiden rijker... 

 

Ben er gewoon verliefd op hahaha.

 

???

 

?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissyJoy

Oooh ik heb je verhaal gelezen. Wat fijn dat het zo goed gaat en allemaal mee valt. Je bent inderdaad wel een bikkel hoor, zoals hierboven gezegd. Gelukkig zijn jij en je man nu al blij ermee, echt leuk om te horen! Hopelijk gaat het vandaag en de komende dagen ook goed :) happy herstel ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nutcracker Thanks... ja het gaat echt zo enorm goed, moet mezelf echt een halt toe roepen om maar niet teveel te doen en zo mijn herstel in de weg te zitten... 

Gelukkig fluit mijn man me ook goed terug... 

 

Hopelijk blijft het zo... zie ook echt al enorm verschil in het vocht wat afzakt... gisteren zat het zowat op keel hoogte... en nu heb ik sideboobs?

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw! Gefeliciteerd??! Met een grote glimlach op m’n gezicht lees ik jouw verslag, want ik ben zo zenuwachtig voor de narcose. Hoe jij het omschrijft heb ik er bijna zin in?.

 

Wat een geweldig gevoel zul jij nu hebben. En volgens mij ben jij echt een bikkel?, maar wel rustig aan doen hoor. Wel heel lastig als je je zo goed voelt.

 

Heel veel succes met herstellen en lekker genieten!!!

Over 8 dagen kun je mijn verslag lezen?

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@nkm

 

Thanks! Ja echt serieus, ik gun iedereen zo'n herstel zoals ik tot nu toe heb! 

Ben zo ongelofelijk trots op mijn meiden :wub::1big_boobs::wub:

 

En ik denk dat het óók veel te maken heeft met de extra pijn medicatie die ik normaliter al heb hoor... zijn natuurlijk al erg heftige pillen voor de zenuwpijn (methadon en diazepam...)

 

Maar hoop voor iedereen die komen gaat dat het zo mag verlopen (En voor mezelf natuurlijk dat het zo elke dag een beetje beter gaat...)

 

Ben wel héél benieuwd naar maandag als de pleisters eraf mogen, zag dat 1 wond nog wat bloed op zat, de andere is schoon... terwijl ik daar juist bloed verwacht had omdat daar dus nog nietjes uit verwijderd zijn van een eerdere operatie ivm die cystecomplex (En werkelijk echt nóóit geweten dat er nog nietjes in zaten ???)

 

Ik blijf jullie zeker op de hoogte houden.

En ben benieuwd naar jouw verslag... (ik volg je nog niet volgens mij toch? Even zoeken en doen, want wil dat wel héél erg graag... ^mijn geheugen is wel een behoorlijk vergiet geworden merk ik hahaha^ ???)

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo nacht 2 gehad en dat 3 po.

 

Gisteren en goede dag gehad! Alles op het gemakje, eerst met man lief naar het ziekenhuis geweest. Ik natuurlijk wel in de rolstoel mee, moest er niet aan denken om dat eind te lopen... dat is normaal al niet te doen voor me, maar nu merk ik toch wel dat ik sneller vermoeid ben.

Maar goed, die hebben we thuis staan, dus hup de auto in en mee... helaas duurde het allemaal ietsjes langer dan ik had gehoopt en was nadien ook erg moe!

 

Bij thuiskomst wat gegeten en meteen mijn bedje in gedoken! Heb heerlijk geslapen tot de kids thuis kwamen uit school. Dat deed me weer erg goed. 

 

Het is raar om te zien hoeveel verschil er nu al per dag in zit wat betreft de vorm en de zwelling in de borsten! Waar ik de eerste dag vooral links mijn borst in mijn nek had zitten, kreeg ik gisteren echt sideboobs ?

Merk wel dat de traumeel (arnica alleen dan ander soort ervan) veel doet! 

En natuurlijk wel op uur en tijd paracetamol! 

 

Afgelopen nacht weer hetzelfde als de nacht ervoor. Rond 1 uur wakker en rond 5 uur. Alleen vannacht ben ik er om 1 uur even een half uurtje uit geweest. Om 5 uur heb ik mezelf opnieuw ingemetseld met kussens en ben ik snel weer in slaap gevallen... en toen schrok ik wakker van de wekker... auw! Hahaha?

 

Geen goede zet om dat ding snel uit te willen zetten!

