Ga naar inhoud

Mtvo : 28 februari 2019 : Dr. Stenekes : UMCG


Aanbevolen berichten

6 uur geleden, Francisca91 zei:

Aaaaaah eindelijk boobies meis! Hoop dat alles goed is gegaan en je je oke voelt! Laat maar wat van je horen als je weer oke bent ?

 

xx

Operatie is goed gegaan, wel veel pijn, maar dat hoort erbij. Ben in elk geval lekker thuis, erg fijn. Heb vanmiddag  tijdens controle ook ff kunnen spieken en vind het nu al mooi ❤️ xx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Mtvo zei:

Operatie is goed gegaan, wel veel pijn, maar dat hoort erbij. Ben in elk geval lekker thuis, erg fijn. Heb vanmiddag  tijdens controle ook ff kunnen spieken en vind het nu al mooi ❤️ xx

Oh wat fijn he dat het goed is gegaan en dat je het nu al mooi vindt! Heel goed herstel gewenst! Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Mtvo zei:

Dankjewel voor je lieve berichtje Eef! Operatie is goed gegaan, logischerwijs pijn, maar dat hoort erbij. Heb heel kort mogen spieken, maar vind ze nu al mooi! ❤️ Nu lekker thuis chillen.               Liefs x

 

Fijn te horen dat het goed is gegaan en dat je ze nu al mooi vind!!! De eerste paar dagen is het ff doorbijten maar voor je het weet is dat zo weer voorbij ennnnn je hebt er heel wat moois voor terug ?

Neem veel rust meid en rustig aan doen ?

 

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mtvo zei:

Lol, 1e ijsje had ik al om 10:30 ?. Eten/drinken gaat prima. Ben nu iig lekker thuis ?

Dat ijsje vond ik zo zwaar in mijn handen?

 

 

1 uur geleden, Mtvo zei:

Dankjewel voor je lieve berichtje Eef! Operatie is goed gegaan, logischerwijs pijn, maar dat hoort erbij. Heb heel kort mogen spieken, maar vind ze nu al mooi! ❤️ Nu lekker thuis chillen.               Liefs x

Super dat het goed gegaan is en je eerste indruk al zo mooi is? Top. Lekker op tijd je medicijnen innemen en meestal vanaf dag drie neemt de pijn wat af? Fijne nacht alvast voor later. Liefs

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verslag operatie.

 

Vanmorgen waren wij om 7:10 al in het ziekenhuis, waar ik direct werd geconfronteerd met het feit dat ik niet mocht eten/drinken, heerlijke broodgeuren kwamen mij tegemoet, zo niet grappig, haha. Om klokslag 7:30 werd ik opgehaald door het verplegend personeel, allen waren erg vriendelijk en gastvrij. Men legde mij de gang van zaken uit en ik kreeg een molletje met wat water, kreeg een "prachtig" o.k. pakje & sokken aan met daarover een badjas en over-slofjes. Daarna kwam Stenekes mij aftekenen en moest ik nog ff langs het toilet. Daarna kwamen de anesthesist en een vp-er
mij ophalen. Om 8:00 op de O.K. daar werd alles nogmaals gecontroleerd en uitgelegd, kreeg een "cocktailtje toegediend, er hing een goede sfeer en viel ik met een grap en een grol in slaap.

 

De operatie duurde zo'n 110 minuten en ik was om 10:30 alweer wakker en 15 minuten later had ik al een waterijsje te pakken. Natuurlijk had ik pijn toen ik wakker werd, vooral de linkerzijde was verschrikkelijk. Ik begreep alleen niet waarom het verschil zo ontzettend groot was en de vp-ers ook niet. Toen Stenekes langs kwam vertelde hij dat de borstspier van de linkerzijde veel korter was als normaliter het geval was, daar kwam (komt) die pijn vandaan, dit kan geen kwaad, het is alleen wat hinderlijker en dus pijnlijker in verhouding tot rechts. 's Middags zou hij nogmaals komen controleren.

