Ga naar inhoud

MissyJoy : 1 juli 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

WhoopWhoop

 

Maandagochtend om 9 uur melden in Amsterdam. 

 

Wel een rot tijd wat betreft files, dus word op tijd vertrekken... maar wel een heerlijke tijd wat betreft het nuchter blijven.

 

Zo onwerkelijk dat het nog maar 3 nachtjes slapen is... 

 

Heb echt totaal NIET het idee dat het gaat gebeuren... ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over precies 24 uur moet ik er zijn!

 

Had verwacht dat die week nog lang zou duren en nu is het morgen al zover... 

Het gekke is dat ik totaal niks voel ???

 

Geen zenuwen, geen spanning... Zélfs niet het idee dat het morgen al zover is ?

 

Ben bang dat morgen dus alle emoties tegelijk gaan komen...

 

Gisteren nog wel lol gehad met man lief, we hebben een gipsafdruk gemaakt van mijn kleine voorgeveltje nu... 

Lekker lopen kliederen met gips...

Op een af andere manier wilde ik toch iets tastbaars hebben van hoe het nu is... was... na morgen... 

Vandaag nog even netjes bijwerken, kreeg kramp in mijn rug en toen schoot hij los ??‍♀️ echt weer iets voor mij ?

 

Keep ya posted ???

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nutcracker 

 

Thanks! Lief van je ?

 

Zal ook zeker zodra ik kan mijn verhaal hier delen... (redelijk forum verslaafd en we hebben een redelijk lange rit terug voor de boeg, dus als ik me enigszins goed voel type ik in de auto al... of moet zijn dat ik zo enorm moe ben...?)

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Nutcracker zei:

Jij krijgt ook vóór de spier en anatomisch, zie ik. Dan zal de pijn waarschijnlijk best meevallen alleen ben je de eerste week erg moe van de narcose. Zo was het bij mij de vorige keren. En daar hoop ik nu weer op. Zal aan je denken morgen!

 

Ja dat hoop ik ook... en misschien een geluk bij een ongeluk, ik heb al vrij zware pijnmedicatie ivm die chronische ziekte, dus dat onderdrukt ook veel... 

 

Wat dan wel weer gevaarlijk is, is dat we niet teveel gaan doen.

 

Wel fijn te horen (En ook bij de meeste te lezen) dat de pijn goed te doen is.

 

?

 

Vind het nu vooral vervelend voor de kids, die vinden het enorm moeilijk om naar papa te gaan en me morgen niet meer te zien.

 

Ze hebben mama al zo vaak naar het ziekenhuis zien gaan... 

Maar gelukkig dit keer dezelfde dag weer thuis. (Als alles goed gaat, waar we wel van uit gaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Patries78 zei:

Veel succes morgen! Je wordt wakker met hele mooie, nieuwe borsten!! 

 

Thanks! Dat is 1 ding wat zeker is... anders is er iets niet goed gegaan hihi ???

 

Nu nog even lekker badderen, zo nog even wat eten en dan lekker mijn bedje in... laatste nachtje op mijn zij/buik liggen voor de komende tijd ?

 

Hoop morgen al verslag uit te kunnen brengen

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bemeltje

 

Thanks kanjer... net nog even wat gegeten en nu lekker ons bedje in... over 6 uurtjes de wekker... ben benieuwd hoor... voel tot op heden echt nog steeds niks... moet er alleen aan denken dat ik vanaf nu nuchter moet blijven ??? hihi

 

Slaap lekker ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Layna

 

It's BooB-Day...

 

Succes kanjer! Onze laatste paar uur met de kleintjes  ?

 

Bring on that :1bouncingboobs:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En we liggen er klaar voor...

De computer had wat opstartproblemen dus loopt ietsjes uit... een echte maandag morgen... zei al tegen de anesthesioloog (dr. Henny) zolang jullie maar goed wakker zijn...

 

Of ik nog wat wilde voor de spanningen... euhm nee... niks nodig... ?

Alleen de w.c. nog een keer of 6 denk ik...

 

Kan me nu niet snel genoeg onder zeil brengen...

 

Bring that boobies :1bouncingboobs:

 

Tot laters ??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

WhoopWhoop ze zitten er ???

 

Oooh wat ben ik blij... en manlief ook ???

 

Nu al verliefd op mijn meiden...

 

Straks even uitgebreid verslag... nu even dik uur terug naar huis... 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyz meiden,

 

Daar ben ik dan...

 

Vanmorgen om 06:15 Uur liep mijn wekkertje af, wilde toch nog even douchen voordat ik de auto in zou stappen.

Benen nog even geschoren, muis nog even bijgewerkt (want wist natuurlijk niet hoe dit na de operatie zou gaan... nu heb ik 1 geluk, dat door de dunne vezel neuropathie, de chronische ziekte die ik heb, mijn haargroei dermate traag is  dat ik er voorlopig even mee vooruit kan... een geluk bij een ongeluk dus)

 

Om 07:15 uur stapte we in de auto... 

