Ga naar inhoud

Mtvo : 28 februari 2019 : Dr. Stenekes : UMCG


Aanbevolen berichten

7 uur geleden, MenM zei:

Ja dat vind ik ook een beetje gek. Je bouwt niks af. Hier ook. Zeggen ze draag ‘m nog maar een week.... 

Dan is die week voorbij en ik zie geen verschil, minimaal, vandaar dat ik ‘m nog even doordraag. 

Gistermiddag had ik ‘m niet om. Voelde trouwens wel goed. Had verwacht dat ik het vervelender zou vinden zonder. Denk dat ik vannacht ook een keer zonder gaat slapen. Zonder band. 

 

True, dat gevoel heb ik ook een beetje qua afbouw. Lijkt mij heel bevrijdend het niet langer dragen van een band, suc6 met slapen vannacht! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 dagen PO.

 

Vanmorgen mijn eerste controle gehad, eindelijk mocht het verbandje eraf en kon ik eindelijk een blik werpen op de wondjes. De sterisstrips heeft men laten zitten, opdat deze tijdens het douchen wel zullen losweken. Mocht dit over 2 week niet zo zijn dan moet ik ze zelf verwijderen met behulp van een pincet... Zien we dan wel weer. Voor de rest was mijn pc erg tevreden. De borsten moeten de komende tijd zachter gaan worden en minder "bol" gaan staan. Ook zei hij dat ik niet direct een kast vol bh's moest gaan kopen, ik zei dat dat wel goed zou komen daar ik geen vrachtwagen rijd ;) al moet ik wel zeggen, dat ik al heel stiekem.... bh's aan het bekijken ben, maar kopen, daar wacht ik nog wel ff een week of 4 mee! Wel vond hij dat ik er erg moe uitzag, uitleg was simpel, ik slaap max 1,5 uur p/d en dat is bijna 1,5 uur minder als normaal, komt vanzelf weer goed. Anyway, ik mag op mijn zij slapen als ik dat wil, maar ondanks ik graag weer op mijn zij wil liggen, ben ik daar wat huiverig voor en daarnaast doet dat pijn, al zou mijn rug daar ook erg blij mee zijn. Gevraagd wanneer ik weer mag fietsen en mijn rug-oefeningen weer mag doen, fietsen mag v.a. 2 week (normaal fietsen) dus dat ga ik deze week ff proberen, wat mijn rug-oefeningen betreft, hier moet ik eigenlijk nog een poosje mee wachten, omdat de meeste oefeningen teveel druk op de borsten zullen gaan geven. Over 6 week moet ik weer op controle komen.

 

Verder gaat het herstel vrij voorspoedig, heb al een paar kleine wasjes gedraaid en wasjes opgevouwen, deze week ook ff een vers groentesoepje gemaakt (zo lekker met dit gure weer). Wel merk ik dat ik bepaalde bewegingen nog niet kan maken, maar is misschien ook wel een handig in mijn geval zo'n "rem". Ook ben ik (net als iedereen) toe aan beter weer, het lokt niet om een lange wandeling te maken, wel ga ik dagelijks ff een blokje om of ga ik mee met
boodschappen doen. Uit bed komen gaat steeds wat soepeler, al voel ik dat nog wel ff bij omhoog komen. Neem sinds vorige week eigenlijk ook geen pijnstilling meer voor de boobs, alleen als de rugpijn niet te houden is dan moet ik soms wat innemen. 

 

Ennnnn, sinds vandaag hoef ik de "martelband" niet meer te dragen!! Yeah :D En dat voelt zooooo fijn! Afijn, ik ben nu nog 2,5 week vrij en hoop dat ik daarna weer fris en fruitig aan het werk zal kunnen, al moet ik dan nog steeds erg oppassen met mijn werk :) 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Wat gaat de tijd snel, zo leef je heel erg n/d operatie toe en ben je alles aan het plannen en nu ben ik vandaag 5 week PO. Had eigenlijk wekelijks een update willen plaatsen, maar dat is het dus niet geworden, maar zal proberen er toch iets van te maken.