 

Mijn bloeddruk was erg laag, dus moest langer op de recovery liggen als verwacht, toen de verhoogde pijnstilling begon te werken voelde ik mij een stukje beter en mijn bloeddruk ook. Gelukkig mocht ik rond 12:15 eindelijk naar de andere zaal, daar kreeg ik al gauw gezelschap van mijn partner en later ook nog even van mijn vader die mij verwende met leuke (lekkere) cadeautjes, erg lief van hem. Broodje ging er goed in evenals het drinken. Ik vond dat ik al wel naar huis mocht, maar dat mocht nog niet, haha. De pc wilde voor mijn "ontslag" (mijn borsten.....) controleren, dat begreep ik wel, maar hij zou pas rond 15:00 komen en dan duurt wachten erg lang dus in de tussentijd mijzelf (met hulp) een beetje opgefrist en aangekleed en daarna een beetje heen en weer gelopen op de zaal. Mijn partner ging daarna langs de apotheek voor mijn medicatie en kwam aanzetten met een loempia en een blikje IJSKOUDE ❤️ Coca-Cola eindelijk de cafeïne die IK nodig had, haha (gelukkig was hij de medicatie niet vergeten)… :PAnyway, arts kwam de operatie bespreken, alles was goed gegaan, enige "bijzondere" was dus die spier en kreeg mijn lijst met regels nogmaals uitgelegd. Het moment suprême, ik kon meekijken naar "mijn borsten" wow, dat is ff anders, maar vind het nu al mooi, dus hoop dat die trant zich zal voortzetten. Heb gelijk een foto gemaakt, maar dat was nog erg lastig als je op bed ligt en je armen zo "beperkt" zijn. Toen de arts wegging, stond ik in de startblokken om naar huis te gaan, wat we dan ook deden, "verplicht" in een rolstoel naar de auto gegaan (goede tip die ik had gekregen: kussen mee voor in de auto).Thuisgekomen eerst maar weer ff gaan liggen, maar damn, dat omhoog en omlaag komen, blijft echt nasty, hoop dat dat gauw beter zal worden, verwachting is dat het met een dag of 4 wat beter zal gaan, laten we het hopen. Vriendje lief heerlijk voor mij gekookt. Verder een beetje in de woonkamer heen en weer gelopen,  boekje gelezen en geprobeerd wat te slapen, wat tot nog toe niet is gelukt. De katten vinden het maar niets dat ik hun op afstand houdt, ze laten hun ongenoegen duidelijk horen, haha. Nu is het 0:45 en mag ik bijna mijn medicatie voor de nacht innemen. Sinds ik vanmorgen wakker werd n/d operatie heb ik niet meer geslapen, iets waar ik heel erg aan toe ben, dus hoop dat ik zo eindelijk wat kan slapen. Bedankt voor de lieve berichtjes die ik heb ontvangen en voor nu een goede nacht gewenst!

 

 

xxx
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes en sterkte vandaag!

:71:

 

Dit berichtje had ik dus blijkbaar nog niet geplaatst. Deuh!

Maar ik stuur het je toch nog door. Nu zijn het wensen voor een vlot herstel. En felicitaties voor je nieuwe boobies.

Leuk verslag ook dat je geschreven hebt - daar zullen anderen ook wat aan hebben.

:48:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mtvo Wat een goed verslag! Vervelend he die lage bloeddruk ma je narcose. Had ik helaas ook. Had jij niet als je omhoog kwam dat je weer bijna flauw ging de eerste paar uurtjes?  Thuis was het bij mij gelukkig weg. 

 

Wat jammer van je rechter spier! Dat zal je wel extra voelen ja?. Ik hoop echt dat je heb kunnen slapen!  