 

Wat me wel opvalt is dat ik in mijn slaap al meer en meer op mijn zij draai met mijn kont ??? terwijl mijn schouders gewoon nog plat liggen. En dat ik er smorgens niet aan denk, zoals met de wekker uit willen zetten... dat ik nieuwe meiden heb... op zich natuurlijk goed, maar moet wel enorm op blijven letten! 

 

Nu even omkleden en dan even de deur uit met manlief... 

 

Fijne dag allemaal en hopelijk zonder al teveel pijn of zenuwen... 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

*dag 3 po ? 

 

Type te snel en lees niet na... sorry voor eventuele spelfouten meer... hoop dat jullie het kunnen volgen! ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Plattepannekoek

 

Ja heel stom, zat me net te bedenken dat het bijna een te mooi om waar te zijn verhaal is... zo goed dat het gaat... 

 

Voel me best ergens wel een beetje schuldig naar de andere meiden als ik zo mijn verhaal doe... 

 

Misschien omdat ik natuurlijk ook al veel hulp gewend ben normaal gesproken, dat het me nu ook niet echt opvalt... 

Maar wat betreft mezelf omkleden enz. Ja dat gaat eigenlijk heel goed, ik zorg dat ik mijn ellebogen in mn zij houd en zo mijn shirtjes over mn hoofd aan trek... heb wel allemaal wijde shirtjes, dat wél... en broeken draag ik ook alleen van die joggers of linnen broeken die ik makkelijk aan kan doen... door de dunne vezel neuropathie kan ik niet veel verdragen op mijn huid dus mijn kleding is daar al op aangepast... misschien dat dat ook het grote verschil is. Moet er niet aan denken een spijkerbroek aan te moeten doen ?

 

Mijn tepels leven hun eigen leven... zweet me de rambam en die dingen staan stijf ???

 

Rare gewaarwording om eerlijk te zijn...

 

Maar voel me op de vermoeidheid na echt zo enorm goed en zo gelukkig met mijn meiden... passen perfect bij de rest van mijn lichaam... niet te overdreven, maar ook zeker niet klein...

 

Net trouwens wel gelachen... kreeg mijn 2de bh binnen die ik bij besteld had via de kliniek opgegeven website, zelfde model en maat... pak ik dat ding uit... lijkt het wel een topje van mijn dochter van bijna 10 ??? zo smal is dat ding ???

 

Dan verkijk je jezelf écht op iets hoor... mijn man zegt, zou van die kleine kunnen zijn als je het zo ziet hahahaha

Maar ze zitten verdomd lekker! En dat telt (zag nu trouwens ook dat de bandjes kruislings gedragen kunnen worden, daar ben ik wel héél blij mee, want heb veel van die tanktops en zo kan ik dan toch de bandjes "wegwerken"

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schuldig? Niet nodig joh! Wees er maar blij mee;)

 

haha ik loop nog steeds met een bloot bovenlijf thuis en buiten met een vest. Ga niet eens een poging wagen om een shirtje aan te doen? qua broeken doe ik jet net zoals jij, lekker makkelijk en goed op te hijsen. Charmant is anders?

 

ik ben even aan het rondkijken voor een goede sportbh. Waar moet ik op letten? Heb je tips voor me? Hem voorheen altijd vrij simpele gehad met sporten aangezien er toch niet veel zat. Moet er nu nog niet aan denken om iets aan te moeten trekken haha? nog veel te pijnlijk allemaal. 

 

Heb nog geen tepels met een eigen leven? ben wel veel warm en vrij moe. 

 

Take care?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Plattepannekoek

Hihi thanks... ik kan je de link wel toesturen die ik van Boerhaave gehad heb... moet je alleen kijken met de maat. Ik heb onder borstwijdte 74 en borstwijdte 95 en heb een M aan. 

Die zit wel erg lekker en vind het makkelijk dat er een rits voor in zit... moet er niet aan denken dat er een achtersluiting zit ??

 

Ik loop nu overigens in mijn charming geruite pyjama broek al héél de dag vanaf het moment dat ik uit bed gekomen ben... ?? 

Boeiend hoor... krijg nu toch geen visite hahahaha en zo wel... jammer dan ??

 

@kimmietje hahaha ja hoe denk je dat het hier gaat... heb een truitje aan wat nu dus best strak zit daar (had het koud in mn shirtje dus een shirt met lange mouwen aan gedaan) komt zoonlief (11 jaar, verst. Beperking en autisme dus MEGA eerlijk en héél erg direct ?

"MAM je hebt daar 2 bultjes zitten! Zit er iets in je shirt?" ???????

