Ga naar inhoud

MissyJoy : 1 juli 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Zo... 

 

Een week op! Die week is best voorbij gevlogen ??

 

Vandaag terug naar de kliniek geweest om de pleisters te verwijderen...

 

Zowel de arts als ik zelf stonden al best te kijken van hoe snel en goed de wonden genezen zijn... ???

 

De knoopjes zijn gewoon gebleven zoals ze zijn, die zitten netjes in de wonden en heb er geen last van! 

 

Mag zachtjes aan op mijn zij gaan liggen, al is op mijn rug wel beter natuurlijk... maar het gaf niet zoveel als ik maar niet teveel draaide... maar als ik op mijn zij lig, dan lig ik zo als ik wakker word nog, dus blijkt niet zo'n probleem... dat liever dan op mijn rug gaan liggen en dan teveel bewegen... litteken crème meegekregen... 

 

Voel me nog steeds erg goed, merk natuurlijk wel als ik een te drukke dag gehad heb of even snel een verkeerde beweging heb gemaakt. Dan zwelt het meteen lekker op onder mijn oksel. ???

 

Werd me echt op mijn hart gedrukt dat ik het uiteindelijke resultaat pas over minimaal 3 maanden kan gaan zien... tot die tijd veranderd het echt nog flink de de arts. Ik zei dat ik dat wist, maar dat ik er nu al super tevreden mee ben, ondanks dat ze nog hoog zitten en hard zijn met tijden... Was hij wel blij mee om te horen! ?

 

1 oktober heb ik de 3 maanden controle weer bij mijn eigen pc. Net voor onze vakantie half oktober... :43:

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 dagen po. 

 

Het gaat hier nog steeds heel goed. Al merk ik wel dat ik snel geneigd ben om teveel te doen ? 

Mijn borsten worden met de dag mooier en zakken steeds beetje bij beetje meer in hun uiteindelijke positie... wel zit er nog flink wat vocht boven op de borst richting mijn oksels... en het hechtdraadje/knoopje van mijn linkerborst zit te irriteren. Die laat ik deze week even bij de huisarts er af/uit halen. Blijft namelijk regelmatig aan mijn bh hangen ??? prettig is anders.

Normaal zou ik zoiets zelf losknippen, maar kan er niet bij ????

 

Nog steeds enorm blij met de keuze die ik genomen heb en word met de dag steeds verliefder... gaan ook weinig ramen of spiegels voorbij waarin ik niet even snel spiek ????

 

Hoop voor iedereen zo'n fijn herstel! 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jess86 @Bemeltje

 

Ja gaat echt lekker gelukkig!

Hier alleen een sport bh. Geen borstband... gelukkig... merk wel dat als ik een strakker hempje aan heb het nog iets lekkerder zit en steun geeft, dus kan me er wel iets bij voorstellen als meiden een borstband hebben... dat het toch net even wat extra steun geeft... al lijkt het me aan de andere kant ook wel weer irritant...

Moet wel zeggen, het comfort van deze sport bh's vallen me echt mee! Had verwacht dat ik zo'n hooggesloten ding zou krijgen... hier kan ik nog wel leuke hemdjes en shirtjes en jurkjes mee aan...

 

???

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissyJoy goed om te lezen hoe alles verloopt bij jou!! En dat je zo aan het genieten bent ?♥️ En het mooie is dat je er nog een lange tijd van kan blijven genieten!! 

Fijn dat de wonden mooi genezen! Dat is ook niet onbelangrijk.  

 

Dat blauwe plek gevoel herken ik heel erg! Vannacht de BH een tandje losser gedaan en nu is het weg. Heb hem vandaag weer gewoon strak (heb een rij met 3 haakjes). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Layna

 

Hier gaat de bh gewoon elke dag even 10 minuutjes uit hoor... even "los in de kooi" en laten "luchten" 

Moet zeggen dat dát wel even fijn voel, maar daarna wel weer blij ben dat ik m aan kan doen... hier kan ik hem niet losser maken, heb 2 haakjes en een ritssluiting voor... dus kan er ook geen tussenstukje inzetten of iets... 

 

Maar zo is het goed vol te houden moet ik zeggen... 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nutcracker zei:

Hoe gaat het nu? Nog last van pijntjes of vermoeidheid? Ik kijk uit naar half augustus als ik aan de beurt ben.

 

Hier gaat het super!!! 

Echt beter dan dat ik ooit had durven dromen ?

Alleen mijn linkerborst is nog iets groter en iets hoger... maar alles begint al soepeler te worden en steeds meer en meer eigen... ben nog steeds elke dag zo enorm blij ?