 

@best_boobie kappûh hoor met je tellen:152:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd @Mtvo. Wat fijn dat het eigenlijk jouw beurt was. Ik heb enorm met je meegeleefd.  Ik was op vakantie tussen kerst en oud en nieuw en heel erg bezig met mijn op hande zijne borstvergroting.  Toen ik las dat jouw operatie niet door ging was ik echt in shock! Je leeft er zo naar toe en als het dan op het laatst niet doorgaat! Ik kon mij niet eens voorstellen hoe verschrikkelijk dat moest zijn.  Je hebt daarna ook echt nog veel geduld moeten hebben. Ik denk dat het kwam omdat je die implantaten zou krijgen die ineens uit de handel zijn genomen? Als dat zo is dan is dat achteraf gezien misschien wel een fijn idee? Welke heb je nu gekregen? 

 

Ach eigenlijk doet dat er allemaal niet meer toe.  Je hebt ze! Heel veel sterkte en geluk gewenst.  Heb je een beetje kunnen slapen?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, best_boobie zei:

Mag ik weer meetellen? Nu de andere kant op haha:

1 dag po :43:

Gefeliciteerd meid!! Een heel goed herstel gewenst!

 

:53: BB

 

Dankjewel!! Haha, ja hoor, jij mag dat ;) 

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Doe ik het of niet? zei:

Veel succes en sterkte vandaag!

:71:

 

Dit berichtje had ik dus blijkbaar nog niet geplaatst. Deuh!

Maar ik stuur het je toch nog door. Nu zijn het wensen voor een vlot herstel. En felicitaties voor je nieuwe boobies.

Leuk verslag ook dat je geschreven hebt - daar zullen anderen ook wat aan hebben.

:48:

 

Dankjewel, ben ook erg blij dat ik de operatie achter de rug heb, nu ff doorbijten de komende dagen. Haha, zoiets is mij ook wel eens gebeurt, daarom niet minder attent :)

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, MenM zei:

@Mtvo Wat een goed verslag! Vervelend he die lage bloeddruk ma je narcose. Had ik helaas ook. Had jij niet als je omhoog kwam dat je weer bijna flauw ging de eerste paar uurtjes?  Thuis was het bij mij gelukkig weg. 

 

Wat jammer van je rechter spier! Dat zal je wel extra voelen ja?. Ik hoop echt dat je heb kunnen slapen!  

 

@best_boobie kappûh hoor met je tellen:152:

 

Thx, best wel ja, duizeligheid in bed viel mee, merkte ik het meeste toen ik de 1e x n/d wc ging, toen moest ik idd ff zitten. Die spier (links :P ) die voel ik idd extra, hoop dat het gauw wat minder zal worden. Heb denk ik in z'n totaliteit 2 uurtjes geslapen, dus hoop vandaag nog wat extra rust/slaap te pakken.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Adnil zei:

Gefeliciteerd @Mtvo. Wat fijn dat het eigenlijk jouw beurt was. Ik heb enorm met je meegeleefd.  Ik was op vakantie tussen kerst en oud en nieuw en heel erg bezig met mijn op hande zijne borstvergroting.  Toen ik las dat jouw operatie niet door ging was ik echt in shock! Je leeft er zo naar toe en als het dan op het laatst niet doorgaat! Ik kon mij niet eens voorstellen hoe verschrikkelijk dat moest zijn.  Je hebt daarna ook echt nog veel geduld moeten hebben. Ik denk dat het kwam omdat je die implantaten zou krijgen die ineens uit de handel zijn genomen? Als dat zo is dan is dat achteraf gezien misschien wel een fijn idee? Welke heb je nu gekregen? 

 

Ach eigenlijk doet dat er allemaal niet meer toe.  Je hebt ze! Heel veel sterkte en geluk gewenst.  Heb je een beetje kunnen slapen?