 

Euhm nee jongen dat zijn stijve tepels...

"Iewh mam! Dat wil ik nooit hoor! Vind het er niet uit zien!" ??? en bedankt vriend, spreek je over een paar jaar nog wel...

 

Manlief hoopt dat t nog wel wegtrekt... hij zei anders raak ik helemaal verward over een tijdje... komt t nu door mij of leven ze nog steeds hun eigen leven ??

 

En op vakantie is dat niet heel fijn inderdaad... hahaha kapstokjes meegenomen ??? 

 

Nu maar eens proberen te gaan douchen... brrr heb dat moment nog steeds uitgesteld ??? vind het doodeng om die fijne ondersteunende bh uit te moeten doen ???

 

Fijne avond allemaal ??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4 po

 

(thanks to Layna hihi ik zelf was de tel al kwijt en ben nog niet wakker genoeg... ??)

 

Hier gaat het erg goed! De zwelling zit alleen nog een beetje op maaghoogte waardoor de bhband wat vervelend zit, maar als ik de traumeel weer gepakt heb en even in beweging ben, merk ik dat het snel wegtrekt en ik de bh niet meer zo voel.

 

Slapen doe ik super, merk alleen wel dat mijn lijf me zelf op mijn zij draait... dat begon van de week al met mijn kont, die begon een eigen leven te leiden en draaide 's nachts opzij... ?? nu gaat mijn bovenlijf ondanks de vele kussens in bed ook mee doen.

 

Heb mijn bed verstelbaar dus heb het hoofdeinde en het voeteneinde (naja meer op kniehoogte) het bed omhoog staan, maar zélfs dat weerhoud mijn lijf er niet van om zich op zijn zij te draaien. 

Ben vanmorgen dus ook zo wakker geschrokken... ? (kan dit kwaad @best_boobie ? In mijn papieren staat de 1ste week op de rug slapen, daarna verder niks meer daarover? alleen dat het dan die eerste week is om druk op de wonden te voorkomen)

 

Voor de rest merk ik dat ik nog een flinke plofbuik heb van de narcose en dat ik nog vermoeid ben daardoor. 

 

Maar pijn ervaar ik niet echt, af en toe steken op/bij de wonden... mij hoor je dus echt NIET klagen ??

 

Ik moet mezelf en de kinderen er alleen op wijzen iedere keer dat ik echt nog niet veel mag! Zoals tillen en mijn handen boven mijn hoofd doen. Want wil natuurlijk wel een goed herstel...

 

Voor de rest weinig te vertellen, benieuwd hoe de wonden er uit zien. Maandag mogen we weer een rit richting Amsterdam maken om die pleisters eraf te laten halen (En hopelijk die knoopjes los te laten knippen) 

 

Liefs een hele blije gup met :1big_boobs:

 

??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-7-2019 om 07:45, MissyJoy zei:

Dag 4 po

 

(thanks to Layna hihi ik zelf was de tel al kwijt en ben nog niet wakker genoeg... ??)

 

Hier gaat het erg goed! De zwelling zit alleen nog een beetje op maaghoogte waardoor de bhband wat vervelend zit, maar als ik de traumeel weer gepakt heb en even in beweging ben, merk ik dat het snel wegtrekt en ik de bh niet meer zo voel.

 

Slapen doe ik super, merk alleen wel dat mijn lijf me zelf op mijn zij draait... dat begon van de week al met mijn kont, die begon een eigen leven te leiden en draaide 's nachts opzij... ?? nu gaat mijn bovenlijf ondanks de vele kussens in bed ook mee doen.

 

Heb mijn bed verstelbaar dus heb het hoofdeinde en het voeteneinde (naja meer op kniehoogte) het bed omhoog staan, maar zélfs dat weerhoud mijn lijf er niet van om zich op zijn zij te draaien. 

Ben vanmorgen dus ook zo wakker geschrokken... ? (kan dit kwaad @best_boobie ? In mijn papieren staat de 1ste week op de rug slapen, daarna verder niks meer daarover? alleen dat het dan die eerste week is om druk op de wonden te voorkomen)

 

Voor de rest merk ik dat ik nog een flinke plofbuik heb van de narcose en dat ik nog vermoeid ben daardoor. 

 

Maar pijn ervaar ik niet echt, af en toe steken op/bij de wonden... mij hoor je dus echt NIET klagen ??

 

Ik moet mezelf en de kinderen er alleen op wijzen iedere keer dat ik echt nog niet veel mag! Zoals tillen en mijn handen boven mijn hoofd doen. Want wil natuurlijk wel een goed herstel...