Nog altijd voelde ik helemaal niks, geen spanning, blijdschap of wat dan ook...

 

Na de nodige files waren we netjes om 0850 bij de kliniek. Netjes op tijd dus!

Evem formulieren invullen en al snel werden we opgehaald. 

Kreeg mijn bedje toegewezen en mocht net als jullie allemaal het bekende  charmante shortje aandoen, haarmuts op en die plastic  slofjes over mijn knalroze bed sokken... 

 

De anesthesioloog kwam nog even vragen hoe het ging en of ik niet iets wilde wat hij nog in de aanbieding had om wat rustiger te worden... maar het enige waar ik last van had was elke 5 minuten naar de wc gaan (door operaties vorig jaar bij de gynaecoloog ben ik bang dat ik dat laat lopen als ik onder narcose ben. Bij de gyn zetten ze nog een katheter, maar hier natuurlijk niet.

Toen werd me verteld dat er wat vertraging was, omdat de computers problemen hadden met opstarten. 

Ik grapte nog... een echte maandagmorgen... maar goed, zolang jullie maar wakker zijn vind ik het prima!

 

Tegen 10en kwam de pc en werd ik als een ware picasso afgetekend... even checken dat we de goede protheses hadden en was het wachten tot ik gehaald zou worden... 

 

Aangezien ik niet zo'n ochtend mens ben werd ik dus al lekker lui en slaperig... en toen kwam de ok assistent me halen en op de gang kwam de anesthesioloog als een echte gentleman me meenemen in de arm (ik loop normaal met een wandelstok ivm vallen. Dus hij wilde niet hebben dat er iets gebeurde...

 

Wat hebben we een lol gehad op de ok. Hij vroeg me waar ik het beste te prikken was, ik had aan links in de pols... Zegt hij (dr. Henny) ik ga even voor je op mijn knieën ? ik weer lol natuurlijk en zeg hem, dat heeft mijn man niet eens gedaan toen ie met me wilde trouwen ??? helaas, dit door het vele prikken op die plek wilde niet helemaal lukken... 

 

Op naar de volgende plek, boven op mijn hand... maar ook daar ben ik in al die jaren al lek geprikt, maar deze kwam gelukkig goed te zitten na wat gepor. Gelukkig ben ik totaal niet angstig daarvoor en dat vond hij wel prettig, ondanks dat hij zich enigszins schuldig voelde dat het niet meteen de eerste keer lukte ivm de zenuwpijn die op dat moment naar dat ene plekje toe trekt vanuit mijn hele lijf...

 

Hij begon te vertellen wat hij erin spoot en wat ik zou gaan voelen... het eerste zou ik wat stoned van worden, maar dit gebeurde niet. Hem uitgelegd dat ik net wat anders reageer op medicatie... toen het narcosemiddel. Weet dat ik nog half verteld heb dat ik heerlijk zou gaan dromen over Las Vegas en de grand canyons omdat we daar in het najaar heen gaan... en poef weg was ik...

 

Het volgende moment wat ik me herinner is dat ik wakker gemaakt werd voor de sport bh  en dat ik snel even spiekte... tranen in mijn ogen... zo zielsgelukkig al... maar ook een beetje nukkig dat ze me "nu al" wakker maakte hahahaha

 

Bh aan, werd vast in mijn broek en shirt geholpen en kreeg twee beschuiten en een bekertje water... wilde graag koffie maar dit mocht nog niet ☹ en daar verlangde ik zó naar!!! Al snel daarna moest ik enorm plassen, maar "helaas" de 3 andere dames voor me waren eerst aan de beurt... dat werd afknijpen dus hahaha

 

Wat betreft pijn... het valt me ZÓ enorm mee... misschien omdat ik van mezelf natuurlijk ook behoorlijke pijn medicatie heb, maar het enige wat ik voel is dat het strakker in mijn velletje zit en mijn linkse borst zwelt al flink op.

 

Toen ik klaar was om te gaan kwam net de pc binnen, die vertelde me even dat hij uit mijn rechter borst nog een aantal nietjes uitgehaald had... hij zag aan mijn gezicht dat ik totaal niet snapte wat hij bedoelde... maar hij vermoedde dat door het weghalen van dat cystecomplex 8 jaar terug er nietjes ingezet zijn... maar die zijn er nu dus uit... NÓÓIT geweten dat die erin zaten ?????

 

Toen lekker een bakkie koffie gekregen van mijn man die bij de receptie zat te wachten en deze buiten in het zonnetje even opgedronken... 

 

Daarna onze reus terug naar huis.

Onderweg nog even bij de Mac gestopt want had enorme trek... en voelde me ook echt goed... moe maar echt goed!

 

Daarna onze weg naar huis vervolgd en nu lekker op bedje... onder het genot van een ventilator naast mijn bedje die iets of wat verkoeling de kamer inblaast. Want heb het warm... Maar tja wat wil je als je in kussens ingebouwd ligt. 

