Ga naar inhoud

MissyJoy : 1 juli 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi,


Ik ben MissyJoy, de naam die ik gebruik verteld wel een beetje hoe ik ben (alleen dan wat anders geschreven omdat ik verliefd ben op de y, je kunt maar een tick hebben toch ??)

Ben behoorlijk positief ingesteld en besmet mensen dus óók graag met een beetje Joy. Vandaar de naam.


Ben 35 jaar oud en moeder van 2 kinderen en stiefmoeder van nog eens 2 kinderen. Gelukkig hertrouwd enkele jaren geleden met de liefde van mijn leven. Echt een lot uit de loterij na een behoorlijk turbulent huwelijk daarvoor.


Ik heb al een bv wens sinds mijn 17de.

Maar tja, waar moest ik het geld vandaan halen ? toen leerde ik mijn ex kennen, trouwde, kreeg 2 kinderen en werd alleenstaande moeder... dus het bleef bij een wens.


Vrij kort nadat ik met mijn kids een nieuw leven was begonnen kwam ik mijn huidige man tegen. Op de eerste date mijn grootste droom al kenbaar gemaakt, namelijk ooit een mooi nieuw stel meiden... 


Nu ruim 7 jaar later kon hij het niet meer aanzien hoe ik mezelf kwelde elke lente weer... (En elke dag mezelf snel op de badkamer omkleden zodat het maar niet gezien werd) door te kijken naar mogelijkheden om het toch voor elkaar te krijgen. Hij heeft een vriendin van me geappt en gevraagd of zij met me mee wilde gaan op consult. Zij had immers ervaring zelf en voor mijn man hoeft het allemaal niet zo. Toen ik dit hoorde heb ik hem toch gezegd dat ik liever had dat hij erbij zou zijn (krijg ze van hem, dus vind het dan nogal wat om dat allemaal zomaar even te gaan beslissen)

Al was ik natuurlijk compleet overdonderd door de verrassing ??


Na eerst een "consult" bij Diana Gabriels gehad te hebben spatte mijn droom uiteen. Door een chronische ziekte wilde ze niet eens het consult aangaan. En toen stonden we weer op straat. Ik heb gehuild als een klein kind. Maar mijn man liet het er niet bij zitten. Die heeft zowat alle klinieken afgebeld, de vraag voorgelegd en uiteindelijk zijn we met goedkeuring van mijn eigen neuroloog en de huisarts op zak terecht gekomen bij Boerhaave. 


Hier heb ik afgelopen zondag het consult gehad. 17 juni heb ik het gesprek met de anesthesioloog en 1 juli ga ik dan eindelijk onder het mes... 


Na bijna 20 jaar dan toch het lichaam waarvan ik hoopte het ooit te krijgen.


(Beetje een lang verhaal, maar wist even niet hoe ik het korter kon maken???)


Moest ik ook iemand taggen als ik de o.k. datum al bekend had? Sorry weet het zo even niet meer (En niet zo bekend met dit soort fora)


Groetjes MissyJoy

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissyJoy

 

Hoi hoi

 

Ik heb de titel gedeeltelijk aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag en alle verdere updates neer gaan zetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Door welke pc word je geholpen, dan kunnen we dat nog even in de titel vermelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, zat er net aan te denken een bericht te sturen, maar toen kon ik niks meer (abbo even opgehoogd) en daarna de kids weer trubbelig en naar hun vader gebracht... 

 

Maar dan staat ie nu goed, dank je daarvoor! 

??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ooooh vandaag het langverwachte gesprek met de anesthesioloog. 

Nu toch wel een beetje die spanning en vannacht slecht geslapen...

 

Wat als...? Wat als hij/zij zegt dat het niet door kan gaan...?

(Die kans is érg klein, maar goed, hij is er wél. Ben dus blij als het vanmiddag is!)

 

Om half 11 de afspraak ??:70:

Nu eerst de kinderen allemaal de deur uitwerken naar school en dan langzaamaan naar Amsterdam...

 

Duimen jullie voor me?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

WhoopWhoop

 

:43:

 

Ik heb een GO van de anesthesioloog 

 

Whaaaaaaaaa nog 2 weken en dan eindelijk :1bouncingboobs:

 

Hij vond het nogal wat dat ik zelf mijn b12 injecties i.m. spuit... maar omdat ik alles zo goed onder controle heb ziet hij geen reden om het niet door te laten gaan... moet alleen mijn medicatie schema die dag even aanpassen, maar dat is te doen. Daarna mag ik mijn medicatie gewoon weer gebruiken zoals ik normaal doe.

 

Oooh ben er helemaal hyper van

 :43: :43: :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bemeltje 

 

Thanks! Ja echt een super mannetje! (Ook eigen belang, is ie van dat gezeur over mijn onzekerheid af hihi... bv hoeft voor hem niet, maar een gelukkige vrouw wel ?)

 

Ik krijg de anatomische protheses voor de spier van mentor cohesive 3 445 cc 

(De cpg332 445cc) 

 

Ja nog 8 nachtjes slapen ??? kan aan niks anders meer denken dan :1bouncingboobs:

Spit het hele forum door (alle 205 pagina's gelezen met ervaringsverhalen ?