 

Ja nog even en dan mag jij... voor je het weet is het zover hoor! De tijd vliegt voorbij 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjee! Alweer 2 weken geleden dat ik nu ongeveer ontwaakte met 2 prachtige nieuwe borsten... :1big_boobs:

 

Als ik nu zo terug kijk, dan is de tijd wel zo enorm hard voorbij gevlogen...

 

Mijn linkerborst die altijd wat groter bleef dan mijn rechter begint nu ook door te krijgen dat ze tóch wel een beetje samen één zijn... ???

En begint dus ook meer en meer de uiteindelijke vorm aan te nemen... en te slinken... en steeds beter bij de rechterborst te passen.

Al zullen ze nooit helemaal gelijk zijn, omdat ze dit voor de operatie helemaal NIET waren... 

(Daar miste is rechts een kwart tot halve borst ivm operatie van een cystecomplex) 

 

Maar ook mijn rechterborst is ZÓ mooi rond nu... geen hap meer eruit zoals voorheen... gewoon een natuurlijk vorm... ? dit had ik nóóit durven dromen!

(Achteraf denk ik toch dat die "hap" uit mijn borsten bij elkaar gehouden werd door die "nietjes" die de boel zo bij elkaar hielden... want nu is alles op zijn plek gezakt, iets wat de pc me toen wel beloofde dat na verloop van tijd zou gebeuren, maar wat na 8 jaar nog steeds niet zo was!)

 

Ik kan al een week op mijn zij slapen, (draaide de eerste week in mijn slaap al op mijn zij ?) slaap dus óók heerlijk! En ik heb echt een droom herstel! Zo'n herstel gun ik echt iedereen!

 

Ik kreeg zelfs op sommige momenten schuldgevoel om hier te schrijven hoe goed het wel allemaal niet ging, omdat ik om me heen toch merkte dat vele wel pijn hadden of een moeizaam herstel...

Maar dat werd snel de kop ingedrukt door de lieve meiden hier...

 

Natuurlijk voelde ik wel de spanning op mijn borsten staan en natuurlijk de steken als je teveel gedaan had (En nog) maar dat weegt niet op tegen het al zo goed voelen en stiekem al veel kunnen (wat een gevaar, want je moet jezelf écht een halt toeroepen dat je dingen écht niet moet doen!)

 

Heb zo enorm veel aan jullie allemaal gehad! En nog... (En ja hoor, ik ontken het niet, een verslaving zit er ?)

 

Vandaag mag ik gaan smeren met de littekencreme links, rechts doe ik nog niet omdat daar nog 2 kleine puntjes zijn waar korstjes op zitten, dus dat doen we later... Maar ook de littekens zijn zo enorm mooi genezen al... dat je er weinig van ziet... 

 

Keep ya posted meiden!

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissyJoy

 

Ik vind het zo ontzettend leuk om jouw verhalen te lezen, je schrijft zo grappig en positief.

Ik ben ook zooo blij en gelukkig?. De narcose was voor mij steeds dè issue, dus vanaf het moment dat ik wakker werd kon ik niet meer stoppen met glimlachen☺️. En de pijn is voor mij goed te doen; zelfs het slapen op de rug, niet zelf uit bed kunnen komen, je billen niet af kunnen vegen, ontploft haar, slonzige kleding etc.??.

Vanochtend met tranen in m’n ogen (van geluk) zitten kijken voor een nieuwe bikini,  ik vind nu alles mooi?.

 

xxx

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, nkm zei:

@MissyJoy

 

Ik vind het zo ontzettend leuk om jouw verhalen te lezen, je schrijft zo grappig en positief.

Ik ben ook zooo blij en gelukkig?. De narcose was voor mij steeds dè issue, dus vanaf het moment dat ik wakker werd kon ik niet meer stoppen met glimlachen☺️. En de pijn is voor mij goed te doen; zelfs het slapen op de rug, niet zelf uit bed kunnen komen, je billen niet af kunnen vegen, ontploft haar, slonzige kleding etc.??.

Vanochtend met tranen in m’n ogen (van geluk) zitten kijken voor een nieuwe bikini,  ik vind nu alles mooi?.

 

xxx

 

 

 

 

Hihi thanks ? lief van je ?

 

Ja heerlijk gevoel is dat he! En we mogen er best wel eens van genieten dat we eens in de watten gelegd worden tóch! ?

Alles voor een super herstel ?

 

Fijn dat je net als is alleen maar geluk ervaart... keep that in mind ??

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik wéér!

