Ga naar inhoud

Mtvo : 28 februari 2019 : Dr. Stenekes : UMCG


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, best_boobie zei:

Ik kwam ff kijken of er nog geteld moest worden, maar is voor vandaag al gebeurd zie ik haha

top!! :43:

 

 

Haha, jupz :D Het is nu officieel "zaterdag" dus dat betekend...  nog 5 dagen!! :P 

 

:43::43::43:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, best_boobie zei:

:45: ik dacht ook de eerste te zijn maar nee :45: 

Het wordt nog een wedstrijdje :43: 

 

xxx

Moeten nog vroeger op het forum komen, hahaha. Wakker? Inloggen????

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, MenM zei:

En ik denk 5!!!! Maar loop achter de feiten aan, hahaha. Spannend!!!?????

 

 

Haha, ben een nachtmens :P haha, idd spannend! :64:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, best_boobie zei:

:45: ik dacht ook de eerste te zijn maar nee :45: 

Het wordt nog een wedstrijdje :43: 

 

xxx

 

Haha, lolz, :101:  ben een nachtmens ;) 

 

xx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, best_boobie zei:

Of laat genoeg naar bed gaan :44:

 

nog 4 :43: 

 

Haha, dat is voor mij meestal geen probleem :P haha.

 

Jeeee :D 

 

:tatice_04:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, best_boobie zei:

Of laat genoeg naar bed gaan :44:

 

nog 4 :43: 

 

9 uur geleden, Mtvo zei:

 

Haha, dat is voor mij meestal geen probleem :P haha.

 

Jeeee :D 

 

:tatice_04:

Dat red ik meestal niet hoor, 00.00 naar bed? Maar nu officieel!!! Nog 4:1bouncingboobs:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, MenM zei:

 

Dat red ik meestal niet hoor, 00.00 naar bed? Maar nu officieel!!! Nog 4:1bouncingboobs:

 

Yes, kan bijna niet meer wachten!!! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En drie. ?????? Ik kan niet meer slapen??‍♀️ Maar ben ik wel de eerste zonder vals te spelen?

Hoe gaat het ondertussen met je zenuwen @Mtvo ? Kan me voorstellen dat je er onwijs naar uitkijkt. Ik blijf het zo lullig vinden.... Je had al zo stuk verder kunnen zijn. maar goed , daar heb je niks aan? Nog drie nachtjes en dan ben je eindelijk aan de beurt??? 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, MenM zei:

En drie. ?????? Ik kan niet meer slapen??‍♀️ Maar ben ik wel de eerste zonder vals te spelen?

Hoe gaat het ondertussen met je zenuwen @Mtvo ? Kan me voorstellen dat je er onwijs naar uitkijkt. Ik blijf het zo lullig vinden.... Je had al zo stuk verder kunnen zijn. maar goed , daar heb je niks aan? Nog drie nachtjes en dan ben je eindelijk aan de beurt??? 

 

 

Haha, dan was je er vroeg bij vanmorgen ;), maar idd nog 3 dagen!!! Zenuwen vallen nog mee, al begin ik al wel wat onrustig te worden, dus niet 100% zenuw "vrij". Kijk er idd heeeeeeeeeeel erg naar uit, ben heel benieuwd! Dat was idd lullig, maar idd, het is zoals het is en we gaan gewoon door ;)

 

Hoe gaat het nu met jou? Jij bent nu 1,5 week po.... 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, MenM zei:

@Mtvo en weer een nachtje voorbij! 2??

 

Met mij gaat het de goeie kant op... Vandaag alweer 14 dagen po. 2 Weken!??

 

:43::43: YES :43::43:

 

Fijn dat met jou alles goed gaat! En gewoon alweer 2 week po! Hoezo de tijd gaat snel? :) Merk je nu ook al verschil tussen nu en de 1e dagen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Mtvo zei:

 

:43::43: YES :43::43:

 

Fijn dat met jou alles goed gaat! En gewoon alweer 2 week po! Hoezo de tijd gaat snel? :) Merk je nu ook al verschil tussen nu en de 1e dagen?

 

Ja joh tijd vliegt. Ja ik merk elke dag wel verschil. De ene dag positiever dan de andere. Mijn rechter borst loopt wat achter op de linker. Blijft wat harder. Maar ik vind ze nog steeds mooi?. Wordt ook steeds mooier! Mijn huid is wel minder gespannen. Oogt wat rustiger. Heb wel last van huidpijn op mijn borsten. Erg gevoelig. En de onderkant is gevoelloos. Rare gewaarwording, hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.