 

Voor de rest weinig te vertellen, benieuwd hoe de wonden er uit zien. Maandag mogen we weer een rit richting Amsterdam maken om die pleisters eraf te laten halen (En hopelijk die knoopjes los te laten knippen) 

 

Liefs een hele blije gup met :1big_boobs:

 

??? 

Tja.. dat wordt toch vastbinden he.. Zit niks anders op ;) 

Maar zonder gekheid, het is niet zo een ramp.. Je kunt moeilijk als een plank in bed gaan liggen en elk uur de wekker zetten om te kijken of je nog recht ligt hihi

Als je het niet vertrouwt, kun je altijd je pc nog even bellen voor advies natuurlijk..

xxx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks @best_boobie hihi

 

Had het ook wel niet verwacht... maar dan krijg je even zo'n momentje van onzekerheid ???

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 5 po.

 

Vannacht voor het eerst slecht geslapen ? of het komt omdat mijn man ziek is, of dat ik zelf wat meer last heb van mijn ziekte... ik weet het niet... fijn begin van de vakantie zo... NOT ☹

 

Maar goed, we mogen qua genezing niet klagen... het grootste gedeelte van het vocht is al verdwenen, mijn huid staat niet meer zo strak gespannen en ze voelen met de dag steeds meer eigen... al heb ik nooit het idee gehad dat het niet ik was... ? al die tijd gewoon enorm blij mee geweest... en nog! 

Al vind ik het er bloot zo anders uitzien dan met kleding... ? klinkt raar als ik dat zo zeg, want dat is natuurlijk altijd zo ??? maar bloot valt het echt op dat het neppers zijn... en met kleding aan totaal niet... 

En dan vind ik ze ook echt mega groot, terwijl ik met kleding aan denk... mooie maat! ? precies wat ik wilde... net iets groter dan met die 3 dubbel ingebouwde kipfilets ???

 

We hobbelen dus lekker verder en hopen maandag dat de wonden dermate goed genezen zijn dat ik mag gaan smeren... of in ieder geval de knoopjes eruit mag laten halen... het jeukt zo'n best dus dat is een goed teken! 

 

Op naar een verder herstel zoals het tot nu toe gegaan is! ???

 

Dit gun ik echt iedereen... 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, best_boobie zei:

Die onzekerheid vond ik tijdens mijn eigen herstel echt vreselijk. Het herstel zelf is een eitje, als je de onzekerheid niet mee rekent  

xxx

 

Whoehahahahaha ja inderdaad... al heb ik gelukkig weinig van die momentjes... alleen nu (naja gisteren) dan... maar daar heb ik jullie kanjers voor ?

 

Merk wel dat ik enorm véél aan de verhalen gehad heb (En nóg) hoor!!!

 

Door alle verhalen te lezen over de betreffende pc en de privé berichtjes die we samen geschreven hebben, hebben geleid tot een perfect resultaat en een boost van geluk en zelfvertrouwen ???

 

???

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, MissyJoy zei:

 

Whoehahahahaha ja inderdaad... al heb ik gelukkig weinig van die momentjes... alleen nu (naja gisteren) dan... maar daar heb ik jullie kanjers voor ?

 

Merk wel dat ik enorm véél aan de verhalen gehad heb (En nóg) hoor!!!

 

Door alle verhalen te lezen over de betreffende pc en de privé berichtjes die we samen geschreven hebben, hebben geleid tot een perfect resultaat en een boost van geluk en zelfvertrouwen ???

 

???

:43: :43: :43: :43: 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Bemeltje zei:

@MissyJoy Chickk, wat fijn dat het zo goed gaat! Niet schuldig voelen hoor! Moet je van genieten

 

Thanks kanjer! 

En dat doen we ook zeker... word met de dag mooier en fijner (vooral het laatste is wel érg prettig hahaha)

 

Alleen mijn ribben voelen momenteel behoorlijk beurs aan, alsof er 1 grote blauwe plek zit op de rand van mijn bh ? en mijn tepels die zijn héél erg gevoelig hahahaha (niet leuk haha ???)

 

Ben benieuwd morgen hoe de wonden eruit zien als de pleisters eraf gaan! ???

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, best_boobie zei:

Succes met je controle morgen!!

 

xxxxx

 

Thanks kanjer! 

Morgen als ik weer thuis ben komt er weer een update! 

 

Wel enorm benieuwd hoor ???

 

???

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.