 

3 weken po!

 

Wie had dit óóit durven dromen... met alle pech die ik mijn gehele leven zowat heb op medisch gebied... Zo'n droom herstel heb ik nu!

 

Moet mezelf écht dwingen om mijn gemak te houden, dingen niet te tillen en niet snel even de stofzuiger en de dweil door het huis heen te halen! 

 

Heb een goeie dag (naja niet eens een hele dag) last gehad van de spier op mijn borstbeen tussen/net boven mijn borsten!

 

Voor de rest wat gebruikelijke dingetjes zoals wat vocht wat je voelt en hoort bubbelen, wat steekjes hier en daar... maar ook die zijn verwaarloosbaar! 

 

Alleen die tepels! Man man man man man... met 25 graden met van die kapstokjes lopen is echt géén gezicht ???

 

Vandaag een knoopje van een hechting eruit laten knippen bij de huisarts. Helaas deed ze de 2de waar ik "last" van heb niet omdat die wat te diep zat naar haar zin... (dus die knippen we zelf wel af... lang leve de steriele materialen in huis ???)

Had mezelf voorgenomen om dit nu eens niet te doen (normaal "opereer" ik zelf mijn kleine kwaaltjes, maar wilde hier niks op het spel zetten... we genezen als het goed is maar 1x1 en dat willen we natuurlijk zo goed mogelijk doen...) maar hij blijft nu net elke keer aan mijn bh hangen... misschien is een pleistertje toch maar beter... nu ik het zo zit te typen ? (alleen ooit kruipt het bloed waar het niet gaan kan, dus óók hier mezelf maar proberen in de hand te houden denk ik ?)

 

Voor de rest weinig te melden... 

 

Alles gaat enorm voorspoedig, dit gun ik echt werkelijk waar iedereen!!!

 

Links is nog wat groter, maar zoals eerder verteld, dit was voorheen ook al zo... al zal het nog wel meer bij gaan trekken... we zijn immers PAS 3 weken po. 

 

Voor nu lekker genieten van het prachtige weer en mijn prachtige voorgevel! (Raak er niet op uitgekeken! Dacht dat ik voorheen veel met mijn BooBs bezig was... maar dat valt in het niet met nu ??? Ben er zo onwijs trots op en blij mee!)

 

Lang leve de plastische chirurgie!

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, MissyJoy zei:

Daar ben ik wéér!

 

3 weken po!

 

Wie had dit óóit durven dromen... met alle pech die ik mijn gehele leven zowat heb op medisch gebied... Zo'n droom herstel heb ik nu!

 

Moet mezelf écht dwingen om mijn gemak te houden, dingen niet te tillen en niet snel even de stofzuiger en de dweil door het huis heen te halen! 

 

Heb een goeie dag (naja niet eens een hele dag) last gehad van de spier op mijn borstbeen tussen/net boven mijn borsten!

 

Voor de rest wat gebruikelijke dingetjes zoals wat vocht wat je voelt en hoort bubbelen, wat steekjes hier en daar... maar ook die zijn verwaarloosbaar! 

 

Alleen die tepels! Man man man man man... met 25 graden met van die kapstokjes lopen is echt géén gezicht ???

 

Vandaag een knoopje van een hechting eruit laten knippen bij de huisarts. Helaas deed ze de 2de waar ik "last" van heb niet omdat die wat te diep zat naar haar zin... (dus die knippen we zelf wel af... lang leve de steriele materialen in huis ???)

Had mezelf voorgenomen om dit nu eens niet te doen (normaal "opereer" ik zelf mijn kleine kwaaltjes, maar wilde hier niks op het spel zetten... we genezen als het goed is maar 1x1 en dat willen we natuurlijk zo goed mogelijk doen...) maar hij blijft nu net elke keer aan mijn bh hangen... misschien is een pleistertje toch maar beter... nu ik het zo zit te typen ? (alleen ooit kruipt het bloed waar het niet gaan kan, dus óók hier mezelf maar proberen in de hand te houden denk ik ?)

 

Voor de rest weinig te melden... 

 

Alles gaat enorm voorspoedig, dit gun ik echt werkelijk waar iedereen!!!

 

Links is nog wat groter, maar zoals eerder verteld, dit was voorheen ook al zo... al zal het nog wel meer bij gaan trekken... we zijn immers PAS 3 weken po. 

 

Voor nu lekker genieten van het prachtige weer en mijn prachtige voorgevel! (Raak er niet op uitgekeken! Dacht dat ik voorheen veel met mijn BooBs bezig was... maar dat valt in het niet met nu ??? Ben er zo onwijs trots op en blij mee!)