 

Dankjewel en wat een lief berichtje! :)

 

Ik heb toen idd de knop zwaar moeten omdraaien, was erg teleurgesteld e.d. en dan het opnieuw wachten, het opnieuw plannen etc. De reden was idd dat die implantaten van de markt waren gehaald, dus achteraf bezien ook wel blij dat ik nu iets anders heb, ik heb nu de Mentor, cohesive II , 250cc, 11,3 breed, projectie van 3,6 cm.

 

Maar afijn, gisteren was ik eindelijk aan de beurt en heb ik eindelijk borsten!! Net weer wat pijnstilling (tramadol)ingenomen en moet nu wat eten, wat ik erg lastig vind, daar ik nooit direct kan eten, haha. Slapen was moeilijk, in 24 uur 2 uurtjes geslapen, dus hoop vandaag nog wat slaap te kunnen pakken.

 

Hoe gaat het nu met jou?

 

Liefs x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Mtvo zei:

 

Thx, best wel ja, duizeligheid in bed viel mee, merkte ik het meeste toen ik de 1e x n/d wc ging, toen moest ik idd ff zitten. Die spier (links :P ) die voel ik idd extra, hoop dat het gauw wat minder zal worden. Heb denk ik in z'n totaliteit 2 uurtjes geslapen, dus hoop vandaag nog wat extra rust/slaap te pakken.

 

xx

Ja links ??‍♀️ 

 

Hopelijk is de duizeligheid net zo snel weg bij jou als bij mij!

2 uurtjes slaap is niet veel zeg. Je staat nog strak van de adrenaline? Gelukkig mag en kan je niks, behalve veel rust nemen, wie weet val je af en toe in slaap. 

De eerste drie dagen zijn echt het vervelendst. Niet dat het erna weg is, want ik voel het nog hoor mijn spieren na 17 dagen po. Maar op dag vier maakte ik echt een grote sprong vooruit qua pijn. 

Laat je maar lekker verwennen. Je hebt ze???

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, MenM zei:

Ja links ??‍♀️ 

 

Hopelijk is de duizeligheid net zo snel weg bij jou als bij mij!

2 uurtjes slaap is niet veel zeg. Je staat nog strak van de adrenaline? Gelukkig mag en kan je niks, behalve veel rust nemen, wie weet val je af en toe in slaap. 

De eerste drie dagen zijn echt het vervelendst. Niet dat het erna weg is, want ik voel het nog hoor mijn spieren na 17 dagen po. Maar op dag vier maakte ik echt een grote sprong vooruit qua pijn. 

Laat je maar lekker verwennen. Je hebt ze???

 

Ben alleen wat duizelig als ik TE snel wil, dan doet het zeer en word ik wat licht in mijn hoofd, dus doe nu alles met beleid. Had/heb jij ook zo last van je ribben en de zijkanten, doorstralend naar je rug? Hoop dat het hier net zo gaat qua pijn, dat het voorlopig nog niet over is snap ik, maar iets minder zal fijn zijn. Ik krijg überhaupt geen kans om iets te doen met die pitbull hier ;)   

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mtvo zei:

 

Ben alleen wat duizelig als ik TE snel wil, dan doet het zeer en word ik wat licht in mijn hoofd, dus doe nu alles met beleid. Had/heb jij ook zo last van je ribben en de zijkanten, doorstralend naar je rug? Hoop dat het hier net zo gaat qua pijn, dat het voorlopig nog niet over is snap ik, maar iets minder zal fijn zijn. Ik krijg überhaupt geen kans om iets te doen met die pitbull hier ;)   

Ja had ik ook last van. En mijn rug nog steeds. Gaat echt minder worden hoor! Geloof je nu nog niet, maar echt waar. 

Goedzo die pitbull bij je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, MenM zei:

Ja had ik ook last van. En mijn rug nog steeds. Gaat echt minder worden hoor! Geloof je nu nog niet, maar echt waar. 

Goedzo die pitbull bij je?