 

2 tot 4 week PO.

 

Nadat ik bij 2 week PO voor mijn eerste controle bij mijn arts was geweest en hij aangaf dat ik de "martelband" niet langer hoefde te dragen was ik hier niet rouwig om! Ik heb hem dan ook geen seconde gemist en 's avonds heb ik hem al aan de wilgen gehangen ;). Qua pijn ging het steeds beter, soms had ik wat lichte pijn en op andere momenten totaal geen pijn, pijn had ik vooral bij het maken van een ongecontroleerde beweging, eigenschuld dikke bult. De borsten begonnen een beetje te dalen, maar waren nog steeds 2 harde tennisballen. Wat ik zelf erg irritant vond was de huid rondom de borst die zo aan het vervellen was, dit jeukte en zorgde ervoor dat mijn zwarte bh's soms wit uitsloegen. Maar elke dag de huid zachtjes insmeren met vaseline heeft zijn vruchten afgeworpen en met 4 week had ik geen last meer van schilfertjes jeej :D. In deze weken kon ik steeds meer zelf, zoals ZELF mijn haar in model brengen, alle kleding zelfstandig aantrekken, makkelijke gerechten koken etc. De eerste keer fietsen vond ik best "eng" omdat het erg onwennig voelde en alle hobbeltjes kleine pijnscheutjes veroorzaakte, fietsen gaat nu weer prima, al merk ik dat het nog steeds gevoelig is bij een oneffenheid of een hobbeltje in het wegdek. Ik mocht v.a. week 2 weer op mijn zij slapen, heb het geprobeerd, maar vond het echt niet fijn. 


Bij 3,5 week PO (met toestemming) zelf de sterisstrips verwijderd, daar die mij toen heel erg begonnen te irriteren. De wondjes zagen er goed uit, maar waren nog wat rood daarom ben ik toen niet direct begonnen met smeren. Daar ik graag op mij zij wil slapen heb ik elke dag even op mijn zij gelegen met een klein kussentje onder de borst, maar vond het nog steeds niet prettig.

 

V.a 4 week PO ben ik begonnen met het smeren van de littekens daar de wondjes toen mooi gesloten waren. Langzaam maar zeker heb ik het idee dat mijn borsten iets zachter beginnen te worden. Al maakt het wel verschil met het begin en het einde van de dag, 's morgens zijn ze "wat soepeler" en 's avonds zijn ze weer hard. In vergelijking met de afgelopen weken had ik deze week een drukke week. Naast dat ik weer een beetje ben begonnen met werken, had ik deze week een crematie (nooit leuk), een etentje en een feestje. Ik moet zeggen dat de dames die zich keurig hebben gehouden! :) Tevens heb ik mijn eerste echte bh's gekocht ❤️ bij het opmeten bleek ik op 75C 75D te zitten, bh afhankelijk. Natuurlijk kan dit de komende tijd nog erg veranderen, dus heb het op 3 bh's gehouden, maar wow, vond het een heel bijzondere gebeurtenis, had gewoon een brok in mijn keel toen ik in de spiegel keek. Langzaam maar zeker kan ik wat langer op mijn zij liggen, heel fijn, nu graag wat langer slapen. Door het draaien word ik wakker en dan slaap ik niet meer.

 

Vandaag 5 week PO.