 

Meiden... echt ik én mijn man zijn nu al super verliefd op mijn nieuwe meiden ???

 

Nu verder rusten... mocht ik komende dagen zien dat ik nog wat vergeten ben, dan vul ik het nog even aan... 

 

Maar het is me echt 100% meegevallen tot nu toe!

 

Liefs ???  MJ

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

*sorry voor de vele fouten... merk dat ik nog erg moe ben ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Plattepannekoek zei:

Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed verlopen is, op de vertraging na;) lekker slapen straks en hopelijk valt de pijn mee komende dagen! Zal aan je denken wanneer ik morgen het roze schortje aan mag haha ?

 

take care!

 

Tot nu toe valt het me echt héél erg mee!

Straks even lekker liggen slapen, nadat ik eindelijk mijn draai gevonden had... 

Denk dat dát momenteel de grootste belemmering is, dat ik niet op mijn zij mag liggen... en het begint aardig op te zwellen... maar goed dat weten we... 

 

Jij héél erg veel succes morgen, hoop dat het net zo voorspoedig gaat als bij mij (op de vertraging na dan ?)

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste nacht...

 

Gisteren overdag natuurlijk nog even liggen slapen en dat had me goed gedaan... maar later op de avond was ik bang dat ik daardoor niet goed kon inslapen. Ik was namelijk niet bepaald moe toen we naar boven vertrokken.

 

Maar eenmaal ingebouwd in mijn nestje, sliep ik al snel!

 

Om iets over half 1 even wakker geweest en even naar beneden gewandeld, na weer wat gedronken te hebben en PCM gepakt te hebben sliep ik snel weer in.

 

Om iets van 5 uur half 6 werd ik weer even wakker, mijn gebruikelijke medicatie gepakt en weer verder gaan slapen tot het wekkertje ging, om de kids klaar te maken voor school.

 

Voel mezelf héél erg goed al zeg ik het zelf... natuurlijk voel je de zwelling, links meer dan rechts... hoewel rechts vooral aan de buitenkant iets verder onder mijn oksel wat meer opzwelt.  Links de gehele borst... 

 

Nu met mijn man mee naar het ziekenhuis. Gelukkig kan ik gewoon rustig in de rolstoel zitten en hoef ik niet te lopen. Dat is dan weer het voordeel van chronisch ziek zijn en een rolstoel in huis hebben... (altijd positief bekijken toch!)

 

En dan daarna lekker mezelf in de kussens bouwen op de bank en netflixen/slapen hihi... 

 

En vandaag mag ik dan eigenlijk douchen, maar dat vind ik nog een beetje eng... die po bh zit me veel te lekker en veilig nu. Vanavond maar eens kijken hoe ik me voel en anders morgen maar hoor... net zo goed en kwaad als het ging mezelf gewassen al zittend op het toilet en een beetje het roze ontsmettingsmiddel eraf proberen te wassen hihi, dat was voor nu wel even genoeg.

 

Fijne dag allemaal ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissyJoy Gefeliciteerd met je boobies zag dat je gister geopereerd bent. Heb zo eens zitten lezen en wat een bikkel ben jij zeg! Met een chronische ziekte erbij en dan nu ook nog net een bv ondergaan en zo lekker positief en overal het goede van zien kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen petje af voor jou ?

Heel fijn om te horen dat je je zo goed voelt wens je nog een heel goed herstel en de boobies worden vanaf nu alleen maar nog mooier. Ben zelf over precies een week aan de beurt van mijn wissel spannend!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ellen1997 zei:

@MissyJoy Gefeliciteerd met je boobies zag dat je gister geopereerd bent. Heb zo eens zitten lezen en wat een bikkel ben jij zeg! Met een chronische ziekte erbij en dan nu ook nog net een bv ondergaan en zo lekker positief en overal het goede van zien kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen petje af voor jou ?

Heel fijn om te horen dat je je zo goed voelt wens je nog een heel goed herstel en de boobies worden vanaf nu alleen maar nog mooier. Ben zelf over precies een week aan de beurt van mijn wissel spannend!! ?

 

Thanks... Oooh spannend... de wissel komt er aan... hopelijk voor jou net zo positieve ervaring als voor mij... en wat betreft positief zijn... dat leer je wel hoor ? het leven gaat toch door met 2 kids... en dan maar een leuk leven in een rolstoel en met wandelstok en andere hulpmiddelen dan weg kwijnen achter de geranium, daar ben ik nog te "jong" voor... zoals de huisarts zo mooi zei... groot gelijk meid dat je het laat doen! Je hebt al zoveel in moeten leveren, als dit je dan zo gelukkig kan maken na al die jaren van dromen... DOEN!  Daar was ik ook wel héél erg blij mee.

 

@Plattepannekoek

 

Jij bijna aan de beurt... loopt het allemaal een beetje volgens de planning? Hopelijk wel... en hoe gaat t met de zenuwen? ???

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.