 

Kan niet wachten tot het zover is!! Die pitbull waakt wel over mij, haha ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Mtvo zei:

 

Dankjewel en wat een lief berichtje! :)

 

Ik heb toen idd de knop zwaar moeten omdraaien, was erg teleurgesteld e.d. en dan het opnieuw wachten, het opnieuw plannen etc. De reden was idd dat die implantaten van de markt waren gehaald, dus achteraf bezien ook wel blij dat ik nu iets anders heb, ik heb nu de Mentor, cohesive II , 250cc, 11,3 breed, projectie van 3,6 cm.

 

Maar afijn, gisteren was ik eindelijk aan de beurt en heb ik eindelijk borsten!! Net weer wat pijnstilling (tramadol)ingenomen en moet nu wat eten, wat ik erg lastig vind, daar ik nooit direct kan eten, haha. Slapen was moeilijk, in 24 uur 2 uurtjes geslapen, dus hoop vandaag nog wat slaap te kunnen pakken.

 

Hoe gaat het nu met jou?

 

Liefs x

 

Ja dat slapen is een dingetje hè.  Gelukkig gaat dat bij mij nu wel goed.  Alleen echt lekker uitslapen lukt nog niet.  Als ik wakker word kan ik mij niet meer even lekker omdraaien.  Letterlijk en figuurlijk. Verder gaat het goed.  Ben aan het aftellen tot de zes weken voorbij zijn.  Nog anderhalve week. Ik trakteer mezelf vanavond op een avondje uit met wijn en zonder borstband! Vannacht gaat hij braaf weer om. Ik geniet er van dat alles steeds makkelijker gaat en mijn borsten steeds mooier worden. Ik kan soms niet geloven dat ze echt van mij zijn.  Vandaag stiekem een bh gepast bij Primark. Hij zat niet perfect dus terug gehangen maar 80D en de cup mooi gevuld.  Wouw!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adnil Ik doe straks ook mijn borstband (met toestemming van verpleegkundige van woensdag, had even gevraagd voor de zekerheid of dat mag?) voor drie a vier uurtjes even af. We gaan uit eten en toch wel zo leuk als die band er niet zit. Uiteindelijk weet niet iedereen het, dus valt dat iig niet op bij mij. ?

Have fun vanavond. Wat zullen we ons vrouwelijk voelen??

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en ik heb nu ook een 80D goed gevuld. Mocht even bh lenen om te passen. Denk dat ik ook een E voor de zekerheid moet passen?

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@leslie01,

 

Operatie eindelijk gehad idd :) nu hopen dat mijn lijf gauw weer mee werkt, haha, pijn is vrij sterk aanwezig, helaas, dus maar weer een dagje niets doen :P 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Adnil zei:

Ja dat slapen is een dingetje hè.  Gelukkig gaat dat bij mij nu wel goed.  Alleen echt lekker uitslapen lukt nog niet.  Als ik wakker word kan ik mij niet meer even lekker omdraaien.  Letterlijk en figuurlijk. Verder gaat het goed.  Ben aan het aftellen tot de zes weken voorbij zijn.  Nog anderhalve week. Ik trakteer mezelf vanavond op een avondje uit met wijn en zonder borstband! Vannacht gaat hij braaf weer om. Ik geniet er van dat alles steeds makkelijker gaat en mijn borsten steeds mooier worden. Ik kan soms niet geloven dat ze echt van mij zijn.  Vandaag stiekem een bh gepast bij Primark. Hij zat niet perfect dus terug gehangen maar 80D en de cup mooi gevuld.  Wouw!

 

Dat kun je wel stellen idd, pff, nu al zat van, haha, hoop dat ik over een aantal weken op mijn zij kan liggen, maar eerst maar ff afwachten.

 

Wat fijn dat alles zo voorspoedig gaat, nog ff geduld en jouw 6 weken zijn voorbij! Leuk dat bh's passen! Lijkt mij ook heel bijzonder om de bh "gevuld" te hebben! Heb je een beetje genoten gisteren? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.