Deze week werk ik 3 dagen, 2 x thuis, 1x op kantoor, daar mijn werk fysiek vrij zwaar is wil mijn leidinggevende dat ik pas n/d 6 week weer de vloer op ga en met 7 week ga ik weer full time aan de bak, hoezo een toffe werkgeefster? :D

Het werken zelf gaat prima, wat ik nu doe is natuurlijk ook geen zwaar lichamelijk werk, maar vind het wel fijn om weer bezig te zijn. Merk soms dat als ik te snel wil of teveel doe, dat met name mijn linkerborst (de borst waar ze het meest aan gesleuteld hebben) dan wat zeer doet, of beter gezegd, begint te steken, zal er allemaal wel bij horen, maar is soms een naar gevoel. De littekens beginnen er steeds beter uit te zien, heb het idee dat mijn borsten langzaam maar zeker wat meer beginnen te dalen. Daarnaast zijn de dames iets zachter en beginnen ze een beetje mee te bewegen. :D Verder begint het slechte slapen mij nu wel wat te irriteren, ik slaap nog steeds niet meer als 1,5 uur p/n. Wel is het zo dat ik normaliter gemiddeld 3 uur slaap, is misschien niet heel veel, maar ik ben het gewend, dus het zou fijn zijn als ik iig weer 3 uur achtereen zou kunnen slapen, haha. Anyway, vandaag geshopt voor een sport bh en heb een gevonden die heel lekker zit, daarnaast heb ik er nog een van calvin klein besteld (tip van @Boobmom, thx voor de tip! :) 

 

Zo, een heel verhaal, hoop dat iemand er iets aan heeft, al staat het er een beetje anders. Op naar de 6 week PO :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah wat een mooie update, zo grappig want het lijkt net of ik een verslag over mezelf lees! Hier ook 5,2 wkPo en ook nog door druk zijn last van de linkerborst, vandaag bewust ff rustige dag geprobeerd te pakken want voelde zelfs mn borstbeen weer ook geirriteerd zijn, terwijl dat over t algemeen al weg was, die last. Linkerborst is ook echt veel meer aan gesleuteld en voel ik echt door weer dagelijkse dingetjes meer zeurderig zijn! Alleen het gedeelte bh’s moet ik nog ondergaan haha, ga ik snel doen hoor, zin in! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Flor zei:

Hahah wat een mooie update, zo grappig want het lijkt net of ik een verslag over mezelf lees! Hier ook 5,2 wkPo en ook nog door druk zijn last van de linkerborst, vandaag bewust ff rustige dag geprobeerd te pakken want voelde zelfs mn borstbeen weer ook geirriteerd zijn, terwijl dat over t algemeen al weg was, die last. Linkerborst is ook echt veel meer aan gesleuteld en voel ik echt door weer dagelijkse dingetjes meer zeurderig zijn! Alleen het gedeelte bh’s moet ik nog ondergaan haha, ga ik snel doen hoor, zin in! 

 

Humor, wat leuk dat het zo herkenbaar is! :) Maar idd, ik merk soms ook dat ik nog ff pas op de plaats moet maken. Gelijk heb je dat je ff een dag met meer rust hebt gepakt, hoop dat het wat geholpen heeft. Heb jij soms ook nog dat de borsten ineens heel warm kunnen aanvoelen? En dat de bh irriteert op je rug? Was eigenlijk van plan om pas deze of volgende week voor bh's te gaan kijken, maar was vorige week ff met vriendje-lief de stad in en toen ik langs een lingeriezaak kwam kon ik het niet laten, haha. Kan mij heel goed voorstellen dat jij zin hebt om bh's te shoppen! :D  Misschien een tip, de hunkemoller heeft deze week een leuke actie, 3 halen = 2 betalen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh top, thanks voor de Hunkemoller tip! Leuk he, vond je vriend het ook leuk? Die van mij wil ook graag mee haha! En ja ik heb gewoon op mn rug een soort eczeem plek vd po bh gekregen, ben daar sowieso gevoelig voor maar echt heel irri die jeuk op dat éne plekje. Klaar mee ? en jaaa! Soms doe ik dat ding even uit en dan denk ik huh? Ze voelen dan super warm aan! Worden wel steeds wat zachter wat fijn is, bij jou ook? Vooral de rechter die al van begin af aan wat sneller in t hele genezingsproces is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Flor zei:

Oh top, thanks voor de Hunkemoller tip! Leuk he, vond je vriend het ook leuk? Die van mij wil ook graag mee haha! En ja ik heb gewoon op mn rug een soort eczeem plek vd po bh gekregen, ben daar sowieso gevoelig voor maar echt heel irri die jeuk op dat éne plekje. Klaar mee ? en jaaa! Soms doe ik dat ding even uit en dan denk ik huh? Ze voelen dan super warm aan! Worden wel steeds wat zachter wat fijn is, bij jou ook? Vooral de rechter die al van begin af aan wat sneller in t hele genezingsproces is. 