 

En misschien ook maar goed dat ik hier lees, anders zouden ze hier thuis helemaal gek worden van me hihi

 

X MJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi en zo zitten we naast elkaar bij elkaar in het topic te reageren... ? bezigheidstherapie hihi... 

 

En fijn dat je vriend nu ook om is, is toch fijn om het samen te kunnen delen he! 

 

(En uiteindelijk hebben hun er ook veel plezier van denk ik dan maar hihi)

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jess86 thanks... 

 

Oooh spannend hè! Hier steeds meer en meer kriebels... 

Heb je al een eigen (voorstel/operatie) topic? Dan ga ik je ook even mee volgen.

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toen was het nog maar 5 nachtjes slapen... merk toch wel dat de nachten korter worden en de zenuwen meer

???

 

Denk dat ik deze week óók maar vast afscheid ga nemen van de meesters en juffen op school. Want lijkt me niet prettig om dit te doen als ik maandag geopereerd word en dan vrijdags afscheid ??? Dat bedacht ik me vannacht ineens... of zou dit wel kunnen?

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jess86 nee (gelukkig) niet... word met 2 pre-pubers in huis al gek hahaha

 

Ging me meer over het in een overvolle klas gaan staan 4 dagen na de ok met 35 leerlingen en daar de ouders nog van... ?

 

(Waar kan een mens mee bezig zijn... boobs doen nu al zeer als ik er aan denk... als ik zo de verhalen lees dat heg veel weg heeft van stuwing na n zwangerschap??)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja oke ik snap je..

Lastig, je leest zoveel verschillende reacties over het herstel.

Zelf ga ik 2 weken na de operatie een weekje naar slagharen, hoop dat dat ook goed gaat  ?

 

Maar goed, je kan ook altijd eerder afscheid nemen en als het wel gaat dat je dan evengoed een kijkje neemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jess86

 

Ja vind het erg lastig... vooral omdat ik vorig jaar gezien heb dat het véél te veel mensen in een te klein klaslokaal zijn ?

 

Bij de oudste is het toch wat anders, die zitten maar met 15 in een klas... waarvan nog niet eens alle ouders om half 2 komen... (speciaal onderwijs, daar laten veel ouders hun kind toch met de taxi naar huis komen)

 

Ag heb er nog even om over na te denken... maar was benieuwd of mensen hier al ervaring mee hadden hihi schoot me vannacht ineens te binnen ???? (Waar kun je mee bezig zijn)

 

? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, MissyJoy zei:

En toen was het nog maar 5 nachtjes slapen... merk toch wel dat de nachten korter worden en de zenuwen meer

???

 

Denk dat ik deze week óók maar vast afscheid ga nemen van de meesters en juffen op school. Want lijkt me niet prettig om dit te doen als ik maandag geopereerd word en dan vrijdags afscheid ??? Dat bedacht ik me vannacht ineens... of zou dit wel kunnen?

 

?

Hi, 

Ik ben 4 juni geopereerd en was niet in staat om 4 dagen later al in een volle klas te staan.

Na een kleine week ging ik een stukje lopen naar de supermarkt, eenmaal daar moest ik eerst uitrusten. 

Na 2 weken wel weer gaan werken. 

Nu 3 weken verder begin ik mij weer fijner te voelen en voel ik op wat enkele steken na in mijn borsten niet heel veel meer. 

Het voelt idd na de operatie alsof je stuwing hebt, alleen dan veel erger. Door het vocht staan ze voor je gevoel op knappen. Veel koelen helpt...

1 juli...spannend hoor..het kon mij toen ook niet snel genoeg gaan. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jess86 

 

en na 2 weken een dagje weg moet hopelijk wel lukken toch? Jij krijgt to h ook voor de spier geplaatst (sorry als je het al gezegd hebt?)

 

op tijd gaan zitten dan en goed aan de regels houden wat betreft tillen enz.

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patries78

 

thanks voor je antwoord!

dat word dan toch maar deze week even gedag zeggen... (Even snel want zoveel heb ik er niet mee, tis meer dat ik het voor mijn dochter doe)

 

?

 

En inderdaad, kan me niet snel genoeg gaan... maar nu krijg je dus ineens die dingen die me te binnen schieten ?????? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jess86 Ooooh dan word het inderdaad iets zwaarder... Maar laten we gewoon duimen dat je een van de geluksvogels bent die een sneller herstel heeft... al ben je maar vast die enorme vermoeidheid van de narcose kwijt... dat scheelt al veel...

 

Hier vandaag besloten dat ik volgende week toch maar afscheid ga nemen. Dochterlief werd al helemaal verdrietig. Dus heb besloten om dan maar in mijn rolstoel daarheen te gaan, scheelt in ieder geval blijven staan en per ongeluk tegen de boobs aanstoten... Hoop wel dat het iets minder warm is dat ik wat hoger gesloten shirt aan kan zodat die "sexy" po bh niet te zien is ? en iets waar ik natuurlijk nog wel in ga kunnen... want ben bang dat mijn shirtjes maat s niet meer gaan passen... die zitten nu al strak om mn 3dubbel ingebouwde kipfilets ??

 

Is het niet iets voor je om die dag in een rolstoel door te brengen? Word je niet zo moe van het lopen en de kans op botsingen is kleiner ???

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.