 

Lang leve de plastische chirurgie!

 

???

 

Echt super???!!! Ik had van te voren ook nooit bedacht dat ik er zo gelukkig mee zou zijn.

En wat fijn dat het herstel zo goed gaat. Juist als je al zo veel hebt mee genaakt.

Ik zal in m’n eigen topic ook even wat schrijven, anders vertel ik alles dubbel?

xxx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd @nkm ??

 

@Plattepannekoek hihihi ja wat dat betreft inderdaad echt op de proef gesteld... en mijn handen jeuken zo om het zelf te doen... heb mijn man maar gewaarschuwd dat hij het niet toe mag laten hihi hopelijk helpt dat een beetje ????

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2019 om 07:24, Layna zei:

Wauuuw goed om te lezen dat het zo soepel verloopt!! Heel fijn? het is je gegund. 

 

Thanks meid! ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2019 om 11:39, Layna zei:

@MissyJoy slaap jij overigens alweer helemaal op je zij?? Lijkt me heerlijk! Ik heb het gisteravond een beetje geprobeerd en deed geen pijn maar durfde toch niet zo te blijven liggen, haha! 

 

Ja eigenlijk al vanaf week 2... in de brief stond eerste week op de rug liggen... maar merk wel dat ik toch vaak nog op mijn rug ga liggen omdat ik het nog niet gewend ben dat er wat in de weg zit ???

 

Draaide de eerste week in mijn slaap al op mijn zij... ?

 

Nu wissel ik het voornamelijk af... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zó, daar zijn we weer! 

 

6 weken po... YEAHHHH :43:

 

Vandaag wezen shoppen voor bh's... Wat een drama ??????

 

Thuis al enigszins opgemeten... en toen naar de stad...

 

Heb in totaal denk ik 35 verschillende bh's aangehad????

 

Die doos van de winkel snapte niet helemaal wat de bedoeling was... 

 

Kreeg in eerste instantie een 80E, deze was helaas qua omvang te ruim en de cup te klein... Toen kwam ze aan met een 70F... Deze zat qua cup goed alleen de omvang te strak (1 model paste welde 70F... Jeetje wat een tenten leken dat???, maar goed hij paste!)

De andere moest ik dus echt 75F hebben... komt ze elke keer aan met een 80E omdat ze niet veel 75F hadden... 

Maar die paste écht niet! Zij bleef erbij dat ie zou moeten passen, dus maar uitgelegd dat het bij "échte" borsten misschien zo is, maar bij mijn aangekochte meiden niet ???

 

Wéér opnieuw naar de 75F gevraagd, maar kreeg of 70F of 80E...

 

Ben toen van ellende maar opgestapt... heb de 2 bh's gepakt die ik lekker vond zitten (alleen dan ander kleurtje!) En ben gegaan... Was het na die ongeveer 35 bh's wel behoorlijk beu en manlief en de kinderen óók ???

 

Wilde sowieso nog niet teveel kopen omdat ze nog (veel) kunnen veranderen... en dat vind ik zonde van het geld...

 

Het herstel is super gegaan en manlief zei me vanmorgen dat hij er toch ook wel héél erg blij mee is, hoe dat het geworden is! (Hij schrok alleen wel van de maat, toen maar even nogmaals uitgelegd dat die maat niet héél erg veel zegt! Met kleding aan ziet het eruit alsof ik mijn maxi kipfilets aanheb?) Zeer tevreden met het resultaat dus!

 

Ben wel heel blij dat ik nu eindelijk wat anders aan mag dan de sport bh, want met 28 graden en een hempje waar mijn tepels zowat doorheen geprikt komen was ik wel een beetje zat... (al vind manlief dat wel leuk hihi, ikzelf wat minder ??)

 

Ik gun écht werkelijk waar iedereen zo'n droom herstel toe! Wonden zijn goed en mooi genezen en mijn zelfvertrouwen heeft wél zo'n enorme boost gekregen!!!

Dit had ik nóóit voor mogelijk gehouden dat het zoveel met een mens kan doen!!!

 

Keep ya posted allemaal!

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om je verhaal te lezen MissyJoy! Ik wil zelf ook anatomisch voor de spier bij boerhaave laten doen :) zijn je borsten inmiddels zachter geworden, en voel je de plooien van de prothesen als je je borsten aanraakt? 

 

En vind je ze er inmiddels natuurlijk uitzien zonder kleding? 

 

Wat fijn voor je dat je zo'n goed herstel hebt gehad met jouw medische rugzak!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.