 

Graag gedaan! :D Wat vervelend dat er dan precies zo'n eczeem plek daar zit, is het miss een idee om dat plekje een beetje af te dekken met een stukje katoenstof? Al is het maar voor een paar uur? Haha herkenbaar, ff die bh uit en warme boobs :P Bij mij worden ze ook steeds wat zachter, is heel fijn! Bij mij is de rechterzijde ook zachter dan de linkerkant. Ik vond het super leuk om bh's te shoppen, heel bijzonder. Mijn vriend vond het ook leuk, maar die heb ik na een minuut of 20 weggestuurd daar ik er (miss egoïstisch) een "eigen" momentje van wilde maken, zonder hem, haha, hij is toen wat voor zichzelf gaan doen. Gelukkig begreep hij mijn achterliggende gedachte wel en genoot hij op afstand omdat ik zo blij was.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, MenM zei:

Goed verslag!!! Herkenbaar, ook hier? Ik ben blij voor je dat het allemaal goed gaat. Op naar je 6 weken??

 

Thx meis, leuk dat het voor jou ook herkenbaar is, haha. Ja nog een week en dan 6 week po!! :D Merk jij al veel verschil nu jij de 6 week voorbij bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah, 6 week PO, eindelijk!!

 

Een van de eerste dingen vanmorgen was, hé, ik ben 6 week Po... Ik mag mij UITREKKEN, jeej. Zo fijn!!! Voelde het wel ff, maar voor de rest alles prima. :D A.s. maandag weer terug naar de werkvloer, prettig, eindelijk het "vertrouwde" ritme weer in. Heb mijn partner duidelijk gemaakt dat ik v.a. nu alles weer mag (met beleid) vind hij 3 keer niets, haha. Afgesproken dat ik de eerste week iig nog niet ga stofzuigen en/of dweilen. Over bedden verschonen hebben wij het niet gehad..... Dus vandaag zelf mijn bed verschoond, op de manier die ik fijn vind. :P Vanmorgen had ik het druk, dus koos ik ervoor om eerst de PO BH te dragen, vanavond na het douchen een T-shirt bh aangetrokken.
Draag het nu een aantal uur, en tot nu toe zit het oké, op deze manier langzaam het dragen van bh's opbouwen en voor in bed een topje, een sport BH of mijn PO BH? een van de 3, daar kom ik vanavond wel achter... Enige wat ik nu aan het einde van de dag merk, is lichte spierpijn in mijn armen, maar dat zal er wel bij horen, 6 week lang bepaalde bewegingen niet mogen maken, daar reageren mijn spieren nu op :P haha. T.a.v. vorige week niet veel veranderd, behalve dat ik nu gewoon weer "alles" mag doen. Ben benieuwd wanneer ik weer fijn op mijn zij kan slapen, maar dat zal wel goed komen.
 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd ? Lekker he die zes weken! Ik deed ook lekker mijn armen boven mijn hoofd. Heerlijk! Ik voelde wel een plopje links en heel grappig, want ik had gelijk minder last aan die kant. Alsof er iets loskwam wat vast zat. Was een lekker gevoel, hihi. 

Stofzuigen deed ik wel na die zes weken, maar snapte gelijk waarom het de eerste 6 weken niet mocht, dus het kleed en de mat heb ik door mijn man laten doen. Dweilen en bedden verschonen sla ik nog even over. Dat doen man en dochters?Verder doe ik alles met mijn 8,3 weken. Maar wel met beleid. Ik voel het in de avond ook wel extra als het druk is geweest. Vooral nog steeds aan mijn linker borst. Die staat nog steeds veel strakker dan rechts. Heb jij ook een verschil in links en rechts? Voelt sowieso harder aan... Ik hoop maar dat dat nog minder wordt  Geduld??? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, MenM zei:

Gefeliciteerd ? Lekker he die zes weken! Ik deed ook lekker mijn armen boven mijn hoofd. Heerlijk! Ik voelde wel een plopje links en heel grappig, want ik had gelijk minder last aan die kant. Alsof er iets loskwam wat vast zat. Was een lekker gevoel, hihi. 

Stofzuigen deed ik wel na die zes weken, maar snapte gelijk waarom het de eerste 6 weken niet mocht, dus het kleed en de mat heb ik door mijn man laten doen. Dweilen en bedden verschonen sla ik nog even over. Dat doen man en dochters?Verder doe ik alles met mijn 8,3 weken. Maar wel met beleid. Ik voel het in de avond ook wel extra als het druk is geweest. Vooral nog steeds aan mijn linker borst. Die staat nog steeds veel strakker dan rechts. Heb jij ook een verschil in links en rechts? Voelt sowieso harder aan... Ik hoop maar dat dat nog minder wordt  Geduld??? 

 

 

Ja, dat is een feit! :DVoel mij ineens veel "vrijer" in mijn doen en laten, al ben ik nog wel wat voorzichtig met bepaalde dingen. Ik heb idd ook een verschil tussen links en rechts, mijn linkerzijde voel ik het meeste, vooral met drukte of een verkeerde beweging. In de avond zijn ze wat meer gespannen, hetzelfde geldt bij het opstaan eenmaal "gestart" zijn ze meer ontspannen, om het zo maar te zeggen, haha. Bed verschonen heb ik gisteren (met beleid) gedaan, andere "grotere" klusjes laat ik nog ff voor wat het is. :P Probeer ook al wat meer op mijn zij te slapen, gaat steeds iets beter, maar houd het nog niet zo lang vol, na een minuut of 5 a 10 voelt het onprettig op mijn zij, dus hoop dat dat gauw beter zal gaan! ;) Draag vandaag v.a. een uur of 15:00 een balconette bh, dat is ff wennen, maar ga hem zo af doen, begint minder fijn aan te voelen. Had jij dat ook? Tja, geduld..... :P  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mtvo ja heb ik ook hoor. Ik kon niet de hele dag een normale bh aan. Nu wel merkte ik inene?. Tot aan het begin van de avond gaat het goed, dan ben ik het zat en trek de po bh weer aan. Slapen doe ik ook nog steeds met po bh. Ik vind zonder niet fijn. Raar hè. Ik kan wel op mijn zij liggen. Maar ik ben een rugslaper, dus lig niet vaak op mijn zij. 

Als jouw borsten meer gespannen zijn, voel je dat ook vooral aan de onderkant?  Ik vind het gek dat er bij mij wel een groot verschil in zit. Dan is rechts onder nog wel zacht maar aan de linkerkant onder voelt het veel harder. Ik vraag me af of anderen dat ook daar voelen?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh...als ik dat zo loos...ben ik best actief geweest al voor de 6 weken! hihi....

 

Maar mijn pc gaf ook aan, als het goed voelt mag je bepaalde dingen best al doen...echt uitrekken deed ik niet hoor, maar was wel redelijk actief met mijn arm boven schouder tillen.....

 

Over 3,5 week heb ik eindcontrole, dus hoop dat dan ook alles goed is en niet blijkt dat ik toch te veel gedaan heb

 

Geniet van het alles weer mogen doen. Ik doe nu behalve push-ups (omdat dat niet fijn voelt) echt alles weer. heel soms heb ik nog wel wat steekjes hier en daar! Maar dat hoort erbij...nog steeds genezing en de implantaat die in zijn pocket aan het zakken is, denk ik!

 

Oh en zijslapen gaat dadelijk ook snel weer...heerlijk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎-‎4‎-‎2019 om 09:00, MenM zei:

@Mtvo ja heb ik ook hoor. Ik kon niet de hele dag een normale bh aan. Nu wel merkte ik inene?. Tot aan het begin van de avond gaat het goed, dan ben ik het zat en trek de po bh weer aan. Slapen doe ik ook nog steeds met po bh. Ik vind zonder niet fijn. Raar hè. Ik kan wel op mijn zij liggen. Maar ik ben een rugslaper, dus lig niet vaak op mijn zij. 

Als jouw borsten meer gespannen zijn, voel je dat ook vooral aan de onderkant?  Ik vind het gek dat er bij mij wel een groot verschil in zit. Dan is rechts onder nog wel zacht maar aan de linkerkant onder voelt het veel harder. Ik vraag me af of anderen dat ook daar voelen?

 

Fijn dat jij (nu ineens :P) de hele dag een normale bh kunt dragen! Slaap zelf ook nog steeds met de PO bh of anders een sport bh aan. Wil het over een paar weken afbouwen, maar voor nu vind ik het nog wel een "veilig" gevoel, haha. Dus nee, dat vind ik helemaal NIET raar! Scheelt voor jou dat jij een rug slaper bent, heb je iig niet het hinderlijke van perse op je zij liggen :P 

 

Qua hardheid (en soms gevoeligheid) van de borsten is het bij mij meestal de linkerborst en soms de rechterborst. En de ene keer is de bovenzijde meer gespannen en de ander keer is de zijkant meer gespannen. Dus snap je "verwarring" wel, er is soms geen touw aan vast te knopen, haha. Denk dat er veel meer vrouwen zijn die dit ervaren. Soms als ik "teveel" doe, dan kan ik ook wat lichte steekjes voelen in de borsten, heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎-‎4‎-‎2019 om 15:30, Boobmom zei:

Oh...als ik dat zo loos...ben ik best actief geweest al voor de 6 weken! hihi....

 

Maar mijn pc gaf ook aan, als het goed voelt mag je bepaalde dingen best al doen...echt uitrekken deed ik niet hoor, maar was wel redelijk actief met mijn arm boven schouder tillen.....

 

Over 3,5 week heb ik eindcontrole, dus hoop dat dan ook alles goed is en niet blijkt dat ik toch te veel gedaan heb

 

Geniet van het alles weer mogen doen. Ik doe nu behalve push-ups (omdat dat niet fijn voelt) echt alles weer. heel soms heb ik nog wel wat steekjes hier en daar! Maar dat hoort erbij...nog steeds genezing en de implantaat die in zijn pocket aan het zakken is, denk ik!

 

Oh en zijslapen gaat dadelijk ook snel weer...heerlijk

 

 

Ik heb ook bepaalde dingen gedaan (voor de 6 week) dat ik dacht, oeps, dat mocht ik eigenlijk niet doen... haha. Maar over het algemeen heb ik mij heel goed gehouden aan de regels van mijn pc. Moet wel eerlijk zeggen, mijn vriend was mee en wist dus aan welke regels ik mij diende te houden, dus de kans om bepaalde dingen te doen, was vrijwel niet aanwezig.... :P  Zo mocht ik absoluut NIET stofzuigen/dweilen en de vaatwasser uitruimen, toen ben ik maar andere dingetjes gaan doen die ik wel "mocht". 

 

Als jij je aan jouw voorgeschreven "regels" hebt gehouden gaat jouw eindcontrole gaat helemaal goedkomen. :) 

Maar idd, alles weer "mogen" dat is zooooo fijn! Gewoon goed naar je eigen lichaam luisteren, komt het helemaal in orde!

 

Weer goed op mijn zij slapen, daar kijk ik echt naar uit! ❤️ :D 

 

Weet jij trouwens wanneer je bijv. een pus-up bh o.i.d. mag en kunt dragen? Had een leuke jumper gezien waar zo'n bh super bij zou passen, daar mijn borsten wat meer uit elkaar staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Mtvo zei:

 

Fijn dat jij (nu ineens :P) de hele dag een normale bh kunt dragen! Slaap zelf ook nog steeds met de PO bh of anders een sport bh aan. Wil het over een paar weken afbouwen, maar voor nu vind ik het nog wel een "veilig" gevoel, haha. Dus nee, dat vind ik helemaal NIET raar! Scheelt voor jou dat jij een rug slaper bent, heb je iig niet het hinderlijke van perse op je zij liggen :P 

 

Qua hardheid (en soms gevoeligheid) van de borsten is het bij mij meestal de linkerborst en soms de rechterborst. En de ene keer is de bovenzijde meer gespannen en de ander keer is de zijkant meer gespannen. Dus snap je "verwarring" wel, er is soms geen touw aan vast te knopen, haha. Denk dat er veel meer vrouwen zijn die dit ervaren. Soms als ik "teveel" doe, dan kan ik ook wat lichte steekjes voelen in de borsten, heb jij dat ook?

Ik wil ook graag zonder bh gaan slapen. Maar ik word of wakker na twee uurtjes of val niet eens in slaap, dus hou ik hem maar aan omdat ik geen zin meer heb om half slaapdronken al die haakjes weer vast te zetten??? Maar ik heb me voorgenomen om het van de week weer te gaan proberen. 

 

Jij heb dat dus ook. Dat gespannen gevoel. Dan weer wel en dan weer niet. Ik heb nu keelpijn, met veel hoesten. Helpt ook niet echt. ? Het doet gelukkig geen zeer, maar die spier spant bij elk wissewasje alweer aan?. Tenminste, ik denk dat het de spier is...

Ook heb ik af en toe wat steekjes. Maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Ik heb nog steeds een deel zonder gevoel. Daar ervaar ik nu wel een soort van jeuk wat je niet kan wegkrabben. Dus ik hoop dat die zenuwtjes aan het herstellen zijn. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobmom Er was bij jou toch ook verteld dat jij dat weer mocht doen. Fijn toch dat jou pc wat minder streng is? En jij bent wel het goeie voorbeeld hoe voorspoedig alles kan verlopen. Heerlijk! Incl mooie boobs? Ik ben benieuwd naar je eindcontrole. Hoe tevreden zij is.  Die is bij je eigen pc? Ik heb 10 mei mijn eindcontrole. Dat is ook over 3,5 week? 

Ik doe ook weer alles, maar met echt kracht zetten lukt mij echt nog niet. Voelt niet goed, dus laat ik voor wat het is. Maar ik ben blij dat je niet meer hoeft na te denken of iets wel of niet mag. Nu voel je het alleen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, MenM zei:

@Boobmom Er was bij jou toch ook verteld dat jij dat weer mocht doen. Fijn toch dat jou pc wat minder streng is? En jij bent wel het goeie voorbeeld hoe voorspoedig alles kan verlopen. Heerlijk! Incl mooie boobs? Ik ben benieuwd naar je eindcontrole. Hoe tevreden zij is.  Die is bij je eigen pc? Ik heb 10 mei mijn eindcontrole. Dat is ook over 3,5 week? 

Ik doe ook weer alles, maar met echt kracht zetten lukt mij echt nog niet. Voelt niet goed, dus laat ik voor wat het is. Maar ik ben blij dat je niet meer hoeft na te denken of iets wel of niet mag. Nu voel je het alleen? 

@MenM, klopt, ik mocht heel snel al best wel weer mijn armen gebruiken. Ik heb zelf pas 7 mei eindcontrole, zou eigenlijk morgen zijn, maar stonden al zoveel klanten bij me ingeboekt. Dus die afspraak heb ik verzet!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, MenM zei:

Ik wil ook graag zonder bh gaan slapen. Maar ik word of wakker na twee uurtjes of val niet eens in slaap, dus hou ik hem maar aan omdat ik geen zin meer heb om half slaapdronken al die haakjes weer vast te zetten??? Maar ik heb me voorgenomen om het van de week weer te gaan proberen. 

 

Jij heb dat dus ook. Dat gespannen gevoel. Dan weer wel en dan weer niet. Ik heb nu keelpijn, met veel hoesten. Helpt ook niet echt. ? Het doet gelukkig geen zeer, maar die spier spant bij elk wissewasje alweer aan?. Tenminste, ik denk dat het de spier is...

Ook heb ik af en toe wat steekjes. Maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Ik heb nog steeds een deel zonder gevoel. Daar ervaar ik nu wel een soort van jeuk wat je niet kan wegkrabben. Dus ik hoop dat die zenuwtjes aan het herstellen zijn. 

 

 

Komt vast wel een keertje goed ? maar snap het wel, alvast suc6 met je nieuwe poging. ;)  
Dat gespannen gevoel heb ik ook, meestal als ik veel gedaan heb en vooral aan het einde van de dag en in de avonduren. Wel vervelend dat je nog niet overal gevoel hebt, maar het inwendige is natuurlijk ook nog steeds "bezig" het kan dus idd zo zijn dat daar die jeuk vandaan komt. Hoop het voor je! Hoesten e.d. werkt idd niet mee :( beterschapjes gewenst.

 

Vandaag 6,4 week PO en vandaag de hele dag een balconette bh aangehad, echt wel ff wennen, nu ff "bh loos" ook wel ff fijn en straks weer PO bh aan. ;) Heb het idee (zo voelt het aan) alsof ik bij de littekens (beide borsten) de rand v/d prothese voel zitten, dat heb ik nog niet zo vaak meegemaakt. Zal dat miss komen door het verder "inzakken" van de borsten? Of misschien omdat ik de hele dag een balconette bh heb aangehad? Ik trek morgen maar ff een sport bh aan, ff kijken hoe het daarna voelt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mtvo dank je wel voor de beterschap. Hele nacht liggen hoesten. Helpt niet echt voor de spieren moet ik zeggen????‍♀️ 

 

ik heb dat gevoel ook soms aan de onderkant bij de littekens. Ik dacht dat dat met het zakken te maken heeft. Maar weet ik niet zeker. Alsof ze erdoor willen duwen. Maar wie weet ook door je nieuwe bh. Nu zitten je borsten daar weer anders in dan in een po beha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, MenM zei:

@Mtvo dank je wel voor de beterschap. Hele nacht liggen hoesten. Helpt niet echt voor de spieren moet ik zeggen????‍♀️ 

 

ik heb dat gevoel ook soms aan de onderkant bij de littekens. Ik dacht dat dat met het zakken te maken heeft. Maar weet ik niet zeker. Alsof ze erdoor willen duwen. Maar wie weet ook door je nieuwe bh. Nu zitten je borsten daar weer anders in dan in een po beha. 

 

Niet prettig, snap dat dat niet fijn aanvoelde, hopelijk gauw weer opgeknapt! 

 

Daar twijfel ik dus ook over, voel ik "protheserand" door het zakken, of in dit geval door het dragen van die bh gisteren. Vandaag maar een van mijn po bh's aangehad, ff dagje wisselen en voel het nu ook weer. Volgende week controle, ga het dan ff navragen bij mijn pc. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk idd dat het de prothese rand is door het zakken! Ik heb zelf de laatste weken namelijk dat gevoel ook steeds meer! En ik zie ze ook zakken, litteken gaat steeds meer in de plooi vallen!

 

Hier nu 13, 3 weken PO.... en ook ik heb nog steeds af en toe een gespannen gevoel, of ineens weer een dof gevoel onderin. Ook zo nu en dan een steek bij de tepel. ik dank dat het er gewoon allemaal bij hoort! Ze hebben het altijd over, dat je na een jaar pas uiteindelijke resultaat ziet...ik denk dan ook dat je al die tijd toch nog in een soort van herstel zit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.